Конспект уроку фізичної культури в 2 класі
Тема: Організовуючі вправи та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи з великим м`ячем . Рухлива гра «Стрибки по купинах».
Завдання: Повторити різновиди ходьби, бігу, вправи для профілактики плоскостопості. Удосконалювати техніку виконання вправи з великим м`ячем. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: волейбольний м`яч.
Вид уроку: урок формування умінь та навичок.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. |
Підготовча частина |
13-15 хв. |
|
|
|
1. Шикування в одну шеренгу. - Діти, сьогодні ми з вами вирушимо у подорож великою країною «Фізкультурія». Та щоб потрапити туди, ми повинні дуже тихо пройти по чарівній доріжці і не розбудити лютого ворога Здоров`я – Лінь. 2. Повідомлення завдань уроку. - На нашому маршруті будуть різні спортивні станції, на яких ми будемо вчитися виконувати силові вправи та стрибати в глибину з висоти. І, звичайно ж, грати в ігри. І наша перша станція називається «Розминайко». Вимірювання ЧСС 3. Стройові вправи на місці; - повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!». 4.Ходьба: - звичайна;
5.Спеціальні бігові вправи:
6. Загальнорозвивальні вправи . 1. В.п. –стійка « ноги рівно» 1 – руки вгору (прогнутися) 2 – в.п. 2. В.п. – ноги на ширині плеч 1 – руки вперед 2 – руки до плечей 3 – руки вперед 4 – в.п. 3. В.п. –стійка «ноги рівно» руки,вгору 1-2 – руки зігнуті назад 3-4 – в.п. 4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – нахил тулуба ліворуч 3-4 – в.п. 5-6 – нахил тулуба праворуч 7-8 – в.п. 5. В.п. – «ноги нарізно», руки вгору. 1-2 – нахил до лівої ноги 3-4 – в.п. 5-6 – нахил до правої ноги 7-8 – в.п. 6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках. 1 – поворот тулуба ліворуч 2 – в.п. 3 – поворот тулуба праворуч 4 – в.п. 7. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору 1 – присід, руки вперед 2 – упор стоячи зігнувшись 3 – присід, руки вперед 4 – в.п. 8. В.п. – основна стійка 1 – випад правою ногою, руки вправо 2 – в.п. 3 – випад лівою ногою, руки вліво 4 – в.п. Вправи на відновлення дихання
- Ось ми добре розім`ялись і наступна наша зупинка – станція «Здоров’я». |
1 хв.
1 хв.
30с
1 хв.
2 хв
3 хв
6 хв. 4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6р.
4-6 р.
30с |
Визначити відсутніх на уроці
У колоні по одному
70-80 уд/хв
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою. Поточний метод. Вправи виконують по доріжці спортивного залу. Нагадати про техніку безпеки Дистанція 4-6 кроків.
Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
Темп виконання середній
Спина пряма
Амплітуда максимальна
Ноги в колінах не згинати
Ноги від підлоги не відривати
Темп повільний
Амплітуда рухів максимальна
Ходьба у повільному темпі |
|
ІІ. |
Основна частина |
22-24 хв. |
|
|
|
1.Станція « Здоров’я». Вправи для профілактики плоскостопості:
- Молодці! Ми гарно потренувалися і можемо перейти до наступної станції.
2. Станція «Ходунки-бігунки». Ходьба: - ритмічна ходьба з плесканням у долоні (на кожний перший , другий, третій або четвертий рахунок) - ходьба під музичний супровід по колу. Із посиленням звучання коло розширюється, і, навпаки, якщо музика стає тихішою – коло звужується. Біг: - біг з підскоком - біг з викиданням прямих ніг уперед. - Дуже добре! Молодці!Наша подорож країною «Фізкультурія» триває. І наступна станція на маршруті – станція «Грайлики».
4. Станція «Грайлики». Рухлива гра «Стрибки по купинах». На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах. |
4 хв.
2 хв.
5 хв.
7 хв.
1 хв.
5 хв. |
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Вправа на 2 підходи по 5 разів.
Показ і пояснення вчителя. Виконуються групами по 3 – 4 учнів (для кращого результату всієї групи)
Звернути увагу на поставу
На перших етапах завдання доцільно, щоб діти трималися за руки.
Ігровий метод організації діяльності учнів Варіанти виконання: -вправу учні виконують потоком - учнів об`єднати в команди і провести гру у вигляді естафети. Особливу увагу слід звернути на узгодженість роботи рук і ніг та м`яке приземлення. |
|
ІІІ. |
Заключна частина |
3 хв. |
|
|
|
1. Шикування в шеренгу. 2.Вправи на відновлення дихання. 3. Підведення підсумків уроку. - Наша подорож завершена. Давайте пригадаємо, по яким спортивним станціям проходив наш маршрут. - Яка станція найбільше сподобалась? Чому? 4.Перехід дітей із зали до класу. |
30с 1 хв. 2хв |
У шеренгу Темп повільний Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |
|
Конспект уроку фізичної культури в 2 класі
Тема: Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Підтягування у висі та у висі лежачи( хлопці).Танцювальні кроки. Рухлива гра.
Завдання: Повторити різновиди ходьби, бігу, загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Вдосконаювати техніку виконання підтягування у висі та у висі лежачи ( хлопці).Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м`ячі, гімнастична перекадина.
Вид уроку: комбінований.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. |
Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
|
1. Шикування в одну шеренгу. 2. Повідомлення завдань уроку. 3. Стройові вправи на місці; - повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!». 4.Ходьба: - звичайна;
5.Спеціальні бігові вправи:
6. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. 1. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вгору (прогнутися) 2 – в.п. 2. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вперед 2 – руки до плечей 3 – руки вперед 4 – в.п. 3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – руки зігнуті назад 3-4 – в.п. 4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – нахил тулуба ліворуч 3-4 – в.п. 5-6 – нахил тулуба праворуч 7-8 – в.п. 5. В.п. – «ноги нарізно», руки вгору. 1-2 – нахил до лівої ноги 3-4 – в.п. 5-6 – нахил до правої ноги 7-8 – в.п. 6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках. 1 – поворот тулуба ліворуч 2 – в.п. 3 – поворот тулуба праворуч 4 – в.п. 7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1 – присід, руки вперед 2 – упор стоячи зігнувшись 3 – присід, руки вперед 4 – в.п. 8. В.п. – м`яч у руках. 1 – випад правою ногою, руки вправо 2 – в.п. 3 – випад лівою ногою, руки вліво 4 – в.п. 7. Танцювальні вправи 18. Вправи на відновлення дихання
|
1 хв. 1 хв. 1 хв
1 хв.
2 хв
6 хв
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6р.
4-6 р.
1 хв 1 хв |
Визначити відсутніх на уроці
У колоні по одному
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою. Поточний метод. Вправи виконують по доріжці спортивного залу. Нагадати про техніку безпеки Дистанція 4-6 кроків.
Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
Темп виконання середній
Спина пряма
Амплітуда максимальна
Ноги в колінах не згинати
Ноги від підлоги не відривати |
|
ІІ. |
Основна частина |
24 хв |
|
|
|
1. Підтягування у висі та у висі лежачи( хлопці).
2. Гра «Срибки по купинах» На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах. |
12 хв
12 хв
|
Показ і пояснення вчителя. Виконуються групами по 3 – 4 учнів (для кращого результату всієї групи)
|
|
ІІІ. |
Заключна частина |
3 хв |
|
|
|
1. Шикування в шеренгу. 2.Вправи на відновлення дихання. 3. Підведення підсумків уроку. 4.Перехід дітей із зали до класу. |
30с 1 хв. 1хв |
У шеренгу Темп повільний Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |
|
Конспект уроку фізичної культури в 2 класі
Тема: Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Підтягування у висі та у висі лежачи( хлопці).Танцювальні кроки. Рухлива гра.
Завдання: Повторити різновиди ходьби, бігу, загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Вдосконаювати техніку виконання підтягування у висі та у висі лежачи ( хлопці).Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м`ячі, гімнастична перекадина.
Вид уроку: комбінований.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. |
Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
|
1. Шикування в одну шеренгу. 2. Повідомлення завдань уроку. 3. Стройові вправи на місці; - повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!». 4.Ходьба: - звичайна;
5.Спеціальні бігові вправи:
6. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. 1. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вгору (прогнутися) 2 – в.п. 2. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вперед 2 – руки до плечей 3 – руки вперед 4 – в.п. 3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – руки зігнуті назад 3-4 – в.п. 4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – нахил тулуба ліворуч 3-4 – в.п. 5-6 – нахил тулуба праворуч 7-8 – в.п. 5. В.п. – «ноги нарізно», руки вгору. 1-2 – нахил до лівої ноги 3-4 – в.п. 5-6 – нахил до правої ноги 7-8 – в.п. 6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках. 1 – поворот тулуба ліворуч 2 – в.п. 3 – поворот тулуба праворуч 4 – в.п. 7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1 – присід, руки вперед 2 – упор стоячи зігнувшись 3 – присід, руки вперед 4 – в.п. 8. В.п. – м`яч у руках. 1 – випад правою ногою, руки вправо 2 – в.п. 3 – випад лівою ногою, руки вліво 4 – в.п. 7. Танцювальні вправи 18. Вправи на відновлення дихання
|
1 хв. 1 хв. 1 хв
1 хв.
2 хв
6 хв
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6р.
4-6 р.
1 хв 1 хв |
Визначити відсутніх на уроці
У колоні по одному
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою. Поточний метод. Вправи виконують по доріжці спортивного залу. Нагадати про техніку безпеки Дистанція 4-6 кроків.
Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
Темп виконання середній
Спина пряма
Амплітуда максимальна
Ноги в колінах не згинати
Ноги від підлоги не відривати |
|
ІІ. |
Основна частина |
24 хв |
|
|
|
1. Підтягування у висі та у висі лежачи( хлопці).
2. Гра «Срибки по купинах» На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах. |
12 хв
12 хв
|
Показ і пояснення вчителя. Виконуються групами по 3 – 4 учнів (для кращого результату всієї групи)
|
|
ІІІ. |
Заключна частина |
3 хв |
|
|
|
1. Шикування в шеренгу. 2.Вправи на відновлення дихання. 3. Підведення підсумків уроку. 4.Перехід дітей із зали до класу. |
30с 1 хв. 1хв |
У шеренгу Темп повільний Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |
|
Конспект уроку фізичної культури в 2 класі
Тема: Організовуючі вправи. Вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду 80 см. Зіскок з гімнастичної лави. Рухлива гра.
Завдання: Повторити різновиди ходьби, бігу. Формувати вправи для розвитку сили. Вивчити перелізати через перешкоду 80 см; робити зіскок з гімнастичної лави. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м`ячі, гімнастична лава, гімнастична стінка.
Вид уроку: комбінований.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. |
Підготовча частина |
13-15 хв. |
|
|
|
1. Шикування в одну шеренгу. 2. Повідомлення завдань уроку.
3. Стройові вправи на місці; - повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!». 4.Ходьба: - звичайна;
5.Спеціальні бігові вправи:
6. Коплекс вправ ранкової гімнастики з м`ячем та без. 1. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вгору (прогнутися) 2 – в.п. 2. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вперед 2 – руки до плечей 3 – руки вперед 4 – в.п. 3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – руки зігнуті назад 3-4 – в.п. 4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – нахил тулуба ліворуч 3-4 – в.п. 5-6 – нахил тулуба праворуч 7-8 – в.п. 5. В.п. – «ноги нарізно», руки вгору. 1-2 – нахил до лівої ноги 3-4 – в.п. 5-6 – нахил до правої ноги 7-8 – в.п. 6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках. 1 – поворот тулуба ліворуч 2 – в.п. 3 – поворот тулуба праворуч 4 – в.п. 7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1 – присід, руки вперед 2 – упор стоячи зігнувшись 3 – присід, руки вперед 4 – в.п. 8. В.п. – м`яч у руках. 1 – випад правою ногою, руки вправо 2 – в.п. 3 – випад лівою ногою, руки вліво 4 – в.п. Вправи на відновлення дихання
- Ось ми добре розім`ялись і наступна наша зупинка – станція «Силачі». На цій станції ми будемо виконувати силові вправи. |
1 хв.
1 хв.
30с
1 хв.
2 хв
3 хв
6 хв. 4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6р.
4-6 р.
30с |
Визначити відсутніх на уроці
У колоні по одному
70-80 уд/хв
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою. Поточний метод. Вправи виконують по доріжці спортивного залу. Нагадати про техніку безпеки Дистанція 4-6 кроків.
Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
Темп виконання середній
Спина пряма
Амплітуда максимальна
Ноги в колінах не згинати
Ноги від підлоги не відривати
Темп повільний
Амплітуда рухів максимальна
Ходьба у повільному темпі |
|
ІІ. |
Основна частина |
22-24 хв. |
|
|
|
1.Вправи для формування правильної постави:
2. Перелізання через перешкоду висотою 80 см
3. Зіскок з гімнастичної лави.
4. Рухлива гра «Стрибки по купинах». На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах. |
7 хв.
7 хв.
4 хв
6 хв.
|
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Вправа на 2 підходи по 5 разів.
Вправу виконують в упорі стоячи на колінах біля похилої гімнастичної лави
Ігровий метод організації діяльності учнів Варіанти виконання: -вправу учні виконують потоком - учнів об`єднати в команди і провести гру у вигляді естафети. Особливу увагу слід звернути на узгодженість роботи рук і ніг та м`яке приземлення. |
|
ІІІ. |
Заключна частина |
3 хв. |
|
|
|
1. Шикування в шеренгу. 2.Вправи на відновлення дихання. 3. Підведення підсумків уроку. - Наша подорож завершена. Давайте пригадаємо, по яким спортивним станціям проходив наш маршрут. - Яка станція найбільше сподобалась? Чому? 4.Перехід дітей із зали до класу. |
30с 1 хв. 2хв |
У шеренгу Темп повільний Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |
|
Конспект уроку фізичної культури в 2 класі
Тема: Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Підтягування у висі та у висі лежачи( хлопці).Танцювальні кроки. Рухлива гра.
Завдання: Повторити різновиди ходьби, бігу, загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Вдосконаювати техніку виконання підтягування у висі та у висі лежачи ( хлопці).Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м`ячі, гімнастична перекадина.
Вид уроку: комбінований.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. |
Підготовча частина |
15 хв. |
|
|
|
1. Шикування в одну шеренгу. 2. Повідомлення завдань уроку. 3. Стройові вправи на місці; - повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!». 4.Ходьба: - звичайна;
5.Спеціальні бігові вправи:
6. Загальнорозвивальні вправи з м`ячем. 1. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вгору (прогнутися) 2 – в.п. 2. В.п. – м`яч у руках. 1 – руки вперед 2 – руки до плечей 3 – руки вперед 4 – в.п. 3. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – руки зігнуті назад 3-4 – в.п. 4. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вгору, м`яч у руках. 1-2 – нахил тулуба ліворуч 3-4 – в.п. 5-6 – нахил тулуба праворуч 7-8 – в.п. 5. В.п. – «ноги нарізно», руки вгору. 1-2 – нахил до лівої ноги 3-4 – в.п. 5-6 – нахил до правої ноги 7-8 – в.п. 6. В.п. – стійка «ноги нарізно», руки вперед, м`яч у руках. 1 – поворот тулуба ліворуч 2 – в.п. 3 – поворот тулуба праворуч 4 – в.п. 7. В.п. – руки вгору, м`яч у руках. 1 – присід, руки вперед 2 – упор стоячи зігнувшись 3 – присід, руки вперед 4 – в.п. 8. В.п. – м`яч у руках. 1 – випад правою ногою, руки вправо 2 – в.п. 3 – випад лівою ногою, руки вліво 4 – в.п. 7. Танцювальні вправи 18. Вправи на відновлення дихання
|
1 хв. 1 хв. 1 хв
1 хв.
2 хв
6 хв
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6 р.
4-6р.
4-6 р.
1 хв 1 хв |
Визначити відсутніх на уроці
У колоні по одному
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
У колону по одному, дистанція два кроки. Темп середній, стежити за правильною поставою. Поточний метод. Вправи виконують по доріжці спортивного залу. Нагадати про техніку безпеки Дистанція 4-6 кроків.
Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
Темп виконання середній
Спина пряма
Амплітуда максимальна
Ноги в колінах не згинати
Ноги від підлоги не відривати |
|
ІІ. |
Основна частина |
24 хв |
|
|
|
1. Підтягування у висі та у висі лежачи( хлопці).
2. Гра «Срибки по купинах» На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах. |
12 хв
12 хв
|
Показ і пояснення вчителя. Виконуються групами по 3 – 4 учнів (для кращого результату всієї групи)
|
|
ІІІ. |
Заключна частина |
3 хв |
|
|
|
1. Шикування в шеренгу. 2.Вправи на відновлення дихання. 3. Підведення підсумків уроку. 4.Перехід дітей із зали до класу. |
30с 1 хв. 1хв |
У шеренгу Темп повільний Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |
|
Конспект уроку фізичної культури в 2 класі
Тема: Організовуючі вправи. Дихальні вправи. Вправи для розвитку координації. Танцювальна аеробіка. Рухлива гра.
Завдання: Повторити різновиди ходьби, бігу, загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави; вправи для дихання. Розучити вправи для розвитку координації. Ознайомити з вправами танцювальної аеробіки. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: волейбольний м`яч,програвач.
Вид уроку: комбінований.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. |
Підготовча частина |
15 хв |
|
|
|
1. Шикування в одну шеренгу. 2. Повідомлення завдань уроку. 3. Стройові вправи на місці; - повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!». 4.Ходьба: - звичайна;
5.Спеціальні бігові вправи:
6. Загальнорозвивальні вправи .
7. Вправи для розвитку координації.
8. Вправи для дихання.
|
1 хв 1 хв 1 хв
1 хв
2 хв
4 хв
4 хв
1 хв |
Визначити відсутніх на уроці
У колоні по одному
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
|
|
ІІ. |
Основна частина |
24 хв |
|
|
|
2. Гра «Срибки по купинах» На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної. Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах. |
10 хв
12 хв
|
Показ і пояснення вчителя. Виконуються групами по 3 – 4 учнів (для кращого результату всієї групи)
|
|
ІІІ. |
Заключна частина |
3 хв |
|
|
|
1. Шикування в шеренгу. 2.Вправи на відновлення дихання. 3. Підведення підсумків уроку. 4.Перехід дітей із зали до класу. |
30с 1 хв 1хв |
У шеренгу Темп повільний Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |
|
Конспект уроку фізичної культури в 3 класі
Тема: Організаційні вправи. Вправи для м’язів шиї. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалості. Рівномірний біг з почерговою ходьбою, біг по пересіченій місцевості. Рухлива гра.
Завдання: Повторити різновиди ходьби, бігу ; загальнорозвивальні вправи в русі; вправи для м’язів шиї. Розвивати швидкісно-силові якості засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: волейбольний м`яч
Вид уроку: комбінований.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І. |
Підготовча частина |
15 хв |
|
|
|
1. Шикування в одну шеренгу. 2. Повідомлення завдань уроку. 3. Стройові вправи на місці; - повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «На місті кроком руш!», «Клас, стій!». 4.Ходьба: - звичайна;
5.Спеціальні бігові вправи:
6. Загальнорозвивальні вправи .
7. Вправи для розвитку витривалості
8. Вправи для м’язів шиї .
|
1 хв 1 хв 1 хв
1 хв
2 хв
4 хв
4 хв
1 хв |
Визначити відсутніх на уроці
У колоні по одному
Фронтальний метод організації діяльності учнів. Звернути увагу на поставу та чіткість виконання вправ
|
|
ІІ. |
Основна частина |
24 хв |
|
|
|
2. Гра «Карасі та щуки». Гра «Мисливці та качки»
|
10 хв
12 хв
|
Показ і пояснення вчителя. Виконуються групами по 3 – 4 учнів (для кращого результату всієї групи)
|
|
ІІІ. |
Заключна частина |
3 хв |
|
|
|
1. Шикування в шеренгу. 2.Вправи на відновлення дихання. 3. Підведення підсумків уроку. 4.Перехід дітей із зали до класу. |
30с 1 хв 1хв |
У шеренгу Темп повільний Отримати зворотню інформацію. Оцінити роботу учнів вербально. |
|