Організаційні засади реалізації інклюзивних принципів на рівні базової середньої освіти

Про матеріал
Презентація на тему: "Організаційні засади реалізації інклюзивних принципів на рівні базової середньої освіти" допоможе керівнику якісно організувати інклюзивне навчання в закладі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організаційні засади реалізації інклюзивних принципів на рівні базової середньої освітиІващенко Марина Сергіївна, заступник директора Великочернеччинського ЗЗСО СМР

Номер слайду 2

ст.20 Закону України "Про освіту"ст. 55 Закону України "Про освіту" У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків заклад освіти утворює інклюзивний клас та/або групу в обов’язковому порядку. Батьки дитини мають право обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти.

Номер слайду 3

Керівник закладу освіти на підставі заяви одного з батьків (інших законних представників) учня та висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, що надається інклюзивно-ресурсним центром (далі - висновок), утворює інклюзивний клас та організовує інклюзивне навчання з урахуванням рівня підтримки, рекомендованого інклюзивно-ресурсним центром. Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»

Номер слайду 4

01 Наказ про створення інклюзивного класу. Заява від батьків. Подання до органу управління освітою про введення посади асистента вчителя. Розробка та затвердження власного положення про команду психолого-педагогічного супроводу. Складання та затвердження ІПРНаказ про створення команди психолого-педагогічного супроводу. Кроки до організації інклюзивного навчання07 Укладання цивільно-правових договорів на проведення корекційно-розвиткових послуг02030405060709 Створення інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування08 Укладання угоди про співпрацю з ІРЦ

Номер слайду 5

Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу Що потрібно знати?1243 До команди супроводу входять працівники школи (адміністрація, педагоги, асистент вчителя, психолог тощо), батьки дитини, представник ІРЦ, інші залучені фахівці. Рішення засідання Команди супроводу оформляється протоколом. Протокол засідання підписується головою, секретарем та всіма учасниками засідання. Команда супроводу зустрічається не менше трьох разів протягом навчального року та переглядає ІПР не менше ніж двічі на рік. Команда супроводу розробляє ІПР для кожної дитини з ООП протягом 2 тижнів. Засідання команди можуть проходити в режимі он-лайн та/або у змішаному очно-дистанційному форматі.5

Номер слайду 6

Функції асистента вчителя в межах команди супроводу допомога в організації освітнього процесу дитини з ООП,участь у розробці ІПР;участь у підготовці індивідуальної навчальної програми та індивідуального навчального плану;адаптація/модифікація навчальних матеріалів;спостереження за дитиною; оцінка спільно з учителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання;підготовка інформації для учасників засідання команди супроводу за результатами спостереження за дитиною;консультативна допомога батькам, педагогічним працівникам.

Номер слайду 7

Обговорення. Спільне ухвалення рішень. Загальні ресурси. Розподіл відповідальностіРівноправність. Ключові аспекти взаємодії між учителем та асистентом учителя. Довіра. Обговорення

Номер слайду 8

Обов'язки вчителя. Спільні обов'язки. Обов'язки асистента. Спланувати роботу на уроці та відібрати ресурси. Обговорити підготовку матеріалу Допомогти у доборі та складанні матеріалів, у розробці візуальних засобів. Викласти програмовий матеріал з урахуванням індивідуальних особливостей учня. Обговорити бажані результати для учня, освітні, поведінкові та емоційні ціліДопомогти учням під час роботи над завданнями, роботі у групах, додатково пояснити завдання. Оцінити учня відповідно до розроблених критеріїв. Обговорити успіхи та труднощі дитини. Вести спостереження, надавати інформацію вчителю про успіхи та труднощі учня СПІВПРАЦЯ ВЧИТЕЛЯ З АСИСТЕНТОМ ВЧИТЕЛЯ

Номер слайду 9

В умовах дистанційного навчання асистент вчителя:лист МОН від 29.09.2022 № 1/11471-22 «Про роботу асистентів вчителів»організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;забезпечує навчання учня з ООП; за потреби здійснює в межах свого педагогічного навантаження індивідуальне підключення поза часом уроку, який здійснюється онлайн, та надає додаткові пояснення, виконує разом з дитиною домашні завдання, які були їй не зрозумілі;надає додаткові пояснення дитині в окремій онлайн кімнаті, забезпечує перевірку виконання таких завдань;забезпечує реалізацію ІПР в межах своєї компетенції, зокрема досягнення поставлених в програмі цілей навчання завдань на період дії ІПР, забезпечення визначених ІПР потреб, тощо;забезпечує в межах компетенції реалізацію індивідуального навчального плану дитини (за наявності);забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків, координує дистанційне навчання з батьками;здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з ООП, у тому числі консультує батьків щодо їх використання; забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей учня з урахуванням умов дистанційного навчання;забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб;асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, зокрема допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOMконференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів, вмикати та вимикати мікрофони, включати демонстрацію екрану для показу презентацій та відео, слідкувати за чатом та відповідати на питання учнів та батьків, які виникають під час уроку;забезпечує ведення щоденника спостережень за дитиною з ООП з метою відстеження динаміки розвитку та оцінки рівня досягнення цілей навчання, зазначених в ІПР

Номер слайду 10

КОНТРОЛЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯмоніторинг виконання індивідуальних програм розвитку дітей з ООП;відвідування уроків;аналіз в контексті щорічного самооцінювання закладу.

Номер слайду 11

"Сила команди в кожному окремому учаснику. Сила кожного учасника — в команді". (Філ Джексон)Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
12 січня 2023
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку