Календарне планування з української мови і читання (за програмою О.Я.Савченко, за авт.Цеповою І., Тимченко Л.),
з підручником Хрестоматія для читання в 1 і 2 класах
(укладач Т.Стус)
I семестр
2 клас(НУШ)
№з\п |
Назва теми уроку |
Дата |
|
1. |
Повторення укр.алфавіту.Склад.Поділ слів на склади |
|
|
2. |
Повторення вивченого в першому класі.Вірш «Крилата школа» А.Качан, с.5 |
|
|
3. |
Мандруємо теренами нашої країни.Списування речень.Звуко-буквенний аналіз слів, с.7 |
|
|
4. |
«Літні канікули Оленки та Петрика»(спогади дітей), відповіді на запитання до текстів, с.7-8 |
|
|
5. |
Звуко-буквенний аналіз.Добір слів з однаковим звуковим складом.Вибіркова робота.Слова-назви дій предметів., с.8 |
|
|
6. |
Читання текстів з дотриманням інтонації.Види речення за інтонацією. «Закони мови»,с.9 |
|
|
7. |
Слова зі звуком й.Культура мовлення,с.10 |
|
|
8. |
Списування речень.Поділ слів на склади.Добір слів до схеми речення, с.11 |
|
|
9. |
« Батьківщина».Читання тексту.Відповіді на запитання.Державна символіка.Чим славиться Україна, с.10-11 |
|
|
10. |
Вибірковий диктант.Поділ слів для переносу. |
|
|
11. |
«Озеро, яке ніколи не виходить з берегів»(Легенда про озеро Синевір), с.12-13 |
|
|
12. |
Вбіркова робота(Добір слів з певною кількістю звуків і букв).Зміна звуків в словах і утворення нових слів. Добір речень до поданої схеми,с.13 |
|
|
13. |
Навчаємось читати з правильною інтонацією та паузами «Гончарна столиця України»,с.14-15 |
|
|
14. |
Робота з прислів’ями.Тлумачення прислів’їв.Списування прислів’їв з позначенням пауз і ключових слів.с.16 |
|
|
15. |
Побудова звукових схем.Зясування кількості звуків і букв. Вибіркова робота,виписування слів у певні стовпчики), с.18 |
|
|
16. |
«Київ».Читання легенди, переказування.Відповіді на запитання.» Рослинні символи українців».Відповіді на запитання,с.18-19 |
|
|
17. |
Робота з прислів’ями.Діалог.Для чого людям потрібна мова, с.19-20 |
|
|
18. |
Казок країна чарівна. Вікторина по казках. |
|
|
19. |
Навчання розрізняти усне і писемне мовлення. Добір речень до схеми. |
|
|
20. |
Читаємо за особами й розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Уривок з твору «Сонце серед ночі»с,23-24 |
|
|
21. |
Звертання.Позначення звертання на письмі., с.25-26 |
|
|
22. |
Велика буква.Правила написання з великої букви. |
|
|
23. |
Оволодіваємо технікою мовлення.Складання діалогу.Читання скоромовок.с, 27 |
|
|
24. |
Оволодіваємо технікою мовлення.Розділові знаки.Звуко-буквенний аналіз.Письмо по памяті., с.28 |
|
|
25. |
Казка « Серед чистого поля».Читання за особами.Розігрування казки.с, 29-30 |
|
|
26. |
Як жести і міміка допомагають нашому мовленню.Почуття. Взаємооцінювання.,с.31-32 |
|
|
27. |
Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо.В.О.Сухомлинський «Навіщо кажуть спасибі» |
|
|
28. |
Дзвінкі та глухі приголосні. |
|
|
29. |
Визначення ввічливих слів в тексті.Списування діалогу.,с.36 |
|
|
30. |
Добре слово дорожче багатства.Навчаємось вітатися і прощатися.В.О.Сухомлинський «Здрастуйте», с.35-36 |
|
|
31. |
Близькі слова за значенням.,с.37 |
|
|
32. |
Вітання і прощання в різних країнах.Ввічливе звертання до співрозмовника. с.37 |
|
|
33. |
Звертаємось з проханням, дякуємо.Слова ввічливості.Діалог.с.38 |
|
|
34. |
Навчаємось вибачатися і вибачати.Діалог Оленки і Петрика.Розігрування сценки за обраною ситуацією.Взаємооцінювання,с.39 |
|
|
35. |
Слова ввічливості.Складання діалогу.Робота з прислів’ями,вибіркове списування, с.40 |
|
|
36. |
Досліджуємо звуко-буквенний аналіз слів.Голосні і приголосні звуки(тверді, мякі, наголошені, ненаголошені) |
|
|
37. |
«Як дзвенять сніжинки»В.О.Сухомлинський. виразне читання, відповіді на запитання.,с.42 |
|
|
38. |
Досліджуємо звуко-буквенний аналіз.Складання слів з певними звуками.Добір слів до схеми.Заміна звуку.,с.43-44 |
|
|
39. |
«Звуки, звуки, звуки».Виразне читання тексту, с.44 |
|
|
40. |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Вимова звуків. Складання і запис прислів’їв., с.45-46 |
|
|
41. |
Скоромовка.Вимовляння в швидкому темпі. Промовляння напамять.с.45. «Сопілкарик із джмелиного оркестру, с.47 |
|
|
42. |
Звуко-буквенний аналіз.Вибіркове списування.Складання звукової схеми., с.48 |
|
|
43. |
«Фіалка і бджілка»В.О.Сухомлинський.Виразне читання , переказування.с.48 |
|
|
44. |
Побудова звукових схем. Позначення звуків буквами.Порівняння кількості звуків і букв.с.48 |
|
|
45. |
«Українська іграшка».Виразне читання. Відповіді на питання.с.49 |
|
|
46. |
Добір слів до звукових схем.Поширення речень.Вибіркове списування.с.50 |
|
|
47. |
Історія буквенного письма, с.51.Добір слів до схем. Читаємо дитячі українські журнали. |
|
|
48. |
Чи ми вміємо користуватись алфавітом. Запис слів в алфавітному порядку, с.52 |
|
|
49. |
Розташування слів в алфавітному порядку.Взаємоперевірка.с.53 |
|
|
50. |
«Перший сніг»О.Пчілка.Звуко-буквенний аналіз.Виразне читання. |
|
|
51. |
Голосні звуки і букви, що їх позначають.с.54 |
|
|
52. |
«Куликове болото»за О.Пчілкою. Читання тексту з правильною інтонацією і паузами.с.55-56 |
|
|
53. |
Голосні звуки і букви, що їх позначають.Позначення звуків моделями.с.56 |
|
|
54. |
«Зозуля»П. Мовчан.с.57 |
|
|
55. |
Голосні звуки і букви, що їх позначають.с.57 |
|
|
56. |
Коли букви я, ю, є позначають два звуки (с.58) |
|
|
57. |
«Український віночок», за О.Воропаєм(с.60) |
|
|
58. |
Коли букви я,ю,є позначають два звуки (с.59) |
|
|
59. |
«Краса і здоров’я цілий рік»(легенда)(с.61-62) |
|
|
60. |
Вибіркова робота. Виписування з тексту слів, в яких я,ю,є,ї позначають два звуки (с.62-63) |
|
|
61. |
« Магічне слово», уривок з твору О.Сенатович. «Пані Будьласка та вуйко Пампулько»() |
|
|
62. |
Звуко-буквений аналіз слів, в яких букви позначають два звуки(с.64) |
|
|
63. |
Поділяємо слова на склади.Переносимо слова з рядка в рядок(с.65) |
|
|
64. |
Робота з хрестоматією. «Пелікан»,»Про кита»,»Черепашенята»О.Лущевська(с.19-23) |
|
|
65. |
Правила переносу слів з рядка в рядок(с.66) |
|
|
66. |
Робота з хрестоматією. «Сумна скоромовка», «Був день народження колись»Ю.Бедрик(с.33-35) |
|
|
67. |
Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок(с.67) |
|
|
68. |
« Все починається з мами» А.Костецький.Вивчення вірша напам’ять(с.68) |
|
|
69. |
Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки.(с.68) |
|
|
70. |
Побудова складових схем.Встановлення наголосу (с.69) |
|
|
71. |
Робота з хрестоматією. «Третій сніг» (уривок), І.Андрусяк |
|
|
72. |
Письмо під диктовку. Гра «Кіноактори»(с.70-71) |
|
|
73. |
«Зимова казка» Василь Чухліб.Виразне читання.(с.71-72) |
|
|
74. |
Повторення минулого матеріалу.Звуко-буквений аналіз слів.(свій додатковий матеріал) |
|
|
75. |
«Красуня», уривок з казки С.Дерманського, (с.72-73) |
|
|
76. |
Приголосні звуки і букви, що їх позначають.Дзвінкі й глухі приголосні звуки (с.74) |
|
|
77. |
Дзвінкі й глухі приголосні, що мають пару, і не мають пари.(с.78) |
|
|
78. |
Робота з хрестоматією. «Каша», З.Мезантюк |
|
|
79. |
Вправляння в розрізненні дзвінких і глухих приголосних. Списування .(с.76) |
|
|
80. |
Робота з хрестоматією. «Смугастик», Т.Стус |
|
|
81. |
Вимова дзвінких і глухих парних звуків наприкінці слова.(с.77) |
|
|
82. |
Робота з хрестоматією. «Український прапор», З.Мезантюк |
|
|
83. |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних на письмі.(с.78) |
|
|
84. |
Позначення звуків буквами (с.79) |
|
|
85. |
Робота з хрестоматією. «Равличні вірші», К.Бабкіна(с.46-49) |
|
|
86. |
Знак м’якшення. Запис схем слів(с.80-81) |
|
|
87. |
«Гойдалка під кленом», Г.Ткачук.Робота з хрестоматією.(с.50-53) |
|
|
88. |
Запис звукових схем слів. Самоперевірка. Пошукова робота. Слова з м’якими приголосними звуками.(с.82) |
|
|
89. |
Робота з хрестоматією. « Дикі образи дикобраза», І.Роздобудько.(с.54-57) |
|
|
90. |
Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі.(с.83) |
|
|
91. |
Добір слів із подовженими приголосними звуками.(с.84) |
|
|
92. |
Робота з хрестоматією. « У царстві лева»Л.Відута(с.59-61) |
|
|
93. |
Позначаєм на письмі звук [Й]. |
|
|
94. |
« Новий рік в різних країнах»(с.94-95) |
|
|
95. |
Позначення звуків буквами. Вибіркова робота(виписування слів із звуком[й]). Упорядковування. |
|
|
96. |
« Як зявилась новорічна ялинка?»(легенда)(с.87) |
|
|
97. |
Виправляння помилок. Ознайомлення з правилами вживання апострофа.(с.87) |
|
|
98. |
Закріплення минулого матеріалу. |
|
|
99. |
«Як діти раділи, а ялинка плакала»В.Сухомлинський |
|
|
100. |
Закріплення минулого матеріалу. |
|
|
101. |
«Розповідь Оленки про новорічну ялинку», складання розповіді. |
|
|
102. |
Закріплення минулого матеріалу. |
|
|
103. |
« Тарасові солов’ї», Д.Чередниченко, (с.91) |
|
|
104. |
Вчимося писати слова з апострофом(с.91) |
|
|
105. |
Написання слів з великої букви.(с.93) |
|
|
106. |
«Садок вишневий коло хати», Т.Шевченко(с.92) |
|
|
107. |
Закріплення минулого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|