Я у світі
Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.
Підручник. Я у світі. 3 клас : підр. для загальноосвіт. навч. закл. / Н. М. Бібік. – Х. : Вид. група «Основа», 2013. – 160 с. : іл.
Види перевірних робіт
|
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
Кількість годин |
15 |
19 |
34 |
Практичне завдання |
4 |
2 |
6 |
Навчальний проект |
2 |
5 |
7 |
№ |
Зміст |
кіль год |
дата |
корекція |
|
Тема 1. Я- людина |
7 |
|
|
1 |
Я – частина природи і суспільства |
1 |
|
|
2 |
Моє зовнішнє «Я» |
1 |
|
|
3 |
Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер, ідентичність. |
1 |
|
|
4 |
Обговорення можливостей досягнення успіху |
1 |
|
|
5 |
Обов’язкові умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця. Практична робота. Складання правил успішного навчання |
1 |
|
|
6 |
Самостійність та відповідальність. |
1 |
|
|
7 |
Практична робота. Планування свого робочого дня. Тема |
1 |
|
|
|
Тема 2. Я та інші |
8 |
|
|
8 |
Сім’я. Склад сім’ї |
1 |
|
|
9 |
Мої основні права та обов’язки в сім’ї. Родинні стосунки Практична робота. Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї |
1 |
|
|
10 |
Школа. Традиції рідної школи |
1 |
|
|
11 |
Школа. Традиції рідної школи Навчальний проект. «Історія та традиції моєї школи» |
1 |
|
|
12 |
Права і обов’язки учня/учениці. Стосунки з однокласниками Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т. і. |
1 |
|
|
13 |
Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу Соціальна акція. «Діти – дітям» (до міжнародного дня інвалідів) |
1 |
|
|
14 |
Ми – споживачі Рольова гра. «Супермаркет». Практична робота. Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. |
1 |
|
|
15 |
Людські чесноти. Навчальний проект. «Людина має творити добро». Тема |
1 |
|
|
|
Тема 3. Я – українець |
10 |
|
|
16 |
Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність. |
1 |
|
|
17 |
Відносини людей у суспільстві. |
1 |
|
|
18 |
Україна – незалежна демократична держава. Навчальний проект «Подорожуємо Україною» |
1 |
|
|
19 |
Символи держави: Герб, прапор, Гімн, їх значення. Громадяни України. |
1 |
|
|
20 |
Навчальний проект «Історичні скарби України». |
1 |
|
|
21 |
Якими правами я наділений/наділена як громадянин/ громадянка України? |
1 |
|
|
22 |
Практична робота. Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки. |
1 |
|
|
23 |
Навчальний проект «Чим славиться Україна» |
1 |
|
|
24 |
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини. |
1 |
|
|
25 |
Узагальнюючий урок за темою. Тема |
1 |
|
|
|
Тема 4. Я – європеєць |
9 |
|
|
26 |
Україна – європейська держава. |
1 |
|
|
27 |
Практична робота. Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? |
1 |
|
|
28 |
Навчальний проект. «Мої ровесники за кордоном» |
1 |
|
|
29 |
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти. |
1 |
|
|
30 |
Навчальний проект «Відомі у світі народні промисли сучасної України». |
1 |
|
|
31 |
Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями. |
1 |
|
|
32 |
Соціальна (екологічна) акція «Допомагаємо творити добро» |
1 |
|
|
33 |
Брейн-ринг . |
1 |
|
|
34 |
Узагальнюючий урок за темою. Тема |
1 |
|
|
|
|
|
|
|