ВЕРЕСЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів
|
Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами
|
Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Пісня лірника» Автор: В.Барвінського
ознайомлення з твором , бесіда за змістом
|
Назва: «Пісня лірника» Автор: В.Барвінського
звернути увагу малюків на зв’язок змісту музики з її характером |
Назва: «Пісня лірника» Автор: В.Барвінського
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати рухами
|
Назва: «Пісня лірника» Автор: В.Барвінського
закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Українська мова», муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Українська мова», муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Назва: «Українська мова», муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади
|
Назва: «Українська мова», муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи: Освітнє завдання:
|
|
|
Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко сл.Т. Мезанцевої знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко сл.Т. Мезанцевої повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Музично -ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Чоботята-дроботята», Автор: муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики
|
Назва: «Чоботята-дроботята», Автор: муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: «Чоботята-дроботята», Автор: муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Чоботята-дроботята», Автор: муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Марш», муз. Т. Ломової
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Марш», муз. Т. Ломової
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Марш», муз. Т. Ломової
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Народний танець» Автор: М. Скорика
ознайомлення з твором
|
Назва: «Народний танець» Автор: М. Скорика
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: «Народний танець» Автор: М. Скорика вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики рухами |
Назва: «Народний танець» Автор: М. Скорика
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Українська мова», муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Українська мова», муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Українська мова», муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Українська мова», муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко сл.Т. Мезанцевої робота над диханням, вчити разом починати і закінчувати пісню
|
Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко сл.Т. Мезанцевої розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади розвивати чистоту інтонування голосом |
Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко сл.Т. Мезанцевої співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко сл.Т. Мезанцевої робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію починати після вступу |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Чоботята-дроботята», Автор: муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Чоботята-дроботята», Автор: муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Танець з бубнами» Автор: обр. В.Веріковського
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Танець з бубнами» Автор: обр. В.Веріковського
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
ЖОВТЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
||
ДАТА |
|
|
|
|
||
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Марш», муз. Т. Ломової
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: «Марш», муз. Т. Ломової
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Назва: «Марш», муз. Т. Ломової
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Легкий біг»,муз. Т. Ломової ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику |
||
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Народний танець» Автор: М. Скорик
закріпити назву твору |
Назва: «Скакалочка»,В. Косенко,
Знайомство з твором |
Назва: «Скакалочка»,В. Косенко
вчити відчувати характер, , емоційно відгукуватись на музику |
Назва: «Скакалочка»,В. Косенко
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору
|
||
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Осіння пісня», муз. і сл. Н. Рубальської
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Осіння пісня», муз. і сл. Н. Рубальської
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Осіння пісня», муз. і сл. Н. Рубальської
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Осіння пісня», муз. і сл. Н. Рубальської
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії
|
||
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко сл.Т. Мезанцевої домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально
|
Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко сл.Т. Мезанцевої спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення тексту |
Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
||
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець з бубнами» Автор: обр. В.Веріковського:
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей
|
Назва: «Танець з бубнами» Автор: обр. В.Веріковського
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, |
Назва: «Танець з бубнами» Автор: обр. В.Веріковського
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Танець з бубнами» Автор: обр. В.Веріковського
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
||
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
|
ДАТА |
|
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Легкий біг», муз. Т. Ломової
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів , показ і пояснення рухів
|
Назва: «Легкий біг»,муз. Т. Ломової
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва: «Легкий біг»,муз. Т. Ломової
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: «Легкий біг», муз. Т. Ломової
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Скакалочка»,В. Косенко
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: «Скакалочка»,В. Косенко
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору
|
Назва: ««Казка», І. Беркович
Знайомство з твором
|
Назва: ««Казка», І. Беркович
вчити відчувати характер |
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Осіння пісня», муз. і сл. Н. Рубальської
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, вчити починати після вступу |
Назва: «Осіння пісня», муз. і сл. Н. Рубальської
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Осіння пісня», муз. і сл. Н. Рубальської
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Осіння пісня», муз. і сл. Н. Рубальської
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії
|
Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
|
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Український танець трійками», Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Український танець трійками», Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів
|
Назва: «Український танець трійками», Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Український танець трійками», Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, |
|
ЛИСТОПАД
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
|
ДАТА |
|
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Легкий біг»,муз. Т. Ломової
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Біг парами», муз. Ф. Шуберта
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів
|
Назва: «Біг парами», муз. Ф. Шуберта
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Біг парами», муз. Ф. Шуберта
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: ««Казка», І. Беркович
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: ««Казка», І. Беркович
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: ««Казка», І. Беркович
вчити пізнавати твір, відчувати характер, закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Назва: “ Українська мелодія ” Автор: І.Беркович Знайомство з твором |
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Горобинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні |
Назва: «Горобинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Горобинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади
|
Назва: «Горобинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого |
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Ой у саду калинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: «Ой у саду калинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
|
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Український танець трійками», Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Український танець трійками», Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Український танець трійками», Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького
закріпити елементи танцю, домагатись ритмічності
|
Назва: «Український танець трійками», Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького
закріплення рухів, виконувати самостійно |
|
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
|
ДАТА |
|
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Біг парами», муз. Ф. Шуберта
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Граймося як м’ячики», уривок із балету «Лебедине озеро», муз. П. Чайковсього ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ |
Назва: «Граймося як м’ячики», уривок із балету «Лебедине озеро», муз. П. Чайковсього звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Граймося як м’ячики», уривок із балету «Лебедине озеро», муз. П. Чайковсього продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “ Українська мелодія ” Автор: І.Беркович
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: “ Українська мелодія ” Автор: І.Беркович
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики
|
Назва: “ Українська мелодія ” Автор: І.Беркович
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “ Українська мелодія ” Автор: І.Беркович
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Горобинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Горобинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Горобинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Горобинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко спів без супроводу. Співати самостійно, підгрупами природним голосом. |
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Ой у саду калинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Ой у саду калинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Ой у саду калинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Ой у саду калинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
|
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Новорічний хоровод» , Автор: муз. і сл. Н. Рубальської
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Новорічний хоровод» , Автор: муз. і сл. Н. Рубальської
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: «Новорічний хоровод» , Автор: муз. і сл. Н. Рубальської
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Новорічний хоровод» , Автор: муз. і сл. Н. Рубальської
продовжити вчити сприймати музику. Відтворювати рухи |
|
ГРУДЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Граймося як м’ячики», уривок із балету «Лебедине озеро», муз. П. Чайковсього працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва«Крок із притупом на місці» рос. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва«Крок із притупом на місці» рос. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва«Крок із притупом на місці» рос. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухам |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “ Українська мелодія ” Автор: І.Беркович
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський
Знайомство з твором |
Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський
вчити відчувати характер, передати рухами |
Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Ой метелиця зима», муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Ой метелиця зима», муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Ой метелиця зима», муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Ой метелиця зима», муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Ой у саду калинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Ой у саду калинонька», муз. і сл. Ю. Михайленко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: Щедрівки, муз. В. Таловирі, сл. С. Жупанина
знайомство з піснею, слухання, пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: Щедрівки, муз. В. Таловирі, сл. С. Жупанина
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично-ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Новорічний хоровод» , Автор: муз. і сл. Н. Рубальської
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Новорічний хоровод» , Автор: муз. і сл. Н. Рубальської відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Новорічний хоровод» , Автор: муз. і сл. Н. Рубальської продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику. Закріпити танок |
Назва: «Танок із притупами», Автор: укр. нар. Мелодія, обр. М. Мєтлова ознайомитись з музикою, пояснити й показати рухи |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва«Крок із притупом на місці» рос. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Пістрибування та пружинний крок», муз. С. Затеплицького ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Пістрибування та пружинний крок», муз. С. Затеплицького звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Пістрибування та пружинний крок», муз. С. Затеплицького продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський
вчити відчувати характер, запропонувати відображати в рухах |
Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Ой метелиця зима», муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Ой метелиця зима», муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Ой метелиця зима», муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Ой метелиця зима», муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню в ансамблі |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: Щедрівки, муз. В. Таловирі, сл. С. Жупанина розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: Щедрівки, муз. В. Таловирі, сл. С. Жупанина співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: Щедрівки, муз. В. Таловирі, сл. С. Жупанина робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: Щедрівки, муз. В. Таловирі, сл. С. Жупанина робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танок із притупами», Автор: укр. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Танок із притупами», Автор: укр. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Танок із притупами», Автор: укр. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах |
Назва: «Танок із притупами», Автор: укр. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова закріплення рухів, виконувати самостійно
|
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Бічний галоп», муз. Ф. Шуберта
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Бічний галоп», муз. Ф. Шуберта
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Бічний галоп», муз. Ф. Шуберта
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва: «Бічний галоп», муз. Ф. Шуберта
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
пригадати раніше вивчені твори, емоційно відгукуватись на музику
|
Назва: «Щедрівочка щедрувала», Автор: укр.нар.пісня Знайомство з твором |
Назва: «Щедрівочка щедрувала», Автор: укр.нар.пісня вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: «Щедрівочка щедрувала», Автор: укр.нар.пісня привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: Щедрівки, муз.В. Таловирі, сл. С. Жупанина
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: Щедрівки, муз.В. Таловирі, сл. С. Жупанина
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Ліхтарики», муз. Н. Вересокіної, сл. І. Гуртової
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Ліхтарики», муз. Н. Вересокіної, сл. І. Гуртової
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва«Бічний галоп», муз. Ф. Шуберта
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Приставний крок», муз. О. Жилінського
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Приставний крок», муз. О. Жилінського
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Приставний крок», муз. О. Жилінського
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Щедрівочка щедрувала», Автор: укр.нар.пісня виховувати вміння емоційно відгукуватись на музики
|
Назва: «Щедрівочка щедрувала», Автор: укр.нар.пісня розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: «Щедрівочка щедрувала», Автор: укр.нар.пісня пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: “Музична шкатулка ” Автор: С. Майкапар
Знайомство з твором |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки
Домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально
|
Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом, по підгрупам |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Ліхтарики», муз. Н. Вересокіної, сл. І. Гуртової розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Ліхтарики», муз. Н. Вересокіної, сл. І. Гуртової співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії
|
Назва: «Ліхтарики», муз. Н. Вересокіної, сл. І. Гуртової робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Ліхтарики», муз. Н. Вересокіної, сл. І. Гуртової робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Танець підсніжників» Автор: муз. П. Моріа
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва:«Танець підсніжників» Автор: муз. П. Моріа
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення |
ЛЮТИЙ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Приставний крок», муз. О. Жилінського
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: «Приставний крок», муз. О. Жилінського
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Назва: «Приставний крок», муз. О. Жилінського
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва«Утворення маленьких кіл», муз. Т. Шутенко ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “Музична шкатулка ” Автор: С. Майкапар виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “Музична шкатулка ” Автор: С. Майкапар розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Назва: “Музична шкатулка ” Автор: С. Майкапар вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики рухами |
Назва: “Музична шкатулка ” Автор: С. Майкапар вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Мама», муз. Л. Балакова знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Мама», муз. Л. Балакова повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Мама», муз. Л. Балакова розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Мама», муз. Л. Балакова співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Ліхтарики», муз. Н. Вересокіної, сл. І. Гуртової домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Ліхтарики», муз. Н. Вересокіної, сл. І. Гуртової спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка, знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка, повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично-ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець підсніжників» Автор: муз. П. Моріа
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Танець підсніжників» Автор: муз. П. Моріа
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
Назва: «Танець підсніжників» Автор: муз. П. Моріа
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Танець підсніжників» Автор: муз. П. Моріа
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Утворення маленьких кіл», муз. Т. Шутенко звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Утворення маленьких кіл», муз. Т. Шутенко продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва: «Утворення маленьких кіл», муз. Т. Шутенко вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: «Утворення маленьких кіл», муз. Т. Шутенко вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Марш», С. Прокоф’єв
Знайомство з твором |
Назва: «Марш», С. Прокоф’єв
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: «Марш», С. Прокоф’єв
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: «Марш», С. Прокоф’єв
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Мама», муз. Л. Балакова робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу
|
Назва: «Мама», муз. Л. Балакова робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Мама», муз. Л. Балакова домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Мама», муз. Л. Балакова спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка, розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка, співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка, робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка, робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
БЕРЕЗЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Утворення маленьких кіл», муз. Т. Шутенко
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу
|
Назва: «Вправи із стрічками», муз. А. Моцарта
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Вправи із стрічками», муз. А. Моцарта
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Вправи із стрічками», муз. А. Моцарта
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Марш», С. Прокоф’єв
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Назва:“Колискова ” Автор: Я. Степовий Знайомство з твором |
Назва:“Колискова ” Автор: Я. Степовий вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва:“Колискова ” Автор: Я. Степовий привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва:«Мама», муз. Т. Солосич
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва:«Мама», муз. Т. Солосич
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Назва:«Мама», муз. Т. Солосич
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва:«Мама», муз. Т. Солосич
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка, домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка, спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової
вчити починати і закінчувати рухи разом з музикою
|
Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах
|
Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової
закріплення рухів, виконувати самостійно
|
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Вправи із стрічками», муз. А. Моцарта
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Пружинки», укр.нар. мелодія
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Пружинки», укр.нар. мелодія
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Пружинки», укр.нар. мелодія
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва:“Колискова ” Автор: Я. Степовий розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва:“Колискова ” Автор: Я. Степовий емоційно відгукуватись на музику |
Назва:“Колискова ” Автор: Я. Степовий вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: Фрагмент з дитячої опери «Коза-дереза», М. Лисенко Знайомство з твором |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва:«Мама», муз. Т. Солосич робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва:«Мама», муз. Т. Солосич робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва:«Мама», муз. Т. Солосич домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва:«Мама», муз. Т. Солосич спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець ляльок», Автор: І. Ковнера
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики
|
Назва: «Танець ляльок», Автор: І. Ковнера
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: «Танець ляльок», Автор: І. Ковнера
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Танець ляльок», Автор: І. Ковнера
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
КВІТЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Пружинки», укр.нар. мелодія
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Вправа з кубиками», муз. С. Сосіна
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Вправа з кубиками», муз. С. Сосіна
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Вправа з кубиками», муз. С. Сосіна
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: Фрагмент з дитячої опери «Коза-дереза», М. Лисенко розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: Фрагмент з дитячої опери «Коза-дереза», М. Лисенко емоційно відгукуватись на музику |
Назва: Фрагмент з дитячої опери «Коза-дереза», М. Лисенко вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: Фрагмент з дитячої опери «Коза-дереза», М. Лисенко закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Прощання з дитячим садком», муз. і сл. Н. Рубальської знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Прощання з дитячим садком», муз. і сл. Н. Рубальської овторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Прощання з дитячим садком», муз. і сл. Н. Рубальської розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Прощання з дитячим садком», муз. і сл. Н. Рубальської співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок Відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Веселий урок», муз. і сл. Ф. Фінкельштейн
знайомство з піснею, слухання ,пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Веселий урок», муз. і сл. Ф. Фінкельштейн
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець ляльок», Автор: І. Ковнера
вчити починати і закінчувати разом з музикою
|
Назва: «Танець ляльок», Автор: І. Ковнера
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Танець ляльок», Автор: І. Ковнера
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах |
Назва: «Танець ляльок», Автор: І. Ковнера
закріплення рухів, виконувати самостійно |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Вправа з кубиками», муз. С. Сосіна
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу
|
Назва: «Вітерець і вітер», муз. Л. Бетховен
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Вітерець і вітер», муз. Л. Бетховен
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Вітерець і вітер», муз. Л. Бетховен
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт
Знайомство з твором
|
Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Прощання з дитячим садком», муз. і сл. Н. Рубальської
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу
|
Назва: «Прощання з дитячим садком», муз. і сл. Н. Рубальської
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Прощання з дитячим садком», муз. і сл. Н. Рубальської
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Прощання з дитячим садком», муз. і сл. Н. Рубальської
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Веселий урок», муз. і сл. Ф. Фінкельштейн
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Веселий урок», муз. і сл. Ф. Фінкельштейн
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Веселий урок», муз. і сл. Ф. Фінкельштейн
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Веселий урок», муз. і сл. Ф. Фінкельштейн
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Веселі діти», Автор: лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Веселі діти», Автор: лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: «Веселі діти», Автор: лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей
|
Назва: «Веселі діти», Автро: лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової
сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
ТРАВЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Вітерець і вітер», муз. Л. Бетховен
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Поплаваємо», муз. Золатарьова
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Поплаваємо», муз. Золатарьова
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Поплаваємо», муз. Золатарьова
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: «Ранок», Е. Гріг
Знайомство з твором |
Назва: «Ранок», Е. Гріг
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: «Ранок», Е. Гріг
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Рідна школа», муз. С. Шматка
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Рідна школа», муз. С. Шматка
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Рідна школа», муз. С. Шматка
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Рідна школа», муз. С. Шматка
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Веселий урок», муз. і сл. Ф. Фінкельштейн
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню
|
Назва: «Веселий урок», муз. і сл. Ф. Фінкельштейн
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом |
Назва: «Наша Україна», муз. М. Катричка, сл. В. Кленца знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: «Наша Україна», муз. М. Катричка, сл. В. Кленца повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Веселі діти», Автор: лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Веселі діти», Автор: лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Хоровод «Червоні маки», муз і сл. Ж. Агаджанова
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики
|
Хоровод «Червоні маки», муз і сл. Ж. Агаджанова
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «Поплаваємо», муз. Золатарьова
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу
|
Назва: «Вертушки», укр.нар. мелодія, обр. Я. Степового ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Вертушки», укр.нар. мелодія, обр. Я. Степового звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Вертушки», укр.нар. мелодія, обр. Я. Степового продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва:«Ранок», Е. Гріг
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва:«Ранок», Е. Гріг
емоційно відгукуватись на музику
|
Назва:«Ранок», Е. Гріг
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва:«Ранок», Е. Гріг
закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Рідна школа», муз. С. Шматка
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу
|
Назва: «Рідна школа», муз. С. Шматка
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Рідна школа», муз. С. Шматка
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Рідна школа», муз. С. Шматка
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Наша Україна», муз. М. Катричка, сл. В. Кленца співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення
|
Назва: «Наша Україна», муз. М. Катричка, сл. В. Кленца домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Наша Україна», муз. М. Катричка, сл. В. Кленца робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Наша Україна», муз. М. Катричка, сл. В. Кленца спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Хоровод «Червоні маки», муз і сл. Ж. Агаджанова
вчити починати і закінчувати разом з музикою
|
Хоровод «Червоні маки», муз і сл. Ж. Агаджанова
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Хоровод «Червоні маки», муз і сл. Ж. Агаджанова
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах
|
Хоровод «Червоні маки», муз і сл. Ж. Агаджанова
закріплення рухів, виконувати самостійно |