Орієнтовне планування роботи музичного керівника дошкільного навчального закладу. ІІ молодша група.

Про матеріал
Музичні здібності дітей виявляються у кожного по-різному. У деяких вже на першому році життя всі три основні здібності - відчуття ладу, музично-слухові уявлення і відчуття ритму - виражаються достатньо яскраво, швидко і легко розвиваються, це свідчить про музичність; у інших пізніше, важче.
Перегляд файлу

ВЕРЕСЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: „Плескаємо, тупаємо”

Автор: В.Агафонніков

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Назва: „Плескаємо, тупаємо”

Автор :В.Агафонніков

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Плескаємо, тупаємо”

Автор: В.Агафонніков

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

 

Назва: „Плескаємо, тупаємо”

Автор: В.Агафонніков

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

 

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Барабан”

Автор: Д.Кабалевський

 

ознайомлення з твором

 

Назва: „Барабан”

Автор: Д.Кабалевський

 

звернути увагу малюків на зв’язок змісту музики з її характером

Назва: „Барабан”

Автор: Д.Кабалевський

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати  рухами

 

Назва: „Барабан”

Автор: Д.Кабалевський

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Колискова зайчика”

Автор: В.Красєва

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Колискова зайчика”

Автор: В.Красєва

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

 

Назва: “Колискова зайчика”

Автор: В.Красєва

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

 

Назва: “Колискова зайчика”

Автор: В.Красєва

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Музично-ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра “Сонечко і дощик”

Автор: обр. А.Алябьєва

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

 

Назва: Гра “Сонечко і дощик”

Автор: обр. А.Алябьєва

 

Вчити змнювати рухи разом із зміною музики

Назва:  Гра “Сонечко і дощик”

Автор: :обр. А.Алябьєва

 

Вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва:  Гра “Сонечко і дощик”

Автор: обр. А.Аляб’єва

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: „Плескаємо, тупаємо”

Автор:В.Агафонніков

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Осіння пісня”

Автор: П.Чайковський

 

ознайомлення з твором

 

 

Назва: „Осіння пісня”

Автор: П.Чайковський

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

 

Назва: „Осіння пісня”

Автор: П.Чайковський

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

 

Назва: „Осіння пісня”

Автор: П.Чайковський

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Колискова зайчика”

Автор: В.Красєва

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Колискова зайчика”

Автор: В.Красєва

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Колискова зайчика”

Автор: В.Красєва

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

 

Назва: “Колискова зайчика”

Автор: В.Красєва

 

спів без супроводу. Співати

самостійно, природним голосом.

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра “Сонечко і дощик”

Автор:обр. А.Алябьєва

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: Гра “Сонечко ідощик”

Автор:обр. А.Аляб’єва

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Чобітки”

Укр..нар.мелодія

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Чобітки”

Укр..нар.мелодія

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

 

 

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Назва: «Мячики”

Автор: Т.Ломової

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Мячики”

Автор: Т.Ломової

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: „Осіння пісня”

Автор: П.Чайковський

 

закріпити назву твору

Назва: “Котику сіренький”

 Автор: рос.нар.мелодія

 

Знайомство з твором

Назва: “Котику сіренький”

 Автор: рос.нар.мелодія

 

вчити відчувати характер, , емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Котику сіренький”

 Автор: рос.нар.мелодія

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

 

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “Осінній листочок”

Автор: сл. В.Паранової

Муз.М.Ведмедері

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Осінній листочок”

Автор: сл. В.Паранової

Муз.М.Ведмедері

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: “Осінній листочок”

Автор: сл. В.Паранової

Муз.М.Ведмедері

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Осінній листочок”

Автор: сл. В.Паранової

Муз.М.Ведмедері

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

 

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення тексту

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично-ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: «Чобітки»

Укр.нар.мелодія

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Чобітки»

Укр.нар.мелодія

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику, 

Назва: «Чобітки»

Укр.нар.мелодія

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Чобітки»

Укр.нар.мелодія

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

 

№ ЗАНЯТТЯ

5  ЗАНЯТТЯ

6   ЗАНЯТТЯ

7     ЗАНЯТТЯ

8      ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломової

 

 звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів , показ і пояснення рухів

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломової

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломової

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломової

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Котику сіренький”

 Автор: рос.нар.мелодія

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: “Котику сіренький”

 Автор: рос.нар.мелодія

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

 

Назва: “Веселі дзвіночки”

 Автор: К.Стеценко

 

Знайомство з твором

 

Назва: “Веселі дзвіночки”

 Автор: К.Стеценко

 

вчити відчувати характер

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Осінній листочок”

Автор: сл. В.Паранової

Муз.М.Ведмедері

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, вчити починати після вступу

Назва: “Осінній листочок”

Автор: сл. В.Паранової

Муз.М.Ведмедері

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Осінній листочок”

Автор: сл. В.Паранової

Муз.М.Ведмедері

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Осінній листочок”

Автор: сл. В.Паранової

Муз.М.Ведмедері

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично-ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра «Поїзд»

Автор: М.Мєтлової

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: Гра «Поїзд»

Автор: М.Мєтлової

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: Гра «Поїзд»

Автор: М.Мєтлової

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

 

Назва: Гра «Поїзд»

Автор: М.Мєтлової

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику, 

  ЛИСТОПАД

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломової

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: Вправа з брязкальцями

Автор: А.Козакевич

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: Вправа з брязкальцями

Автор: А.Козакевич

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: Вправа з брязкальцями

Автор: А.Козакевич

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Веселі дзвіночки”

 Автор: К.Стеценко

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: “Веселі дзвіночки”

 Автор: К.Стеценко

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Веселі дзвіночки”

 Автор: К.Стеценко

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, закріплення, використання форми оповідання, загадки

Назва: “Восени”

 Автор: С.Майкапар

 

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Свято зими”

Автор: Н.Май

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні

Назва: “Свято зими”

Автор: Н.Май

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: “Свято зими”

Автор: Н.Май

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

 

Назва: “Свято зими”

Автор: Н.Май

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Дощик”

Автор: обр. Т.Шутенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: “Новий рік”

Автор:В.Гвоздій

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Новий рік”

Автор:В.Гвоздій

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично -ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра «Поїзд»

Автор: М.Мєтлової

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: Гра «Поїзд»

Автор: М.Мєтлової

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: Гра «Поїзд»

Автор: М.Мєтлової

 

закріпити елементи танцю, домагатись  ритмічності

Назва: Гра «Поїзд»

Автор: М.Мєтлової

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6 ЗАНЯТТЯ

7 ЗАНЯТТЯ

8 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: Вправа з брязкальцями

Автор: А.Козакевич

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: Вправа в маленьких колах

Автор: Е. Шутенко

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ

Назва: Вправа в маленьких колах

Автор: Е. Шутенко

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: Вправа в маленьких колах

Автор: Е.Шутенко

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Восени”

 Автор: С.Майкапар

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: “Восени”

 Автор: С.Майкапар

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики

Назва: “Восени”

 Автор: С.Майкапар

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Восени”

 Автор: С.Майкапар

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Свято зими”

Автор: Н.Май

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Свято зими”

Автор:Н.Май

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Свято зими”

Автор:Н.Май

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Свято зими”

Автор: Н.Май

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “Новий рік”

Автор: В.Гвоздій

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Новий рік”

Автор: В.Гвоздій

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “Новий рік”

Автор: В.Гвоздій

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Новий рік”

Автор: В.Гвоздій

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 Освітнє завдання:

 

Назва: “Веселі хустинки”

Сл..В Паранової

Муз.Н.Шевченко

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Веселі хустинки”

Сл..В Паранової

Муз.Н.Шевченко

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Веселі хустинки”

Сл..В Паранової

Муз.Н.Шевченко

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Веселі хустинки”

Сл..В Паранової

Муз.Н.Шевченко

 

продовжити вчити  сприймати музику. Відтворювати  рухи

 

ГРУДЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: Вправа в маленьких колах  

Автор: Е.Шутенко

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Хто найкраще тупає”

Автор: М. Раухвергер

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Хто найкраще тупає”

 Автор: М. Раухвергер

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Хто найкраще тупає”  

Автор: М. Раухвергер

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухам

Слухання музики

Освітнє завдання

 

Назва: “Восени”

 Автор: С.Майкапар

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Зимою”

 Автор: Р.Шуман

Знайомство з твором

Назва: “Зимою”

 Автор: Р.Шуман

вчити відчувати характер,  передати рухами

Назва: “Зимою”

 Автор: Р.Шуман

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Ялинка”

Автор: М.Красєва

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення

поетичного тексту

Назва: “Ялинка”

Автор: М.Красєва

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: “Ялинка”

Автор: М.Красєва

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Ялинка”

Автор: М.Красєва

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Новий рік”

Автор:В.Гвоздій

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Новий рік”

Автор:В.Гвоздій

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

знайомство з піснею, слухання, пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

Назва: “Веселі хустинки”

Сл..В Паранової

Муз.Н.Шевченко

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Веселі хустинки”

Сл..В Паранової

Муз.Н.Шевченко

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Веселі хустинки”

Сл..В Паранової

Муз.Н.Шевченко

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну

музику. Закріпити танок

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

ознайомитись з музикою, пояснити й показати рухи

 
 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: „Хто найкраще тупає”

Автор: М. Раухвергер

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Стрибки на двох ногах”    

Автор :К.Черні

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Стрибки на двох ногах”    

Автор: К.Черні

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Стрибки на двох ногах”     

Автор: К.Черні

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

Освітнє завдання

 

Назва: “Зимою”

 Автор: Р.Шуман

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Зимою”

 Автор: Р.Шуман

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Назва: “Зимою”

 Автор: Р.Шуман

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

Назва: “Зимою”

 Автор: Р.Шуман

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Ялинка”

Автор: М.Красєва

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Ялинка”

Автор: М.Красєва

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Ялинка”

Автор: М.Красєва

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Ялинка”

Автор: М.Красєва

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню в ансамблі

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

 вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: ”Ялинковий сміх”

Автор: Т.Солосіч

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

СІЧЕНЬ

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: „Втомились наші ніжки”

Автор: Т.Ломова

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Втомились наші ніжки”       

Автор: Т.Ломова

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Втомились наші ніжки”    

Автор: Т.Ломова

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: „Втомились наші ніжки”     

Автор: Т.Ломова

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

 

 

пригадати раніше вивчені твори, емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: “Зимовий ранок”

 Автор: П.Чайковський

Знайомство з твором

Назва: “Зимовий ранок”

 Автор: П.Чайковський

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Зимовий ранок”

 Автор: П.Чайковський

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва: “Дзвоники музичні”

Автор: Н. Рубальська

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Дзвоники музичні”

Автор: Н. Рубальська

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: “Дзвоники музичні”

Автор: Н. Рубальська

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Дзвоники музичні”

Автор: Н. Рубальська

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва:  “Дід Мороз”

Автор: А,Філіпенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: ”Водичка”

Автор: В.Рождєствєнський

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: ”Водичка”

Автор: В.Рождєствєнський

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра“Льотчики”

Автор: В.Нечаєва

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: Гра“Льотчики”

Автор: В.Нечаєва

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: Гра“Льотчики”

Автор: В.Нечаєва

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: Гра“Льотчики”

Автор: В.Нечаєва

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 
 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: „Втомились наші ніжки”

Автор: Т.Ломова

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Веселі рученята»

Автор: О.Тилічеєвої

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Веселі рученята»

Автор: О.Тилічеєвої

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: «Веселі рученята»

Автор: О.Тилічеєвої

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Зимовий ранок”

 Автор: П.Чайковський

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музики

Назва: “Зимовий ранок”

 Автор: П.Чайковський

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: “Зимовий ранок”

 Автор: П.Чайковський

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

 

Назва: “Дитяча полька”

 Автор: М.Глінка

 

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Дзвоники музичні”

Автор: Н. Рубальська

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Дзвоники музичні”

Автор: Н. Рубальська

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Дзвоники музичні”

Автор: Н. Рубальська

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Дзвоники музичні”

Автор: Н. Рубальська

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: ”Водичка”

Автор: В.Рождєствєнський

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: ”Водичка”

Автор: В.Рождєствєнський

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: ”Водичка”

Автор: В.Рождєствєнський

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: ”Водичка”

Автор: В.Рождєствєнський

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

 рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра“Льотчики”

Автор: В.Нечаєва

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: Гра“Льотчики”

Автор: В.Нечаєва

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Посварилися”

Автор: І.Кепиця

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Посварилися”

Автор: І.Кепиця

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення

ЛЮТИЙ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Веселі рученята»

Автор: О.Тилічеєвої

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Веселі рученята»

Автор: О.Тилічеєвої

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Назва: «Веселі рученята»

Автор: О.Тилічеєвої

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: Бігаємо парами

Автор: укр.нар.мелодія

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Дитяча полька”

 Автор: М.Глінка

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Дитяча полька”

 Автор: М.Глінка

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Назва: “Дитяча полька”

 Автор: М.Глінка

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

Назва: “Дитяча полька”

 Автор: М.Глінка

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: ”Пісня про маму”

Сл..Т.Тилічеєвої

Муз.А Філіпенка

знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: ”Пісня про маму”

Сл..Т.Тилічеєвої

Муз.А Філіпенка

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: ”Пісня про маму”

Сл..Т.Тилічеєвої

Муз.А Філіпенка

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: ”Пісня про маму”

Сл..Т.Тилічеєвої

Муз.А Філіпенка

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: ”Водичка”

Автор: В.Рождєствєнський

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: ”Водичка”

Автор: В.Рождєствєнський

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: “Бабусенька”

Автор:Ю.Білокінь

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Бабусенька”

Автор:Ю.Білокінь

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Посварилися”

Автор: І.Кепиця

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Посварилися”

Автор: І.Кепиця

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

Назва: “Посварилися”

Автор: І.Кепиця

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Посварилися”

Автор: І.Кепиця

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

                               
 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: Бігаємо парами

Автор: укр.нар.мелодія

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: Бігаємо парами

Автор: укр.нар.мелодія

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: Бігаємо парами

Автор: укр.нар.мелодія

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: Бігаємо парами

Автор: укр.нар.мелодія

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Танець маленьких каченят”

 Автор: А.Пярт

Знайомство з твором

Назва: “Танець маленьких каченят”

 Автор: А.Пярт

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Танець маленьких каченят”

 Автор: А.Пярт

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: “Танець маленьких каченят”

 Автор: А.Пярт

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: ”Пісня про маму”

Сл..Т.Тилічеєвої

Муз.А Філіпенка

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію,

починати після вступу

 Назва: ”Пісня про маму”

Сл..Т.Тилічеєвої

Муз.А Філіпенка

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: ”Пісня про маму”

Сл..Т.Тилічеєвої

Муз.А Філіпенка

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: ”Пісня про маму”

Сл..Т.Тилічеєвої

Муз.А Філіпенка

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Бабусенька”

Автор:Ю.Білокінь

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Бабусенька”

Автор:Ю.Білокінь

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “Бабусенька”

Автор:Ю.Білокінь

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Бабусенька”

Автор:Ю.Білокінь

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: Бігаємо парами

Автор: укр.нар.мелодія

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Весело крокуємо”

Автор: Ж.Бізе(фрагмент з опери)

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Весело крокуємо”

Автор: Ж.Бізе(фрагмент з опери)

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Весело крокуємо”

Автор: Ж.Бізе(фрагмент з опери)

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Танець маленьких каченят”

 Автор: А.Пярт

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

Назва: “Весна”

 Автор: А.Вівальді

 

Знайомство з твором

Назва: “Весна”

 Автор: А.Вівальді

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Весна”

 Автор: А.Вівальді

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва: «Сонечко»

Автор: Ю.Білокінь

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Сонечко»

Автор: Ю.Білокінь

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

 

Назва: «Сонечко»

Автор: Ю.Білокінь

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Сонечко»

Автор Ю.Білокінь

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Бабусенька»

Автор:Ю.Білокінь

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без

крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Бабусенька»

Автор:Ю.Білокінь

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: “Гей! Весна іде”

Автор:О.Філіпенко

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Гей! Весна іде”

Автор:О.Філіпенко

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

вчити починати і закінчувати рухи  разом з музикою

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: “Чобітки”

Автор: А.Філіпенко

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

     

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: „Весело крокуємо”

Автор: Ж.Бізе(фрагмент з опери)

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Зайчик стрибає”

Автор: В.Агафонніков

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Зайчик стрибає”

Автор: В.Агафонніков

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Зайчик стрибає”

Автор: В.Агафонніков

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Весна”

 Автор: А.Вівальді

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: “Весна”

 Автор: А.Вівальді

 

емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Весна”

 Автор: А.Вівальді

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Дощ і радуга”

 Автор: С.Прокофьєв

 

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: ”Сонечко”

Автор: .Білокінь

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: ”Сонечко”

Автор: Ю.Білокінь

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: ”Сонечко”

Автор Ю.Білокінь

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Сонечко»

Автор Ю.Білокінь

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Гей! Весна іде”

Автор: О.Філіпенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Гей! Весна іде”

Автор: Філіпенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “Гей! Весна іде”

Автор: О.Філіпенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Гей! Весна іде”

Автор: О.Філіпенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

КВІТЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: „Зайчик стрибає”

Автор: В.Агафонніков

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Дощ і радуга”

 Автор: С.Прокофьєв

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: “Дощ і радуга”

 Автор: С.Прокофьєв

 

емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Дощ і радуга”

 Автор: С.Прокофьєв

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Дощ і радуга”

 Автор: С.Прокофьєв

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Вийди, вийди. Сонечко”

Автор: укр..нар.мелодія

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Вийди, вийди. Сонечко”

Автор: укр..нар.мелодія

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: “Вийди, вийди. Сонечко”

Автор: укр..нар.мелодія

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Вийди, вийди. Сонечко”

Автор: укр..нар.мелодія

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок

Відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Гей! Весна іде”

Автор: О.Філіпенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Гей! Весна іде”

Автор: О.Філіпенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

знайомство з піснею, слухання ,пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

 

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: “Веселі пари”

Автор: укр..нар. мелодія

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: „Молоточки”

Автор: укр..нар.мелодія

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва:„Прогулянка і відпочинок”

Автор:М.Раухвергер

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва:„Прогулянка і відпочинок”

Автор:М.Раухвергер

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва:„Прогулянка і відпочинок”

Автор:М.Раухвергер

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Котик захворів”

“Котик одужав”

 Автор: В. Гречанінов

Знайомство з твором

 

 

 

Назва: “Котик захворів”

“Котик одужав”

 Автор: В. Гречанінов

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Котик захворів”

“Котик одужав”

 Автор: В. Гречанінов

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: “Котик захворів”

“Котик одужав”

 Автор: В. Гречанінов

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Вийди, вийди. Сонечко”

Автор: укр..нар.мелодія

робота над повнотою

звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Вийди, вийди. Сонечко”

Автор: укр..нар.мелодія

робота над диханням у пісні,

вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Вийди, вийди. Сонечко”

Автор: укр..нар.мелодія

домагатись чіткішої вимови

слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Вийди, вийди. Сонечко”

Автор: укр..нар.мелодія

спів без супроводу. Співати

самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     
      

 

 

 

 

 

ТРАВЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва:„Прогулянка і відпочинок”

Автор:М.Раухвергер

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: Вправа з брязкальцями

Автор: А.Козакевич

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: Вправа з брязкальцями

Автор: А.Козакевич

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: Вправа з брязкальцями

Автор: А.Козакевич

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Котик захворів”

“Котик одужав”

 Автор: В. Гречанінов

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

 

Назва: “Пудель і пташка”

 Автор: Л.Ремарк

 

Знайомство з твором

Назва: “Пудель і пташка”

 Автор: Л.Ремарк

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Пудель і пташка”

 Автор: Л.Ремарк

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва: ”Гуси”

Автор: А.Філіпенко

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: ”Гуси”

Автор: А.Філіпенко

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: ”Гуси”

Автор: А.Філіпенко

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: ”Гуси”

Автор: А.Філіпенко

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом

Назва: “Поїзд”

Автор: М.Мєтлов

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Поїзд”

Автор: М.Мєтлов

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Танець з дзвіночками”

Автор: укр..нар.мелодія

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

                                  

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: Вправа з брязкальцями

Автор: А.Козакевич

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Стрибки на двох ногах”

Автор:К.Черні

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Назва: „Стрибки на двох ногах”

Автор:К.Черні

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Стрибки на двох ногах”

Автор:К.Черні

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Пудель і пташка”

 Автор: Л.Ремарк

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: “Пудель і пташка”

 Автор: Л.Ремарк

 

емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Пудель і пташка”

 Автор: Л.Ремарк

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Пудель і пташка”

 Автор: Л.Ремарк

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

 

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва: ”Гуси”

Автор: А.Філіпенко

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

 

Назва: ”Гуси”

Автор: А.Філіпенко

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: ”Гуси”

Автор: А.Філіпенко

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: ”Гуси”

Автор: А.Філіпенко

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Поїзд”

Автор: М.Мєтлов

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення

 

Назва: “Поїзд”

Автор: М.Мєтлов

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Поїзд”

Автор: М.Мєтлов

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Поїзд”

Автор: М.Мєтлов

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

вчити починати і закінчувати разом з музикою

 

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: Танок з хусточками”

Автор: укр..нар.мелодія

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

ЗМІСТ МУЗИЧНОГО РЕПЕРТУАРУ

 

 


ПЕРШИЙ КВАРТАЛ

СЛУХАННЯ

  • «Осіння пісня», П. Чайковський із циклу «Пори року»
  • «Сумний дощик», Д. Кабалевський
  • «Сумний дощик», А. Лядов
  • «Листопад»,Т. Попатенко
  • «Восени», С, Майкапар
  • «Колискова» Я. Степовий
  • «Вечірня казка» А. Хачатурян

 

СПІВИ

Вправи для розвитку слуху та голосу:

  • «Сорока-ворона», укр..нар. промовка
  • «Печу, печу хлібчик», В. Верховинець

Пісні:

  • «Колискова зайчика», муз. В Красєвої, сл. Н. Френкель
  • «Дзвоники музичні», сл.. і муз. Н. Рубальської
  • «Барабанщики», сл.. і муз. Н. Рубальської
  • «Восени», укр.. нар. мелодія, сл.. І. Плакиди
  • «Дощик», укр. нар.пісня,обр. Т. Шутенка
  •  

МУЗИЧНІ РУХИ

Ігрові  вправи:

  • „Бігаємо парами ”, укр..нар. мелодія  «Метелиця», обр.А. Алябєва 
  • „Марш ”, «Весело крокуємо»,  «Хор хлопчиків» з опери             «Кармен»       Ж. Бізе
  • «Вітерець і вітер», «Лендлер», муз.Л. Бетховена

Етюди та музично-ритмічні вправи:

  • «Зайчик стрибає» , В.Агафоннікова
  • «Молоточки» укр..нар.музика
  • «Прогулянка і відпочинок», муз. М. Раухвергера
  • „Вправа з брязкальцями ”,муз. А. Козакевич

Танці:

  • „Ладушки ”, фрагмент з опери                                                                         «Казка про царя Салтана», М. Римський-Корсаков
  • «Танець», Т. ВІлькорейська
  • «Танок з кольоровими хусточками», обр. І. Кишка
  • «Танець з дзвіночками», укр.нар. мелодія
  • „Веселі пари ” укр..нар.мел.

Музичні ігри:

  • „Жмурка з бубном ” ,рос.нар.мелодія
  • „Пташки і машина ” муз. Т. Ломової
  • «Поїзд», муз. М. Мєтлова
  • «Кішка та кошенята», муз. М. Раухвергера„Танець із бубном ”, укр.нар.пісня «Ой під вишнею», обр.А Алябєва
  • „Танок з лялькою” Л.Дичко
  • „Відвернусь і повернусь ” укр..нар.пісня «А ми просо сіяли»

 

 


ДРУГИЙ КВАРТАЛ

СЛУХАННЯ

«Взимку», Р. Шуман

«Дід  Мороз», Р. Шуман

«Зимовий ранок», П. Чайковський

«Котик захворів»,  В, Гречанінов

«Котик одужав»,В. Гречанінов

«Гопак», Я. Степовий

«Дитяча полька», М. Глінка

«Казочка» Д. Кабалевський

«Їжачок» Д. Кабалевський

 

СПІВИ

  • «Ялинка», муз.В.Красєва, сл..З.Александрової
  • «Гра зі сніжками», муз. Ю. Михайленко
  • «Новий рік»,муз. І сл.. В. Гвоздій
  • «Дід мороз» , муз. А. Філіпенко, сл. Т. Волгіної

МУЗИЧНІ РУХИ

 

Етюди та музично-ритмічні вправи:

  • «Вправа в маленьких колах», муз.Т. Шутенко
  • «Хто найкраще тупає», муз. М. Раухвергера
  • „Стрибки на двох ногах”, муз. К. Черні

Танці:

  • „Ялинка ”(хоровод), М. Красєв
  • „Хоровод із вемедиком ” муз. Та рухи Н. Вересокіної
  • „Ялинковий сміх ” , Т. Солосич
  • „Хоровод біля ялинки ”, Г. Фінаровський
  • «Танець з ялинковими іграшками» , Г. Фінаровський

Музичні ігри:

  • „Ведмідь і діти , муз. Б. Гундера ” О.Тілічеєва
  • „Гра з Дідом Морозом”, муз. і сл. М. Сатуліної
  • «Знайди іграшку», муз. Р. Рустамова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТРЕТІЙ КВАРТАЛ

СЛУХАННЯ

  • «Весна», А. Вівальді з циклу «Пори року»
  • «Дощ і райдуга» С. Прокофєв
  • „Танець маленьких каченят» А. Пярт
  • «Пудель і пташка»  Р. Лемарк
  • «Козачок» Ю. Щуровський
  • «Курочка» Н. Любарський
  • «Гороебць» А.Руббах
  • «Кицине горе Ж. Металліді
  • «Прогулянка на автомобілі» К.Мясков
  • «Зозуля», М. Красєв
  • «Сорока» А. Лядов
  • «Чаклун» Г. Свиридов

СПІВИ

 

  • «Мам вітаємо усіх»,сл.. і муз.І. та Ю. Білокінь
  • «Любимо бабусю» ,сл.. і муз.І. та Ю. Білокінь
  • «Гей весна іде!» муз. А. Філіпченко, сл.. Т. Волгіної
  • «Вийди,вийди, сонечко», укр..нар. мелодія, обр. Л. Ревуцького
  • «Весняний хоровод»,сл..і муз. Н. Ткаченко
  • «Помічники», муз.Т. шутенко, сл..В. Кукловської
  • «Водичка», муз. В. Рождественського, сл..Г.Демченко
  • «Гуси», муз. А. Філіпченко,

сл.. Т. Волгіної

 

МУЗИЧНІ РУХИ

Етюди та музично-ритмічні вправи:

  • «Втомилися наші ніжки», муз.Т. Ломової
  • «Мячі», муз. Т. Ломової
  • „Автомобіль ”, муз. М. Раухвергера
  • «Кішечка» (мякий крок) , муз. Т. Ломової

Танці:

  • „Ми у лісі були ” , муз. і сл. Н. Вересокіної
  • „Ой ру-ду-ду ”, І. Кишко
  • „Чобітки ” А. Філіпенко Музичні ігри:
  • „Передай іграшку ”, «Мелодія», муз Т. Ломової
  • „Квочка, курчата і собачка» , муз. А.Кориневської

«Хто горобців налякав», муз. І. Кепиці

«Ведмедик сховався» , муз. І.Кишка

«Пташки і кіт», муз. І Фігаровського

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мороз Наталія Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
2394
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку