5 годин на тиждень, І семестр, 15 тижнів
3 клас |
|||||
№ за пор. |
Дата |
Примітки
|
Тема уроку / зміст П — сторінки підручника
|
Очікувані результати на- вчання здобувачів освіти |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
І СЕМЕСТР 5 год на тиждень |
|||||
Розділ 1. Повторення вивченого матеріалу за 2 клас |
|||||
1. |
|
|
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100. Усна і письмова нумерація. За- вдання на порівняння чисел. Задачі на знаходження суми, різниці. Мно- гокутники (П. С. 4–5)
|
|
|
2. |
|
|
ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ ДОДАВАННІ І ВІДНІ- МАННІ (П. С. 6–8)
|
-виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в на- вчальних і життєвих ситуаціях.
|
|
3-4. |
|
|
ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ. Способи обчи- слення значення суми чисел. Числовий промінь / відрізок. (П. С. 8–11) |
|
|
5-6. |
|
|
ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. Способи обчис- лення значення різниці чисел. Порівнян- ня чисел за допомогою числового проме- ня. Складені задачі на знаходження суми і різниці (П. С. 11–14)
|
- читає і записує математичні твердження, ви користовуючи буквену символіку; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях маси. |
|
7. |
|
|
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ. Взаємозв’язок між додаванням і відніманням чисел. Задачі на різницеве порівняння величин / чисел (П. С. 14–16) |
- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями до- давання і віднімання, множення і ділення. |
|
8-9. |
|
|
ПЕРЕСТАВНИЙ ЗАКОН ДОДА- ВАННЯ. Складена задача на 2 різні дії (П. С. 16–18)
|
|
|
10. |
|
|
ПЕРЕВІРКА ДОДАВАННЯ І ВІД- НІМАННЯ. Перевірка правильності виконання арифметичних дій дода- вання і віднімання. Задачі на збіль- шення та зменшення числа на кілька одиниць. Знаходження невідомих компонентів додавання й віднімання. Проведення прямих через одну, дві точки (П. С. 19–21)
|
- виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в різ- них ситуаціях; - знаходить значення числового виразу; - перевіряє правильність розв’язання про блемної ситуації різним способами; - будує площинні фігури;
|
|
11-12. |
|
|
ПОРОЗРЯДНЕ ДОДАВАННЯ І ВІД- НІМАННЯ. Довжина відрізків. Скла- дена задача на 2 дії обох ступенів (П. С. 21–24)
|
- будує площинні фігури; - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох на- іменувань. |
|
13. |
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого матеріалу». |
|
|||
14. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних умінь і навичок, критичного мислення учнів. |
|
|||
Розділ 2. Множення і ділення. Табличні випадки множення і ділення |
|||||||
15. |
|
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЕЛ. Назви чисел під час множення і ділен- ня. Їх взаємозв’язок. Задачі, що міс- тять множення і ділення (П. С. 24–27)
|
-записує результати вимірюван- ня величин у сантиметрах (см), дециметрах(дм), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними.
|
|||
16. |
|
|
ОДИНИЦІ МАСИ, МІСТКОСТІ. Одиниці маси -кілограм, центнер; місткості — літр. Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів (П. С. 27–29)
|
- використовує різні мірки для вимірювання ве личин: довжини, маси; - знаходить значення числового виразу;
|
|||
17. |
|
|
ПЕРЕСТАВНИЙ ЗАКОН МНО- ЖЕННЯ. Обчислення значень вира- зів, що містять множення і ділення. Складена задача на знаходження су- ми двох добутків (П. С. 29–32) |
- виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу.
|
|||
18-19. |
|
|
ОСОБЛИВІ ВИПАДКИ МНОЖЕН- НЯ І ДІЛЕННЯ. Задачі, що містять трійку взаємопов’язаних величин (маса 1 предмета, кількість предметів, загальна маса; місткість однієї посудини, місткість кількох однакових посудин (П. С. 32–35 |
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу; - використовує різні мірки для вимірювання величин маси, міст кості.
|
|||
20-21. |
|
|
ПЕРЕВІРКА МНОЖЕННЯ І ДІ- ЛЕННЯ.ОДИНИЦІ ЧАСУ. Перевірка правильності ви- конання множення і ділення. Взає- мозв’язок множення і ділення. Знахо- дження невідомих компонентів мно- ження і ділення. Таблиці множення і ділення (П. С. 35–37) |
|
|||
22. |
|
|
Порівняння простих іменованих чисел. Складання і розв’язування складених задач) (П – С. 38–39)
|
|
|||
|
|||||||
Розділ 3. Таблиці множення і ділення |
|||||||
23. |
|
|
ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ З ЧИСЛОМ 6. Порівняння складе- них іменованих чисел (П. С. 40–42)
|
- виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в на- вчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
24-25. |
|
|
КУТИ МНОГОКУТНИКА. Обчислен- ня значень виразів. Залежність резуль- тату множення від зміни одного з множ- ників. Кути многокутника. Прямий кут, непрямі кути (П. С. 42–46) |
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в різних ситуаціях;
|
|
||
26-27. |
|
|
АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ З ПРОСТИМИ ІМЕНОВАНИМИ ЧИСЛАМИ. Ари- фметичні дії з простими іменованими числами, поданими в одиницях дов- жини, маси (П. С. 46–50)
|
|
|||
28-29. |
|
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ З ЧИС- ЛОМ 7. Таблиці множення і ділення з числом 7. Короткий запис тексту за- дачі (П. С. 50–53)
|
- виконує усно та письмово об- числення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу;
|
|||
30. |
|
|
ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМПЕРАТУРИ. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ (П.С.54– 56)
|
|
|
||
31-32. |
|
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ З ЧИС- ЛОМ 8. Додавання і віднімання прос- тих іменованих чисел, поданих в оди- ницях довжини, маси, місткості, часу. Складені задачі на зведення до оди- ниці (П. С. 57–59)
|
чисел, множення і ділення на од- ноцифрове число, поданих в одиницях вимірювання довжи- ни, маси, вартості і часу;
|
|||
33-34. |
|
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ З ЧИС- ЛОМ 9. ВИРАЗИ ЗІ ЗМІННОЮ. ОДИНИЦІ МАСИ. Таблиці множен- ня і ділення з числом 9 (П. С. 59–63)
|
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - обчислює вира-зи зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні; - знаходить значення числового виразу. |
|||
35. |
|
|
ПЕРЕВІР СЕБЕ. Задачі на знахо- дження четвертого пропорційного (П. С. 65)
|
- знаходить значення числового виразу;
|
|||
36. |
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми « Множення і ділення. Табличні випадки множення і ділення» |
|
|||
37. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних умінь і навичок, критичного мислення учнів. |
|
|||
Розділ 4. Нумерація чисел у межах 1000 |
|||||||
38. |
|
|
СОТНЯ. ЛІЧБА СОТНЯМИ. ПРЯ- МОКУТНИКИ. Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Прямокутник, квадрат. Їх істотні ознаки. Задачі на знаходження невідомого доданку (П. С. 68–71)
|
- лічить у межах сотні, тисячі в прямому і зворотному порядку; - лічить від будь -якого числа до вказаного;
|
|
||
39-40. |
|
|
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ РОЗ- РЯДНИХ ЧИСЕЛ. ПОБУДОВА ПРЯМОКУТНИКА (КВАДРАТА). Додавання і віднімання круглих со- тень. Побудова прямокутника (квад- рата) за допомогою креслярських ін- струментів. Визначення способів схе- матичного перетворення інформації (П. С. 71–74)
|
письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях;
|
|||
41-42. |
|
|
РОЗРЯД СОТЕНЬ. УТВОРЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. Розрядні числа. Утворення трицифрових чи- сел. Складені задачі. Відображення тексту задачі в схемах (П. С. 75–78)
|
- утворює трицифрові числа різ- ними способами; - лічить одиницями, десятками, сотнями в межах тисячі; - читає і записує трицифрові числа в межах тисячі;
|
|||
43-44. |
|
|
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ. Обчислення значень виразів зі змінною. Утво- рення трицифрового числа з насту- пного і попереднього. Вирази зі змінною (П. С. 78–81)
|
|
|||
45. |
|
|
ЧИТАННЯ І ЗАПИС ТРИЦИФРО- ВИХ ЧИСЕЛ. Складена задача на знаходження суми двох добутків (П – С. 82-83) |
|
|||
46. |
|
|
РОЗРЯДНИЙ СКЛАД ЧИСЛА. Роз- рядний склад трицифрового числа. Складені задачі на знаходження різ- ниці двох добутків (на різницеве по- рівняння двох добутків) (П. С. 83-85) |
- записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних додан- ків.
|
|||
47. |
|
|
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ. ОДИНИЦІ ВАРТОСТІ (П. С. 86–88)
|
гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та співвід- ношення між ними.
|
|||
48-49. |
|
|
Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі. Дії додавання і віднімання на основі нумерації (П.С.89-90) |
|
|||
50. |
|
|
ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 1000. Розв’язування пар задач, взає- мопов’язаних за змістом (П.С. 90–92)
|
|
|
||
51-52. |
|
|
ПОРІВНЯННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. Обчислення значень вира- зів. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (П. С. 93–95)
|
- порівнює бага тоцифрові числа різними способами; - виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу. |
|
||
53. |
|
|
ПЕРЕВІР СЕБЕ. Розрядні числа. Знаходження значень виразів на 4 дії (П. С. 95–98)
|
|
|||
54. |
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми « Нумерація чисел у межах 1000» |
|
|
||
55. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних умінь і навичок, критичного мислення учнів. |
|
|||
Розділ 5. Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації |
|||||||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
56. |
|
|
ДОДАВАННЯ, ВІДНІМАННЯ ЧИС- ЛА 1. 170 + 1, 187 – 1. Коло. Круг (П. С. 98– 100)
|
|
|
||
57-58. |
|
|
ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ НА ОСНОВІ СКЛАДУ ЧИСЕЛ. Додавання і віднімання чисел на основі їх розрядного складу 300 + 40, 300 + 4, 300 +50 + 4, 345 – 300, 345 – 40, 345 – 5. Числові рівності і нерівності (П. С. 100–102)
|
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу.
|
|||
59-60. |
|
|
РІВНЯННЯ. РОЗВ’ЯЗОК РІВНЯН- НЯ. Обчислення значень виразів. Складені задачі, що містять трійку взаємопов’язаних величин (П. С. 103–105)
|
- знаходить значення числового виразу.
|
|||
61-62. |
|
|
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ. Розв’язування простих рівнянь виду а + х = с; х + b = с. Складена задача на знаходження різниці двох добутків. Обернена задача (П. С. 105–107)
|
- розв’язує рівняння з однією змінною; - записує трицифрове число у вигляді суми розрядних додан- ків; - знаходить значення числового виразу. |
|
Розділ 6. Додавання і віднімання чисел без переходу через розряди |
|||||
63. |
|
|
СПОЛУЧНИЙ ЗАКОН ДОДАВАННЯ .Додавання і віднімання виду 500 + 200, 30 + 40, 500 – 300, 50 –30, 380 + 10, 380 + 100. Обернена задача (П. С. 107–109)
|
- виконує усно та письмово обчис- лення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу.
|
|
64-65. |
|
|
ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 540 + 200, 540 + 20, 360 + 40. Додаван- ня на основі правила додавання чис- ла до суми. Задачі на збільшення чи- сла на кілька одиниць (П. С. 109–111) |
|
|
66. |
|
|
ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 400 + 320, 40 + 320, 40 + 60. Складання й розв'язування задач за їх коротким записом (П. С. 112–114)
|
- обирає раціональний спосіб розв’язання проблемної ситуації; - читає і записує математичні твердження, використовуючи буквену симво ліку.
|
|
67. |
|
|
ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 830 – 200, 830 – 20. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків (П. С. 114–115)
|
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу. |
|
68. |
|
|
ДОДАВАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 520 + 340. Додавання круглих чисел виду 520 + 340. Переставний і сполучний закони додавання (П. С. 116–117) |
- виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуа- ціях.
|
|
69-70. |
|
|
НЕРІВНОСТІ ЗІ ЗМІННОЮ. Елеме- нти кола (круга): центр, радіус, діа- метр, їх позначення і читання на ри- сунках (П. С. 117–119) |
перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною.
|
|
71-72. |
|
|
ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ ВИДУ 470 – 320. Віднімання круглих чисел виду 470 – 320. Розв’язування складе- них задач на віднімання суми від чи- сла (П. С. 119–122)
|
- добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність; - читає і записує математичні твер - дження, використовуючи буквену символіку.
|
|
73. |
|
|
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ НЕРІВНОСТЕЙ. Розв’язування нерівностей способом добору розв’язку. Розв’язування складених задач (П. С. 122–124)
|
перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною. |
|
74. |
|
|
ПЕРЕВІР СЕБЕ. Додавання і відні- мання чисел у межах 1000. Розв’язування задач (П. С. 124–126)
|
|
. |
75. |
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми « Арифметичні дії з числами в межах 1000 на основі нумерації» |
|
|
76. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних умінь і навичок. |
|
|
77. |
|
|
Підсумок за І семестр |
|