Діагностувальна робота з української мови, 3 клас. Слово. Значення слова. Будова слова

Про матеріал
Діагностувальна робота для визначення стану сформованості компетентностей за розділом "Слово. Значення слова. Будова слова" у 3 класі НУШ
Перегляд файлу

Українська мова, 3 клас
Прізвище ____________________________________________
Дата___________________________________________________
Мовна тема №2 «Слово. Значення слова. Будова слова»
                              І варіант
1. Обери рядок, в якому слова вжиті в переносному значенні.
А сонячна посмішка, золотий годинник, кам’яний будинок              
Б кам’яне серце, золота осінь, м’який характер           
В залізні двері, сонячний день, гострий ніж
2. Обери рядок, в якому записано слова-синоніми
А говорити, мовчати
Б говорити, балакати
В говорити, говорить
3. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова
А квітка, квіти, квітковий, квітує
Б квітка, квіткою, квітки, квіточка
В квітка, рослина, ромашка
4. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування приголосних звуків
А зоря, зірка           
Б мураха, мурашка, на мурасі         
В береза, берізка
5. До поданих слів добери антоніми
Здоров’я - _______________________________.
Радість ― _______________________________.
Старий ― ________________________________.
6. Встав пропущені букви е або и в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.
Т…мніє ― _________________________.
Ст….блина ― ______________________.
Т…хенько ― _________________________.
7. Розбери слова за будовою.
Лісовий , дубок , проліски.
8. Спиши текст, добираючи з дужок потрібні за змістом слова.
     З-за обрію (виглянуло, викотилось) сонечко. (Пробіг, промчав) легенький вітерець. (Прокину-
лась, розбудилась) від сну природа. (Тріпочуть, шелестять)зеленими листочками дерева. Дзвінко (щебечуть, лунають, співають) пташки. Весело (дзюркоче, біжить, тече) маленький струмочок. Яс-
краві метелики (кружляють, літають, пурхають) над квітами.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Українська мова, 3 клас
Прізвище ____________________________________________
Дата___________________________________________________
Мовна тема №2 «Слово. Значення слова. Будова слова»
                              ІІ варіант
1. Обери рядок, в якому слова вжиті в прямому значенні.
А сонячна посмішка, золотий годинник, кам’яний будинок              
Б кам’яне серце, золота осінь, м’який характер           
В залізні двері, сонячний день, гострий ніж
2. Обери рядок, в якому записано слова-антоніми
А холодний, зимний
Б холодний, гарячий
В холодний, холод
3. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова
А дерево, дерева, на дереві
Б дерево, рослина , яблуня
В дерево, деревце, дерев’яний
4. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування голосних  звуків
А зоря, зірка           
Б мураха, мурашка, на мурасі         
В друг, дружба
5. До поданих слів добери синоніми
Малюки - _______________________________.
Будинок ― _______________________________.
Школяр ― ________________________________.
6. Встав пропущені букви е або и в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос.
В…черя ― _________________________.
Гл…бокий ― ______________________.
Нап…сав ― _________________________.
7. Розбери слова за будовою.
Посадка, дубок, маленький.
8. Спиши текст, добираючи з дужок потрібні за змістом слова.
     Пригрівало вересневе (ясне, ласкаве, сліпуче) сонечко. Лагідно повівав (легенький, тихий) вітерець. Ліс зустрів (надзвичайною, настороженою) тишею. У величавому спокої стояли на узліссі (старезні, кремезні) дуби.
     Та ось зірвався (сильний, рвучкий) вітер. З півночі насунули (чорні, густі, важкі ) хмари. Впали перші краплі дощу.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
1144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку