ВЕРЕСЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Дудочка»
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Дудочка»
вернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Дудочка»
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами
|
Назва: «Дудочка»
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Ой, лопнув обруч» Укр. нар. мелодія
ознайомлення з твором
|
Назва: «Ой, лопнув обруч» Укр. нар. мелодія
звернути увагу малюків на зв’язок змісту музики з її характером |
Назва: «Ой, лопнув обруч» Укр. нар. мелодія
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати рухами |
Назва: «Ой, лопнув обруч» Укр. нар. мелодія
закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Осінь» Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Осінь» Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Назва: «Осінь» Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади
|
Назва: «Осінь» Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
|
|
Назва: “Осінь – радісна пора ” Автор: І. Кишко, Л. Компанієць
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: “Осінь – радісна пора” Автор: І. Кишко, Л. Компанієць повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Музично -ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: Гра «Квач» Автор: обр. Л.Вишкарьова
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики
|
Назва: Гра «Квач» Автор: обр. Л.Вишкарьова
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: Гра «Квач» Автор: обр. Л.Вишкарьова
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: Гра «Квач» Автор: обр. Л.Вишкарьова
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи
|
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Дудочка»
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „ Вертушка ” Автор: К. Стеценка ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „ Вертушка ” Автор: К. Стеценка звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: „ Вертушка ” Автор: К. Стеценка продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Жайворонок» Автор: М.Глінка
ознайомлення з твором
|
Назва: «Жайворонок» Автор: М.Глінка
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: «Жайворонок» Автор: М.Глінка
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики рухами |
Назва: «Жайворонок» Автор: М.Глінка
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Осінь» Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Осінь» Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Осінь» Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Осінь» Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Осіння пісня ” Автор: Н.Рубальська Робота над диханням, вчити разом починати і закінчувати пісню
|
Назва: “Осіння пісня ” Автор: Н.Рубальська
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади розвивати чистоту інтонування голосом |
Назва: “Осіння пісня ” Автор: Н.Рубальська
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: “Осіння пісня ” Автор: Н.Рубальська
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію починати після вступу
|
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: Гра «Квач» Автор: обр. Л.Вишкарьова
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: Гра «Квач» Автор: обр. Л.Вишкарьова
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Танець парами» Автор: Т.Попатенко
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Танець парами» Автор: Т.Попатенко
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
ЖОВТЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
||
ДАТА |
|
|
|
|
||
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: „Вертушка ” Автор: К. Стеценка
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: „Вертушка ” Автор: К. Стеценка
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Назва: „Вертушка ” Автор: К. Стеценка
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «М’ячики» Автор: Т.Ломова
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику
|
||
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Жайворонок» Автор: М.Глінка
закріпити назву твору |
Назва: «Марш» Автор: Ф.Шуберт
Знайомство з твором |
Назва: «Марш» Автор: Ф.Шуберт
вчити відчувати характер, , емоційно відгукуватись на музику |
Назва: «Марш» Автор: Ф.Шуберт
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору
|
||
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Зайчик під дощем» Автор: сл..Н.Куми Муз.А.Мигай
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Зайчик під дощем» Автор: сл..Н.Куми Муз.А.Мигай
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Зайчик під дощем» Автор: сл..Н.Куми Муз.А.Мигай
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Зайчик під дощем» Автор: сл..Н.Куми Муз.А.Мигай
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
||
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Осіння пісня ” Автор: Н.Рубальська
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: “Осіння пісня ” Автор: Н.Рубальська
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Ми у лісі були» Автор: сл..Т.Коломієць Муз.Н.Вересокіної знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення тексту |
Назва: «Ми у лісі були» Автор: сл..Т.Коломієць Муз.Н.Вересокіної повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
||
Музично -ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець парами» Автор: Т.Попатенко
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: «Танець парами» Автор: Т.Попатенко
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, |
Назва: «Танець парами» Автор: Т.Попатенко
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: «Танець парами» Автор: Т.Попатенко
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
||
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
|
ДАТА |
|
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «М’ячики» Автор: Т.Ломова
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів , показ і пояснення рухів |
Назва: «М’ячики» Автор: Т.Ломова
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва: «М’ячики» Автор: Т.Ломова
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: «М’ячики» Автор: Т.Ломова
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
|
Слухання музики Освітнє завдання
|
Назва: «Марш» Автор: Ф.Шуберт розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: «Марш» Автор: Ф.Шуберт вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: «Кури та півні» Автор: К.Сен-Санс Знайомство з твором
|
Назва: «Кури та півні» Автор: К.Сен-Санс вчити відчувати характер |
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Зайчик під дощем» Автор: сл..Н.Куми Муз.А.Мигай
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, вчити починати після вступу |
Назва: «Зайчик під дощем» Автор: сл..Н.Куми Муз.А.Мигай
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Зайчик під дощем» Автор: сл..Н.Куми Муз.А.Мигай
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Зайчик під дощем» Автор: сл..Н.Куми Муз.А.Мигай
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Ми у лісі були» Автор: сл..Т.Коломієць Муз.Н.Вересокіної
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Ми у лісі були» Автор: сл..Т.Коломієць Муз.Н.Вересокіної
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Ми у лісі були» Автор: сл..Т.Коломієць Муз.Н.Вересокіної
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Ми у лісі були» Автор: сл..Т.Коломієць Муз.Н.Вересокіної
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
|
Музично-ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: «Танець парами» Автор: Т.Попатенко
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: “Танець парами ” Автор: обр. Т.Попатенко
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: “Танець парами ” Автор: обр. Т.Попатенко
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: “Танець парами ” Автор: обр. Т.Попатенко
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, |
|
ЛИСТОПАД
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
|
ДАТА |
|
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва: «М’ячики» Автор: Т.Ломова
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Знайди свій колір» Білоруська народна мелодія
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів
|
Назва: «Знайди свій колір» Білоруська народна мелодія
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Знайди свій колір» Білоруська народна мелодія
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
|
Слухання музики Освітнє завдання
|
Назва: «Кури та півні» Автор: К.Сен-Санс привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: «Кури та півні» Автор: К.Сен-Санс вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: «Кури та півні» Автор: К.Сен-Санс вчити пізнавати твір, відчувати характер, закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Назва: “Курка ”(клавесин) Автор: Ж.Ф.Рамо Знайомство з твором |
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: “ Чарувала осінь” Автор: Н. Вересокіна
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні |
Назва: “ Чарувала осінь” Автор: Н. Вересокіна
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: “Чарувала осінь” Автор: Н. Вересокіна
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: “Чарувала осінь” Автор: Н. Вересокіна
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого |
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Ми у лісі були» Автор: сл..Т.Коломієць Муз.Н.Вересокіної
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Ми у лісі були» Автор: сл..Т.Коломієць Муз.Н.Вересокіної
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «Зима» Автор: Н.Май
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва: «Зима» Автор: Н.Май
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
|
Музично -ритмічні рухи Освітнє завдання: |
Назва: “Танець парами ” Автор: обр. Т.Попатенко
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: “Танець парами ” Автор: обр. Т.Попатенко
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: “Танець парами ” Автор: обр. Т.Попатенко
закріпити елементи танцю, домагатись ритмічності |
Назва: “Танець парами ” Автор: обр. Т.Попатенко
закріплення рухів, виконувати самостійно |
|
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
|
ДАТА |
|
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Знайди свій колір» Білоруська народна мелодія
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Зміни ведучого» Автор: М.Раухвергера
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ |
Назва: «Зміни ведучого» Автор: М.Раухвергера
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Зміни ведучого» Автор: М.Раухвергера
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
|
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “Курка ”(клавесин) Автор: Ж.Ф.Рамо
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: “Курка ”(клавесин) Автор: Ж.Ф.Рамо
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики |
Назва: “Курка ”(клавесин) Автор: Ж.Ф.Рамо
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “Курка ”(клавесин) Автор: Ж.Ф.Рамо
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
|
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: “ Чарувала осінь” Автор: Н. Вересокіна
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: “Чарувала осінь” Автор: Н. Вересокіна
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: “ Чарувала осінь” Автор: Н. Вересокіна
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально
|
Назва: “ Чарувала осінь” Автор: Н. Вересокіна
спів без супроводу. Співати самостійно, підгрупами природним голосом. |
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Зима» Автор: Н.Май
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Зима» Автор: Н.Май
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «Зима» Автор: Н.Май
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Зима» Автор: Н.Май
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
|
Музично -ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: “Новорічний хоровод ” Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: “Новорічний хоровод ” Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: “Новорічний хоровод ” Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей
|
Назва:“Новорічний хоровод ” Автор:А.Філіпенко,Т.Волгіна
продовжити вчити сприймати музику. Відтворювати рухи |
|
ГРУДЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: „Зміни ведучого ” Автор: М. Раухвергер
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: Ведмідь і діти Автор: М. Раухвергер
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: Ведмідь і діти Автор: М. Раухвергер
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: Ведмідь і діти Автор: М. Раухвергер
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухам |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “Курка ”(клавесин) Автор: Ж.Ф.Рамо
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: “Гра в солдатики ” Автор: В. Ребіков із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)
Знайомство з твором |
Назва: “Гра в солдатики ” Автор: В. Ребіков із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)
вчити відчувати характер, передати рухами |
Назва: “Гра в солдатики ” Автор: В. Ребіков із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Дід Мороз» Автор: Н.Май
знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Дід Мороз» Автор: Н.Май
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Дід Мороз» Автор: Н.Май
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Дід Мороз» Автор: Н.Май
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Зима» Автор:Н.Май
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Зима» Автор: Н.Май
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: «З Новим роком» Автор: А,Філіпенко
знайомство з піснею, слухання, пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «З Новим роком» Автор: А,Філіпенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично -ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: “Новорічний хоровод ” Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: Новорічний хоровод Автор:А.Філіпенко,Т.Волгіна:
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: “Новорічний хоровод ” Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику. Закріпити танок |
Назва: ”Сніжинки ” Автор: Т. Ломова
ознайомитись з музикою, пояснити й показати рухи |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Ведмідь і діти» Автор: М. Раухвергер
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Вправа з прапорцями» Автор: П.Козицький ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва:«Вправа прапорцями» Автор: П.Козицький звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів
|
Назва: «Вправа прапорцями» Автор: П.Козицький продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “Гра в солдатики ” Автор: В. Ребіков із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “Гра в солдатики ” Автор: В. Ребіков із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: “Гра в солдатики ” Автор: В. Ребіков із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)
вчити відчувати характер, запропонувати відображати в рухах |
Назва: “Гра в солдатики ” Автор: В. Ребіков із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «Дід Мороз» Автор: Н.Май
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Дід Мороз» Автор: Н.Май
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Дід Мороз» Автор: Н.Май
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Дід Мороз» Автор: Н.Май
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню в ансамблі |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «З Новим роком» Автор: А,Філіпенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «З Новим роком» Автор: А,Філіпенко
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: «З Новим роком» Автор: А,Філіпенко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «З Новим роком» Автор: А,Філіпенко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: ”Сніжинки ” Автор: Т. Ломова
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: ”Сніжинки ” Автор: Т. Ломова
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: ”Сніжинки ” Автор: Т. Ломова
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах |
Назва: ”Сніжинки ” Автор: Т. Ломова
закріплення рухів, виконувати самостійно |
СІЧЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Дудочка» Автор: Т. Ломова
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Дудочка» Автор: Т. Ломова
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Дудочка» Автор: Т. Ломова
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва: «Дудочка» Автор: Т. Ломова
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
пригадати раніше вивчені твори, емоційно відгукуватись на музику
|
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
Знайомство з твором |
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Свято новорічне» Автор: В. Кондратюк знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: «Свято новорічне» Автор: В. Кондратюк повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: «Свято новорічне» Автор: В. Кондратюк розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: «Свято новорічне» Автор: В. Кондратюк співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: «З Новим роком» Автор: А,Філіпенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «З Новим роком» Автор: А.Філіпенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: ”Ялинка ” Автор: Н. Вересокіна
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: ”Ялинка ” Автор: Н. Вересокіна
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: “Прощатися - вітатися ” Автор: обр.Г.Теплицького ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва:“Прощатися вітатися” Автор: обр.Г.Теплицького розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва:“Прощатися- вітатися обр.Г.Теплицького відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: “Прощатися - вітатися ”обр.Г.Теплицького продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Дудочка» Автор: Т. Ломова
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Весела вправа» Автор: А.Лазенко
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Весела вправа» Автор: А.Лазенко
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Весела вправа» Автор: А.Лазенко
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музики |
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: «Марш зайченят» Автор: А.Жилінський
Знайомство з твором |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: «Музична шкатулка» Автор: С.Майкапар спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом, по підгрупам |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: ”Ялинка ” Автор: Н. Вересокіна
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: ”Ялинка ” Автор: Н. Вересокіна
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: ”Ялинка ” Автор: Н. Вересокіна
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: ”Ялинка ” Автор: Н. Вересокіна
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва“Прощатися - вітатися Автор: обр.Г.Теплицького
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: Прощатися-вітатися Автор: обр.Г.Теплицького
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: “Запрошення ” Автор: обр. Г.Теплицького
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: “Запрошення ” Автор: обр. Г.Теплицького
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення |
ЛЮТИЙ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Дудочка» Автор: Т. Ломова
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва: «Дудочка» Автор: Т. Ломова
вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Назва: «Дудочка» Автор: Т. Ломова
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва:«Маленькі танцюристи» Автор: укр.нар.мелодія ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “Музична шкатулка ” Автор: С. Майкапар
виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “Музична шкатулка ” Автор: С. Майкапар
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Назва: “Музична шкатулка ” Автор: С. Майкапар
вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики рухами |
Назва: “Музична шкатулка Автор: С. Майкапар
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: ”Подарунок мамі” Автор: А.Філіпенко, Т. Волгіна знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: ”Подарунок мамі” Автор: А.Філіпенко, Т. Волгіна повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: ”Подарунок мамі” Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: ”Подарунок мамі” Автор: А.Філіпенко, Т. Волгіна співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: ”Ялинка ” Автор: Н. Вересокіна домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: ”Ялинка ” Автор: Н. Вересокіна спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: “ Любимо бабусю ” Автор: Ю.та І. Білокінь знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: “ Любимо бабусю ” Автор: Ю.та І. Білокінь повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: “Запрошення ” Автор: обр. Г.Теплицького
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: “Запрошення ” Автор: обр. Г.Теплицького
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
Назва: “Запрошення ” Автор: обр. Г.Теплицького
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: “Запрошення ” Автор: обр. Г.Теплицького
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва:«Маленькі танцюристи» Автор: укр.нар.мелодія ( обр.Ф.Теплицького) звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва:«Маленькі танцюристи» Автор: укр.нар.мелодія ( обр.Ф.Теплицького) продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Назва:«Маленькі танцюристи» Автор: укр.нар.мелодія ( обр.Ф.Теплицького)
вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою |
Назва:«Маленькі танцюристи» Автор: укр.нар.мелодія ( обр.Ф.Теплицького) вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “ Марш зайченят ” Автор: А.Жилінський
Знайомство з твором |
Назва: “ Марш зайченят ” Автор: А.Жилінський
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “ Марш зайченят ” Автор: А.Жилінський
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: “ Марш зайченят ” Автор: А.Жилінський
розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: ”Подарунок мамі” Автор: муз.А.Філіпенко, Сл.. Т. Волгіна
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: ”Подарунок мамі” Автор: муз.А.Філіпенко, Сл..Т. Волгіна
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: ”Подарунок мамі” Автор: муз.А.Філіпенко, Сл..Т. Волгіна
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: ”Подарунок мамі” Автор: муз.А.Філіпенко, Сл.Т. Волгіна
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “ Любимо бабусю ” Автор: Ю.та І. Білокінь
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: “ Любимо бабусю ” Автор: Ю.та І. Білокінь
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: “ Любимо бабусю ” Автор: Ю.та І. Білокінь
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: “ Любимо бабусю ” Автор: Ю.та І. Білокінь
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: “Веселі музики ” Автор: А.Філіпенко
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: “Веселі музики ” Автор: А.Філіпенко
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: “Веселі музики ” Автор: А.Філіпенко
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: “Веселі музики ” Автор: А.Філіпенко
продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
БЕРЕЗЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа
Освітнє завдання: |
Назва:«Маленькі танцюристи» Автор: укр.нар.мелодія ( обр.Ф.Теплицького) працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Зайці і ведмідь” Автор: Т. Попатенко
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Зайці і ведмідь” Автор: Т. Попатенко
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: „Зайці і ведмідь” Автор: Т. Попатенко
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики Освітнє завдання
|
Назва: “ Марш зайченят ” Автор: А.Жилінський розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Назва:“Колискова ” Автор: Р. Паульс Знайомство з твором |
Назва:“Колискова ” Автор: Р. Паульс вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва:“Колискова ” Автор: Р. Паульс привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: ”Рученята золоті ” Автор: Н. Вересокіна
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: ”Рученята золоті ” Автор: Н. Вересокіна
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру
|
Назва: ”Рученята золоті ” Автор: Н. Вересокіна
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: ”Рученята золоті ” Автор: Н. Вересокіна
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “ Любимо бабусю ” Автор: Ю.та І. Білокінь
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: “ Любимо бабусю ” Автор: Ю.та І. Білокінь
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: “Тане сніг ” Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: “Тане сніг ” Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: “Веселі музики ” Автор: А.Філіпенко
вчити починати і закінчувати рухи разом з музикою |
Назва: “Веселі музики ” Автор: А.Філіпенко
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: “Веселі музики ” Автор: А.Філіпенко
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах |
Назва: “Веселі музики ” Автор: А.Філіпенко
закріплення рухів, виконувати самостійно |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: „Зайці і ведмідь” Автор: Т. Попатенко )
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Лисиця ” Автор:О.Тілічеєва ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Лисиця ” Автор:О.Тілічеєва звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: „Лисиця ” Автор:О.Тілічеєва продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва:“Колискова ” Автор: Р. Паульс
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва:“Колискова ” Автор: Р. Паульс
емоційно відгукуватись на музику |
Назва:“Колискова ” Автор: Р. Паульс
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: “Пісня лисички ” Автор: М. Лисенко з дитячої опери «Коза-дереза» Знайомство з твором |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: ”Рученята золоті ” Автор: Н. Вересокіна
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: ”Рученята золоті ” Автор: Н. Вересокіна
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: ”Рученята золоті ” Автор: Н. Вересокіна
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: ”Рученята золоті ” Автор: Н. Вересокіна
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Тане сніг ” Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: “Тане сніг ” Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: “Тане сніг ” Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: “Тане сніг ” Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Танок з ляльками ” Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики
|
Назва: “Танок з ляльками Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: “Танок з ляльками Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: “Танок з ляльками ” Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка продовжити вчити сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
КВІТЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: „Лисиця ” Автор:О.Тілічеєва
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „ На лугу ” Автор: Ю. Слонов
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „ На лугу ” Автор: Ю. Слонов
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: „ На лугу ” Автор: Ю. Слонов
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “Пісня лисички ” Автор: М. Лисенко
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: “Пісня лисички ” Автор: М. Лисенко
емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “Пісня лисички ” Автор: М. Лисенко
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: “Пісня лисички ” Автор: М. Лисенко
закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва: “Півникове горе ” Автор:Т.Димань, А.Камінчук
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: “Півникове горе ” Автор:Т.Димань, А.Камінчук
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва: “Півникове горе ” Автор:Т.Димань, А.Камінчук
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: “Півникове горе ” Автор:Т.Димань, А.Камінчук співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок Відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Тане сніг ” Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: “Тане сніг ” Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Назва: “Весняний хоровод” Автор: Н.Ткаченко
знайомство з піснею, слухання ,пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: “Весняний хоровод” Автор: Н.Ткаченко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Танок з ляльками ” Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка
вчити починати і закінчувати разом з музикою
|
Назва: “Танок з ляльками ” Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: “Танок з ляльками ” Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах |
Назва: “Танок з ляльками ” Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка
закріплення рухів, виконувати самостійно |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: „ На лугу ” Автор: Ю. Слонов
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу
|
Назва:„ За квітами ” Автор: І. Кишко
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва:„ За квітами ” Автор: І. Кишко
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва:„ За квітами ” Автор: І. Кишко
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання:
|
Назва: “Не хотять купити ведмедика ”, “Купили ведмедика ” Автор: В. Косено Знайомство з твором
|
Назва: “Не хотять купити ведмедика ”, “Купили ведмедика ” Автор: В. Косено вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: “Не хотять купити ведмедика ”, “Купили ведмедика ” Автор: В. Косено привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Назва: “Не хотять купити ведмедика ”, “Купили ведмедика ” Автор: В. Косено розвивати вміння вслуховуватись у музику
|
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Півникове горе ” Автор:Т.Димань, А.Камінчук
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: “Півникове горе ” Автор:Т.Димань, А.Камінчук
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: “Півникове горе ” Автор:Т.Димань, А.Камінчук
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально
|
Назва: “Півникове горе ” Автор:Т.Димань, А.Камінчук спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Весняний хоровод” Автор: Н.Ткаченко розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва: “Весняний хоровод” Автор: Н.Ткаченко співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Назва: “Весняний хоровод” Автор: Н.Ткаченко робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва: “Весняний хоровод” Автор: Н.Ткаченко робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: “Танець з ляльками” Автор: Б.Фільц
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: “Танець з ляльками” Автор: Б.Фільц
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
Назва: “Танець з ляльками” Автор: Б.Фільц
відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей |
Назва: “Танець з ляльками” Автор: Б.Фільц
сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи |
ТРАВЕНЬ
№ ЗАНЯТТЯ |
1 ЗАНЯТТЯ |
2 ЗАНЯТТЯ |
3 ЗАНЯТТЯ |
4 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва:„ За квітами ” Автор: І. Кишко
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: «Веселі конячки» Автор: Н.Поталовський
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: «Веселі конячки» Автор: Н.Поталовський
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: «Веселі конячки» Автор: Н.Поталовський
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: “ Не хотять купити ведмедика ”, “Купили ведмедика ” Автор: В. Косено вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: Музична табакерка Автор: А. Лядов
Знайомство з твором |
Назва: Музична табакерка Автор: А. Лядов
вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику |
Назва: Музична табакерка Автор: А. Лядов
привернути увагу дітей до змісту й характеру твору |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва:”Тече вода з-під явора” Автор: А.Філіпенко
знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту
|
Назва:”Тече вода з-під явора” Автор: А.Філіпенко
повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Назва:”Тече вода з-під явора” Автор: А.Філіпенко
розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади |
Назва:”Тече вода з-під явора” Автор: А.Філіпенко співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Весняний хоровод” Автор: Н.Ткаченко робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню
|
Назва: “Весняний хоровод” Автор: Н.Ткаченко спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом |
Назва: “Лісові грибочки ” Автор: Н. Рубальська знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту |
Назва: “Лісові грибочки ” Автор: Н. Рубальська повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру |
Музично - ритмічні рухи
Освітнє завдання:
|
Назва: “Танець з ляльками” Автор: Б.Фільц
вчити починати і закінчувати разом з музикою |
Назва: “Танець з ляльками” Автор: Б.Фільц
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Полька» Автор: Б.Фільц
ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики |
Назва: «Полька» Автор: Б.Фільц
розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів |
№ ЗАНЯТТЯ |
5 ЗАНЯТТЯ |
6 ЗАНЯТТЯ |
7 ЗАНЯТТЯ |
8 ЗАНЯТТЯ |
ДАТА |
|
|
|
|
Музично-ритмічна вправа Освітнє завдання: |
Назва: «Веселі конячки» Автор: Н.Поталовський
працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу |
Назва: „Зайчики ” Автор: Ю. Рожавська
ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів |
Назва: „Зайчики ” Автор: Ю. Рожавська
звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів |
Назва: „Зайчики ” Автор: Ю. Рожавська
продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами |
Слухання музики
Освітнє завдання
|
Назва: Музична табакерка Автор: А. Лядов
розвивати вміння вслуховуватись у музику |
Назва: Музична табакерка Автор: А. Лядов
емоційно відгукуватись на музику |
Назва: Музична табакерка Автор: А. Лядов
вчити пізнавати твір, закріпити назву твору |
Назва: Музична табакерка Автор: А. Лядов
закріплення, використання форми оповідання, загадки |
Співи:
Освітнє завдання: |
Назва:”Тече вода з-під явора” Автор: А.Філіпенко
робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу |
Назва:”Тече вода з-під явора” Автор: А.Філіпенко
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва:”Тече вода з-під явора” Автор: А.Філіпенко
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва:”Тече вода з-під явора” Автор: А.Філіпенко
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами |
Співи:
Освітнє завдання:
|
Назва: “Лісові грибочки ” Автор: Н. Рубальська
співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення |
Назва: “Лісові грибочки ” Автор: Н. Рубальська
домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально |
Назва: “Лісові грибочки ” Автор: Н. Рубальська
робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню |
Назва: “Лісові грибочки ” Автор: Н. Рубальська
спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом |
Музично - ритмічні рухи Освітнє завдання:
|
Назва: «Полька» Автор: Б.Фільц
вчити починати і закінчувати разом з музикою
|
Назва: «Полька» Автор: Б.Фільц
відпрацювати і закріпити елементи таночка |
Назва: «Полька» Автор: Б.Фільц
закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах |
Назва: «Полька» Автор: Б.Фільц
закріплення рухів, виконувати самостійно |
Слухання музики
Вправи для розвитку слуху і голосу:
Пісні:
|
Для розвитку музично-рухової творчості:
Ігрові вправи:
Етюди:
Ігри:
Танці:
Гра га музичних інструментах:
|