Орієнтовне планування фізична культура НУШ 6 клас (2 год/тиждень)

Про матеріал

Календарно - тематичне планування з фізичної культури з очікуваними результатами досягнень та уміннями, що підлягають оцінюванню

Перегляд файлу

6 Б клас НУШ (І семестр) 2 год/тиж.

 

Завдання навчального предмета: реалізують вимоги до обов’язкових результатів навчання освітньої галузі фізичної культури,

зазначених в додатку 22 Державного стандарту базової середньої освіти, які передбачають, що учень/учениця:

– формує власну психічну та соціально-психологічну сфери особистості засобами фізичного виховання;

– систематично займається фізичною культурою, володіє технікою виконання фізичних вправ;

– усвідомлює значення фізичної/рухової активності для підтримання стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання.

 

  Мета: розвиток природних здібностей, інтересів, обдарувань учнів, формування компетентностей, необхідних для їхньої соціалізації та громадянської активності, свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації, продовження навчання на рівні профільної освіти або здобуття професії, виховання відповідального, шанобливого ставлення до родини, суспільства, навколишнього природного середовища, національних та культурних цінностей українського народу. Навчання фізичній культурі спрямоване на формування готовності виконувати громадянський та конституційний обов’язок щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави.

Обрані модулі (дитяча легка атлетика, бадмінтон, дартс, настільний теніс, рухливі ігри)

Очікувані групи результатів навчання, що внесені у Свідоцтво досягнень:

Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання

Володіє технікою фізичних вправ

Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність

 

 

 

 

 

п/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати

Уміння, що підлягають оцінюванню

Очікувані групи результатів навчання

1

01.09

ІБЖ. Вхідне діагностування.

1.Інструктаж з правилами безпеки життєдіяльності  на уроках фізичної культури (ІБЖ)

2.Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір.

3.Ознайомлення з обраними модулями(дитяча легка атлетика, бадмінтон, дартс, настільний теніс, рухливі ігри)

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

  • знає про наслідки недотримання правил

безпеки

  • пояснює значення обраних модулів
  • обґрунтовує важливість дотримання правил

безпеки під час виконання рухливих ігор

Практичне виконання: поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

 

3

 

 

2

 

1

2

06.09

 ІБЖ. Повторення.

1. Легка атлетика. Рухові якості, які розвиваються засобами легкої атлетики: швидкість, витривалість, спритність, гнучкість та швидкісно-силові якості.

2. Бадмінтон. Місце українського бадмінтону на сучасному етапі.

3. Дартс. Характеристика гри дартс.

 дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

 знає про наслідки недотримання правил

безпеки

 пояснює значення обраного модуля

 обґрунтовує важливість дотримання правил

безпеки під час виконання рухливих ігор 

Практичне виконання: поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

3 

 

 

 

2

 

1

3

08.09

. ІБЖ. Повторення.

1. Бадмінтон. Правила змагань в одиночних та парних зустрічах.

2. Дартс. Особиста гігієна гравця в дартс. Вимоги до одягу. взуття.

3.Легка атлетика. Біг за сигналом.

застосовує нову для себе інформацію, зокрема

щодо правил, способів виконання вправ, у

процесі спортивно-ігрової діяльності

усвідомлює значення фізичної/ рухової

активності для підтримування стану здоров’я

та задоволення у процесі фізичного виховання 

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання поставлених рухових завдань

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

4

13.09

. ІБЖ. Повторення.

1.Легка атлетика. Біг з різних стартових положень.

2. Бадмінтон. Поняття: точка удару, вихідне та ударне положення.

3. Дартс. Безпечний спосіб кидання дротиків.

Визначає та виконує, під керівництвом

вчителя, фізичні вправи спрямовані на

розвиток фізичних якостей

Знає і використовує на практиці просторові і динамічні особливості фізичних вправ, які

сприяють розвитку окремих фізичних якостей

(швидкості, сили, витривалості, гнучкості, спритності)

пояснює мету виконання фізичних вправ, з

допомогою вчителя

визначає завдання для

окремих вправ загальної фізичної підготовки 

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання поставлених рухових завдань

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

5

15.09

ІБЖ. Повторення.

1. Дартс. Встановлення мішені, висота, відстань до місця кидків, послідовність кидків, ведення рахунку.

2.Легка атлетика. Біг з поворотом.

3. Бадмінтон. Пересування різними способами та кроками.

Визначає та виконує, під керівництвом

вчителя, фізичні вправи спрямовані на

розвиток фізичних якостей

Знає і використовує на практиці просторові і

динамічні особливості фізичних вправ, які

сприяють розвитку окремих фізичних якостей

(швидкості, сили, витривалості, гнучкості,

спритності)

пояснює мету виконання фізичних вправ, з

допомогою вчителя

визначає завдання для

окремих вправ загальної фізичної підготовки 

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір

засобів для виконання поставлених рухових завдань

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

6

20.09

ІБЖ.1. Дартс. Кидки по мішені з закритими очима.

2.Легка атлетика. Біг по віражу.

3. Бадмінтон. Стрибки на скакалці, стрибкові вправи (з діставанням предметів, через перепони, настрибування, багатоскоки)

  • регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності
 

Квест-технологія: об’єднання декількох

завдань, практичного і теоретичного

спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і

практичних завдань)

Інтегровані завдання: Поєднання теоретичних

знань із близькими за змістом темами

природничих, математичних, історичних,

мовних предметів

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

7

22.09

ІБЖ.1.Легка атлетика. Стрибки.

2. Бадмінтон. Вправи із перенесенням предметів, воланів

3. Дартс. Кидки з відміткою зони прицілювання на мішені.

  • дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності 

Квест-технологія: об’єднання декількох

завдань, практичного і теоретичного

спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і

практичних завдань)

Інтегровані завдання: Поєднання теоретичних

знань із близькими за змістом темами

природничих, математичних, історичних,

мовних предметів

Індивідуальна робота: самостійне виконання

завдань

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

8

27.09

 

ІБЖ.1. Бадмінтон. Вправи для розвитку рухливості та сили кисті

2. Дартс. Кидки на влучність.

3.Легка атлетика. Рухливі ігри з елементами бігу, стрибків.

  • дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Практичне виконання: поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання

пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах

завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 

3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

9

29.09

ІБЖ. 1. Легка атлетика. Естафети з елементами бігу.

2. Бадмінтон. Вправи для розвитку частоти рухів, сили, гнучкості

3. Дартс. Кидки з різної відстані до мішені.

  • регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності
  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою активністю

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності
 

Квест-технологія: об’єднання декількох завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і

практичних завдань)

Інтегровані завдання: Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами природничих, математичних, історичних,

мовних предметів

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

 1

 

 

 

 

2

 

 

 

3

10

04.10

ІБЖ.1. Бадмінтон. Переміщення та окремі удари.

2.Легка атлетика. Біг 30м.

3. Дартс. Аналіз техніки виконання кидка дротика.

  • регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності
 

Квест-технологія: об’єднання декількох

завдань, практичного і теоретичного

спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і

практичних завдань)

Інтегровані завдання: Поєднання теоретичних

знань із близькими за змістом темами

природничих, математичних, історичних,

мовних предметів

Індивідуальна робота: самостійне виконання

завдань

 1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

11

06.10

ІБЖ.1.Легка атлетика. Біг 60м.

2. Дартс. Спеціальні індивідуальні вправи для розвитку гнучкості кисті рук, спеціальні індивідуальні вправи для розвитку прикладних, фізичних якостей та особистісних властивостей.

3. Бадмінтон. Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності.

  • регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності
 

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

12

11.10

ІБЖ.1. Дартс. Особливі траєкторії руху дротика. Вибір позиції для здійснення кидків. Техніка безпеки до та під час кидків дротиками.

2. Бадмінтон. Підхід до волану з фіксацією ударного положення та ловіння волану зверху

3.Легка атлетика. Біг з перешкодами

  • дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових

завдань

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

13

13.10

ІБЖ.1. Дартс. Розрахунок часу на кидок. Кидки в певну зону мішені. Кидки в певний сектор мішені. Кидки в мішень з підрахунком очок. Кидки в мішень із зміщенням початкового розміщення, дислокації ніг.

2.Легка атлетика. Естафетний біг

3. Бадмінтон. Удар по волану. Удари відкритим боком ракетки (справа для праворуких), зверху, збоку, високий, закритим боком ракетки.

  • дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності  

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

14

18.10

ІБЖ.1.Легка атлетика . Метання в ціль через перешкоду

2. Бадмінтон. Удар по волану. Удари відкритим боком ракетки (справа для праворуких), зверху, збоку, високий, закритим боком ракетки.

3. Дартс. Положення тулуба, ніг, рук, голови під час виконання кидка.

  • дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Практичне виконання: поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

15

20.10

ІБЖ.1. Бадмінтон. Удар по волану. Удари відкритим боком ракетки (справа для праворуких), зверху, збоку, високий, закритим боком ракетки.

2.Легка атлетика. Метання стоячи на колінах

3. Дартс. Рух руки під час кидка.

  • дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності  

Практичне виконання: поєднання теоретичних

знань з практичними діями, практична

перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 

 

16

 

25.10

 

ІБЖ.1. Дартс.

2.Легка атлетика. Рухливі ігри з елементами бігу, стрибків

3. Бадмінтон. Ігри, розваги та квести з елементами бадмінтону: індивідуально, в парах та командою.

  •  регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності
  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності
 

Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

 

 3

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

17

 

27.10

ІБЖ.1.Легка атлетика. Рівномірний біг.

2. Бадмінтон. Інтегровані завдання поєднання рухів та навичок на різних етапах навчання з бадмінтону.

3. Дартс.Знайомство з іграми: «набір очків». «Швидкий раунд». «501». «301». «101». «Американський крикет» та ін

  • регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності
  

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

 

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

18

03.11

ІБЖ. Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з модулів:

легка атлетика, дартс, бадмінтон.

 

  • регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності
  

Фронтальне виконання: одночасне виконання

однакової, спільної для всіх роботи,

колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні

повідомлення, обговорення

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових

завдань

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

 

 

 

 

19

08.11

1. ІБЖ.

2. Настільний теніс.  Загальна характеристика гри в настільний теніс.

3. Рухливі ігри. Організація та методика проведення рухливих ігор

  • регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності
  

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

20

10.11

1. ІБЖ.

2 Настільний теніс. Основні правила гри в настільний теніс.

3. Рухливі ігри. Теоретичні основи сюжетно-рольової гри та її розвиток в різні періоди дитинства.

  • дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності   

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових

завдань

 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

2

21

15.11

1.ІБЖ.

2. Настільний теніс. Імітаційні вправи

3. Рухливі ігри. Розвиток основних рухових якостей та особистісних властивостей. Визначення рівня їх розвитку.

  • дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності   

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

3

 

 

 

 

22

17.11

  1 ІБЖ.

1. Рухливі ігри. Розвиток прикладних якостей та особистісних властивостей засобами рухливих ігор.

2. Настільний теніс. Виконання серій захисних прийомів техніки гри по прямій та діагоналі.

  • знає факти, явища фізичної культури і спорту
  • обізнаний із результатами найвідоміших

українських спортсменів, які брали участь в

Олімпійських, Паралімпійських іграх та інших змаганнях

  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

описує свій фізичний стан за суб’єкти

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

1

 

 

 

 

 

2

 

3

 

23

22.11

1. ІБЖ.

2. Рухливі ігри. Організація і проведення рухливих ігор для розвитку швидкості.

3. Настільний теніс. Ігри, розваги та квести з елементами настільного тенісу: індивідуально, в парах та командою.

  •  регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

1

 

 

 

 

 

2

 

3

24

24.11

1. ІБЖ.

2. Рухливі ігри. Естафета «Зустрічна естафета з перешкодами».

3. Настільний теніс. Ігри, розваги та квести з елементами настільного тенісу: індивідуально, в парах та командою.

  •  регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

1

 

 

 

 

 

2

 

3

25

29.11

1. ІБЖ.

2. Рухливі ігри. Навчально-розважальні ігри з м’ячем за спрощеними правилами.

3. Настільний теніс. Ігри, розваги та квести з елементами настільного тенісу: індивідуально, в парах та командою.

  •  регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань

Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на

вирішення пошукових завдань:

- підбір і розробка рухових дій,

комплексів вправ за завданням вчителя;

- складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань

1

 

 

 

 

2

 

3

26

01.12

1. ІБЖ.

 2 Рухливі ігри. Рухливі ігри та естафети з м’ячем

3. Настільний теніс. Ігри, розваги та квести з елементами настільного тенісу: індивідуально, в парах та командою.

 

  •  регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

27

06.12

1. ІБЖ.

2. Рухливі ігри. Естафета «Зустрічна естафета з перешкодами».

3. Настільний теніс. Ігри, розваги та квести з елементами настільного тенісу: індивідуально, в парах та командою.

 

  •  регулює свій психоемоційний стан у процесі

рухової діяльності

  • усвідомлює важливість здорового способу

життя і активно займається руховою

активністю, виконує фізичні вправи на уроці

та у поза навчальний час

  • дотримується правил безпечної поведінки під

час фізкультурно-оздоровчої діяльності

Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

28

08.12

1.ІБЖ.

2. Рухливі ігри. «Естафета з обміном».

3. Настільний теніс. Навчальна гра.

  •  дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

29

13.12

1.ІБЖ.

2. Рухливі ігри. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави.

3. Настільний теніс. Навчальна гра.

  •  дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

30

15.12

1.ІБЖ.

2. Рухливі ігри. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави.

3. Настільний теніс. Навчальна гра.

  •  дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

31

20.12

1.ІБЖ.

2. Рухливі ігри. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави.

3. Настільний теніс. Навчальна гра.

  •  дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок,

а також навичок комунікації

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

32

22.12

ІБЖ. Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з модулів: настільний теніс, рухливі ігри.

  •  дотримується техніки рухової дії у

стандартних умовах

  • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних

іграх та естафетах, змагальній діяльності

  • аналізує власне виконання рухових дій,
  • ідентифікує помилки в себе та інших

школярів із висуненням припущень щодо

причин їх виникнення

  • контролює свій фізичний стан під час рухової

діяльності 

Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань

Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і

узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії

Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує

окреме завдання (однакове або

диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і

практичних питань у групах; інтегрованих

робіт-практикумів з природничими

предметами; при виробленні рухових навичок

3

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

docx
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку