Орієнтовне календарно-тематичне планування з української мови

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування до інтегрованого посібника Г. М. Сапун «Українська мова та читання. У чотирьох частинах. Частина 3» (за програмою Р. Б. Шияна) 4 клас
Перегляд файлу

Орієнтовне календарно-тематичне планування

до інтегрованого посібника Г. М. Сапун

«Українська мова та читання. У чотирьох частинах. Частина 3»

(за програмою Р. Б. Шияна)

4 клас

 

№з/п

Тема уроку

Дата

1.

Книги безцінний скарб. Олександр Афонін «Книжковий світ то особли- вий світ».

Займенник. Основні ознаки займенників як частини мови.

 

2.

Ганна Черінь «Пригоди української книжки». Обмін думками «Як я обираю

книгу для читання».

 

3.

Особові займенники. Складання діалогу «Пам’ятники книгам».

 

4.

Любов Відута «Я у мріях побувала». Добір заголовка до вірша. Відмінювання

особових займенників першої та другої особи.

 

5.

Відмінювання особових займенників третьої особи.

 

6.

Лідія Повх «У бібліотеці». Обмін думками «Які книги (паперові чи електронні)

цікавіше читати?». Діалог «Аудіокнига це економія часу».

 

7.

За Мариною Кірносовою «Книжка». Складання плану тексту. Театралізація

уривків.

 

8.

Написання займенників з прийменниками.

 

9.

Діагностична робота.

 

10.

Цікавинки звідусіль. РЗМ. Складання реклами.

 

11.

Григорій Єлизаветін «Як торгували в давнину?»

Дієслово. Основні ознаки дієслова як частини мови.

 

12.

Леонід Талалай «Ми підемо до лісу». Добір заголовка до вірша. Дієслова-

синоніми та дієслова-антоніми.

 

13.

Леся Москаленко «З життя рукавичок». Складання опису «Екорукавички».

Роль дієслів у текстах. Написання слова гардеро́ б.

 

14.

Віктор Калашников «Як оживають малюнки». Складання сценарію мультфі-

льму.

 

15.

Неозначена форма дієслова.

 

16.

Змінювання дієслів за часами.

 

17.

За матеріалами інтернет-джерел «Навіщо бобри будують дамби?» Визна-

чення типу тексту. Змінювання дієслів за числами.

 

18.

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами.

 

19.

Любити природу цінувати життя. Наталія Дев’ятко «Павук». Характе-

ристика персонажа. Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин.

 

20.

РЗМ. Творчий переказ тексту за колективно складеним планом. За Миколою

Вінграновським «Волохань».

 

21.

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами.

 

22.

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому і майбутньому часі

використанням алгоритму з опорою на третю особу множини).

 

23.

Марія Солтис-Смирнова «Як ставок чистили». Порівняння творів, різних за

жанрами, схожих за тематикою.

 

24.

Василь Вітка «Галка». Визначення головної думки вірша. Змінювання дієслів

минулого часу за числами і родами (в однині).

 

25.

Вимова і написання дієслів на -ся (-сь).

 

26.

Микола Яненко «Спасибі, дельфіни». Складання плану тексту. Складання

«хмари слів» на морську тематику за змістом тексту.

 


27.

Вживання дієслів у власному мовленні в правильних граматичних формах.

Написання слова дисципліна.

 

28.

Наталя Гуркіна «Метелики». Визначення реального та казкового в тексті.

Складання іншої кінцівки твору.

 

29.

Не з дієсловами. Узагальнення вивченого про дієслово.

 

30.

Світ дитинства у прозі та поезії. РЗМ. Обґрунтування вибору заголовка тек-

сту. Анатолій Григорук «Куди вітрець, туди й розумець»

 

31.

Діагностична робота.

 

32.

РЕЗЕРВНИЙ УРОК.

 

33.

Іван Андрусяк «Добре знати іноземні мови».

Прислівник. Прислівник як частина мови. Написання слів впере́д, попе́реду.

 

34.

Тетяна Винник «Буває». Добір інших заголовків до твору. Обґрунтування сво- єї думки. Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми. Написання слів

наза́ д, зза́ ду.

 

35–36.

Всеволод Нестайко «Незнайомець» (уривок з повісті-казки «В Країні Соняч-

них Зайчиків»). Визначення емоційного стану головного персонажа.

 

37.

Доречне вживання прислівників. Написання слів щодня́, щоти́ жня, щогоди́ ни.

 

38.

Марина Павленко «Найда» (уривок з книги «Миколчині історії»). Переказ тво-

ру від імені персонажа.

 

39.

Дослідження будови прислівників.

 

40.

Діагностична робота.

 

41–42.

РЕЗЕРВНІ УРОКИ.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
1 жовтня 2021
Переглядів
1683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку