Календарно-тематичне планування уроків у 8 кл. за НМК Wider World 3 на ІI семестр ( 5 год./тижд.)
№ |
Дата |
Скори- гована дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Примітки |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Громадянська відповідаль-ність |
Здоров’я і безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
І. Стиль життя |
|||||||||||||
1 |
|
|
Вплив культур на стиль життя |
ЛО теми SB, p.50 |
Quantifiers |
Проектує власні повсяк-денні дії на захист довкіл-ля та збереже-ння ресурсів |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. Оцінює інфра-структуру до-звілля власної громади |
Надає реко-мендації щодо дотри-мання здорового способу життя. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Аргументує раціональ-ність покупки, планує витрати та внесок у благодійні справи |
|
|||
2 |
|
|
Види дозвілля |
ЛО теми |
Preferences (I’d rather…, I’d prefer…) |
|
|||||||
3 |
|
|
Культурний розвиток і дозвілля |
SB, p.52 |
|
||||||||
4 |
|
|
Відвідування кон-цертів та фестивалів |
SB, p.53 |
Adverbs of manner |
|
|||||||
5 |
|
|
Активний відпочинок |
ЛО теми |
|
|
|||||||
6 |
|
|
Заняття спортом |
SB, p.58 |
|
|
|||||||
7 |
|
|
Повсякденні справи |
SB, p.60 |
Will / Present Continuous / Going to… |
|
|||||||
8 |
|
|
Волонтерство |
SB, p.62 |
|
||||||||
9 |
|
|
Відвідування спо-ртивних центрів |
Conditional 1 |
|
||||||||
10 |
|
|
Спорт у вільний час |
SB, p.63 |
|
|
|||||||
11 |
|
|
Планування дозвілля |
SB, p.64 |
Probability |
|
|||||||
12 |
|
|
Активна участь у громадському житті |
SB, p.64 |
|
|
|||||||
13 |
|
|
Здоровий спосіб життя |
ЛО теми |
|
|
|||||||
14 |
|
|
Ігри горян |
|
Should, have to, may/might, ought to, must |
Дом. чит. WB, p.65 |
|||||||
15 |
|
|
Жити подорожуючи |
SB, p.70 |
|||||||||
16 |
|
|
Збираючись у подорож |
SB, p.72 |
|
|
|||||||
17 |
|
|
Туристичні походи та кемпінг |
SB, p.74 |
|
|
|||||||
18 |
|
|
Досвід спілкування |
SB, p.76 |
Time clauses |
|
|||||||
19 |
|
|
Майбутній стиль життя |
Revision |
Дом. чит. WB, p.77 |
||||||||
20 |
|
|
Захоплюючі життє-ві пригоди |
SB, p.80 |
|
||||||||
ІІ. Я і мої друзі |
|
|
|||||||||||
21 |
|
|
Я і моє оточення |
ЛО теми SB, p.82 |
|
Наводить приклади внеску своєї родини та друзів у сталий розвиток |
Визначає власні вподобання та потреби. Наводить приклади взаємодопомоги Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади особистого внеску в життя громади |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки он-лайн спілку-вання. Прогнозує наслідки необачної поведінки |
Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для до-сягнення добробуту. Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|
|||
22 |
|
|
Яка ти особистість? |
SB, p.83 |
|
|
|||||||
23 |
|
|
День друзів |
ЛО теми SB, p.85 |
Relative clauses |
|
|||||||
24 |
|
|
Знайомство з новими друзями |
WB, p.85 |
|
|
|||||||
25 |
|
|
Справжній друг |
SB, p.87 |
|
|
|||||||
26 |
|
|
Опис людей на фото |
SB, p.88 |
|
|
|||||||
27 |
|
|
Історія про дружбу |
SB, p.89 |
Reported speech |
|
|||||||
28 |
|
|
Друзі за листуванням |
ЛО теми |
|
||||||||
29 |
|
|
Кореспонденція |
|
Reported wh-questions with ask/tell/know |
|
|||||||
30 |
|
|
Ти і твої прародичі |
SB, p.91 |
Дом. чит. WB, p.89 |
||||||||
31 |
|
|
Розповідь про друга |
|
Comparison of adverbs |
||||||||
32 |
|
|
Я і мої друзі |
Revision |
Дом. чит. WB, p.67 |
||||||||
ІII. Література |
|||||||||||||
33 |
|
|
Книга – найцінніший скарб |
ЛО теми |
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини |
|
|
|
|||
34 |
|
|
Літературні жанри |
|
|
||||||||
35 |
|
|
Детективні історії |
SB, p.96 |
|
|
|||||||
36 |
|
|
Шерлок Холмс у сьогоденні |
SB, p.97 |
|
|
|||||||
37 |
|
|
Вигадка чи факт? |
WB, p.93 |
|
|
|||||||
38 |
|
|
Драматичні твори |
|
|
|
|||||||
39 |
|
|
Творчість Шекспіра |
ЛО теми |
|
|
|||||||
40 |
|
|
Улюблені книги та письменники |
ЛО теми |
|
Projects |
|||||||
41 |
|
|
Сучасні українські автори |
|
|
||||||||
42 |
|
|
Електронні книги |
ЛО теми |
|
|
|||||||
43 |
|
|
Відвідування бібліотеки |
ЛО теми |
Indefinite compound pronouns some/any + one/body/ thing/where |
|
|||||||
44 |
|
|
Вибір книг для читання |
|
|
||||||||
45 |
|
|
Улюблений літературний герой |
ЛО теми |
|
||||||||
46 |
|
|
Відгук на книгу |
ЛО теми |
|
|
|||||||
47 |
|
|
Книги та письменники |
Revision |
Дом. чит.: SB, p.104 WB, p.101 |
||||||||
48 |
|
|
Кримінальні хроніки |
SB, p.104 |
|
||||||||
ІV. Шкільне життя |
|||||||||||||
49 |
|
|
Шкільна діяльність, типи шкіл |
SB, p.106 |
|
|
|
|
|
|
|||
50 |
|
|
Школа – важливий етап на шляху до майбутньої професії |
ЛО теми |
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням здорового способу життя |
|
|
|||
51 |
|
|
Шкільні предмети й учителі |
SB, p.108 |
|
|
|||||||
52 |
|
|
Інтелектуальні здібно сті й навчання вдома |
SB, p.109 |
|
|
|||||||
53 |
|
|
Приміщення школи, класи та обладнання |
|
Sequence of tenses |
|
|||||||
54 |
|
|
Діяльність на уроках |
ЛО теми |
|
|
|||||||
55 |
|
|
Шкільний день |
ЛО теми |
|
|
|||||||
56 |
|
|
Спілкування з однокласниками |
SB, p.112 |
|
|
|||||||
57 |
|
|
Студент за обміном |
SB, p.113 |
|
|
|||||||
58 |
|
|
Позакласні заняття і гуртки |
|
|
|
|||||||
59 |
|
|
Комп’ютер та інші електронні пристрої, їхня роль у навчанні |
|
|
|
|||||||
60 |
|
|
Нові освітні техно-логії, альтернативні школи |
SB, p.116 |
|
|
|||||||
61 |
|
|
Школи в Україні та за кордоном |
Revision |
Дом. чит. WB, p.113 |
||||||||
62 |
|
|
Такі різні школи |
|
|
||||||||
63 |
|
|
Повторення та систе-матизація матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|||
64 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|||||
65 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||
66 |
|
|
Контроль читання |
|
|||||||||
67 |
|
|
Контроль письма |
|
|||||||||
68 |
|
|
Аналіз контролю аудіювання та говоріння |
|
|||||||||
69 |
|
|
Аналіз контролю читання |
|
|||||||||
70 |
|
|
Аналіз контролю письма |
|
|||||||||
71 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань, лінгвістична вікторина |
|
|||||||||