ВЕРЕСЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва:«Ось як ми уміємо» Автор: О.Тилічеєвої
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва:«Ось як ми уміємо» Автор: О.Тилічеєвої
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва:«Ось як ми уміємо» Автор: О.Тилічеєвої
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами
|
Назва:«Ось як ми уміємо» Автор: О.Тилічеєвої
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Петрушка», Автор: І.Брамс
ознайомлення з твором
|
Назва: «Петрушка», Автор: І.Брамс
звернути увагу малюків на зв’язок змісту музики з її характером |
Назва: «Петрушка», Автор: І.Брамс
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати рухами
|
Назва: «Петрушка», Автор: І.Брамс
закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: “Сонечко ” Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: “Сонечко ” Автор:Т.Попатенко,Н.Найдьонова
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Назва: “Сонечко ” Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади
|
Назва: “Сонечко ” АвторТ.Попатенко,Н.Найдьонова
підспівувати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
|
|
Назва: «Калачі» Автор: А.Філіпенко
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: «Калачі» Автор: А.Філіпенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: „Танцювали зайчики” Автор: М. Ведмедерь
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики
|
Назва: „Танцювали зайчики” Автор: М. Ведмедерь
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: „Танцювали зайчики” Автор: М. Ведмедерь
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: „Танцювали зайчики” Автор: М. Ведмедерь
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва:«Ось як ми уміємо» Автор: О.Тилічеєвої
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Пальчики і ручки» Обр.М.Раухвергера
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Пальчики і ручки» Обр.М.Раухвергера
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: «Пальчики і ручки» Обр.М.Раухвергера
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Пташка”, Автор: Е. Гріга ознайомлення з твором
|
Назва: „Пташка”, Автор: Е. Гріга привернути увагу дітей до змісту й характеру твору
|
Назва: „Пташка”, Автор: Е. Гріга вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики рухами |
Назва: „Пташка”, Автор: Е. Гріга
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: “Сонечко ” Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: “Сонечко ” Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: “Сонечко ” Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: “Сонечко ” Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Калачі» Автор: А.Філіпенко Робота над диханням, вчити разом починати і закінчувати пісню
|
Назва: «Калачі» Автор: А.Філіпенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади розвивати чистоту інтонування голосом
|
Назва: «Калачі» Автор: А.Філіпенко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Калачі» Автор: А.Філіпенко
робота над повното звучання, правильно відтворювати мелодію починати після вступу |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: „Танцювали зайчики” Автор: М. Ведмедерь
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: „Танцювали зайчики” Автор: М. Ведмедерь
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: “Ми у лісі були” Автор: Н.Вересокіна
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: “Ми у лісі були” Автор: Н.Вересокіна
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
ЖОВТЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
|||
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Пальчики – ручки” укр..нар.мел., обр. М Раухвергера
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: „Пальчики – ручки” укр..нар.мел., обр. М Раухвергера
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Назва: „Пальчики – ручки” укр..нар.мел., обр. М Раухвергера
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу
|
Назва: Вправа з хусточками Автор: Я. Степовий
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику |
|||
Слухання музики Освітнє завдання
|
Назва: „Пташка”, Автор: Е. Гріга закріпити назву твору |
Назва: „Жарт” Автор: Й.С. Бах
Знайомство з твором |
Назва: „Жарт” Автор: Й.С. Бах вчити відчувати характер, , емоційно відгукуватись на музику |
Назва: „Жарт” Автор: Й.С. Бах привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
|||
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Дощик” Автор: обр. Т.Шутенко
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: “Дощик” Автор: обр. Т.Шутенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: “Дощик” Автор: обр. Т.Шутенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: “Дощик” Автор: обр. Т.Шутенко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії
|
|||
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Калачі» Автор: А.Філіпенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Калачі» Автор: А.Філіпенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: “Осінь” Автор: Н. Вересокіна
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення тексту |
Назва: “Осінь” Автор: Н. Вересокіна
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
|||
Музично-ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Ми у лісі були” Автор: Н.Вересокіна
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей
|
Назва: “Ми у лісі були” Автор: Н.Вересокіна
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, |
Назва: “Ми у лісі були” Автор: Н.Вересокіна
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: “Ми у лісі були” Автор: Н.Вересокіна
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
|||
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: Вправа з хусточками Автор: Я. Степовий
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів , показ і пояснення рухів |
Назва: Вправа з хусточками Автор: Я. Степовий
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва: Вправа з хусточками Автор: Я. Степовий
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: Вправа з хусточками Автор: Я. Степовий
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Жарт” Автор: Й.С. Бах
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: „Жарт” Автор: Й.С. Бах
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: “„Дзвіночки дзвенять” Автор: В.А. Моцарт
Знайомство з твором
|
Назва: “„Дзвіночки дзвенять” Автор: В.А. Моцарт
вчити відчувати характер |
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: “Дощик” Автор: обр. Т.Шутенко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, вчити починати після вступу |
Назва: “Дощик” Автор: обр. Т.Шутенко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: “Дощик” Автор: обр. Т.Шутенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: “Дощик” Автор: обр. Т.Шутенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами
|
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Осінь” Автор: Н. Вересокіна
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: “Осінь” Автор: Н. Вересокіна
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії
|
Назва: “Осінь” Автор: Н. Вересокіна
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: “Осінь” Автор: Н. Вересокіна
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
|
Музично-ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Туп-туп веселенько» Укр.нар. мелодія
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Туп-туп веселенько» Укр.нар. мелодія
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: «Туп-туп веселенько» Укр.нар. мелодія
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей
|
Назва: «Туп-туп веселенько» Укр.нар. мелодія
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, |
|
ЛИСТОПАД
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
|||
Музично-ритмічна вправа
завдання: |
Назва: Вправа з хусточками Автор: Я. Степовий
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Побігали - потупали» Автор: Л.Бетховен
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів
|
Назва: «Побігали - потупали» Автор: Л.Бетховен
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Побігали -потупали» Автор: Л.Бетховен
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
|||
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “„Дзвіночки дзвенять” Автор: В.А. Моцарт
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: “„Дзвіночки дзвенять” Автор: В.А. Моцарт
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: “„Дзвіночки дзвенять” Автор: В.А. Моцарт
вчити пізнавати твір, відчувати характер, закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Назва: „Котику сіренький” Автор: обр. В. Веріковський
Знайомство з твором |
|||
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Перший сніг» Автор: А.Філіпенко
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні
|
Назва: «Перший сніг» Автор: А.Філіпенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Перший сніг» Автор: А.Філіпенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Перший сніг» Автор: А.Філіпенко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого |
|||
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Осінь” Автор: Н. Вересокіна
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: “Осінь” Автор: Н. Вересокіна
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка Муз. Г.Компанієць
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка Муз. Г.Компанієць
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
|||
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Туп-туп веселенько» Укр.нар. мелодія
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Туп-туп веселенько» Укр.нар. мелодія
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Туп-туп веселенько» Укр.нар. мелодія
закріпити елементи танцю, домагатись ритмічності |
Назва: «Туп-туп веселенько» Укр.нар. мелодія
закріплення рухів, виконувати самостійно
|
|||
|
|
|
|
|
|||
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
|||
ДАТА |
|
|
|
|
|||
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Побігали -потупали» Автор: Л.Бетховен
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Кракують ніжки» Автор: Д.Шостакович
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ |
Назва: «Кракують ніжки» Автор: Д.Шостакович
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Кракують ніжки» Автор: Д.Шостакович
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
|||
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Котику сіренький” Автор: обр. В. Веріковський
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: „Котику сіренький” Автор: обр. В. Веріковський
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики |
Назва: „Котику сіренький” Автор: обр. В. Веріковський:
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: „Котику сіренький” Автор: обр. В. Веріковський
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
|||
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Перший сніг» Автор: А.Філіпенко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Перший сніг» Автор: А.Філіпенко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Перший сніг» Автор: А.Філіпенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Перший сніг» Автор: А.Філіпенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
|||
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка Муз. Г.Компанієць
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка Муз. Г.Компанієць
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка Муз. Г.Компанієць
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка Муз. Г.Компанієць
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
|||
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: Гра «Прилетіла пташка» Муз. О.Тилічеєвої
ознайомитись з музикою до, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: Гра «Прилетілапташка» Муз. О.Тилічеєвої
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: Гра «Прилетіла пташка» Муз. О.Тилічеєвої
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: Гра«Прилетілапташка» Муз. О.Тилічеєвої
продовжити вчити сприймати музику. Відтворювати рухи |
|||
ГРУДЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: Вправи з хусточками Автор: Я. Степовий
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу
|
Назва: „Побігали-потупали” Автор: Л.Бетховен
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Побігали-потупали” Автор: Л.Бетховен
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: „Побігали-потупали” Автор: Л.Бетховен
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухам |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Котику сіренький” Автор: обр. В. Веріковський
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня
Знайомство з твором |
Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня
вчити відчувати характер, передати рухами |
Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «У ліску, лісочку» Автор: Т. Шутенко
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «У ліску, лісочку» Автор: Т. Шутенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «У ліску, лісочку» Автор: Т. Шутенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «У ліску, лісочку» Автор: Т. Шутенко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка Муз. Г.Компанієць
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка Муз. Г.Компанієць
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: “Дід Мороз” Автор: А,Філіпенко
знайомство з піснею, слухання, пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: “Дід Мороз” Автор: А,Філіпенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: Гра«Прилетіла пташка» Муз. О.Тилічеєвої
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: Гра«Прилетіла пташка» Муз. О.Тилічеєвої
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: Гра«Прилетіл апташка» Муз. О.Тилічеєвої продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику. Закріпити танок |
Назва: ”Ялинковий сміх” Автор: Т.Солосіч
ознайомитись з музикою, пояснити й показати рухи |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Побігали-потупали” Автор: Л.Бетховен
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Крокують ніжки” Автор : Д.Шостокович
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Крокують ніжки” Автор : Д.Шостокович
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: „Крокують ніжки” Автор : Д.Шостокович
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики рухами
|
Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «У ліску, лісочку» Автор: Т. Шутенко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «У ліску, лісочку» Автор: Т. Шутенко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «У ліску, лісочку» Автор: Т. Шутенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «У ліску, лісочку» Автор: Т. Шутенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню в ансамблі |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Дід Мороз” Автор: А,Філіпенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: “Дід Мороз” Автор: А,Філіпенко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: “Дід Мороз” Автор: А,Філіпенко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу
|
Назва: “Дід Мороз” Автор: А,Філіпенко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: ”Ялинковий сміх” Автор: Т.Солосіч
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: ”Ялинковий сміх” Автор: Т.Солосіч
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: ”Ялинковий сміх” Автор: Т.Солосіч
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах
|
Назва: ”Ялинковий сміх” Автор: Т.Солосіч
закріплення рухів, виконувати самостійно |
СІЧЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Ми вчимося бігати” Автор Я. Степовий
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Ми вчимося бігати” Автор Я. Степовий
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: „Ми вчимося бігати” Автор Я. Степовий
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва: „Ми вчимося бігати” Автор Я. Степовий
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
пригадати раніше вивчені твори, емоційно відгукуватись на музику
|
Назва: „Горобець” Автор: А.Руббах
Знайомство з твором |
Назва: „Горобець” Автор: А.Руббах вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: „Горобець” Автор: А.Руббах привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Пісня про бабусю» Сл..Ю.Островського Муз.О.Тилічеєвої
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: «Пісня про бабусю» Сл..Ю.Островського Муз.О.Тилічеєвої
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Пісня про бабусю» Сл..Ю.Островського Муз.О.Тилічеєвої
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Пісня про бабусю» Сл..Ю.Островського Муз.О.Тилічеєвої
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Дід Мороз” Автор: А,Філіпенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: “Дід Мороз” Автор: А,Філіпенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «У ліску, лісочку», Автор: Т. Шутенко
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: «У ліску, лісочку», Автор: Т. Шутенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець з прапорцями» Автор: Т.Вількорейська
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Танець з прапорцями» Автор: Т.Вількорейська
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: «Танець з прапорцями» Автор: Т.Вількорейська
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Танець з прапорцями» Автор: Т.Вількорейська
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Ми вчимося бігати” Автор Я. Степовий
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Марш” Автор: Р.Рустамов
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Марш” Автор: Р.Рустамов
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: „Марш” Автор: Р.Рустамов
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Горобець” Автор: А.Руббах
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музики |
Назва: „Горобець” Автор: А.Руббах
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: „Горобець” Автор: А.Руббах
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору
|
Назва: “Автомобіль ” Автор: М. Раухвергер
Знайомство з твором |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Пісня про бабусю» Сл..Ю.Островського Муз.О.Тилічеєвої
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Пісня про бабусю» Сл..Ю.Островського Муз.О.Тилічеєвої
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Пісня про бабусю» Сл..Ю.Островського Муз.О.Тилічеєвої
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально
|
Назва: «Пісня про бабусю» Сл..Ю.Островського Муз.О.Тилічеєвої
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «У ліску, лісочку», Автор: Т. Шутенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «У ліску, лісочку», Автор: Т. Шутенко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «У ліску, лісочку», Автор: Т. Шутенко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «У ліску, лісочку», Автор: Т. Шутенко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець з прапорцями» Автор: Т.Вількорейська
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Танець з прапорцями» Автор: Т.Вількорейська
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: Гра “Хто горобців налякав?” Автор: І.Кепиця
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: Гра “Хто горобців налякав?” Автор: І.Кепиця
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення
|
ЛЮТИЙ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Марш” Автор: Р.Рустамов
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: „Марш” Автор: Р.Рустамов
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Назва: „Марш” Автор: Р.Рустамов
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Крокуємо разом» Автор: М.Раухвергер
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “Автомобіль ” Автор: М. Раухвергер
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “Автомобіль ” Автор: М. Раухвергер
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Назва: “Автомобіль ” Автор: М. Раухвергер
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики рухами |
Назва: “Автомобіль ” Автор: М. Раухвергер
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Гей! Весна іде!» Автор: А. Філіпенка
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Гей! Весна іде!» Автор: А. Філіпенка
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Гей! Весна іде!» Автор: А. Філіпенка
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Гей! Весна іде!» Автор: А. Філіпенка
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «У ліску, лісочку», Автор: Т. Шутенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «У ліску, лісочку», Автор: Т. Шутенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Подарунок мамі», Автор: А. Філіпенка
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: «Подарунок мамі», Автор: А. Філіпенка
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні Рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Хто горобців налякав?” Автор: І.Кепиця відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей
|
Назва: “Хто горобців налякав?” Автор: І.Кепиця продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
Назва: “Хто горобців налякав?” Автор: І.Кепиця
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: “Хто горобців налякав?” Автор: І.Кепиця відпрацювати і закріпити елементи таночка |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Крокуємо разом» Автор: М.Раухвергер
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Крокуємо разом» Автор: М.Раухвергер
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва: «Крокуємо разом» Автор: М.Раухвергер
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: «Крокуємо разом» Автор: М.Раухвергер
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Сміливий вершник” Автор: Р. Шуман
Знайомство з твором |
Назва: „Сміливий вершник” Автор: Р. Шуман
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: „Сміливий вершник” Автор: Р. Шуман
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: „Сміливий вершник” Автор: Р. Шуман
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Гей! Весна іде!» Автор: А. Філіпенка
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Гей! Весна іде!» Автор: А. Філіпенка
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Гей! Весна іде!» Автор: А. Філіпенка
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Гей! Весна іде!» Автор: А. Філіпенка
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Подарунок мамі», Автор: А. Філіпенка
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Подарунок мамі», Автор: А. Філіпенка
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Подарунок мамі», Автор: А. Філіпенка
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Подарунок мамі», Автор: А. Філіпенка
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Чобітки” Автор: А.Філіпенко
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: “Чобітки” Автор: А.Філіпенко
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: “Чобітки” Автор: А.Філіпенко
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: “Чобітки” Автор: А.Філіпенко
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Крокуємо разом» Автор: М.Раухвергер
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу
|
Назва: „«Так-так-так» Автор: О.Тилічеєва
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів
|
Назва: „«Так-так-так» Автор: О.Тилічеєва
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: „«Так-так-так» Автор: О.Тилічеєва
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Сміливий вершник” Автор: Р. Шуман
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту обр. В. Верховинця
Знайомство з твором |
Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту обр. В. Верховинця
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику
|
Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту обр. В. Верховинця
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: „Курчата” Автор: А. Філіпченко
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: „Курчата” Автор: А. Філіпченко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Назва: „Курчата” Автор: А. Філіпченко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: „Курчата” Автор: А. Філіпченко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Подарунок мамі», Автор: А. Філіпенка
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Подарунок мамі», Автор: А. Філіпенка
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: „Колискова” Автор: М. Раухвергер
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: „Колискова” Автор: М. Раухвергер
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Чобітки” Автор: А.Філіпенко
вчити починати і закінчувати рухи разом з музикою
|
Назва: “Чобітки” Автор: А.Філіпенко
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: “Чобітки” Автор: А.Філіпенко
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах
|
Назва: “Чобітки” Автор: А.Філіпенко
закріплення рухів, виконувати самостійно |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „«Так-так-так» Автор: О.Тилічеєва
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Де ж це наші ручки?» Автор: Т.Ломова
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Де ж це наші ручки?» Автор: Т.Ломова
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: „Де ж це наші ручки?» Автор: Т.Ломова
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту обр. В. Верховинця
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту обр. В. Верховинця
емоційно відгукуватись на музику
|
Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту обр. В. Верховинця
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: „Шарманка” Автор Д. Шостакович
Знайомство з твором |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: „Курчата” Автор: А. Філіпченко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: „Курчата” Автор: А. Філіпченко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: „Курчата” Автор: А. Філіпченко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: „Курчата” Автор: А. Філіпченко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: „Колискова” Автор: М. Раухвергер
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади
|
Назва: „Колискова” Автор: М. Раухвергер
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: „Колискова” Автор: М. Раухвергер
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: „Колискова” Автор: М. Раухвергер
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Веселі пари” Автор: укр..нар. мелодія
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики
|
Назва: “Веселі пари” Автор: укр..нар. мелодія
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: “Веселі пари” Автор: укр..нар. мелодія
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: “Веселі пари” Автор: укр..нар. мелодія
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
КВІТЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Де ж це нашіручки?» Автор: Т.Ломова
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Кошенята й кішка” Автор: М.Раухвергера
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів
|
Назва: „Кошенята й кішка” Автор: М.Раухвергера
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: „Кошенята й кішка” Автор: М.Раухвергера
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Шарманка” Автор Д. Шостакович
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: „Шарманка” Автор Д. Шостакович
емоційно відгукуватись на музику |
Назва: „Шарманка” Автор Д. Шостакович
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: „Шарманка” Автор Д. Шостакович
Закріплення, використання форми оповідання, загадки
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Про ведмедика», Автор: А. Філіпенка
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Про ведмедика», Автор: А. Філіпенка
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Про ведмедика», Автор: А. Філіпенка
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Про ведмедика», Автор: А. Філіпенка
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок Відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: „Колискова” Автор: М. Раухвергер
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: „Колискова” Автор: М. Раухвергер
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Наш котик» Автор: В. Каперлов
знайомство з піснею, слухання ,пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: «Наш котик» Автор: В. Каперлов
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Веселі пари” Автор: укр..нар. мелодія
вчити починати і закінчувати разом з музикою
|
Назва: “Веселі пари” Автор: укр..нар. мелодія
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: “Веселі пари” Автор: укр..нар. мелодія
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах
|
Назва: “Веселі пари” Автор: укр..нар. мелодія
закріплення рухів, виконувати самостійно |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Кошенята й кішка” Автор: М.Раухвергера
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу
|
Назва:„ «Зайчики» Автор: І.Красєва
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва:„ «Зайчики» Автор: І.Красєва
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва:„ «Зайчики» Автор: І.Красєва
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Ранок” Автор: Г. Гриневич
Знайомство з твором
|
Назва: „Ранок” Автор: Г. Гриневич
відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику
|
Назва: „Ранок” Автор: Г. Гриневич
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: „Ранок” Автор: Г. Гриневич
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Про ведмедика», Автор: А. Філіпенка
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Про ведмедика», Автор: А. Філіпенка
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Про ведмедика», Автор: А. Філіпенка
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально
|
Назва: «Про ведмедика», Автор: А. Філіпенка
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи: Освітнє завдання:
|
Назва: «Наш котик» Автор: В. Каперлов розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Наш котик» Автор: В. Каперлов співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Наш котик» Автор: В. Каперлов робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Наш котик» Автор: В. Каперлов робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Танець з дзвіночками” Автор: укр..нар.мелодія
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: “Танець з дзвіночками” Автор: укр..нар.мелодія
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: “Танець з дзвіночками” Автор: укр..нар.мелодія
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей
|
Назва: “Танець з дзвіночками” Автор: укр..нар.мелодія
сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
ТРАВЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва:„ «Зайчики» Автор: І.Красєва
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Барабан” Автор: О.Тілічеєва
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Барабан” Автор: О.Тілічеєва
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: „Барабан” Автор: О.Тілічеєва
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Ранок” Автор: Г. Гриневич
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору
|
Назва: „Каштани” Автор: Н. Грановська
Знайомство з твором |
Назва: „Каштани” Автор: Н. Грановська
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику
|
Назва: „Каштани” Автор: Н. Грановська
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: „Шиєм чоботи коту”, Автор: Т. Шутенко
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: „Шиєм чоботи коту”, Автор: Т. Шутенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: „Шиєм чоботи коту”, Автор: Т. Шутенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: „Шиєм чоботи коту”, Автор: Т. Шутенко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Наш котик» Автор: В. Каперлов
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню
|
Назва: «Наш котик» Автор: В. Каперлов
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом |
Назва:”Машенька - Маша” Автор: О.Тілічеєва
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва:”Машенька - Маша” Автор: О.Тілічеєва
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Танець з дзвіночками” Автор: укр..нар.мелодія
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: “Танець з дзвіночками” Автор: укр..нар.мелодія
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: Танок з хусточками” Автор: укр..нар.мелодія
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: Танок з хусточками” Автор: укр..нар.мелодія
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Барабан” Автор: О.Тілічеєва
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Гойдалка” Автор: А.Філіпенко
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Гойдалка” Автор: А.Філіпенко
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: „Гойдалка” Автор: А.Філіпенко
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: „Каштани” Автор: Н. Грановська
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: „Каштани” Автор: Н. Грановська
емоційно відгукуватись на музику
|
Назва: „Каштани” Автор: Н. Грановська
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: „Каштани” Автор: Н. Грановська
закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: „Шиєм чоботи коту”, Автор: Т. Шутенко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: „Шиєм чоботи коту”, Автор: Т. Шутенко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: „Шиєм чоботи коту”, Автор: Т. Шутенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально
|
Назва: „Шиєм чоботи коту”, Автор: Т. Шутенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва:”Машенька - Маша” Автор: О.Тілічеєва
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення |
Назва:”Машенька - Маша” Автор: О.Тілічеєва
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва:”Машенька - Маша” Автор: О.Тілічеєва
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва:”Машенька - Маша” Автор: О.Тілічеєва
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом |
Музично - ритмічні Рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: Танок з хусточками” Автор: укр..нар.мелодія
вчити починати і закінчувати разом з музикою
|
Назва: Танок з хусточками” Автор: укр..нар.мелодія
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: Танок з хусточками” Автор: укр..нар.мелодія
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах
|
Назва: Танок з хусточками” Автор: укр..нар.мелодія
закріплення рухів, виконувати самостійно |