Орієнтовне планування роботи музичного керівника дошкільного навчального закладу. І молодша група.

Про матеріал
Щоб дитина виросла чуйною,милосердною, відвертою, могла творити добрі вчинки та співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі, оточуємо її любов’ю та красою. Музичний керівник повинен займатися музичним розвитком кожної дитини професійно та цілеспрямовано, пам’ятаючи про її вік та можливості. Зовнішні чинники не повинні порушувати цей процес.
Перегляд файлу

ВЕРЕСЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

 

Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

 

 вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

 

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Петрушка»,

Автор: І.Брамс

 

ознайомлення з твором

 

Назва: «Петрушка»,

Автор: І.Брамс

 

звернути увагу малюків на зв’язок змісту музики з її характером

Назва: «Петрушка»,

Автор: І.Брамс

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати  рухами

 

Назва: «Петрушка»,

Автор: І.Брамс

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Сонечко ”

Автор:Т.Попатенко,Н.Найдьонова

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

 

Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

 

Назва: “Сонечко ”

АвторТ.Попатенко,Н.Найдьонова

 

підспівувати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

 

 

 

Назва: «Калачі»

Автор: А.Філіпенко

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: «Калачі»

Автор: А.Філіпенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: „Танцювали зайчики”

Автор:  М. Ведмедерь

 

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

 

Назва: „Танцювали зайчики”

Автор:  М. Ведмедерь

 

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: „Танцювали зайчики”

Автор:  М. Ведмедерь

 

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: „Танцювали зайчики”

Автор:  М. Ведмедерь

 

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва:«Ось як ми уміємо»

Автор: О.Тилічеєвої

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Пальчики і ручки»

Обр.М.Раухвергера

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Пальчики і ручки»

Обр.М.Раухвергера

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: «Пальчики і ручки»

Обр.М.Раухвергера

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Пташка”,

Автор: Е. Гріга

ознайомлення з твором

 

 

Назва: „Пташка”,

Автор: Е. Гріга

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

 

Назва: „Пташка”,

Автор: Е. Гріга

  вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

Назва: „Пташка”,

Автор: Е. Гріга

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

 

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

 

 робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Сонечко ”

Автор: Т.Попатенко,Н.Найдьонова

 

спів без супроводу. Співати

самостійно, природним голосом.

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Калачі»

Автор: А.Філіпенко

 

Робота над диханням, вчити разом починати і закінчувати пісню

 

 

Назва: «Калачі»

Автор: А.Філіпенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

розвивати чистоту інтонування голосом

 

Назва: «Калачі»

Автор: А.Філіпенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Калачі»

Автор: А.Філіпенко

 

робота над повното звучання,

правильно відтворювати

 мелодію починати після вступу

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: „Танцювали зайчики”

Автор:  М. Ведмедерь

 

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: „Танцювали зайчики”

Автор:  М. Ведмедерь

 

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Ми у лісі були”

Автор: Н.Вересокіна

 

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Ми у лісі були”

Автор: Н.Вересокіна

 

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: „Пальчики – ручки” укр..нар.мел., обр. М Раухвергера

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: „Пальчики – ручки” укр..нар.мел., обр. М Раухвергера

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Назва: „Пальчики – ручки” укр..нар.мел., обр. М Раухвергера

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

 

Назва:  Вправа з хусточками

Автор: Я. Степовий

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику

Слухання музики

Освітнє завдання

 

Назва: „Пташка”,

Автор: Е. Гріга

закріпити назву твору

Назва: „Жарт” 

Автор: Й.С. Бах

 

Знайомство з твором

Назва: „Жарт” 

Автор: Й.С. Бах

вчити відчувати характер, , емоційно відгукуватись на музику

Назва: „Жарт” 

Автор: Й.С. Бах

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Калачі»

Автор: А.Філіпенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Калачі»

Автор: А.Філіпенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: “Осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення тексту

Назва: “Осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично-ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Ми у лісі були”

Автор: Н.Вересокіна

 

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

 

 

Назва: “Ми у лісі були”

Автор: Н.Вересокіна

 

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику, 

Назва: “Ми у лісі були”

Автор: Н.Вересокіна

 

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Ми у лісі були”

Автор: Н.Вересокіна

 

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

 

 

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5  ЗАНЯТТЯ

6   ЗАНЯТТЯ

7     ЗАНЯТТЯ

8      ЗАНЯТТЯ

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва:  Вправа з хусточками

Автор: Я. Степовий

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів , показ і пояснення рухів

Назва:  Вправа з хусточками

Автор: Я. Степовий

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва:  Вправа з хусточками

Автор: Я. Степовий

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва:  Вправа з хусточками

Автор: Я. Степовий

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Жарт” 

Автор: Й.С. Бах

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: „Жарт” 

Автор: Й.С. Бах

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “„Дзвіночки дзвенять” 

Автор: В.А. Моцарт

 

Знайомство з твором

 

Назва: “„Дзвіночки дзвенять” 

Автор: В.А. Моцарт

 

вчити відчувати характер

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, вчити починати після вступу

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Назва: “Осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично-ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Туп-туп веселенько»

Укр.нар. мелодія

 

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Туп-туп веселенько»

Укр.нар. мелодія

 

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: «Туп-туп веселенько»

Укр.нар. мелодія

 

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

 

Назва: «Туп-туп веселенько»

Укр.нар. мелодія

 

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику, 

 

 

 

 

 

ЛИСТОПАД

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

Музично-ритмічна вправа

 

завдання:

Назва:  Вправа з хусточками

Автор: Я. Степовий

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Побігали - потупали»

Автор: Л.Бетховен

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Назва: «Побігали - потупали»

Автор: Л.Бетховен

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Побігали -потупали»

Автор: Л.Бетховен

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “„Дзвіночки дзвенять” 

Автор: В.А. Моцарт

 

привернути увагу дітей до змісту й

характеру твору

Назва: “„Дзвіночки дзвенять” 

Автор: В.А. Моцарт

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “„Дзвіночки дзвенять” 

Автор: В.А. Моцарт

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, закріплення, використання форми оповідання, загадки

Назва: „Котику сіренький”  

 Автор: обр. В. Веріковський

 

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Перший сніг»

Автор: А.Філіпенко

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні

 

Назва: «Перший сніг»

Автор: А.Філіпенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Перший сніг»

Автор: А.Філіпенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Перший сніг»

Автор: А.Філіпенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка

Муз. Г.Компанієць

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка

Муз. Г.Компанієць

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Туп-туп веселенько»

Укр.нар. мелодія

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Туп-туп веселенько»

Укр.нар. мелодія

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Туп-туп веселенько»

Укр.нар. мелодія

 

закріпити елементи танцю, домагатись  ритмічності

Назва: «Туп-туп веселенько»

Укр.нар. мелодія

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

 

5  ЗАНЯТТЯ

 

6   ЗАНЯТТЯ

 

7     ЗАНЯТТЯ

 

8      ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Побігали -потупали»

Автор: Л.Бетховен

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Кракують ніжки»

Автор: Д.Шостакович

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ

Назва: «Кракують ніжки»

Автор: Д.Шостакович

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Кракують ніжки»

Автор: Д.Шостакович

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Котику сіренький”  

 Автор: обр. В. Веріковський

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: „Котику сіренький”  

 Автор: обр. В. Веріковський

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики

Назва: „Котику сіренький”  

 Автор: обр. В. Веріковський:

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: „Котику сіренький”  

 Автор: обр. В. Веріковський

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Перший сніг»

Автор: А.Філіпенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Перший сніг»

Автор: А.Філіпенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Перший сніг»

Автор: А.Філіпенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Перший сніг»

Автор: А.Філіпенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка

Муз. Г.Компанієць

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка

Муз. Г.Компанієць

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка

Муз. Г.Компанієць

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

 Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка

Муз. Г.Компанієць

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 Освітнє завдання:

 

Назва: Гра «Прилетіла пташка»

Муз. О.Тилічеєвої

 

ознайомитись з музикою до, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: Гра «Прилетілапташка»

Муз. О.Тилічеєвої

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: Гра «Прилетіла пташка»

Муз. О.Тилічеєвої

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: Гра«Прилетілапташка»

Муз. О.Тилічеєвої

 

продовжити вчити  сприймати музику. Відтворювати  рухи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

 

ГРУДЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва:  Вправи з хусточками

Автор: Я. Степовий

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

 

Назва: „Побігали-потупали”

Автор: Л.Бетховен

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Побігали-потупали”

Автор: Л.Бетховен

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Побігали-потупали”

Автор: Л.Бетховен

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухам

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Котику сіренький”  

 Автор: обр. В. Веріковський

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

 

Знайомство з твором

Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

 

вчити відчувати характер,  передати рухами

Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «У ліску, лісочку»

Автор: Т. Шутенко

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення

поетичного тексту

Назва: «У ліску, лісочку»

Автор: Т. Шутенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «У ліску, лісочку»

Автор: Т. Шутенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «У ліску, лісочку»

Автор: Т. Шутенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка

Муз. Г.Компанієць

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Морозець» сл.Г.Бойка

Муз. Г.Компанієць

 

 спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

знайомство з піснею, слухання, пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра«Прилетіла пташка»

Муз. О.Тилічеєвої

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: Гра«Прилетіла пташка»

Муз. О.Тилічеєвої

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: Гра«Прилетіл апташка»

Муз. О.Тилічеєвої

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну

музику. Закріпити танок

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

ознайомитись з музикою, пояснити й показати рухи

 
   

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Побігали-потупали”

Автор: Л.Бетховен

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Крокують ніжки” Автор : Д.Шостокович  

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Крокують ніжки” Автор : Д.Шостокович  

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: „Крокують ніжки” Автор : Д.Шостокович  

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

 

Назва: „Ой , сніжку, сніжку білесенький” укр. нар. пісня

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

 

 

Назва: «У ліску, лісочку»

Автор: Т. Шутенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «У ліску, лісочку»

Автор: Т. Шутенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «У ліску, лісочку»

Автор: Т. Шутенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «У ліску, лісочку»

Автор: Т. Шутенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню в ансамблі

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

 

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

 вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

 

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

                                                                                                                                                                                                        

 

СІЧЕНЬ

         

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Ми вчимося бігати”

Автор Я. Степовий

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Ми вчимося бігати”

Автор Я. Степовий

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: „Ми вчимося бігати”

Автор Я. Степовий

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: „Ми вчимося бігати”

Автор Я. Степовий

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

 

 

пригадати раніше вивчені твори, емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: „Горобець”

 Автор: А.Руббах

 

Знайомство з твором

Назва: „Горобець”

 Автор: А.Руббах

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: „Горобець”

 Автор: А.Руббах

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Пісня про бабусю»

Сл..Ю.Островського

Муз.О.Тилічеєвої

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: «Пісня про бабусю»

Сл..Ю.Островського

Муз.О.Тилічеєвої

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Пісня про бабусю»

Сл..Ю.Островського

Муз.О.Тилічеєвої

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Пісня про бабусю»

Сл..Ю.Островського

Муз.О.Тилічеєвої

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «У ліску, лісочку»,

Автор: Т. Шутенко

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: «У ліску, лісочку»,

Автор: Т. Шутенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець з прапорцями»

Автор: Т.Вількорейська

 

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Танець з прапорцями»

Автор: Т.Вількорейська

 

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: «Танець з прапорцями»

Автор: Т.Вількорейська

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Танець з прапорцями»

Автор: Т.Вількорейська

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 
  

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Ми вчимося бігати”

Автор Я. Степовий

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Марш”

Автор: Р.Рустамов

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Марш”

Автор: Р.Рустамов

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: „Марш”

Автор: Р.Рустамов

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Горобець”

 Автор: А.Руббах

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музики

Назва: „Горобець”

 Автор: А.Руббах

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: „Горобець”

 Автор: А.Руббах

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

 

Назва: “Автомобіль ”

 Автор: М. Раухвергер

 

Знайомство з твором

Співи:

 

 

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Пісня про бабусю»

Сл..Ю.Островського

Муз.О.Тилічеєвої

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Пісня про бабусю»

Сл..Ю.Островського

Муз.О.Тилічеєвої

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Пісня про бабусю»

Сл..Ю.Островського

Муз.О.Тилічеєвої

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

 

Назва: «Пісня про бабусю»

Сл..Ю.Островського

Муз.О.Тилічеєвої

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «У ліску, лісочку»,

Автор: Т. Шутенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «У ліску, лісочку»,

Автор: Т. Шутенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «У ліску, лісочку»,

Автор: Т. Шутенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «У ліску, лісочку»,

Автор: Т. Шутенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець з прапорцями»

Автор: Т.Вількорейська

 

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Танець з прапорцями»

Автор: Т.Вількорейська

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: Гра “Хто горобців налякав?”

Автор: І.Кепиця

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: Гра “Хто горобців налякав?”

Автор: І.Кепиця

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                            

ЛЮТИЙ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Марш”

Автор: Р.Рустамов

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: „Марш”

Автор: Р.Рустамов

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Назва: „Марш”

Автор: Р.Рустамов

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Крокуємо разом»  Автор: М.Раухвергер

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Автомобіль ”

 Автор: М. Раухвергер

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Автомобіль ”

 Автор: М. Раухвергер

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Назва: “Автомобіль ”

 Автор: М. Раухвергер

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

Назва: “Автомобіль ”

 Автор: М. Раухвергер

 

 вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Гей! Весна іде!»

Автор: А. Філіпенка

 

знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Гей! Весна іде!»

Автор: А. Філіпенка

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Гей! Весна іде!»

Автор: А. Філіпенка

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Гей! Весна іде!»

Автор: А. Філіпенка

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «У ліску, лісочку»,

Автор: Т. Шутенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «У ліску, лісочку»,

Автор: Т. Шутенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Подарунок мамі»,

Автор: А. Філіпенка

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: «Подарунок мамі»,

Автор: А. Філіпенка

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

Рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Хто горобців налякав?”

Автор: І.Кепиця

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

 

Назва: “Хто горобців налякав?”

Автор: І.Кепиця

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

Назва: “Хто горобців налякав?”

Автор: І.Кепиця

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Хто горобців налякав?”

Автор: І.Кепиця

відпрацювати і закріпити елементи таночка

                               
 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Крокуємо разом»  Автор: М.Раухвергер

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Крокуємо разом»  Автор: М.Раухвергер

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: «Крокуємо разом»  Автор: М.Раухвергер

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Крокуємо разом»  Автор: М.Раухвергер

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Сміливий вершник”

 Автор: Р. Шуман

 

Знайомство з твором

Назва: „Сміливий вершник”

 Автор: Р. Шуман

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: „Сміливий вершник”

 Автор: Р. Шуман

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: „Сміливий вершник”

 Автор: Р. Шуман

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Гей! Весна іде!»

Автор: А. Філіпенка

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Гей! Весна іде!»

Автор: А. Філіпенка

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Гей! Весна іде!»

Автор: А. Філіпенка

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Гей! Весна іде!»

Автор: А. Філіпенка

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Подарунок мамі»,

Автор: А. Філіпенка

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Подарунок мамі»,

Автор: А. Філіпенка

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Подарунок мамі»,

Автор: А. Філіпенка

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Подарунок мамі»,

Автор: А. Філіпенка

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

 

 

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Крокуємо разом»  Автор: М.Раухвергер

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

 

Назва: „«Так-так-так»

Автор: О.Тилічеєва

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Назва: „«Так-так-так»

Автор: О.Тилічеєва

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „«Так-так-так»

Автор: О.Тилічеєва

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Сміливий вершник”

 Автор: Р. Шуман

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту   обр. В. Верховинця

 

Знайомство з твором

Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту   обр. В. Верховинця

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту   обр. В. Верховинця

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Курчата” 

Автор: А. Філіпченко

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: „Курчата” 

Автор: А. Філіпченко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

 

Назва: „Курчата” 

Автор: А. Філіпченко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: „Курчата” 

Автор: А. Філіпченко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Подарунок мамі»,

Автор: А. Філіпенка

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без

крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Подарунок мамі»,

Автор: А. Філіпенка

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: „Колискова”

Автор: М. Раухвергер

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: „Колискова”

Автор: М. Раухвергер

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

вчити починати і закінчувати рухи  разом з музикою

 

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

 

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

 закріплення рухів, виконувати самостійно

 
     

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „«Так-так-так»

Автор: О.Тилічеєва

 

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Де ж це наші ручки?»

Автор: Т.Ломова

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Де ж це наші ручки?»

Автор: Т.Ломова

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: „Де ж це наші ручки?»

Автор: Т.Ломова

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту   обр. В. Верховинця

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту   обр. В. Верховинця

 

емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: „Гоп, гоп, гу-ту-ту   обр. В. Верховинця

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: „Шарманка”

 Автор Д. Шостакович

 

Знайомство з твором

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Курчата” 

Автор: А. Філіпченко

 

 робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: „Курчата” 

Автор: А. Філіпченко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: „Курчата” 

Автор: А. Філіпченко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: „Курчата” 

Автор: А. Філіпченко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: „Колискова”

Автор: М. Раухвергер

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

 

 

Назва: „Колискова”

Автор: М. Раухвергер

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: „Колискова”

Автор: М. Раухвергер

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: „Колискова”

Автор: М. Раухвергер

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

 

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                       

КВІТЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Де ж це нашіручки?»

Автор: Т.Ломова

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Кошенята й кішка” 

Автор: М.Раухвергера

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Назва: „Кошенята й кішка” 

Автор: М.Раухвергера

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Кошенята й кішка” 

Автор: М.Раухвергера

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Шарманка”

 Автор Д. Шостакович

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: „Шарманка”

 Автор Д. Шостакович

 

емоційно відгукуватись на музику

Назва: „Шарманка”

 Автор Д. Шостакович

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: „Шарманка”

 Автор Д. Шостакович

 

Закріплення, використання форми оповідання, загадки

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Про ведмедика»,

Автор: А. Філіпенка

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Про ведмедика»,

Автор: А. Філіпенка

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Про ведмедика»,

Автор: А. Філіпенка

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Про ведмедика»,

Автор: А. Філіпенка

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок

Відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: „Колискова”

Автор: М. Раухвергер

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: „Колискова”

Автор: М. Раухвергер

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Наш котик»

Автор: В. Каперлов

 

знайомство з піснею, слухання ,пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: «Наш котик»

Автор: В. Каперлов

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

 

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

 

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 
 
 
                    

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Кошенята й кішка” 

Автор: М.Раухвергера

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

 

Назва:„ «Зайчики»

Автор: І.Красєва

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва:„ «Зайчики»

Автор: І.Красєва

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва:„ «Зайчики»

Автор: І.Красєва

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Ранок”  

 Автор: Г. Гриневич

 

Знайомство з твором

 

 

 

Назва: „Ранок”  

 Автор: Г. Гриневич

 

відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: „Ранок”  

 Автор: Г. Гриневич

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: „Ранок”  

 Автор: Г. Гриневич

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Про ведмедика»,

Автор: А. Філіпенка

 

робота над повнотою

звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Про ведмедика»,

Автор: А. Філіпенка

 

робота над диханням у пісні,

вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Про ведмедика»,

Автор: А. Філіпенка

 

домагатись чіткішої вимови

слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

 

Назва: «Про ведмедика»,

Автор: А. Філіпенка

 

спів без супроводу. Співати

самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Наш котик»

Автор: В. Каперлов

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Наш котик»

Автор: В. Каперлов

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Наш котик»

Автор: В. Каперлов

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Наш котик»

Автор: В. Каперлов

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

 

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи

 

ТРАВЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва:„ «Зайчики»

Автор: І.Красєва

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Барабан”

Автор: О.Тілічеєва

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Барабан”

Автор: О.Тілічеєва

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: „Барабан”

Автор: О.Тілічеєва

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Ранок”  

 Автор: Г. Гриневич

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

 

Назва: „Каштани”

 Автор: Н. Грановська

 

Знайомство з твором

Назва: „Каштани”

 Автор: Н. Грановська

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: „Каштани”

 Автор: Н. Грановська

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Шиєм чоботи коту”,

Автор: Т. Шутенко

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: „Шиєм чоботи коту”,

Автор: Т. Шутенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: „Шиєм чоботи коту”,

Автор: Т. Шутенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: „Шиєм чоботи коту”,

Автор: Т. Шутенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Наш котик»

Автор: В. Каперлов

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

 

Назва: «Наш котик»

Автор: В. Каперлов

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом

Назва:”Машенька - Маша” 

Автор: О.Тілічеєва

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва:”Машенька - Маша” 

Автор: О.Тілічеєва

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

                                  

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Барабан”

Автор: О.Тілічеєва

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Гойдалка”

Автор: А.Філіпенко

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Гойдалка”

Автор: А.Філіпенко

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: „Гойдалка”

Автор: А.Філіпенко

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Каштани”

 Автор: Н. Грановська

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: „Каштани”

 Автор: Н. Грановська

 

емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: „Каштани”

 Автор: Н. Грановська

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: „Каштани”

 Автор: Н. Грановська

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Шиєм чоботи коту”,

Автор: Т. Шутенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: „Шиєм чоботи коту”,

Автор: Т. Шутенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: „Шиєм чоботи коту”,

Автор: Т. Шутенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

 

Назва: „Шиєм чоботи коту”,

Автор: Т. Шутенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва:”Машенька - Маша” 

Автор: О.Тілічеєва

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення

Назва:”Машенька - Маша” 

Автор: О.Тілічеєва

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва:”Машенька - Маша” 

Автор: О.Тілічеєва

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва:”Машенька - Маша” 

Автор: О.Тілічеєва

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом

Музично - ритмічні

Рухи

 

 

 Освітнє завдання:

 

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

 

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

 

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сенюк Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мороз Наталія Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
2713
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку