Орієнтовне календарне планування уроків математика
до підручника «Математика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти ( у 2-х частинах) (автори А. Заїка, С. Тарнавська)
№ |
Тема уроку |
Дата |
При мітка |
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас |
|
|||
1 |
Нумерація трицифрових чисел. Задачі на порівняння чисел, знаходження різниці, суми. |
|
|
|
2 |
Розкладання чисел на розрядні доданки. Обчислення значень виразів на основі знання складу числа. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, на знаходження суми. |
|
|
|
3 |
Дослідження трицифрових чисел. Обчислення значень виразів на основі знання складу числа. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, на знаходження суми. |
|
|
|
4 |
Порівняння трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження суми кількох доданків. |
|
|
|
5 |
Арифметичні дії з числами. Розв’язування задач на знаходження суми кількох доданків. |
|
|
|
6 |
Округлення чисел. Способи додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач складанням виразу, за допомогою схем. |
|
|
|
7 |
Письмове додавання і віднімання чисел. Знаходження значень числових та буквених виразів. Складені задачі на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
|
8 |
Обчислення значень виразів на кілька дій. Дослідження способів розв’язування задач, пов’язаних з операціями з грошима. |
|
|
|
9 |
Перевірка додавання і віднімання. Дослідження способів розв’язування задач, пов’язаних з рухом та визначенням маршруту. |
|
|
|
Зміна суми і різниці при зміні їх компонентів. Розв’язування задач на знаходження суми. |
|
|
||
11 |
Способи усного множення. Розв’язування задач на знаходження добутку. |
|
|
|
12 |
Зміна добутку при зміні множників. Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів. Лінійна діаграма. |
|
|
|
13 |
Обчислення значень виразів. Одиниці маси. Розв’язування задач на знаходження суми двох, трьох добутків. |
|
|
|
14 |
Зв’язок множення і ділення. Іменовані числа. Рівності зі змінною (рівняння). |
|
|
|
15 |
Зміна частки при зміні діленого, дільника. Розв’язування складених задач на множення і ділення. |
|
|
|
16 |
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. Пряма, відрізок, промінь. |
|
|
|
17 |
Ділення з остачею. Розв’язування задач на ділення з остачею з використанням на практичному рівні способи подання конкретних даних в схематичних рисунках. Прямокутник, його властивості. |
|
|
|
18 |
Діагностувальна робота. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас. |
|
|
|
19 |
Аналіз діагностувальної роботи. Перевір себе. Повторення, узагальнення навчального матеріалу. |
|
|
|
Письмове множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число |
|
|||
20 |
Письмове множення. Алгоритм письмового множення. Розв’язування складених задач на збільшення числа в кілька разів, використовуючи наявні дані. |
|
|
|
21 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування рівнянь з однією змінною, у яких права частина є числовим виразом, на основі зв‘язку множення і ділення. Трикутник. |
|
|
|
22 |
Письмове множення виду 203 · 4, 170 · 4. Круг, коло. Їх елементи. Властивості діаметра |
|
|
|
23 |
Алгоритм письмового ділення. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
24 |
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного, пропорційне відношення. |
1 |
|
|
25 |
Визначення кількості цифр частки. Ділення чисел виду 490 : 5. Розв’язування задач на збільшення числа в кілька разів (непряма форма), на знаходження частини числа. |
|
|
|
26 |
Письмове ділення виду 306 : 3, 508 : 4. Розв’язування задач, які виникають з повсякденних життєвих ситуацій, складанням виразу. Рівності, що містять змінну. |
|
|
|
27 |
Письмове ділення виду 424 : 4. Складання й розв’язування задач за схемою. |
|
|
|
28 |
Кути. Види кутів. Повторення, узагальнення навчального матеріалу. |
|
|
|
29 |
Діагностувальна робота. Письмове множення і ділення трицифрових чисел на одноцифрове число |
|
|
|
30 |
Аналіз діагностувальної роботи. Перевір себе. |
|
|
|
Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на двоцифрове число |
|
|||
31 |
Письмове множення на розрядне число. Одиниці довжини. Розв’язування сюжетних задач на застосування множення на розрядне число. |
|
|
|
32 |
Письмове ділення на двоцифрове розрядне число. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного. |
|
|
|
33 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. |
|
|
|
34 |
Множення двоцифрових чисел. |
|
|
|
35 |
Обчислення значень виразів, які містять дії множення і ділення. Задачі, які включають збільшення числа в кілька разів та різницеве порівняння. Прямокутник. |
|
|
|
36 |
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове з одноцифровою часткою. Ускладнені задачі на пропорційне ділення. |
|
|
|
37 |
Ділення на двоцифрове число способом округлення. Кругові діаграми. |
|
|
|
38 |
Алгоритм письмового ділення на двоцифрове число 768:24. |
|
|
|
39 |
Письмове ділення з остачею. |
|
|
|
40 |
Дослідження і розв’язування рівнянь. |
|
|
|
41 |
Письмове множення і ділення чисел. Одиниці часу. |
|
|
|
42 |
Діагностувальна робота. Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на двоцифрове число. |
|
|
|
43 |
Аналіз діагностувальної роботи. Перевір себе. |
|
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел |
|
|||
44 |
Тисяча. Розрядні числа четвертого розряду. |
|
|
|
45 |
Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч. |
|
|
|
46 |
Розрядні числа п’ятого розряду. Розв’язування рівняння з однією змінною, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом. |
|
|
|
47 |
Розрядні числа шостого розряду. Обчислення виразів зі змінною. |
|
|
|
48 |
Розряди і класи багатоцифрових чисел. Обчислення виразів. |
|
|
|
49 |
Утворення багатоцифрових чисел. Знаходження значень числових виразів. |
|
|
|
50 |
Співвідношення між розрядними одиницями. Розрядний склад числа. |
|
|
|
51 |
Усна і письмова нумерація багатоцифрових чисел.Читання та запис багатоцифрових чисел. |
|
|
|
Застосування нумерації до виконання дій |
|
|||
52 |
Виконання дій на основі нумерації. |
|
|
|
53 |
Порівняння багатоцифрових чисел. |
|
|
|
54 |
Визначення в числі загальної кількості одиниць кожного розряду. |
|
|
|
55 |
Множення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. |
|
|
|
56 |
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні одиниці. Практична робота. Створення різних моделей з геометричних фігур. |
|
|
|
57 |
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації. Обчислення виразів. |
|
|
|
58 |
Додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел. Куб. |
|
|
|
59 |
Множення і ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрове число. |
|
|
|
60 |
Ділення круглих чисел на розрядні числа. Обчислення виразів |
|
|
|
61 |
Ділення круглих чисел на двоцифрові. Практична робота. Побудова трикутника. |
|
|
|
62 |
Діагностувальна робота. Нумерація багатоцифрових чисел. |
|
|
|
63 |
Аналіз діагностуавльної роботи. Мої математичні успіхи. |
|
|
|
64 |
Підсумковий урок за семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|