Організаційні моменти сюжетно - рольових ігор в ЗДО

Про матеріал
Рекомендації дозволяють швидко включитися в роботу,чітко та злагодженно працювати у команді зі "своїми" дітками. Заробити авторитет та дружні стосунки з вихованцями.
Перегляд файлу

 Рекомендації до проведення    сюжетно-рольових ігор

 Вимоги до гри:

-кожна дитина повинна вміти виконувати будь-яку роль тієї чи іншої гри (мінятися ролями); вживати ввічливі слова – необхідна умова культури спілкування;

-включати в сюжетно-рольові ігри лічбу та вимір, переходячи від конкретних форм до більш абстрактних;

-ігровий матеріал має бути привабливий і розміщений у доступних для дітей місцях.

Роль вихователя  у грі:

-знати психологічні та вікові особливості дітей дошкільного віку, індивідуальні  кожної дитини;

- здобути довіру у вихованців, розуміти ігрові задуми дітей, їх переживання,  вміти встановлювати з ними дружні контакти;

-вміти пробудити у дитини інтерес, цікавість до гри, бажання гратися в колективі однолітків;

-добре знати структуру рольової гри, її чотири компоненти (розподіл ролей, ігрові дії ролей, ігрове застосування предметів та їх умовну заміну іншими предметами, стосунки між гравцями);

-проводити роботу з дітьми по ознайомленню з навколишнім життям, працею дорослих у різних сферах, щоб діти мали певні конкретні знання про навколишню дійсність, які б вони могли використати в грі;

розвивати в процесі гри у дошкільників творчість, фантазію, уяву, використовуючи різноманітні прийоми: запитання, заохочення, репліку, вказівку, оцінку окремих персонажів, тощо;

тримати в полі зору всіх учасників гри, а часом самому бути її учасником (з молодшими гратися разом, у старших дошкільників розвивати самостійність, цілеспрямованість, наполегливість);

сприяти організації дитячого колективу у грі, вихованню дружніх почуттів, позитивних моральних якостей.

 

docx
Додано
9 травня 2020
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку