Тема: Підготовка до ЗНО 2020.Пробне ЗНО учнів 11 класу з математики
Мета: ознайомити учнів з підсумками ЗНО-2019, особливостями проведення ЗНО-2020 з математики, роботи з тестовими зошитами, інструкціями до них і тестових завдань, бланками відповідей А ,Б; розподіл часу на виконання тесту; їхнього застосування під час зовнішнього незалежного оцінювання в Україні.
З'ясувати рівень засвоєння учнями основних понять курсу математики, перевірити рівень оволодіння вміннями, знаннями, навиками Державних стандартів, що сформувалися під час навчання, сприяти систематизації й узагальненню знань, стимулювати розвиток пізнавальної самостійності учнів, розвитку математичної інформаційної компетентності, ознайомити учнів з вимогами програми Зовнішнього НО з математики. Виховувати уважність, кмітливість, дисциплінованість, самокритичність. Формувати в учнів навички подолання стресових ситуацій, уміння налаштовуватися на позитив. Ознайомити з рецептами досягнення успіхів при складанні ЗНО.
План-конспект уроку
«ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ
ЗНО-2020 з математики»
для учнів 11 класу
Вчитель Чапкіна Н.П.
Дата 21.02.2020
Тема: Підготовка до ЗНО 2020.Пробне ЗНО учнів 11 класу з математики
Мета: ознайомити учнів з підсумками ЗНО-2019, особливостями проведення ЗНО-2020 з математики, роботи з тестовими зошитами, інструкціями до них і тестових завдань, бланками відповідей А ,Б; розподіл часу на виконання тесту; їхнього застосування під час зовнішнього незалежного оцінювання в Україні.
З'ясувати рівень засвоєння учнями основних понять курсу математики, перевірити рівень оволодіння вміннями, знаннями, навиками Державних стандартів, що сформувалися під час навчання, сприяти систематизації й узагальненню знань, стимулювати розвиток пізнавальної самостійності учнів, розвитку математичної інформаційної компетентності, ознайомити учнів з вимогами програми Зовнішнього НО з математики. Виховувати уважність, кмітливість, дисциплінованість, самокритичність. Формувати в учнів навички подолання стресових ситуацій, уміння налаштовуватися на позитив. Ознайомити з рецептами досягнення успіхів при складанні ЗНО.
Компетенції:
Обладнання до уроку:
Тип уроку: урок оволодіння новими знаннями, перевірка знань і вмінь.
«Людина лише там чогось домагається,
де вона сама вірить в свої сили»
Л.Фейєрбах
Хід уроку
І.Організаційно- психологічна частина.
Доброго дня, учасники пробного незалежного оцінювання! Вітаю Вас на пробному тестуванні з математики. Попереду –ЗНО. Що ж для вас означає «ЗНО»? Завдання. Закінчіть фразу ланцюжком «ЗНО – це…»
На екрані висвітлені: тема і план уроку
Учитель оголошує тему і план уроку, його мету і завдання після чого звертається до аудиторії. Сьогодні, попри всілякі перешкоди, ЗНО щорічно стає невід’ємною складовою вступної кампанії до вищих навчальних закладів України.
ІІ.Мотивація навчальної діяльності.
Зовнішнє незалежне оцінювання не стоїть на місці. Кожного року уточнюється програма ЗНО, удосконалюється процедура його проведення, змінюються форми тестових завдань… Тож щорічно, напередодні безпосереднього проведення зовнішнього оцінювання виникає необхідність проведення інформаційно-методичних заходів з метою забезпечення всебічної підготовки випускників ЗНЗ до вступної кампанії.
ІІІ.Вивчення нового матеріалу
У цьому році для майбутніх абітурієнтів проводимо урок-практикум на тему
2. ЗНО -2019 з математики. Підсумки проведення тестування. Розподіл тестових завдань з математики за складністю ЗНО-2019.Підсумки проведення тестування.
3.Порядок проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2020 році.
|
Зовнішнє незалежне оцінювання з математики відбудеться 21 травня 2020 року
|
Зміст роботи визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з математики для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 26 червня 2018 р. №696.
Увага!!!
|
|
Увага!!!
Розв′язання завдань в чернетці не перевіряються і до уваги не беруться
Сертифікаційна робота складається
із завдань чотирьох форм:
– завдання з вибором однієї правильної відповіді (№ 1 – 20), оцінюється 0 або 1 балом
– завдання на встановлення відповідності («логічні пари») (№ 21 – 24), оцінюється в 0, 1, 2 або 3 бали;
– завдання відкритої форми з короткою відповіддю (№ 25 – 32).
Структуроване завдання № 25-27 оцінюється 0, 1 або 2 балами,
Неструктуроване завдання № 28-32 оцінюється 0 або 2 балами;
– завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (№ 33 – 35).
Завдання № 33 (алгебра та початки аналізу) оцінюється 0, 1, 2, 3 або 4 балами.
Завдання № 34 (геометрія) оцінюється 0, 1, 2, 3 або 4 балами.
Завдання № 35 (алгебра та початки аналізу) оцінюється 0, 1, 2, 3, 4, 5 або 6 балами.
ІV.Робота з тестовим зошитом та заповнення бланків відповідей під час зовнішнього незалежного оцінювання
V. Мотивація — як внутрішня, так і зовнішня — є запорукою успіху учнів на всіх етапах навчання.
Як досягти успіху? Це питання постає перед нами практично щодня. І як доречно буде вам винести зі школи не тільки багаж теоретичних знань та практичних умінь, а й деякі рецепти досягнення успіху.
Особливо важливо це для нас зараз - бо ми ведемо підготовку до ЗНО з математики. Тому я пропоную вам не тільки перевірити свої знання з математики, а й відповісти на запитання:
Що саме допоможе вам досягти успіху при складанні пробного ЗНО (відповіді учнів).
Рецепти досягнення успіху
Почніть із легких завдань! Почніть відповідати на ті запитання, в яких ви не сумніваєтеся, не зупиняйтеся на тих, які можуть викликати довгі роздуми. Тоді ви заспокоїтеся, думки стануть яснішими і чіткішими, увійдете до робочого ритму. Ви ніби звільнитеся від нервозності, і вся ваша енергія потім спрямується на складніші запитання.
Пропускайте! Треба навчитися пропускати складні або незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тексті завжди знайдуться такі запитання, з якими ви неодмінно впораєтеся. Просто безглуздо недобрати балів лише тому, що ви не дійшли до «своїх» завдань, а застрягли на тих, які викликають ускладнення.
Читайте завдання до кінця! Не прагніть зрозуміти умови завдання «за першими словами» і добудувати кінцівку у власній уяві. Це певний спосіб припуститися прикрих помилок у найлегших запитаннях.
Думайте лише про поточне завдання! Коли ви бачите нове завдання, забудьте все, що було в попередньому. Зазвичай завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному, як правило, не допомагають, а лише заважають концентруватися і правильно вирішити наступне. Ця порада дає й інший безцінний психологічний ефект — забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилося заважким). Думайте лише про те, що кожне нове завдання — це шанс набрати бали.
Виключайте! Багато завдань можна швидше, вирішити, якщо не шукати одразу правильний варіант відповіді, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє сконцентрувати увагу на одному-двох варіантах, а не на всіх п'яти-семи (що набагато важче).
Заплануйте два кола! Розрахуйте час так, щоб за дві третини всього відведеного часу пройтися по всіх легких завданнях («перше коло»). Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких завданнях, а потім спокійно повернетеся і подумаєте над складнішими, які спочатку довелося пропустити («друге коло»).
Перевірте! Залиште час для перевірки своєї роботи, принаймні, аби встигнути переглянути і помітити явні помилки.
Вгадуйте! Якщо ви не впевнені у виборі відповіді, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь одній, то інтуїції слід довіряти! При цьому вибирайте найбільш імовірний, на вашу думку, варіант.
Не засмучуйтеся! Прагніть виконати всі завдання, але пам'ятайте, що на практиці це нереально. Враховуйте, що тестові завдання розраховані на максимальний рівень складності, і кількість вирішених вами завдань може виявитися цілком достатньою для гарної оцінки.
Отже, сядьте зручно, випряміть спину. Подумайте про те, що ви вищі за всіх, розумніші, у вас усе вийде. Зосередьтеся на словах: «Я спокійний, я абсолютно спокійний». Повторіть їх без поспіху, кілька разів.
Якщо ви повністю виконаєте ці рекомендації, то результати пробного ЗНО будуть значно кращими.
VІ.Закріплення матеріалу. Зразки тестових завдань з математики, їх заповнення у бланку відповідей та оцінювання.
Пробне тестування у вашій аудиторії проводить старший інструктор Чапкіна Наталія Петрівна
Сьогодні ви складаєте міні-пробне тестування з математики. На виконання якого відведено 20 хвилин.
Під час роботи з тестом просимо дотримуватися тиші та не заважати іншим учасникам.
Перевірка знань фактичного матеріалу.
І так приступаємо до виконання 1-5 завдань, які мають по п'ять варіантів відповіді серед них лише один правильний (завдання занесено в комп'ютер). Виберіть правильну відповідь і позначте її. Не робіть інших позначок, тому що комп'ютерна програма реєструватиме їх за помилки. Кожне завдання оцінюватиметься в 1 бали,до виконання другої частини тестування. Перед вами зошити тестування. Розв'яжіть завдання 17 Одержані відповіді запишіть у зошиті та занесіть до бланку відповіді А. Пам'ятайте що відповіді у бланку А необхідно записувати лише десятковими дробами.
Здаємо бланк відповіді «А».
VІІ.Домашнє завдання.
Опрацювати https://www.youtube.com/watch?v=xn2lKu4DtlM урок-пояснення завдань ЗНО 2019
Тести https://www.iznotest.info/
https://www.youtube.com/watch?v=I5htdhKMoHk- зміни ЗНО 2020
Перед вами картка, на якій записане домашнє завдання.
1. А.
2. Б.
3. В. 2
4. Г.
Д. 1
Запишіть послідовні логічні дії та пояснення усіх етапів рішення завдання, посилаючись на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Зробіть малюнок.Поставтесь з відповідальністю до виконання домашнього завдання, оскільки з виконанням кожного завдання ви наближаєтесь до досягнення мети - успішної здачі ЗНО.
VІІІ.Самоаналіз уроку учнями. Рефлесия
Український філософ і письменник Г.С. Сковорода писав «Найкраща помилка та, яку допускають під час навчання». Ці виявленні помилки допоможуть вам звернути увагу на матеріал, який виявився для вас складним, або вивчений недостатньо. Адже в сучасному житті показником успіху є не тільки кінцевий результат, а й процес його досягнення.
Зараз ми повертаємося до початку уроку до мети, яку ми з вами ставили перед собою.
На мою думку, мету уроку досягнено.
Урок став вдалим пробним іспитом ваших знань та умінь.
Чи поєднуєте ви мою думку?
Що нового ви дізналися на уроці?
Які проблеми залишились ще не розв'язаними?
Якої допомоги потребуєте?
(Відповіді учнів).
ІХ.Підсумок уроку.
Дуже добре. Думаю самоаналіз ще не раз стане вам у пригоді. Закінчивши урок хочу усміхнутися вам, подякувати за активну плідну роботу.
Бажаю вам успіху !!! Як працювати з тестом