ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МИСТЕЦТВА ( 4 КЛАС )

Про матеріал
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МИСТЕЦТВА ( 4 КЛАС ) (За підручником: Кізілова Г. О. , Шулько О. А. Мистецтво: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів — Тернопіль: Видавництво «Астон», 2020.) Частина І
Перегляд файлу

ОРІЄНТОВНЕ  КАЛЕНДАРНЕ  ПЛАНУВАННЯ

  УРОКІВ  МИСТЕЦТВА  ( 4  КЛАС )

 

(За  підручником: Кізілова Г. О. ,  Шулько О. А.

Мистецтво:  підручник  для 4 класу  загальноосвітніх  навчальних

 закладів — Тернопіль:  Видавництво «Астон», 2020.) 

Частина І

 

№ з/п

Тема  уроку

Дата

ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

1.

ПОЧАТОК ШЛЯХУ.

Види музичного фольклору. Троїсті музики.

Сприймання: музика у виконанні троїстих музик.

Виконання: Українська народна пісня. Од Києва до Лубен.

 

2.

 Повторення мистецьких понять за попередній рік. Види образотворчого мистецтва. Гончарство.

Аплікація «Реставруємо глечик».

 

3.

МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - УКРАЇНА, НІМЕЧЧИНА .

Нотний стан. Ноти. Скрипковий ключ. Спів звукоряду.

Сприймання: Людвіг ван Бетховен «Німецький та­нець».

 Виконання: Українська народна пісня Од Києва до Лубен.

 

4.

МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - КАНАДА

Українська діаспора в світі. Кольорознавство: основні та похідні кольори. Композиція з листя у техніці фроттажа.

 

5.

МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - ЧЕХІЯ, АВСТРІЯ .

Темп. Гра «Відгадай темп».

Сприймання: Йоганн Штраус. Полька.

 Виконання: Чеська народна пісня. Полька.

 

6.

МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - АВСТРІЯ

Цікаві факти про Австрію. Поняття ракурсу. Зображення будинків знизу (техніка на вибір).

 

7.

МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - УГОРЩИНА.

Тривалості нот і пауз.

Сприймання: Йоганнес Брамс. Угорський танець №5.

Виконання: Чеська народна пісня. Полька.

 

8.

МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - ФРАНЦІЯ

Франція у мистецькому аспекті. Повторення понять динаміки, експресії. Створення рухомої листівки.

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
10 вересня 2021
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку