Ознайомлення із спортивними іграми (футбол). Правила безпеки під час занять футболом. Рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою. Комплекс ЗРВ з скакалкою.Удари по

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Повторення організаційних вправ 2. Розучити комплекс ЗРВ у русі, на місці з предметами 3. Сприяти розвитку основним фізичним якостям 4. Навчити веденню м’яча передньою частиною ступні; зупинка м’яча, що котиться, підошвою, ударів по нерухомому м’ячу. 5. Вивчити ігри та естафети. 6. Виховувати інтерес учнів до занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

Тема.Ознайомлення із спортивними іграми (футбол). Правила безпеки під час занять футболом. Рівномірний біг у повільному темпі в чергуванні  з ходьбою. Комплекс ЗРВ з скакалкою.Удари по нерухомому м’ячу, зупинка м’яча, що котиться, підошвою .Рухливі ігри та естафети.
Завдання уроку:

  1. Повторення організаційних вправ
  2. Розучити комплекс ЗРВ у русі, на місці з предметами
  3. Сприяти розвитку основним фізичним якостям
  4. Навчити веденню м’яча передньою частиною ступні; зупинка м’яча, що котиться, підошвою, ударів по нерухомому м’ячу.
  5. Вивчити ігри та  естафети.
  6. Виховувати інтерес учнів до занять фізичними вправами

Міжпредметні зв’язки: основи здоров’я. 2 клас. Фізичні вправи і здоров’я.

Інвентар та обладнання: скакалки, свисток, м’ячі, кошечки, прапорці, гімнастичні кола.

Тип уроку: за змістом:комплексний

                    за дидактичними завданнями:комбінований

Місце проведення: Гусаківський НВК, спортивний зал.

План (зміст) уроку

Підготовча частина(5хв)

1.Організація учнів до уроку, шикування класу в одну шеренгу

2.Привітання з учнями

3.Оголошення завдань уроку

4.Ходьба та її різновиди.
5.Повільний біг в чергуванні з ходьбою.

6.Вправи на відновлення дихання
7.Перешикування виступом.

8.ЗРВ на місці.

Основна частина(28хв)


1. Ознайомлення із спортивними іграми (футбол).
2. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою.
3. Удар по нерухомому м’ячі
4.Вивчення естафети «Звичайна»
5.Вивчення естафети «Садіння і збір картоплі».

Заключна частина(2хв)

1.Шикування класу в одну шеренгу

2. Підведення підсумків уроку

3. Організований вихід з спортивного залу
                                                         Хід уроку (35 хв)

 

№ п/п

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

I.

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

10хв

 

1
 

 

 

2

 

 

3






4
 

5
 


 

6

 

 

7

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шикування класу,привітання.
 

 

 

Оголошення завдань уроку.

 

Ходьба та її різновиди:
- ходьба на носках,руки на пояс;
- ходьба на п’ятах ,руки за голову;





Повільний біг у чергуванні з ходьбою.

 

Вправи на відновлення дихання

1-2 руки вгору через сторону вдих

3-4 руки вниз видих

 

Перешикування виступом

 

 

ЗРВ на місці з предметами

Впр.1

В.п.: в.с.,скакалку скласти вчетверо.
1. Ліва нога назад на носок, руки вгору;
2. В.П. видих;
3. Права нога назад на носок, руки вгору, вдих;
4. В.П. видих.
Впр.2
В.п. ноги нарізно, руки вгору із скакалкою, складеною  вдвоє.
1. Поворот тулуба вліво, вдих;
2. В.п. видих;
3. Поворот тулуба вправо, вдих;
4. В.п. видих.

Впр.3

В.п.ноги нарізно, скакалку скласти вчетверо, руки до  грудей.

1. Нахил вперед, руками доторкнутися підлоги, видих;

2. В.п. вдих;

3-4 так само.

Впр.4

В.п.:в.с,руки до грудей із скакалкою, складеною вдвоє.

1. Присісти, руки вгору, вдих;

2. В.п. видих;

3-4 так само.

Впр.5

В.П :ноги нарізно, скакалка внизу, складена вдвічі .

1 – руки вперед, в сторони поворот тулуба вправо;

2 – В.П.;

3- те саме з поворотом вліво.

4 – В.П.

Впр.6

В.п.:в.с, скакалка, складена, вчетверо, вгорі.                        

1 -  присісти, покласти скакалку на підлогу;

2 -  встати, руки за голову;

3 -  присісти, взяти скакалку

4 -  в.п.
Впр.7

В.п:в.с,скакалка на підлозі,складена вдвоє
1 - стрибок на правій нозі, перестрибнути через скакалку
2 - вихідне положення, поворот на 180
3- стрибок на лівій нозі, перестрибнути через скакалку
4 – вихідне положення, поворот на 180

1хв

 

 

0,5хв

 

 

2х15м

 


1,5-2хв

 



1-2хв

 

 

 

2хв


3 хв

 


 

6-8р

 

 

 



 

6-8р

 

 

 

 

 

 

 

6-8р

 

 

 

 

 

 

6-8р

 

 

 

 

 

6-8р

 

 

 

 

 

 

 

6-8р

 

 



 

 

6-8р

 

 

Перевіряю готовність учнів до уроку. Шикую учнів у шеренгу.

 

Ноги не згинати в колінах, ступня максимально на носках, перекат з п’ятки на носок виконувати в повільному темпі. Зберігати правильну поставу.
Надати відповідного темпу

 

 



 

2,4,6 на місці

 

 

 



 

Пояснюю як виконувати вправу

 

 

 

 

 

 

Слідкую чи діти правильно виконують вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати з якомога більшою амплітудою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час повороту плечі не опускати, ноги з місця не зрушувати. Дихання довільне, без затримки.

 

 

 

 

Спину тримати прямо, голову не опускати, вправу виконувати без напруги.

 


 

 

 

 

 

 


 

II.

 

ОСНОВНА  ЧАСТИНА

20-25хв.

 

 

 

1
 

   1.1

  1.2.


  1.3


   1.4



  2




3

 

 

 
 



 

  
  4

 



 

 


 




 

 

Удар по нерухомому м’ячі:
 

Імітаційні вправи без м’яча.

Удар по нерухомому м’ячу з місця.

Удар по нерухомому м’ячу з одного кроку і після стрибка на опорну ногу.

Удар по нерухомому м’ячу після ходьби, повільного і швидкого бігу.


Зупинка м’яча, що котиться, підошвою.


Вивчення естафети «Звичайна»
Дві команди шикуються в колону по одному за стартовою лінією. На відстані 15 – 20м від команд – місця повороту :високі прапорці.
За командою початку естафети перші гравці команд біжать до стійки, оббігають її, біжать до других номерів передають естафету, передаючи м’яч

Вивчення естафети «Садіння і збір картоплі».
Учні об’єднуються у 2 команди з однаковою кількістю гравців у кожній. На протилежному боці на відстані 4-6м перед кожною командою лежать 3 гімнастичні обрусі. Учні які стоять першими в командах, тримають в руці торбинки з трьома «картоплинами»(маленькі м’ячі).За сигналом вчителя гравці біжать і «саджають»(кладуть) по одній картоплині в кожен обруч. Повернувшись, передають порожні торбинки наступним учням, а самі стають в кінець колоди. Наступні біжать збирають «картоплю» в торбинки , і повернувшись передають торбинки третім і тд.


 

 



6хв





5хв.
 

 

 

 

 








5хв






6хв


Носок ноги розвернутий назовні під прямим кутом, внутрішнім боком вперед і в такому положенні зберігається як в момент удару, так і після нього.

Тулуб має бути трішки нахилений вперед.





Носок ноги, якою зупиняється м’яч піднятий вгору.


 



Починати естафету за сигналом вчителя




Якщо картоплина викотилася з обруча ,її потрібно покласти на місце.




 

III.

 

 

ЗАКЛЮЧНА  ЧАСТИНА

 

 

2хв

 

1.

2.
3.

Шикування класу в одну шеренгу
Підведення підсумків уроку
Організований вихід з спортивного залу

30с
1хв

Визначаю кращих учнів

 

 

 

 

docx
Додано
10 грудня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку