Тема.Ознайомлення із спортивними іграми (футбол). Правила безпеки під час занять футболом. Рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою. Комплекс ЗРВ з скакалкою.Удари по нерухомому м’ячу, зупинка м’яча, що котиться, підошвою .Рухливі ігри та естафети.
Завдання уроку:
Міжпредметні зв’язки: основи здоров’я. 2 клас. Фізичні вправи і здоров’я.
Інвентар та обладнання: скакалки, свисток, м’ячі, кошечки, прапорці, гімнастичні кола.
Тип уроку: за змістом:комплексний
за дидактичними завданнями:комбінований
Місце проведення: Гусаківський НВК, спортивний зал.
План (зміст) уроку
Підготовча частина(5хв)
1.Організація учнів до уроку, шикування класу в одну шеренгу
2.Привітання з учнями
3.Оголошення завдань уроку
4.Ходьба та її різновиди.
5.Повільний біг в чергуванні з ходьбою.
6.Вправи на відновлення дихання
7.Перешикування виступом.
8.ЗРВ на місці.
Основна частина(28хв)
1. Ознайомлення із спортивними іграми (футбол).
2. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою.
3. Удар по нерухомому м’ячі
4.Вивчення естафети «Звичайна»
5.Вивчення естафети «Садіння і збір картоплі».
Заключна частина(2хв)
1.Шикування класу в одну шеренгу
2. Підведення підсумків уроку
3. Організований вихід з спортивного залу
Хід уроку (35 хв)
№ п/п |
Зміст |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
I. |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
10хв |
|
1
2
3
5
6
7
|
Шикування класу,привітання.
Оголошення завдань уроку.
Ходьба та її різновиди:
Вправи на відновлення дихання 1-2 руки вгору через сторону вдих 3-4 руки вниз видих
Перешикування виступом
ЗРВ на місці з предметами Впр.1
В.п.: в.с.,скакалку скласти вчетверо. Впр.3 В.п.ноги нарізно, скакалку скласти вчетверо, руки до грудей. 1. Нахил вперед, руками доторкнутися підлоги, видих; 2. В.п. вдих; 3-4 так само. Впр.4 В.п.:в.с,руки до грудей із скакалкою, складеною вдвоє. 1. Присісти, руки вгору, вдих; 2. В.п. видих; 3-4 так само. Впр.5 В.П :ноги нарізно, скакалка внизу, складена вдвічі . 1 – руки вперед, в сторони поворот тулуба вправо; 2 – В.П.; 3- те саме з поворотом вліво. 4 – В.П. Впр.6 В.п.:в.с, скакалка, складена, вчетверо, вгорі. 1 - присісти, покласти скакалку на підлогу; 2 - встати, руки за голову; 3 - присісти, взяти скакалку
4 - в.п.
В.п:в.с,скакалка на підлозі,складена вдвоє |
1хв
0,5хв
2х15м
2хв
6-8р
6-8р
6-8р
6-8р
6-8р
6-8р
6-8р |
Перевіряю готовність учнів до уроку. Шикую учнів у шеренгу.
Ноги не згинати в колінах, ступня максимально на носках, перекат з п’ятки на носок виконувати в повільному темпі. Зберігати правильну поставу.
2,4,6 на місці
Пояснюю як виконувати вправу
Слідкую чи діти правильно виконують вправи
Виконувати з якомога більшою амплітудою
Під час повороту плечі не опускати, ноги з місця не зрушувати. Дихання довільне, без затримки.
Спину тримати прямо, голову не опускати, вправу виконувати без напруги.
|
II.
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
20-25хв.
|
|
1
1.1
|
Удар по нерухомому м’ячі:
Імітаційні вправи без м’яча. |
|
|
III.
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
|
2хв |
|
1.
2. |
Шикування класу в одну шеренгу |
30с |
Визначаю кращих учнів
|