Орієнтовне планування роботи музичного керівника дошкільного навчального закладу. Старша група.

Про матеріал
У цьому віці у дітей з’являється інтерес до музичної грамоти, яскравішим стає прагнення виразно виконати пісню, танець, виявити творчість; бажання висловити свою думку про почуте. Діти мотивують свої переваги, виявляють підвищену цікавість до імпровізації і письменництва. Формування особи дитини з опорою на музичне мистецтво як і раніше залишається стержнем музичного виховання.
Перегляд файлу

ВЕРЕСЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

 

Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

 

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Пісня лірника»

Автор: В.Барвінського

 

ознайомлення з твором , бесіда за змістом

 

Назва: «Пісня лірника»

Автор: В.Барвінського

 

звернути увагу малюків на зв’язок змісту музики з її характером

Назва: «Пісня лірника»

Автор: В.Барвінського

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати  рухами

 

Назва: «Пісня лірника»

Автор: В.Барвінського

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Українська мова»,

муз. Ю.Михайленко,

сл. Ю. Косинської

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Українська мова»,

муз. Ю.Михайленко,

сл. Ю. Косинської

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

 

Назва: «Українська мова»,

муз. Ю.Михайленко,

сл. Ю. Косинської

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

 

Назва: «Українська мова»,

муз. Ю.Михайленко,

сл. Ю. Косинської

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

Освітнє завдання:

 

 

 

 

 

 

Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко

сл.Т. Мезанцевої

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко

сл.Т. Мезанцевої

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

Музично -ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Чоботята-дроботята», Автор:  муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

 

Назва: «Чоботята-дроботята», Автор:  муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: «Чоботята-дроботята», Автор:  муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Чоботята-дроботята», Автор:  муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Знайди своє місце в колоні», муз. В. Шишакова

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Марш»,

муз. Т. Ломової

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Марш»,

муз. Т. Ломової

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Марш»,

муз. Т. Ломової

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Народний танець»

Автор: М. Скорика

 

ознайомлення з твором

 

 

Назва: «Народний танець»

Автор: М. Скорика

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: «Народний танець»

Автор: М. Скорика

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

Назва: «Народний танець»

Автор: М. Скорика

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Українська мова»,

муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Українська мова»,

муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської

 робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Українська мова»,

муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Українська мова»,

муз. Ю.Михайленко, сл. Ю. Косинської

спів без супроводу. Співати

самостійно, природним голосом.

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко

сл.Т. Мезанцевої

 

робота над диханням, вчити разом починати і закінчувати пісню

 

 

Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко

сл.Т. Мезанцевої

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

розвивати чистоту інтонування голосом

Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко

сл.Т. Мезанцевої

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко

сл.Т. Мезанцевої

робота над повнотою

звучання,

правильно відтворювати

 мелодію

 починати після вступу

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Чоботята-дроботята», Автор:  муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Чоботята-дроботята», Автор:  муз. Є. Шор- Чудновської, сл. В. Ладижця

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Танець з бубнами»

Автор: обр. В.Веріковського

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Танець з бубнами»

Автор: обр. В.Веріковського

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Марш», муз. Т. Ломової

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Марш», муз. Т. Ломової

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Назва: «Марш», муз. Т. Ломової

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Легкий біг»,муз. Т. Ломової

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Народний танець»

Автор: М. Скорик

 

закріпити назву твору

Назва: «Скакалочка»,В. Косенко,

 

Знайомство з твором

Назва: «Скакалочка»,В. Косенко

 

вчити відчувати характер, , емоційно відгукуватись на музику

Назва: «Скакалочка»,В. Косенко

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Осіння пісня»,

 муз. і сл. Н. Рубальської

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Осіння пісня»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Осіння пісня»,

 муз. і сл. Н. Рубальської

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Осіння пісня»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко

сл.Т. Мезанцевої

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

 

Назва: «Поміж диво-кленами», муз. Ю.Михайленко

сл.Т. Мезанцевої

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення тексту

Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець з бубнами»

Автор: обр. В.Веріковського:

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

 

Назва: «Танець з бубнами»

Автор: обр. В.Веріковського

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику, 

Назва: «Танець з бубнами»

Автор: обр. В.Веріковського

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Танець з бубнами»

Автор: обр. В.Веріковського

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

 

 

 

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5  ЗАНЯТТЯ

6   ЗАНЯТТЯ

7     ЗАНЯТТЯ

8      ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Легкий біг»,

муз. Т. Ломової

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів , показ і пояснення рухів

 

Назва: «Легкий біг»,муз. Т. Ломової

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: «Легкий біг»,муз. Т. Ломової

 

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Легкий біг», муз. Т. Ломової

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Скакалочка»,В. Косенко

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: «Скакалочка»,В. Косенко

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

 

Назва: ««Казка», І. Беркович

 

 Знайомство з твором

 

Назва: ««Казка», І. Беркович

 

вчити відчувати характер

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Осіння пісня»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, вчити починати після вступу

Назва: «Осіння пісня»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Осіння пісня»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Осіння пісня»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Золотиста осінь»,

муз. і сл. Л. Доценко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Золотиста осінь»,

муз. і сл. Л. Доценко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Назва: «Золотиста осінь»,

муз. і сл. Л. Доценко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Золотиста осінь», муз. і сл. Л. Доценко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Український танець трійками»,

Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Український танець трійками»,

Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

 

Назва: «Український танець трійками»,

Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Український танець трійками»,

Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику, 

ЛИСТОПАД

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Легкий біг»,муз. Т. Ломової

 

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Біг парами»,

муз. Ф. Шуберта

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Назва: «Біг парами»,

муз. Ф. Шуберта

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Біг парами»,

муз. Ф. Шуберта

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: ««Казка», І. Беркович

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: ««Казка», І. Беркович

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: ««Казка», І. Беркович

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, закріплення, використання форми оповідання, загадки

Назва: “ Українська мелодія ”

 Автор: І.Беркович

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Горобинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні

Назва: «Горобинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Горобинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

 

Назва: «Горобинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Золотиста осінь»,

муз. і сл. Л. Доценко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Золотиста осінь»,

муз. і сл. Л. Доценко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Ой у саду калинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: «Ой у саду калинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Український танець трійками»,

Автор: укр. Нар. Мелодія,

обр. В. Ступницького

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Український танець трійками»,

Автор: укр. Нар. Мелодія,

обр. В. Ступницького

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Український танець трійками»,

Автор: укр. Нар. Мелодія,

обр. В. Ступницького

 

закріпити елементи танцю, домагатись  ритмічності

 

Назва: «Український танець трійками»,

Автор: укр. Нар. Мелодія, обр. В. Ступницького

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

 

      

№ ЗАНЯТТЯ

5  ЗАНЯТТЯ

6   ЗАНЯТТЯ

7     ЗАНЯТТЯ

8      ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Біг парами»,

муз. Ф. Шуберта

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Граймося як м’ячики», уривок із балету «Лебедине озеро», муз. П. Чайковсього

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ

Назва: «Граймося як м’ячики», уривок із балету «Лебедине озеро», муз. П. Чайковсього

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Граймося як м’ячики», уривок із балету «Лебедине озеро», муз. П. Чайковсього

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “ Українська мелодія ”

 Автор: І.Беркович

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: “ Українська мелодія ”

 Автор: І.Беркович

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики

 

Назва: “ Українська мелодія ”

 Автор: І.Беркович

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “ Українська мелодія ”

 Автор: І.Беркович

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва: «Горобинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Горобинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Горобинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Горобинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

спів без супроводу. Співати самостійно, підгрупами  природним  голосом.

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Ой у саду калинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Ой у саду калинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Ой у саду калинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Ой у саду калинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Новорічний хоровод» ,

Автор: муз. і сл. Н. Рубальської

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Новорічний хоровод» ,

Автор: муз. і сл. Н. Рубальської

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: «Новорічний хоровод» ,

Автор: муз. і сл. Н. Рубальської

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Новорічний хоровод» ,

Автор: муз. і сл. Н. Рубальської

 

продовжити вчити  сприймати музику. Відтворювати  рухи

 

 

 

 

 

 

 

ГРУДЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Граймося як м’ячики», уривок із балету «Лебедине озеро», муз. П. Чайковсього

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва«Крок із притупом на місці» рос. нар. мелодія,

обр. М. Мєтлова

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва«Крок із притупом на місці» рос. нар. мелодія,

обр. М. Мєтлова

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва«Крок із притупом на місці» рос. нар. мелодія,

обр. М. Мєтлова

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухам

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “ Українська мелодія ”

 Автор: І.Беркович

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський

 

Знайомство з твором

Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський

 

вчити відчувати характер,  передати рухами

Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Ой метелиця зима»,

муз. Ю. Михайленко,

сл. Т. Мезенцевої

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення

поетичного тексту

Назва: «Ой метелиця зима»,

муз. Ю. Михайленко,

сл. Т. Мезенцевої

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Ой метелиця зима»,

муз. Ю. Михайленко,

сл. Т. Мезенцевої

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Ой метелиця зима»,

муз. Ю. Михайленко,

сл. Т. Мезенцевої

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Ой у саду калинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Ой у саду калинонька»,

муз. і сл. Ю. Михайленко

 

 спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва:  Щедрівки, муз.

В. Таловирі, сл. С. Жупанина

 

знайомство з піснею, слухання, пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва:  Щедрівки, муз.

В. Таловирі, сл. С. Жупанина

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично-ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Новорічний хоровод» ,

Автор: муз. і сл. Н. Рубальської

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Новорічний хоровод» ,

Автор: муз. і сл. Н. Рубальської

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Новорічний хоровод» ,

Автор: муз. і сл. Н. Рубальської продовжити вчити  сприймати різнохарактерну

музику. Закріпити танок

Назва: «Танок із притупами»,

Автор: укр. нар. Мелодія, обр. М. Мєтлова

ознайомитись з музикою, пояснити й показати рухи

 
 

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва«Крок із притупом на місці» рос. нар. мелодія, обр. М. Мєтлова

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Пістрибування та пружинний крок»,

муз. С. Затеплицького

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Пістрибування та пружинний крок»,

муз. С. Затеплицького

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Пістрибування та пружинний крок»,

 муз. С. Затеплицького

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський

 

вчити відчувати характер, запропонувати відображати в рухах

Назва: Фрагмент з балету «Лускунчик», П. Чайковський

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Ой метелиця зима»,

муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Ой метелиця зима»,

муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Ой метелиця зима»,

муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Ой метелиця зима»,

муз. Ю. Михайленко, сл. Т. Мезенцевої

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню в ансамблі

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва:  Щедрівки, муз.

В. Таловирі, сл. С. Жупанина

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва:  Щедрівки, муз.

В. Таловирі, сл. С. Жупанина

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва:  Щедрівки, муз.

В. Таловирі, сл. С. Жупанина

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва:  Щедрівки, муз.

В. Таловирі, сл. С. Жупанина

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Танок із притупами»,

Автор: укр. нар. мелодія,

обр. М. Мєтлова

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Танок із притупами»,

Автор: укр. нар. мелодія,

обр. М. Мєтлова

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Танок із притупами»,

Автор: укр. нар. мелодія,

обр. М. Мєтлова

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: «Танок із притупами»,

Автор: укр. нар. мелодія,

обр. М. Мєтлова

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
СІЧЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Бічний галоп»,

муз. Ф. Шуберта

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Бічний галоп»,

 муз. Ф. Шуберта

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Бічний галоп»,

муз. Ф. Шуберта

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: «Бічний галоп»,

муз. Ф. Шуберта

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

 

 

пригадати раніше вивчені твори, емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: «Щедрівочка щедрувала»,

Автор: укр.нар.пісня

Знайомство з твором

Назва: «Щедрівочка щедрувала»,

Автор: укр.нар.пісня

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: «Щедрівочка щедрувала»,

Автор: укр.нар.пісня

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва:  Щедрівки,

муз.В. Таловирі,

сл. С. Жупанина

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва:  Щедрівки,

муз.В. Таловирі,

сл. С. Жупанина

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Ліхтарики»,

муз. Н. Вересокіної,

сл. І. Гуртової

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Ліхтарики»,

муз. Н. Вересокіної,

сл. І. Гуртової

 

 повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

  

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва«Бічний галоп»,

муз. Ф. Шуберта

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Приставний крок»,

муз. О. Жилінського

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Приставний крок»,

муз. О. Жилінського

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Приставний крок»,

муз. О. Жилінського

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Щедрівочка щедрувала»,

Автор: укр.нар.пісня

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музики

 

Назва: «Щедрівочка щедрувала»,

Автор: укр.нар.пісня

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: «Щедрівочка щедрувала»,

Автор: укр.нар.пісня

пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Музична шкатулка ”

 Автор: С. Майкапар

 

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки

 

Домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

 

Назва: «Розмова з місяцем», муз.нар, сл. М. Підгірянки

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом, по підгрупам

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Ліхтарики»,

муз. Н. Вересокіної,

сл. І. Гуртової

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Ліхтарики»,

муз. Н. Вересокіної,

сл. І. Гуртової

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Назва: «Ліхтарики»,

муз. Н. Вересокіної,

сл. І. Гуртової

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Ліхтарики»,

муз. Н. Вересокіної,

сл. І. Гуртової

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець із двіночками», муз. І. Кишка

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Танець із двіночками»,

муз. І. Кишка

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Танець підсніжників»

Автор:  муз. П. Моріа

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва:«Танець підсніжників»

Автор:  муз. П. Моріа

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення

        

 

 

 

 

ЛЮТИЙ

                                                                                                                                                                                      

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Приставний крок»,

 муз. О. Жилінського

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Приставний крок»,

 муз. О. Жилінського

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Назва: «Приставний крок», муз. О. Жилінського

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва«Утворення маленьких кіл»,

муз. Т. Шутенко

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Музична шкатулка ”

 Автор: С. Майкапар

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Музична шкатулка ”

 Автор: С. Майкапар

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Назва: “Музична шкатулка ”

 Автор: С. Майкапар

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

Назва: “Музична шкатулка ”

 Автор: С. Майкапар

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва: «Мама»,

муз. Л. Балакова

знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Мама»,

 муз. Л. Балакова

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Мама»,

муз. Л. Балакова

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Мама»,

муз. Л. Балакова

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Ліхтарики»,

 муз. Н. Вересокіної,

сл. І. Гуртової

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Ліхтарики»,

муз. Н. Вересокіної,

сл. І. Гуртової

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі,

сл. Г. Бойка,

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «На мамине свято»,

муз. В. Таловирі,

сл. Г. Бойка,

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично-ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець підсніжників»

Автор:  муз. П. Моріа

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Танець підсніжників»

Автор:  муз. П. Моріа

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

Назва: «Танець підсніжників»

Автор:  муз. П. Моріа

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Танець підсніжників»

Автор:  муз. П. Моріа

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

 
 
                

 

 

             

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Утворення маленьких кіл»,

муз. Т. Шутенко

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Утворення маленьких кіл»,

муз. Т. Шутенко

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: «Утворення маленьких кіл»,

муз. Т. Шутенко

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Утворення маленьких кіл»,

муз. Т. Шутенко

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Марш», С. Прокофєв

 

Знайомство з твором

Назва: «Марш», С. Прокофєв

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: «Марш», С. Прокофєв

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: «Марш», С. Прокофєв

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Мама», муз. Л. Балакова

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію,

починати після вступу

 

Назва: «Мама»,

муз. Л. Балакова

робота над диханням

у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Мама»,

муз. Л. Балакова

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Мама»,

муз. Л. Балакова

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «На мамине свято»,

муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка,

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка,

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка,

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка,

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2  ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Утворення маленьких кіл», муз. Т. Шутенко

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

 

Назва:  «Вправи із стрічками», муз. А. Моцарта

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва:  «Вправи із стрічками», муз. А. Моцарта

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва:  «Вправи із стрічками», муз. А. Моцарта

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Марш», С. Прокофєв

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

Назва:“Колискова ”

 Автор: Я. Степовий

Знайомство з твором

Назва:“Колискова ”

 Автор: Я. Степовий

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва:“Колискова ”

 Автор: Я. Степовий

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва:«Мама», муз. Т. Солосич

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва:«Мама», муз. Т. Солосич

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

 

Назва:«Мама», муз. Т. Солосич

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва:«Мама», муз. Т. Солосич

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «На мамине свято», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка,

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без

крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «На мамине свято»,

муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка,

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової

 

вчити починати і закінчувати рухи  разом з музикою

 

Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

 

Назва: «Дитячий кроко’вяк», Автор: муз. Т. Ломової

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

     

 

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва:  «Вправи із стрічками», муз. А. Моцарта

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Пружинки»,

укр.нар. мелодія

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Пружинки»,

укр.нар. мелодія

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Пружинки»,

укр.нар. мелодія

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва:“Колискова ”

 Автор: Я. Степовий

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва:“Колискова ”

 Автор: Я. Степовий

емоційно відгукуватись на музику

Назва:“Колискова ”

 Автор: Я. Степовий

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: Фрагмент з дитячої опери  «Коза-дереза»,

М. Лисенко

Знайомство з твором

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва:«Мама»,

муз. Т. Солосич

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва:«Мама»,

муз. Т. Солосич

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва:«Мама»,

муз. Т. Солосич

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва:«Мама»,

муз. Т. Солосич

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Вишиваю рушничок»,

муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Вишиваю рушничок»,

муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Вишиваю рушничок», муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець ляльок»,

Автор:  І. Ковнера

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

 

Назва: «Танець ляльок», Автор:  І. Ковнера

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: «Танець ляльок», Автор:  І. Ковнера

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Танець ляльок», Автор:  І. Ковнера

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

 

 

 

КВІТЕНЬ

                                                                                                                                                                                                                           

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Пружинки», укр.нар. мелодія

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Вправа з кубиками», муз. С. Сосіна

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Вправа з кубиками», муз. С. Сосіна

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Вправа з кубиками», муз. С. Сосіна

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: Фрагмент з дитячої опери  «Коза-дереза»,

М. Лисенко

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: Фрагмент з дитячої опери  «Коза-дереза»,

М. Лисенко

емоційно відгукуватись на музику

Назва: Фрагмент з дитячої опери  «Коза-дереза»,

М. Лисенко

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: Фрагмент з дитячої опери  «Коза-дереза»,

М. Лисенко

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Прощання з дитячим садком»,

муз. і сл. Н. Рубальської

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Прощання з дитячим садком»,

муз. і сл. Н. Рубальської

овторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Прощання з дитячим садком»,

муз. і сл. Н. Рубальської

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Прощання з дитячим садком»,

муз. і сл. Н. Рубальської

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок

Відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Вишиваю рушничок»,

муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Вишиваю рушничок»,

муз. А. Мигай,, сл.. І.Т. Єліної

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Веселий урок»,

муз. і сл. Ф. Фінкельштейн

 

знайомство з піснею, слухання ,пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Веселий урок»,

муз. і сл. Ф. Фінкельштейн

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

 Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець ляльок», Автор:  І. Ковнера

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

 

Назва: «Танець ляльок», Автор:  І. Ковнера

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Танець ляльок», Автор:  І. Ковнера

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: «Танець ляльок», Автор:  І. Ковнера

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

                     

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Вправа з кубиками», муз. С. Сосіна

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

 

Назва: «Вітерець і вітер», муз. Л. Бетховен

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Вітерець і вітер», муз. Л. Бетховен

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Вітерець і вітер», муз. Л. Бетховен

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт

 

Знайомство з твором

 

 

 

Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Прощання з дитячим садком»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

робота над повнотою

звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

 

Назва: «Прощання з дитячим садком»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

робота над диханням у пісні,

вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Прощання з дитячим садком»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

домагатись чіткішої вимови

слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Прощання з дитячим садком»,

муз. і сл. Н. Рубальської

 

спів без супроводу. Співати

самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Веселий урок»,

муз. і сл. Ф. Фінкельштейн

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Веселий урок»,

муз. і сл. Ф. Фінкельштейн

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Веселий урок»,

муз. і сл. Ф. Фінкельштейн

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Веселий урок»,

муз. і сл. Ф. Фінкельштейн

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Веселі діти»,

 Автор:  лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Веселі діти»,

 Автор:  лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: «Веселі діти»,

 Автор:  лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

 

Назва: «Веселі діти»,

 Автро:  лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової

 

сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи

 

ТРАВЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Вітерець і вітер», муз. Л. Бетховен

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Поплаваємо»,

муз. Золатарьова

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Поплаваємо»,

муз. Золатарьова

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Поплаваємо»,

муз. Золатарьова

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Музичний момент», Ф. Шуберт

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: «Ранок», Е. Гріг

 

 

Знайомство з твором

Назва: «Ранок», Е. Гріг

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: «Ранок», Е. Гріг

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Рідна школа»,

муз. С. Шматка

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Рідна школа»,

муз. С. Шматка

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Рідна школа»,

муз. С. Шматка

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Рідна школа»,

муз. С. Шматка

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Веселий урок»,

муз. і сл. Ф. Фінкельштейн

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

 

Назва: «Веселий урок»,

муз. і сл. Ф. Фінкельштейн

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом

Назва: «Наша Україна»,

муз. М. Катричка,

сл. В. Кленца

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: «Наша Україна»,

муз. М. Катричка,

сл. В. Кленца

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Веселі діти»,

 Автор:  лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Веселі діти»,

 Автор:  лит. нар. мелодія, обр. Т. Ломової

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Хоровод «Червоні маки»,

муз і сл. Ж. Агаджанова

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

 

Хоровод «Червоні маки»,

муз і сл. Ж. Агаджанова

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

             
 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Поплаваємо»,

муз. Золатарьова

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

 

Назва: «Вертушки»,

 укр.нар. мелодія,

обр. Я. Степового

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Вертушки»,

укр.нар. мелодія,

обр. Я. Степового

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Вертушки»,

укр.нар. мелодія,

обр. Я. Степового

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва:«Ранок», Е. Гріг

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва:«Ранок», Е. Гріг

 

емоційно відгукуватись на музику

 

Назва:«Ранок», Е. Гріг

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва:«Ранок», Е. Гріг

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Рідна школа»,

муз. С. Шматка

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

 

Назва: «Рідна школа»,

 муз. С. Шматка

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Рідна школа»,

муз. С. Шматка

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Рідна школа»,

муз. С. Шматка

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «Наша Україна»,

муз. М. Катричка,

сл. В. Кленца

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення

 

Назва: «Наша Україна»,

муз. М. Катричка,

сл. В. Кленца

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Наша Україна»,

муз. М. Катричка,

сл. В. Кленца

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Наша Україна»,

муз. М. Катричка,

сл. В. Кленца

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Хоровод «Червоні маки»,

муз і сл. Ж. Агаджанова

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

 

Хоровод «Червоні маки»,

муз і сл. Ж. Агаджанова

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Хоровод «Червоні маки»,

муз і сл. Ж. Агаджанова

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

 

Хоровод «Червоні маки»,

муз і сл. Ж. Агаджанова

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лебідь Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жовнир Александр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мороз Наталія Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
11130
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку