Орієнтовне календарне планування,НУШ, за програмою Савченко О.Я

Про матеріал
Даним матеріалом є орієнтовне календарне планування, з української мови та читання для учнів 2 класу нової української школи, за програмою О.Я.Савченко, за авт.Цеповою І., Тимченко Л., І семестр, з використанням підручника Хрестоматія для читання в 1 і 2 класах (укладач Т.Стус)
Перегляд файлу

Календарне планування з української мови і читання (за програмою О.Я.Савченко, за авт.Цеповою І., Тимченко Л.),

з підручником Хрестоматія для читання в 1 і 2 класах

(укладач Т.Стус)

I семестр

 2 клас(НУШ)

№з\п

Назва теми уроку

Дата

1.

Повторення укр.алфавіту.Склад.Поділ слів на склади

 

2.

Повторення вивченого в першому класі.Вірш «Крилата школа» А.Качан, с.5

 

3.

Мандруємо теренами нашої країни.Списування речень.Звуко-буквенний аналіз слів, с.7

 

4.

«Літні канікули Оленки та Петрика»(спогади дітей), відповіді на запитання до текстів, с.7-8

 

5.

Звуко-буквенний аналіз.Добір слів з однаковим звуковим складом.Вибіркова робота.Слова-назви дій предметів., с.8

 

6.

Читання текстів з дотриманням інтонації.Види речення за інтонацією. «Закони мови»,с.9

 

7.

Слова зі звуком й.Культура мовлення,с.10

 

8.

Списування речень.Поділ слів на склади.Добір слів до схеми речення, с.11

 

9.

« Батьківщина».Читання тексту.Відповіді на запитання.Державна символіка.Чим славиться Україна, с.10-11

 

10.

Вибірковий диктант.Поділ слів для переносу.

 

11.

«Озеро, яке ніколи не виходить з берегів»(Легенда про озеро Синевір), с.12-13

 

12.

Вбіркова робота(Добір слів з певною кількістю звуків і букв).Зміна звуків в словах і утворення нових слів. Добір речень до поданої схеми,с.13

 

13.

Навчаємось читати з правильною інтонацією та паузами «Гончарна столиця України»,с.14-15

 

14.

Робота з прислів’ями.Тлумачення прислів’їв.Списування прислів’їв з позначенням пауз і ключових слів.с.16

 

15.

Побудова звукових схем.Зясування кількості звуків і букв. Вибіркова робота,виписування слів у певні стовпчики), с.18

 

16.

«Київ».Читання легенди, переказування.Відповіді на запитання.» Рослинні  символи українців».Відповіді на запитання,с.18-19

 

17.

Робота з прислів’ями.Діалог.Для чого людям потрібна мова, с.19-20

 

18.

Казок країна чарівна. Вікторина по казках.

 

19.

Навчання розрізняти усне і писемне мовлення. Добір речень до схеми.

 

20.

Читаємо за особами й розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Уривок з  твору «Сонце серед ночі»с,23-24

 

21.

Звертання.Позначення звертання на письмі., с.25-26

 

22.

Велика буква.Правила написання з великої букви.

 

23.

Оволодіваємо технікою мовлення.Складання діалогу.Читання скоромовок.с, 27

 

24.

Оволодіваємо технікою мовлення.Розділові знаки.Звуко-буквенний аналіз.Письмо по памяті., с.28

 

25.

Казка « Серед чистого поля».Читання за особами.Розігрування казки.с, 29-30

 

26.

Як жести і міміка допомагають нашому мовленню.Почуття. Взаємооцінювання.,с.31-32

 

27.

Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо.В.О.Сухомлинський «Навіщо кажуть спасибі»

 

28.

Дзвінкі та глухі приголосні.

 

29.

Визначення ввічливих слів в тексті.Списування діалогу.,с.36

 

30.

Добре слово дорожче багатства.Навчаємось вітатися і прощатися.В.О.Сухомлинський «Здрастуйте», с.35-36

 

31.

Близькі слова за значенням.,с.37

 

32.

Вітання і прощання в різних країнах.Ввічливе звертання до співрозмовника. с.37

 

33.

Звертаємось з проханням, дякуємо.Слова ввічливості.Діалог.с.38

 

34.

Навчаємось вибачатися і вибачати.Діалог Оленки і Петрика.Розігрування сценки за обраною ситуацією.Взаємооцінювання,с.39

 

35.

Слова ввічливості.Складання діалогу.Робота з прислів’ями,вибіркове списування, с.40

 

36.

Досліджуємо звуко-буквенний аналіз слів.Голосні і приголосні звуки(тверді, мякі, наголошені, ненаголошені)

 

37.

«Як дзвенять сніжинки»В.О.Сухомлинський. виразне читання, відповіді на запитання.,с.42

 

38.

Досліджуємо звуко-буквенний аналіз.Складання слів з певними звуками.Добір слів до схеми.Заміна звуку.,с.43-44

 

39.

«Звуки, звуки, звуки».Виразне читання тексту, с.44

 

40.

Правильно вимовляємо звуки в словах. Вимова звуків. Складання і запис прислів’їв., с.45-46

 

41.

Скоромовка.Вимовляння в швидкому темпі. Промовляння напамять.с.45. «Сопілкарик  із джмелиного оркестру, с.47

 

42.

Звуко-буквенний аналіз.Вибіркове списування.Складання звукової схеми., с.48

 

43.

«Фіалка і бджілка»В.О.Сухомлинський.Виразне читання , переказування.с.48

 

44.

Побудова звукових схем. Позначення звуків буквами.Порівняння кількості звуків і букв.с.48

 

45.

«Українська іграшка».Виразне читання. Відповіді на питання.с.49

 

46.

Добір слів до звукових схем.Поширення речень.Вибіркове списування.с.50

 

47.

Історія буквенного письма, с.51.Добір слів до схем. Читаємо дитячі українські журнали.

 

48.

Чи ми вміємо користуватись алфавітом. Запис слів в алфавітному порядку, с.52

 

49.

Розташування слів в алфавітному порядку.Взаємоперевірка.с.53

 

50.

«Перший сніг»О.Пчілка.Звуко-буквенний аналіз.Виразне читання.

 

51.

Голосні звуки і букви, що їх позначають.с.54

 

52.

«Куликове болото»за О.Пчілкою. Читання тексту з правильною інтонацією і паузами.с.55-56

 

53.

Голосні звуки і букви, що їх позначають.Позначення звуків моделями.с.56

 

54.

«Зозуля»П. Мовчан.с.57

 

55.

Голосні звуки і букви, що їх позначають.с.57

 

56.

Коли букви я, ю, є позначають два звуки (с.58)

 

57.

«Український віночок», за О.Воропаєм(с.60)

 

58.

Коли букви я,ю,є позначають два звуки (с.59)

 

59.

«Краса і здоров’я цілий рік»(легенда)(с.61-62)

 

60.

Вибіркова робота. Виписування з тексту слів, в яких я,ю,є,ї позначають два звуки (с.62-63)

 

61.

« Магічне слово», уривок з твору О.Сенатович. «Пані Будьласка та вуйко Пампулько»()

 

62.

Звуко-буквений аналіз слів,  в яких букви позначають два звуки(с.64)

 

63.

Поділяємо слова на склади.Переносимо слова з рядка в рядок(с.65)

 

64.

Робота з хрестоматією. «Пелікан»,»Про кита»,»Черепашенята»О.Лущевська(с.19-23)

 

65.

Правила переносу слів з рядка в рядок(с.66)

 

66.

Робота з хрестоматією. «Сумна скоромовка», «Був день народження колись»Ю.Бедрик(с.33-35)

 

67.

Закріплення правил переносу слів з рядка в рядок(с.67)

 

68.

« Все починається з мами» А.Костецький.Вивчення вірша напам’ять(с.68)

 

69.

Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки.(с.68)

 

70.

Побудова складових схем.Встановлення наголосу (с.69)

 

71.

Робота з хрестоматією. «Третій сніг» (уривок), І.Андрусяк

 

72.

Письмо під диктовку. Гра «Кіноактори»(с.70-71)

 

73.

«Зимова казка» Василь Чухліб.Виразне читання.(с.71-72)

 

74.

Повторення минулого матеріалу.Звуко-буквений аналіз слів.(свій додатковий матеріал)

 

75.

«Красуня», уривок з казки С.Дерманського, (с.72-73)

 

76.

Приголосні звуки і букви, що їх позначають.Дзвінкі й глухі приголосні звуки (с.74)

 

77.

Дзвінкі й глухі приголосні, що мають пару, і не мають пари.(с.78)

 

78.

Робота з хрестоматією. «Каша», З.Мезантюк

 

79.

Вправляння в розрізненні дзвінких і глухих приголосних. Списування .(с.76)

 

80.

Робота з хрестоматією. «Смугастик», Т.Стус

 

81.

Вимова дзвінких і глухих парних звуків наприкінці слова.(с.77)

 

82.

Робота з хрестоматією. «Український прапор», З.Мезантюк

 

83.

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних на письмі.(с.78)

 

84.

Позначення звуків буквами (с.79)

 

85.

Робота з хрестоматією. «Равличні вірші», К.Бабкіна(с.46-49)

 

86.

Знак м’якшення. Запис схем слів(с.80-81)

 

87.

 «Гойдалка під кленом», Г.Ткачук.Робота з хрестоматією.(с.50-53)

 

88.

Запис звукових схем слів. Самоперевірка. Пошукова робота. Слова з м’якими приголосними звуками.(с.82)

 

89.

Робота з хрестоматією. « Дикі образи дикобраза», І.Роздобудько.(с.54-57)

 

90.

Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі.(с.83)

 

91.

Добір слів із подовженими приголосними звуками.(с.84)

 

92.

Робота з хрестоматією. « У царстві лева»Л.Відута(с.59-61)

 

93.

Позначаєм на письмі звук [Й].

 

94.

« Новий рік в різних країнах»(с.94-95)

 

95.

Позначення звуків буквами. Вибіркова робота(виписування слів із звуком[й]). Упорядковування.

 

96.

« Як зявилась новорічна ялинка?»(легенда)(с.87)

 

97.

Виправляння помилок. Ознайомлення з правилами вживання апострофа.(с.87)

 

98.

Закріплення минулого матеріалу.

 

99.

«Як діти раділи, а ялинка плакала»В.Сухомлинський

 

100.

Закріплення минулого матеріалу.

 

101.

«Розповідь Оленки про новорічну ялинку», складання розповіді.

 

102.

Закріплення минулого матеріалу.

 

103.

« Тарасові солов’ї», Д.Чередниченко, (с.91)

 

104.

Вчимося писати слова з апострофом(с.91)

 

105.

Написання слів з великої букви.(с.93)

 

106.

«Садок вишневий коло хати», Т.Шевченко(с.92)

 

107.

Закріплення минулого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Агеєва Олена
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
3 січня 2020
Переглядів
4873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку