Орієнтовне планування роботи музичного керівника дошкільного навчального закладу.Середня група.

Про матеріал
Дітиу цьому віці вже мають достатній музичний досвід, завдяки якому починають активно включатися в різні види музичної діяльності : слухання, спів, музично-ритмічні рухи, гру на дитячих музичних інструментах і творчість.
Перегляд файлу

ВЕРЕСЕНЬ

 

 № ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Дудочка»

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Дудочка»

 

вернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Дудочка»

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

 

Назва: «Дудочка»

 

 вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

 

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Ой, лопнув обруч»

Укр. нар. мелодія

 

ознайомлення з твором

 

Назва: «Ой, лопнув обруч»

Укр. нар. мелодія

 

звернути увагу малюків на зв’язок змісту музики з її характером

Назва: «Ой, лопнув обруч»

Укр. нар. мелодія

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати  рухами

Назва: «Ой, лопнув обруч»

Укр. нар. мелодія

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Осінь»

Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Осінь»

Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

Назва: «Осінь»

Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

 

Назва: «Осінь»

Автор:А.Філіпенко, Т. Волгіна

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

 

 

 

Назва: “Осінь – радісна пора ”

Автор: І. Кишко, Л. Компанієць

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Осінь – радісна пора”

Автор: І. Кишко, Л. Компанієць

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

Музично -ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра «Квач»

Автор: обр. Л.Вишкарьова

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

 

Назва: Гра «Квач»

Автор: обр. Л.Вишкарьова

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: Гра «Квач»

Автор: обр. Л.Вишкарьова

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: Гра «Квач»

Автор: обр. Л.Вишкарьова

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Дудочка»

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „ Вертушка ”

Автор: К. Стеценка

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „ Вертушка ”

Автор: К. Стеценка

 звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „ Вертушка ”

Автор: К. Стеценка

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Жайворонок»

Автор: М.Глінка

 

ознайомлення з твором

 

 

Назва: «Жайворонок»

Автор: М.Глінка

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: «Жайворонок»

Автор: М.Глінка

 

 вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

Назва: «Жайворонок»

Автор: М.Глінка

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Осінь»

Автор:А.Філіпенко,

Т. Волгіна

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Осінь»

Автор:А.Філіпенко,

Т. Волгіна

 робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Осінь»

Автор:А.Філіпенко,

Т. Волгіна

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Осінь»

Автор:А.Філіпенко,

 Т. Волгіна

спів без супроводу. Співати

самостійно, природним голосом.

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Осіння пісня ”

Автор: Н.Рубальська

 

Робота над диханням, вчити разом починати і закінчувати пісню

 

 

Назва: “Осіння пісня ”

Автор: Н.Рубальська

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

розвивати чистоту інтонування голосом

Назва: “Осіння пісня ”

Автор: Н.Рубальська

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “Осіння пісня ”

Автор: Н.Рубальська

 

робота над повнотою

звучання,

правильно відтворювати

 мелодію

 починати після вступу

 

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: Гра «Квач»

Автор: обр. Л.Вишкарьова

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: Гра «Квач»

Автор: обр. Л.Вишкарьова

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Танець парами»

Автор: Т.Попатенко

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Танець парами»

Автор: Т.Попатенко

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

ЖОВТЕНЬ

          

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: „Вертушка ”

Автор: К. Стеценка

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: „Вертушка ”

Автор: К. Стеценка

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Назва: „Вертушка ”

Автор: К. Стеценка

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломова

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику

 

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Жайворонок»

Автор: М.Глінка

 

закріпити назву твору

Назва: «Марш»

Автор: Ф.Шуберт

 

Знайомство з твором

Назва: «Марш»

Автор: Ф.Шуберт

 

вчити відчувати характер, , емоційно відгукуватись на музику

Назва: «Марш»

Автор: Ф.Шуберт

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

 

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: «Зайчик під дощем»

Автор: сл..Н.Куми

Муз.А.Мигай

 

знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Зайчик під дощем»

Автор: сл..Н.Куми

Муз.А.Мигай

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Зайчик під дощем»

Автор: сл..Н.Куми

Муз.А.Мигай

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Зайчик під дощем»

Автор: сл..Н.Куми

Муз.А.Мигай

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “Осіння пісня ”

Автор: Н.Рубальська

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Осіння пісня ”

Автор: Н.Рубальська

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Ми у лісі були»

Автор: сл..Т.Коломієць

Муз.Н.Вересокіної

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення тексту

Назва: «Ми у лісі були»

Автор: сл..Т.Коломієць

Муз.Н.Вересокіної

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично -ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець парами»

Автор: Т.Попатенко

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: «Танець парами»

Автор: Т.Попатенко

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику, 

Назва: «Танець парами»

Автор: Т.Попатенко

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: «Танець парами»

Автор: Т.Попатенко

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

 

 

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5  ЗАНЯТТЯ

6   ЗАНЯТТЯ

7     ЗАНЯТТЯ

8      ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломова

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів , показ і пояснення рухів

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломова

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломова

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломова

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Слухання музики

Освітнє завдання

 

Назва: «Марш»

Автор: Ф.Шуберт

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: «Марш»

Автор: Ф.Шуберт

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: «Кури та півні»

 Автор: К.Сен-Санс

Знайомство з твором

 

Назва: «Кури та півні»

 Автор: К.Сен-Санс

вчити відчувати характер

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Зайчик під дощем»

Автор: сл..Н.Куми

Муз.А.Мигай

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, вчити починати після вступу

Назва: «Зайчик під дощем»

Автор: сл..Н.Куми

Муз.А.Мигай

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Зайчик під дощем»

Автор: сл..Н.Куми

Муз.А.Мигай

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Зайчик під дощем»

Автор: сл..Н.Куми

Муз.А.Мигай

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: «Ми у лісі були»

Автор: сл..Т.Коломієць

Муз.Н.Вересокіної

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Ми у лісі були»

Автор: сл..Т.Коломієць

Муз.Н.Вересокіної

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Ми у лісі були»

Автор: сл..Т.Коломієць

Муз.Н.Вересокіної

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Ми у лісі були»

Автор: сл..Т.Коломієць

Муз.Н.Вересокіної

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично-ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: «Танець парами»

Автор: Т.Попатенко

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Танець парами ”

Автор: обр. Т.Попатенко

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Танець парами ”

Автор: обр. Т.Попатенко

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Танець парами ”

Автор: обр. Т.Попатенко

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику, 

 

 

ЛИСТОПАД

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва: «Мячики»

Автор: Т.Ломова

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Знайди свій колір»

Білоруська народна мелодія

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

 

Назва: «Знайди свій колір»

Білоруська народна мелодія

 

 звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Знайди свій колір»

Білоруська народна мелодія

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

Освітнє завдання

 

Назва: «Кури та півні»

 Автор: К.Сен-Санс

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: «Кури та півні»

 Автор: К.Сен-Санс

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: «Кури та півні»

 Автор: К.Сен-Санс

вчити пізнавати твір, відчувати характер, закріплення, використання форми оповідання, загадки

Назва: “Курка ”(клавесин)

 Автор: Ж.Ф.Рамо

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “ Чарувала осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні

Назва: “ Чарувала осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: “Чарувала осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Чарувала осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: «Ми у лісі були»

Автор: сл..Т.Коломієць

Муз.Н.Вересокіної

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Ми у лісі були»

Автор: сл..Т.Коломієць

Муз.Н.Вересокіної

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «Зима»

Автор: Н.Май

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва: «Зима»

Автор: Н.Май

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично -ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

Назва: “Танець парами ”

Автор: обр. Т.Попатенко

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Танець парами ”

Автор: обр. Т.Попатенко

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Танець парами ”

Автор: обр. Т.Попатенко

 

закріпити елементи танцю, домагатись  ритмічності

Назва: “Танець парами ”

Автор: обр. Т.Попатенко

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

 

        

 

№ ЗАНЯТТЯ

5  ЗАНЯТТЯ

6   ЗАНЯТТЯ

7     ЗАНЯТТЯ

8      ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Знайди свій колір»

Білоруська народна мелодія

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Зміни ведучого»

Автор:  М.Раухвергера

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ

Назва: «Зміни ведучого»

Автор:  М.Раухвергера

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Зміни ведучого»

Автор:  М.Раухвергера

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Курка ”(клавесин)

 Автор: Ж.Ф.Рамо

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: “Курка ”(клавесин)

 Автор: Ж.Ф.Рамо

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики

Назва: “Курка ”(клавесин)

 Автор: Ж.Ф.Рамо

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Курка ”(клавесин)

 Автор: Ж.Ф.Рамо

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “ Чарувала осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Чарувала осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “ Чарувала осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

 

Назва: “ Чарувала осінь”

Автор: Н. Вересокіна

 

спів без супроводу. Співати самостійно, підгрупами  природним  голосом.

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: «Зима»

Автор: Н.Май

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Зима»

Автор: Н.Май

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: «Зима»

Автор: Н.Май

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Зима»

Автор: Н.Май

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично -ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Новорічний хоровод ”

Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Новорічний хоровод ”

Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Новорічний хоровод ”

Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

 

Назва:“Новорічний хоровод ”

Автор:А.Філіпенко,Т.Волгіна

 

продовжити вчити  сприймати музику. Відтворювати  рухи

 

ГРУДЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: „Зміни ведучого ”

Автор: М. Раухвергер

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: Ведмідь і діти

Автор: М. Раухвергер

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: Ведмідь і діти

Автор: М. Раухвергер

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: Ведмідь і діти

Автор: М. Раухвергер

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухам

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Курка ”(клавесин)

 Автор: Ж.Ф.Рамо

 

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Гра в солдатики ”

 Автор: В. Ребіков  із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)

 

Знайомство з твором

Назва: “Гра в солдатики ”

 Автор: В. Ребіков  із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)

 

вчити відчувати характер,  передати рухами

Назва: “Гра в солдатики ”

 Автор: В. Ребіков  із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Дід Мороз»

Автор: Н.Май

 

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення

поетичного тексту

Назва: «Дід Мороз»

Автор: Н.Май

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Дід Мороз»

Автор: Н.Май

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Дід Мороз»

Автор: Н.Май

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: «Зима»

Автор:Н.Май

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Зима»

Автор: Н.Май

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: «З Новим роком»

Автор: А,Філіпенко

 

знайомство з піснею, слухання, пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва:  «З Новим роком»

Автор: А,Філіпенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично -ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Новорічний хоровод ”

Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: Новорічний хоровод

Автор:А.Філіпенко,Т.Волгіна:

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Новорічний хоровод ”

Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну

музику. Закріпити танок

Назва: ”Сніжинки ”

Автор: Т. Ломова

 

ознайомитись з музикою, пояснити й показати рухи

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Ведмідь і діти»

Автор: М. Раухвергер

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Вправа з прапорцями»

 Автор: П.Козицький

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва:«Вправа прапорцями»

 Автор: П.Козицький

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

 

Назва: «Вправа прапорцями»

 Автор: П.Козицький

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Гра в солдатики ”

 Автор: В. Ребіков  із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Гра в солдатики ”

 Автор: В. Ребіков  із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: “Гра в солдатики ”

 Автор: В. Ребіков  із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)

 

вчити відчувати характер, запропонувати відображати в рухах

Назва: “Гра в солдатики ”

 Автор: В. Ребіков  із циклу «Іграшки на ялинці» (ф-но)

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: «Дід Мороз»

Автор: Н.Май

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Дід Мороз»

Автор: Н.Май

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Дід Мороз»

Автор: Н.Май

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Дід Мороз»

Автор: Н.Май

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню в ансамблі

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва:  «З Новим роком»

Автор: А,Філіпенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «З Новим роком»

Автор: А,Філіпенко

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва:  «З Новим роком»

Автор: А,Філіпенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва:  «З Новим роком»

Автор: А,Філіпенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: ”Сніжинки ”

Автор: Т. Ломова

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: ”Сніжинки ”

Автор: Т. Ломова

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: ”Сніжинки ”

Автор: Т. Ломова

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: ”Сніжинки ”

Автор: Т. Ломова

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

СІЧЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Дудочка»

Автор: Т. Ломова

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Дудочка»

Автор: Т. Ломова

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Дудочка»

Автор: Т. Ломова

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва: «Дудочка»

Автор: Т. Ломова

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

 

 

пригадати раніше вивчені твори, емоційно відгукуватись на музику

 

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

Знайомство з твором

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

Освітнє завдання:

Назва: «Свято новорічне»

Автор: В. Кондратюк

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: «Свято новорічне»

Автор: В. Кондратюк

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: «Свято новорічне»

Автор: В. Кондратюк

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: «Свято новорічне»

Автор: В. Кондратюк

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: «З Новим роком»

Автор: А,Філіпенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «З Новим роком»

Автор: А.Філіпенко

 

 спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: ”Ялинка ”

Автор: Н. Вересокіна

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: ”Ялинка ”

Автор: Н. Вересокіна

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Прощатися - вітатися ”

Автор: обр.Г.Теплицького

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва:“Прощатися вітатися”

Автор: обр.Г.Теплицького

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва:“Прощатися- вітатися обр.Г.Теплицького

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Прощатися - вітатися ”обр.Г.Теплицького

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 
 
 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Дудочка»

Автор: Т. Ломова

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Весела вправа»

Автор: А.Лазенко

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Весела вправа»

Автор: А.Лазенко

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Весела вправа»

Автор: А.Лазенко

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музики

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: «Марш зайченят»

 Автор: А.Жилінський

 

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: «Музична шкатулка»

Автор: С.Майкапар

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом, по підгрупам

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: ”Ялинка ”

Автор: Н. Вересокіна

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: ”Ялинка ”

Автор: Н. Вересокіна

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: ”Ялинка ”

Автор: Н. Вересокіна

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: ”Ялинка ”

Автор: Н. Вересокіна

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва“Прощатися - вітатися

Автор: обр.Г.Теплицького

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: Прощатися-вітатися

Автор: обр.Г.Теплицького

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Запрошення ”

Автор: обр. Г.Теплицького

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Запрошення ”

Автор: обр. Г.Теплицького

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення

        

 

 

 

ЛЮТИЙ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Дудочка»

Автор: Т. Ломова

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва: «Дудочка»

Автор: Т. Ломова

 

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Назва: «Дудочка»

Автор: Т. Ломова

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва:«Маленькі танцюристи»

Автор: укр.нар.мелодія

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Музична шкатулка ”

 Автор: С. Майкапар

 

виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Музична шкатулка ”

 Автор: С. Майкапар

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Назва: “Музична шкатулка ”

 Автор: С. Майкапар

 

вчити пізнавати твір, відчувати характер, запропонувати передати характер музики  рухами

Назва: “Музична шкатулка

 Автор: С. Майкапар

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: ”Подарунок  мамі”

Автор: А.Філіпенко, Т. Волгіна

знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: ”Подарунок  мамі”

Автор: А.Філіпенко, Т. Волгіна

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: ”Подарунок  мамі”

Автор: А.Філіпенко,Т.Волгіна

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: ”Подарунок  мамі”

Автор: А.Філіпенко, Т. Волгіна

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: ”Ялинка ”

Автор: Н. Вересокіна

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: ”Ялинка ”

Автор: Н. Вересокіна

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: “ Любимо бабусю ”

Автор: Ю.та І. Білокінь

знайомство з піснею, слухання , пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “ Любимо бабусю ”

Автор: Ю.та І. Білокінь

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Запрошення ”

Автор: обр. Г.Теплицького

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Запрошення ”

Автор: обр. Г.Теплицького

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

Назва: “Запрошення ”

Автор: обр. Г.Теплицького

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Запрошення ”

Автор: обр. Г.Теплицького

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

 

                                                                                                                                                                                                                               

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва:«Маленькі танцюристи»

Автор: укр.нар.мелодія

( обр.Ф.Теплицького)

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва:«Маленькі танцюристи»

Автор: укр.нар.мелодія

( обр.Ф.Теплицького)

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Назва:«Маленькі танцюристи»

Автор: укр.нар.мелодія

( обр.Ф.Теплицького)

 

вчити починати і закінчувати вправу разом з музикою

Назва:«Маленькі танцюристи»

Автор: укр.нар.мелодія

( обр.Ф.Теплицького)

вчити змінювати рухи відповідно до змін у музиці

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “ Марш зайченят ”

 Автор: А.Жилінський

 

Знайомство з твором

Назва: “ Марш зайченят ”

 Автор: А.Жилінський

 

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: “ Марш зайченят ”

 Автор: А.Жилінський

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: “ Марш зайченят ”

 Автор: А.Жилінський

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Співи:

 

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: ”Подарунок  мамі”

Автор: муз.А.Філіпенко,

Сл.. Т. Волгіна

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію,

починати після вступу

Назва: ”Подарунок  мамі”

Автор: муз.А.Філіпенко,

Сл..Т. Волгіна

 

робота над диханням

у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: ”Подарунок  мамі”

Автор: муз.А.Філіпенко,

Сл..Т. Волгіна

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: ”Подарунок  мамі”

Автор: муз.А.Філіпенко,

Сл.Т. Волгіна

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “ Любимо бабусю ”

Автор: Ю.та І. Білокінь

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “ Любимо бабусю ”

Автор: Ю.та І. Білокінь

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “ Любимо бабусю ”

Автор: Ю.та І. Білокінь

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “ Любимо бабусю ”

Автор: Ю.та І. Білокінь

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Веселі музики ”

Автор: А.Філіпенко

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Веселі музики ”

Автор: А.Філіпенко

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Веселі музики ”

Автор: А.Філіпенко

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Веселі музики ”

Автор: А.Філіпенко

 

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2  ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

 

Освітнє завдання:

Назва:«Маленькі танцюристи»

Автор: укр.нар.мелодія

( обр.Ф.Теплицького)

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Зайці і ведмідь”

Автор: Т. Попатенко 

 

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Зайці і ведмідь”

Автор: Т. Попатенко  

 

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Зайці і ведмідь”

Автор: Т. Попатенко 

 

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

Освітнє завдання

 

Назва: “ Марш зайченят ”

 Автор: А.Жилінський

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

Назва:“Колискова ”

 Автор: Р. Паульс

Знайомство з твором

Назва:“Колискова ”

 Автор: Р. Паульс

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва:“Колискова ”

 Автор: Р. Паульс

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: ”Рученята золоті ”

Автор: Н. Вересокіна

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: ”Рученята золоті ”

Автор: Н. Вересокіна

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

 

 

Назва: ”Рученята золоті ”

Автор: Н. Вересокіна

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: ”Рученята золоті ”

Автор: Н. Вересокіна

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “ Любимо бабусю ”

Автор: Ю.та І. Білокінь

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без

крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “ Любимо бабусю ”

Автор: Ю.та І. Білокінь

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: “Тане сніг ”

Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна

 

знайомство з піснею, слухання пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Тане сніг ”

Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Веселі музики ”

Автор: А.Філіпенко

 

вчити починати і закінчувати рухи  разом з музикою

Назва: “Веселі музики ”

Автор: А.Філіпенко

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Веселі музики ”

Автор: А.Філіпенко

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: “Веселі музики ”

Автор: А.Філіпенко

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: „Зайці і ведмідь”

Автор: Т. Попатенко  )

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Лисиця ”

Автор:О.Тілічеєва

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Лисиця ”

Автор:О.Тілічеєва

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Лисиця ”

Автор:О.Тілічеєва

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва:“Колискова ”

 Автор: Р. Паульс

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва:“Колискова ”

 Автор: Р. Паульс

 

емоційно відгукуватись на музику

Назва:“Колискова ”

 Автор: Р. Паульс

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Пісня лисички ”

 Автор: М. Лисенко з дитячої опери  «Коза-дереза»

Знайомство з твором

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: ”Рученята золоті ”

Автор: Н. Вересокіна

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: ”Рученята золоті ”

Автор: Н. Вересокіна

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: ”Рученята золоті ”

Автор: Н. Вересокіна

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: ”Рученята золоті ”

Автор: Н. Вересокіна

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “Тане сніг ”

Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Тане сніг ”

Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “Тане сніг ”

Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Тане сніг ”

Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Танок з ляльками ”

Автор: укр..нар. мелодія

обр. М. Лисенка

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

 

Назва: “Танок з ляльками

Автор: укр..нар. мелодія

обр. М. Лисенка

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Танок з ляльками

Автор: укр..нар. мелодія

обр. М. Лисенка

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Танок з ляльками ”

Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка

продовжити вчити  сприймати різнохарактерну музику,  відтворювати рухи

 

 

КВІТЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: „Лисиця ”

Автор:О.Тілічеєва

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „ На лугу ”

Автор: Ю. Слонов

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „ На лугу ”

Автор: Ю. Слонов

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „ На лугу ”

Автор: Ю. Слонов

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “Пісня лисички ”

 Автор: М. Лисенко

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: “Пісня лисички ”

 Автор: М. Лисенко

 

емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Пісня лисички ”

 Автор: М. Лисенко

 

 вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: “Пісня лисички ”

 Автор: М. Лисенко

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва: “Півникове горе ”

Автор:Т.Димань, А.Камінчук

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Півникове горе ”

Автор:Т.Димань, А.Камінчук

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва: “Півникове горе ”

Автор:Т.Димань, А.Камінчук

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Півникове горе ”

Автор:Т.Димань, А.Камінчук

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок

Відтворення мелодії

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

Назва: “Тане сніг ”

Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна 

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Тане сніг ”

Автор:А.Філіпенко, Т.Волгіна

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

 

знайомство з піснею, слухання ,пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Танок з ляльками ”

Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

 

Назва: “Танок з ляльками ”

Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: “Танок з ляльками ”

Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: “Танок з ляльками ”

Автор: укр..нар. мелодія обр. М. Лисенка

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

                   

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: „ На лугу ”

Автор: Ю. Слонов

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

 

Назва:„ За квітами ”

Автор: І. Кишко

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва:„ За квітами ”

Автор: І. Кишко

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва:„ За квітами ”

Автор: І. Кишко

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Не хотять купити ведмедика ”,

“Купили ведмедика ”

 Автор: В. Косено

Знайомство з твором

 

 

 

Назва: “Не хотять купити ведмедика ”,

“Купили ведмедика ”

 Автор: В. Косено

вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: “Не хотять купити ведмедика ”,

“Купили ведмедика ”

 Автор: В. Косено

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Назва: “Не хотять купити ведмедика ”,

“Купили ведмедика ”

 Автор: В. Косено

розвивати вміння вслуховуватись у музику

 

 

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Півникове горе ”

Автор:Т.Димань, А.Камінчук

 

робота над повнотою

звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Півникове горе ”

Автор:Т.Димань, А.Камінчук

 

робота над диханням у пісні,

вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Півникове горе ”

Автор:Т.Димань, А.Камінчук

 

домагатись чіткішої вимови

слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

 

Назва: “Півникове горе ”

Автор:Т.Димань, А.Камінчук

спів без супроводу. Співати

самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: “Танець з ляльками”

Автор: Б.Фільц

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: “Танець з ляльками”

Автор: Б.Фільц

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

Назва: “Танець з ляльками”

Автор: Б.Фільц

 

відтворення рухів за вихователем, залучати до танцю малоактивних дітей

Назва: “Танець з ляльками”

Автор: Б.Фільц

 

сприймати різнохарактерну музику, відтворювати рухи

 

 

 

ТРАВЕНЬ

 

№ ЗАНЯТТЯ

1 ЗАНЯТТЯ

2 ЗАНЯТТЯ

3 ЗАНЯТТЯ

4 ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва:„ За квітами ”

Автор: І. Кишко

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: «Веселі конячки»

Автор: Н.Поталовський

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: «Веселі конячки»

Автор: Н.Поталовський

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: «Веселі конячки»

Автор: Н.Поталовський

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: “ Не хотять купити ведмедика ”,

“Купили ведмедика ”

 Автор: В. Косено

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва:  Музична табакерка

 Автор: А. Лядов

 

Знайомство з твором

Назва: Музична табакерка

 Автор: А. Лядов

 

 вчити відчувати характер, запропонувати передати його рухами, емоційно відгукуватись на музику

Назва: Музична табакерка

 Автор: А. Лядов

 

привернути увагу дітей до змісту й характеру твору

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва:”Тече вода з-під явора”

Автор: А.Філіпенко

 

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

 

Назва:”Тече вода з-під явора”

Автор: А.Філіпенко

 

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Назва:”Тече вода з-під явора”

Автор: А.Філіпенко

 

розучування пісні, розвивати співочі інтонації, підспівувати мелодію на різні склади

Назва:”Тече вода з-під явора”

Автор: А.Філіпенко

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення мелодії

Співи:

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

 

Назва: “Весняний хоровод”

Автор: Н.Ткаченко

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом

Назва: “Лісові грибочки ”

Автор: Н. Рубальська

знайомство з піснею, слухання  пояснення основного змісту, та характеру пісні, пояснення поетичного тексту

Назва: “Лісові грибочки ”

Автор: Н. Рубальська

повторне слухання пісні, уточнення змісту та характеру

Музично - ритмічні

рухи

 

Освітнє завдання:

 

Назва: “Танець з ляльками”

Автор: Б.Фільц

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

Назва: “Танець з ляльками”

Автор: Б.Фільц

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Полька»

Автор: Б.Фільц

 

ознайомитись з музикою, вчити рухатись згідно характеру музики

Назва: «Полька»

Автор: Б.Фільц

 

розвивати елементарну ритмічність, показ і пояснення рухів

            

 

№ ЗАНЯТТЯ

5 ЗАНЯТТЯ

6  ЗАНЯТТЯ

7  ЗАНЯТТЯ

8  ЗАНЯТТЯ

ДАТА

 

 

 

 

Музично-ритмічна вправа

Освітнє завдання:

Назва: «Веселі конячки»

Автор: Н.Поталовський

 

працювати над елементарною ритмічністю, закріпити вправу

Назва: „Зайчики ”

Автор: Ю. Рожавська

 

ознайомлення з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів

Назва: „Зайчики ”

Автор: Ю. Рожавська

 

звернути увагу на вільне розміщення дітей по залу, повторення рухів

Назва: „Зайчики ”

Автор: Ю. Рожавська

 

продовжити вчити реагувати на музику відповідними рухами

Слухання музики

 

Освітнє завдання

 

Назва: Музична табакерка

 Автор: А. Лядов

 

розвивати вміння вслуховуватись у музику

Назва: Музична табакерка

 Автор: А. Лядов

 

емоційно відгукуватись на музику

Назва: Музична табакерка

 Автор: А. Лядов

 

вчити пізнавати твір, закріпити назву твору

Назва: Музична табакерка

 Автор: А. Лядов

 

закріплення, використання форми оповідання, загадки

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

Назва:”Тече вода з-під явора”

Автор: А.Філіпенко

 

робота над повнотою звучання, правильно відтворювати мелодію, починати після вступу

Назва:”Тече вода з-під явора”

Автор: А.Філіпенко

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва:”Тече вода з-під явора”

Автор: А.Філіпенко

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва:”Тече вода з-під явора”

Автор: А.Філіпенко

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом. Виконувати пісню підгрупами

Співи:

 

 

Освітнє завдання:

 

 

 

Назва: “Лісові грибочки ”

Автор: Н. Рубальська

 

співати природнім голосом наслідувати спів дорослого, закріплення навичок відтворення

Назва: “Лісові грибочки ”

Автор: Н. Рубальська

 

домагатись чіткішої вимови слів, співати спокійно, без крику, з дорослим та індивідуально

Назва: “Лісові грибочки ”

Автор: Н. Рубальська

 

робота над диханням у пісні, вчити разом починати і закінчувати пісню

Назва: “Лісові грибочки ”

Автор: Н. Рубальська

 

спів без супроводу. Співати самостійно, природним голосом

Музично - ритмічні

рухи

Освітнє завдання:

 

Назва: «Полька»

Автор: Б.Фільц

 

вчити починати і закінчувати разом з музикою

 

Назва: «Полька»

Автор: Б.Фільц

 

відпрацювати і закріпити елементи таночка

Назва: «Полька»

Автор: Б.Фільц

 

закріпити елементи танцю, домагатись елементарної ритмічності у рухах

Назва: «Полька»

Автор: Б.Фільц

 

закріплення рухів, виконувати самостійно

 
      
 
Орієнтований музичний репертуар

                                                     


Слухання музики

  • Кучерява Катерина” укр. нар. мелодія, обр. М.Лисенка
  • “Подоляночка”, укр нар. мелодія (обр. Л.Ревуцького)
  • “Щедрівочка щедрувала” укр. нар. пісня
  • Д.Шостокович, “Вальс-жарт” , із першої балетної сюїти (оркестр)
  • Ф.Шуберт,”Марш”, зб.51 №3(ф-но)
  • Р.Паулс “Колискова” (голос, фо-но)
  • В.Косенко “Не хотять купити ведмедика”, “Купили ведмедика”, “Петрушка”
  • М.Лисенко, “Пісня Лисички”, з дитячої опери “Коза-Дереза”
  •  К.Дебюссі, “Ляльковий кек-уок” (Ф-но)
  • В.Ребіков, “Лялька в сарафані”, ”Паяц”, “Гра в солдатики”, із циклу “Іграшки на ялинці” (ф-но)
  •  Вівальді “Осень” із циклу “Пори року”
  • Ж.Ф. Рамо, “Курка” (клавесин)
  • К.Сенс-Санс “Кури і півні” (ф-но чи оркестр)
  • М.Глінка “Жайворонок”
  • П.Чайковський “Пісня жайворонка” із циклу “Пори Року”
  • М.Красєв “Зозуля”
  • В.Ребіков “Жаба”
  • А.Жулинський “Марш зайченят”
  • А.Лядов  “Зайчик”
  • А.Аренський “Зозуля”
  • А.Лядов  “Сорока”, “Півник”
  • Р.Шуман “Совеня”
  • М.Красєв “Синичка”
  • Л.Боккеріні “Менует” (оркестр)
  • В.А.Моцарт “Маленька нічна серенада”, 1 ч. (оркестр)
  • Д.Кабалевський “Труба і барабан”
  • С.Майкапар “Музикальна шкатулка”
  • А.Лядов “Музикальна табакерка”

Вправи для розвитку слуху і голосу:

  • “Півню мій” укр. нар. поспівка
  •  “Бім – бом”, поспівка
  • “Вийди, вийди, сонечко” обр. Л. Ревуцького
  • “Равлик –Павлик”, В. Верховинець
  • “Кицю, кицю – няв!” В. Верховинець;

Пісні:

  • “Дощик” , А. Філіпенко
  • “Ялинка зелененька”, В.Гвоздій
  • “Падав сніг на поріг”, В.Коваленко
  • “Осінь”, Н.Вересокіна
  • “Ялинка” , Н.Вересокіна
  • “Осінь – радісна пора”, І. Кишко
  • “Тане сніг”, А. Філіпенко
  • “Ось ялинонька прийшла”, А. Філіпенко
  • “Подарунок мамі”, А. Філіпенко
  • “Неслухняний дощик”, Р.Неронов
  • “Зима”, Н.Вересокіна
  • “Лісові грибочки”, Н. Рибальська
  • “Осінь чарівна прийшла”, Н. Рибальська
  • “Півникове горе”, Т.Димань
  • “Любимо бабусю”, Ю. Білокінь
  • “Тече вода з-під явора”, А. Філіпченко
  • “Рученята золоті”, Н.Вересокіна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для розвитку музично-рухової творчості:

  • “Танець з ляльками”. Полька”, Б.Фільц
  • “Веселі конячки”, Н.Потоловський
  • “Зайчики”, Ю.Рожавська
  • “Жуки”, обр. Л.Вишкарьова
  • “Дудочка”, Т.Ломова
  • “Ведмідь”, О.Тілічеєва
  • “Танок осіннього листячка”, А. Філіпенко 
  • “Ми сніжиночки”, Т.Ломова
  • “Маленькі танцюристи”, укр. нар. мелодія (обр. Ф.Теплицького)
  • “Зайці і ведмідь”, Т.Попатенко
  • “Лисиця”, О.Тілічеєва

 

Ігрові вправи:

  • “Танцювальна вправ з брязкальцями”, угорська нар. мел.
  • “Вертушка” К.Стеценко
  • “Ігрова вправа з хусточками”,  угорська нар. мел.
  • “Весело потанцюємо”, М.Степаненко
  • “Весела вправа” А.Лазаренко
  • “Зміни ведучого” М.Раухвергер
  • “М’ячики”, М.Сатуліна

Етюди:

  •  “Танок осіннього листячка”, А. Філіпенко
  • “На лугу”, Ю.Слонов
  • “Дудочка-дуда”

Ігри:

  • Діти та метелик” І. Кишко
  • “За квітами”  І.Кишко
  • “Гра з повітряними кульками” ” І. Кишко
  • „Лялька захворіла”, М. Затуліна
  • „Садівник і діти”, Т. Вількорейська
  • „Хто подзвонить?”  Б. Гундер
  • „Хто скоріше займе стільчик”, естонська нар. мелодія
  • „Курочки і півник”, рос. нар. мелодія (обр. Г. Фріда)
  • „Квач”, Й. Гайдн
  • „Веселі музики”, А. Філіпенко
  • „Вертушки”, О. Туманян

 

Танці:

  • „Сніжинки”, Т. Ломова
  • „Танець парами”, литовська нар. мелодія (обр. Т. Попатенко)
  • „Прощатися – вітатися”, чеська нар. мелодія
  • „Запрошення”, укр.. нар. мелодія (обр. Г. Теплиць кого)
  • „Танець сніжинок” В.А. Моцарт
  • „Танок з ляльками”, укр.. нар. мелодія (обр. М. Лисенка)
  • „Новорічний хоровод”, А. Філіпченко
  • „Танець з іграшковими ведмедиками”, Г. Фінаровський
  • „Петрушки”, Н. Вересокіна

 

 

 

 

Гра га музичних інструментах:

  • „Бубонці”, О. Тілічеєва
  • „Музичні дзвоники”, Н. Рибальська
  • „Екосез”, Ф. Шуберт
  • „Колядка”, В. Верменич
  • „Веселі чобітки”, В. Верменич
  • „Полька”, А.Александрова
  • „Гречаники” укр. нар

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лебідь Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мороз Наталія Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 травня 2020
Переглядів
2821
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку