Орієнтовне календарно -тематичне планування

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування з математики для 3 класу відповідно до Типової освітньої програми , розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та підручника «Математика. 3 клас». У 2 ч. / А. Заїка, С. Тарнавська. Тернопіль : Підручники і посібники, 2020 5 годин на тиждень, І семестр, 15 тижнів
Перегляд файлу

Орієнтовне  календарно-тематичне планування з математики для 3 класу відповідно до Типової освітньої програми , розробленої   під керівництвом О. Я. Савченко, та  підручника «Математика. 3 клас». У 2 ч. / А. Заїка, С. Тарнавська. Тернопіль : Підручники і посібники, 2020

5 годин на тиждень, І семестр, 15 тижнів

 

 

3 клас

за пор.

 

Дата

 

Примітки

 

Тема уроку / зміст

П сторінки підручника

 

Очікувані результати на- вчання     здобувачів освіти

 

1

2

3

4

5

 

І СЕМЕСТР                                       5 год на тиждень

Розділ 1. Повторення вивченого матеріалу за 2 клас

1.

 

 

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ   У   МЕЖАХ

100. Усна і письмова нумерація. За- вдання на порівняння чисел. Задачі на знаходження суми, різниці. Мно- гокутники (П. С. 4–5)

 

  • відтворює в різних видах дія- льності ймовірні та фактичні ре- зультати лічби об’єктів, що їх оточують;
  • читає і записує двоцифрові числа в межах сотні.

 

2.

 

 

ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ ДОДАВАННІ І ВІДНІ- МАННІ (П. С. 6–8)

 

 

  • читає і записує двоцифрові числа в межах сотні;

-виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в на- вчальних і життєвих ситуаціях.

 

3-4.

 

 

ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ. Способи обчи- слення значення суми чисел. Числовий промінь / відрізок.

(П. С. 8–11)

  • виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в на- вчальних і життєвих ситуаціях;
  • знаходить значення числового виразу.

 

5-6.

 

 

ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. Способи обчис- лення значення різниці чисел. Порівнян- ня чисел за допомогою числового проме- ня. Складені задачі на знаходження суми і різниці (П. С. 11–14)

 

- читає і записує  математичні твердження, ви користовуючи буквену символіку;

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях маси.

7.

 

 

 

 

 

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ДОДАВАННЯ   І

ВІДНІМАННЯ.  Взаємозв’язок між додаванням і відніманням чисел. Задачі на різницеве порівняння величин / чисел (П. С. 14–16)

  • знаходить значення числового виразу;

- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями до- давання і віднімання, множення і ділення.

 

8-9.

 

 

ПЕРЕСТАВНИЙ ЗАКОН ДОДА-

ВАННЯ. Складена задача на 2 різні дії (П. С. 16–18)

 

  • виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в на- вчальних і жит тєвих ситуаціях;
  • використовує різні мірки для вимірювання величин.

 

10.

 

 

ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ   І   ВІД-

НІМАННЯ. Перевірка правильності виконання арифметичних дій дода- вання і віднімання. Задачі на збіль- шення та зменшення числа на кілька одиниць. Знаходження невідомих компонентів додавання й віднімання. Проведення прямих через одну, дві точки (П. С. 19–21)

 

- виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в різ- них ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу;

- перевіряє правильність розв’язання про блемної ситуації різним способами;

- будує площинні  фігури;

 

11-12.

 

 

 

 

 

ПОРОЗРЯДНЕ ДОДАВАННЯ І ВІД-

НІМАННЯ. Довжина відрізків. Скла- дена задача на 2 дії обох ступенів (П. С. 21–24)

 

  • записує двоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків,

- будує площинні фігури;

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох на- іменувань.

 

 


 

 

13.

 

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого матеріалу».

 

14.

 

 

Аналіз  діагностувальної роботи.  Проведення корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних

умінь і навичок, критичного мислення учнів.

 

Розділ 2. Множення і ділення. Табличні випадки множення і ділення

15.

 

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ.

Назви чисел під час множення і ділен- ня. Їх взаємозв’язок. Задачі, що міс- тять множення і ділення

(П. С. 24–27)

 

-записує результати вимірюван- ня величин у сантиметрах (см), дециметрах(дм), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між         ними.

 

16.

 

 

ОДИНИЦІ    МАСИ,     МІСТКОСТІ.

Одиниці маси -кілограм, центнер; місткості — літр. Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів

(П. С. 27–29)

 

- використовує різні мірки для вимірювання ве личин: довжини, маси;

- знаходить значення числового виразу;

  • описує зв’язок між сусідніми членами послідовності або між членом та його номером.

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕСТАВНИЙ     ЗАКОН      МНО-

ЖЕННЯ. Обчислення значень вира- зів, що містять множення і ділення. Складена задача на знаходження су- ми двох добутків

(П. С. 29–32)

- виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу.

 

18-19.

 

 

ОСОБЛИВІ ВИПАДКИ МНОЖЕН-

НЯ І ДІЛЕННЯ. Задачі, що містять трійку взаємопов’язаних величин (маса 1 предмета, кількість предметів, загальна маса; місткість однієї посудини, місткість кількох однакових посудин (П. С. 32–35

- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу;

- використовує різні мірки для вимірювання величин маси, міст кості.

 

20-21.

 

 

 

ПЕРЕВІРКА МНОЖЕННЯ І ДІ- ЛЕННЯ.ОДИНИЦІ

ЧАСУ. Перевірка правильності ви- конання множення і ділення. Взає- мозв’язок множення і ділення. Знахо- дження невідомих компонентів мно- ження і ділення. Таблиці множення і ділення (П. С. 35–37)

  • виконує усно й письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуа- ціях;
  • знаходить значення числового  виразу.

 

 

 

 

22.

 

 

Порівняння простих іменованих чисел. Складання і розв’язування складених задач) (П – С. 38–39)

 

 

  • знаходить значення число- вого виразу;
  • перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох на- іменувань.

 

Розділ 3. Таблиці множення і ділення

23.

 

 

 

 

 

 

ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

З ЧИСЛОМ 6. Порівняння складе- них іменованих чисел

(П. С. 40–42)

 

- виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в на- вчальних і життєвих ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу.

 

24-25.

 

 

КУТИ МНОГОКУТНИКА. Обчислен-

ня значень виразів. Залежність резуль- тату множення від зміни одного з множ- ників. Кути многокутника. Прямий кут, непрямі кути (П. С. 42–46)

- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в різних ситуаціях;

  • знаходить значення числового виразу.

 

 

26-27.

 

 

АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ З ПРОСТИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ. Ари-

фметичні дії з простими іменованими числами, поданими в одиницях дов- жини, маси (П. С. 46–50)

 

  • виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число, поданих в одиницях вимі- рювання довжини, маси, вартості і часу.

28-29.

 

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ З ЧИС-

ЛОМ 7. Таблиці множення і ділення з числом 7. Короткий запис тексту за- дачі (П. С. 50–53)

 

- виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу;

 

30.

 

 

ВИЗНАЧЕННЯ  ТЕМПЕРАТУРИ. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ (П.С.54– 56)

 

  • визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках;
  • використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, температури, вартості.

 

 

31-32.

 

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ З ЧИС-

ЛОМ 8. Додавання і віднімання прос- тих іменованих чисел, поданих в оди- ницях довжини, маси, місткості, часу. Складені задачі на зведення до оди- ниці (П. С. 57–59)

 

  • виконує додавання і відніман- ня     іменованих

чисел, множення і ділення на од- ноцифрове число, поданих в одиницях вимірювання довжи- ни, маси, вартості і часу;

  • обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні.

 

33-34.

 

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ З ЧИС- ЛОМ 9. ВИРАЗИ ЗІ ЗМІННОЮ.

ОДИНИЦІ МАСИ. Таблиці множен- ня і ділення з числом 9

(П. С. 59–63)

 

 

- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

- обчислює вира-зи зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні;

- знаходить значення числового виразу.

35.

 

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ. Задачі на знахо- дження четвертого пропорційного (П. С. 65)

 

- знаходить значення числового виразу;

  • читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах.

36.

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми « Множення і ділення. Табличні випадки множення і ділення»

 

 

 

 

37.

 

 

Аналіз  діагностувальної роботи.  Проведення корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних

умінь і навичок, критичного мислення учнів.

 

 

 

 

 

 

Розділ 4. Нумерація чисел у межах 1000

38.

 

 

СОТНЯ. ЛІЧБА СОТНЯМИ. ПРЯ-

МОКУТНИКИ. Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Прямокутник, квадрат. Їх істотні ознаки. Задачі на знаходження невідомого доданку

(П. С. 68–71)

 

- лічить у межах сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку;

- лічить від будь -якого числа до вказаного;

  • уживає в мовленні кількісні та порядкові числів ники;
  • читає і записує                                 багатоцифрові числа в межах ти сячі.

 

 

39-40.

 

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ РОЗ- РЯДНИХ ЧИСЕЛ. ПОБУДОВА ПРЯМОКУТНИКА (КВАДРАТА).

Додавання і віднімання круглих со- тень. Побудова прямокутника (квад- рата) за допомогою креслярських ін- струментів. Визначення способів схе- матичного перетворення інформації (П. С. 71–74)

 

  • виконує усно та

письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях;

  • лічить у межах сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку;
  • знаходить значення числового виразу;
  • будує площині   фігури.

 

41-42.

 

 

РОЗРЯД СОТЕНЬ. УТВОРЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. Розрядні

числа. Утворення трицифрових чи- сел. Складені задачі. Відображення тексту задачі в схемах

(П. С. 75–78)

 

- утворює трицифрові числа різ- ними способами;

- лічить одиницями, десятками, сотнями в межах  тисячі;

- читає і записує трицифрові числа в межах тисячі;

  • записує трицифрове число у ви- гляді суми розрядних доданків.

 

43-44.

 

 

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ. Обчислення значень виразів зі змінною. Утво- рення трицифрового числа з насту- пного і попереднього. Вирази зі змінною (П. С. 78–81)

 

  • утворює багатоцифрові числа різними способами;
  • лічить у межах сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку;
  • читає і записує       багатоцифрові числа в межах    тисячі;
  • уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники.

45.

 

 

ЧИТАННЯ І ЗАПИС ТРИЦИФРО-

ВИХ ЧИСЕЛ. Складена задача на знаходження суми двох добутків (П – С. 82-83)

  • утворює багатоцифрові числа різними способами;
  • читає і записує                                   багатоцифрові числа в межах       тисячі.

 

46.

 

 

РОЗРЯДНИЙ СКЛАД ЧИСЛА. Роз-

рядний склад трицифрового числа. Складені задачі на знаходження різ- ниці двох добутків (на різницеве по- рівняння двох добутків) (П. С. 83-85)

- записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних додан- ків.

 

 

47.

 

 

НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ. ОДИНИЦІ ВАРТОСТІ

(П. С. 86–88)

 

  • утворює бага тоцифрові числа різними способами;
  • читає і записує                багатоцифрові числа в межах тисячі;
  • лічить у межах сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку;
  • записує результати вимірюван- ня величин сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах (м), ко- пійках (коп.),

гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та співвід- ношення між                  ними.

 

48-49.

 

 

Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі. Дії додавання і віднімання на основі нумерації (П.С.89-90)

  • записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних додан- ків;
  • встановлює по зиційне значення                         цифри в запису трицифрового числа.

 

 

50.

 

 

ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ

1000. Розв’язування пар задач, взає- мопов’язаних за змістом (П.С. 90–92)

 

  • записує трицифрові числа у вигляді суми розрядних додан- ків;
  • порівнює трицифрові числа різними способами;
  • обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому зна ченні.

 

 

51-52.

 

 

ПОРІВНЯННЯ        ТРИЦИФРОВИХ

ЧИСЕЛ. Обчислення значень вира- зів. Задачі на знаходження четвертого пропорційного

(П. С. 93–95)

 

- порівнює бага тоцифрові числа різними способами;

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу.

 

53.

 

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ. Розрядні числа. Знаходження значень виразів на 4 дії (П. С. 95–98)

 

  • читає і записує                              багатоцифрові числа в межах                                   тисячі.

 

54.

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми « Нумерація чисел у межах 1000»

 

 

55.

 

 

Аналіз  діагностувальної роботи.  Проведення корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних

умінь і навичок, критичного мислення учнів.

 

Розділ 5. Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

56.

 

 

ДОДАВАННЯ, ВІДНІМАННЯ ЧИС- ЛА 1.

170 + 1, 187 1. Коло. Круг (П. С. 98–

100)

 

  • утворює бага тоцифрові числа різними способами;
  • лічить у межах    тисячі від будь- якого числа до вказаного.

 

 

 

 

 

 

 

57-58.

 

 

ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ НА ОСНОВІ

СКЛАДУ ЧИСЕЛ. Додавання і віднімання чисел на основі їх розрядного складу 300 + 40, 300 + 4, 300 +50 + 4,

345 300, 345 40, 345 5. Числові рівності і нерівності

(П. С. 100–102)

 

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих

 ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу.

 

 

 

59-60.

 

 

РІВНЯННЯ. РОЗВ’ЯЗОК   РІВНЯН-

НЯ. Обчислення значень виразів. Складені задачі, що містять трійку взаємопов’язаних величин

(П. С. 103–105)

 

  •   розв’язує рівняння з однією змінною;
  • виконує усно й письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих   ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу.

 

 

61-62.

 

 

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ.

Розв’язування простих рівнянь виду а + х = с; х + b = с. Складена задача на знаходження різниці двох добутків. Обернена задача (П. С. 105–107)

 

- розв’язує рівняння з однією змінною;

- записує трицифрове число у вигляді суми розрядних додан- ків;

- знаходить значення числового виразу.

 

Розділ 6. Додавання і віднімання чисел без переходу через розряди

63.

 

 

СПОЛУЧНИЙ ЗАКОН ДОДАВАННЯ

.Додавання і віднімання виду 500 + 200,

30 + 40, 500 300, 50 –30, 380 + 10, 380 +

100. Обернена задача (П. С. 107–109)

 

- виконує усно та письмово обчис- лення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу.

 

64-65.

 

 

ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ

540 + 200, 540 + 20, 360 + 40. Додаван- ня на основі правила додавання чис- ла до суми. Задачі на збільшення чи- сла на кілька одиниць (П. С. 109–111)

  • знаходить значення числового виразу.

 

66.

 

 

ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ

400 + 320, 40 + 320, 40 + 60. Складання

й розв'язування задач за їх коротким записом (П. С. 112–114)

 

  • знаходить значення числового виразу;

- обирає раціональний спосіб розв’язання проблемної ситуації;

- читає і записує                                     математичні твердження, використовуючи буквену симво ліку.

 

67.

 

 

ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 830 – 200, 830 – 20.

Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків (П. С. 114–115)

 

- виконує усно та      письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу.

 

68.

 

 

ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 520 +

340. Додавання круглих чисел виду 520 + 340. Переставний і сполучний закони додавання

(П. С. 116–117)

- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних  і життєвих ситуа- ціях.

 

69-70.

 

 

НЕРІВНОСТІ ЗІ ЗМІННОЮ. Елеме-

нти кола (круга): центр, радіус, діа- метр, їх позначення і читання на ри- сунках (П. С. 117–119)

  • добирає із запропонованих таке значення                                             змінної, яке задовольняє  нерів ність;

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною.

 

71-72.

 

 

ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ

470 320. Віднімання круглих чисел

виду 470 – 320. Розв’язування складе- них задач на віднімання суми від чи- сла (П. С. 119–122)

 

- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє  нерівність;

- читає і записує математичні твер -  дження, використовуючи буквену символіку.

 

 

73.

 

 

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ   НЕРІВНОСТЕЙ.

Розв’язування нерівностей способом добору розв’язку. Розв’язування складених задач

(П. С. 122–124)

 

  • добирає із запропонованих таке значення   змінної, яке задовольняє нерівність;

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною.

74.

 

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ. Додавання і відні- мання чисел у межах 1000.

Розв’язування задач (П. С. 124–126)

 

  • виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих  ситуаціях.

 

.

75.

 

 

Тематична діагностувальна робота з теми « Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації»

 

 

76.

 

 

Аналіз  діагностувальної роботи.  Проведення  корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних

умінь і навичок.

 

 

 

 

77.

 

 

Підсумок за І семестр

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
3723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку