Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з природознавства в 3 класі за підручником Т.Г. Гільберг, Т. В. Сак.

Про матеріал
Орієнтовне календарно=тематичне планування уроків з природознавства у 3 класі для шкіл з українською мовою навчання за підручником Т.Г. Гільберг, Т. В. Сак. на 2019-2020 навчальний рік.
Перегляд файлу

Природознавство

Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948

Підручник. Гільберг, Т. Г. Природознавство : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак. – К. : Генеза, 2012. – 160 с.

 

Види перевірних робіт

 

І семестр

ІІ семестр

Рік

Кількість годин

32

34

68

Контрольна робота

3

3

6

Екскурсія

 

1

1

Практичне завдання

6

1

7

Навчальний проект

2

2

4

 

Зміст

кіль.

годин

дата

корекція

 

Тема 1. Вода

8

 

 

1

Вода в природі.

1

 

 

2

Властивості рідин на прикладі води.

Практична робота. Порівняння властивостей води та інших рідин.

1

 

 

3

Температура плавлення льоду та кипіння води.

1

 

 

4

Значення трьох станів води для життя на Землі.

1

 

 

5

Вода – розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини.

Практична робота. Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті

1

 

 

6

Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі.

1

 

 

7

Контрольна робота. Як людина використовує властивості води?

1

 

 

8

Аналіз контрольної роботи. Охорона водойм.               Тема

1

 

 

 

Тема 2. Повітря

7

 

 

9

Газоподібні речовини.

1

 

 

10

Повітря як суміш речовин, його склад та властивості.

Практична робота. Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.

1

 

 

11

Розширення газів за нагрівання.

1

 

 

12

Рух повітря. Поняття про виникнення вітру.

1

 

 

13

Як людина використовує властивості повітря?

1

 

 

14

Контрольна робота. Охорона повітря.

1

 

 

15

Аналіз контрольної роботи.

Навчальний проект: «Звідки береться пил?».              Тема                                                           

1

 

 

 

Тема 3. КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ

9

 

 

16

Корисні копалини – гірські породи, які використовує людина.

1

 

 

17

Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні).

Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин.

1

 

 

18

Різноманітність корисних копалин та використання їх людиною. Значення корисних копалин для людини.

1

 

 

19

Ґрунт. Склад ґрунту.

Практична робота. Виявлення повітря та води у складі ґрунту.

1

 

 

20

Родючість – основна властивість ґрунту.

1

 

 

21

Хто живе у ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту.

1

 

 

22

Значення і охорона ґрунтів.

1

 

 

23

Контрольна робота.

1

 

 

24

Навчальний проект: Який дар природи для людства найцінніший?                                                                    

1

 

 

 

Тема 4. ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ

6

 

 

25

Паливні корисні копалини (вугілля, нафта) та їхнє використання людиною.

1

 

 

26

Паливні корисні копалини (газ, торф) та їхнє використання людиною.

1

 

 

27

Невичерпні джерела енергії (Сонце, вітер і вода) та їхнє використання людиною.

1

 

 

28

Побутові прилади, які споживають енергію.

1

 

 

29

Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті.

1

 

 

30

Інтелектуальна гра «Найрозумніший».                           Тема                                 

1

 

 

 

 Тема 5. ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ (рослини)

9

 

 

31

Рослини — живі організми. Різноманітність рослин.

1

 

 

32

Квіткові рослини. Практична робота.  Розпізнавання квіткових рослин за наочністю.

1

 

 

33

Хвойні рослини.

1

 

 

34

Культурні рослини.

1

 

 

35

Умови розвитку рослин.

1

 

 

36

Пристосування рослин до різних умов середовища (світло, тепло, вода,родючість ґрунту).

1

 

 

37

Контрольна робота. Розмноження квіткових рослин.

1

 

 

 

38

Аналіз контрольної роботи. Однорічні та багаторічні рослини.

1

 

 

39

Значення рослин у природі та для людини. Узагальнюючий урок за темою «Рослини».                                               Тема

1

 

 

 

Тема 6. ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ (тварини)

9

 

 

40

Різноманітність тварин . Розмноження та розвиток тварин.

1

 

 

41

Комахи.

1

 

 

42

Риби.

1

 

 

43

Земноводні і плазуни.

1

 

 

44

Птахи. Піклування про потомство.

1

 

 

45

Звірі (ссавці). Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. Піклування про потомство.

1

 

 

46

Піклування звірів про потомство.

1

 

 

47

Свійські та дикі тварини.

1

 

 

48

Пристосування тварин до життя в різних умовах.

1

 

 

 

Тема 7. ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ (продовження)

9

 

 

49

Гриби — живі організми. Будова грибів.

1

 

 

50

Значення грибів у природі.

1

 

 

51

Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини.

1

 

 

52

Ланцюги живлення. Охорона рослинного і тваринного світу.

1

 

 

53

Червона книга України.

1

 

 

54

Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.

1

 

 

55

Контрольна робота. Повторення вивченого.

1

 

 

56

Дослідницький  проект  «Теплиця на моєму підвіконні»

1

 

 

57

Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю.

                                                                                             Тема

1

 

 

 

Тема 8. ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ

11

 

 

58

Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.

1

 

 

59

Опорно-рухова система.

1

 

 

60

Травна система.

1

 

 

61

Харчування. Правила здорового харчування.

Практична робота. Складання раціону здорового харчування.

1

 

 

62

Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

1

 

 

63

Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.

1

 

 

64

Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.

1

 

 

65

Органи чуття. Гігієна органів чуття .

1

 

 

66

Контрольна робота . Нервова система. 

1

 

 

67

Аналіз контрольної роботи. Правила здорового способу життя.

1

 

 

68

Навчальний проект  «Добра справа для природи»        Тема                                    

1

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку