Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

Про матеріал
Для оцінювання розвитку фізичних якостей використовуються орієнтовні навчальні нормативи передбачені програмою та нормативи запропоновані у кожному модулі по роках вивчення. Оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць на уроках фізичної культури може здійснюватися за такими видами діяльності: 1. Засвоєння техніки виконання фізичної вправи 2. Виконання навчального нормативу (з урахуванням динаміки особистого результату). 3. Виконання навчальних завдань під час проведення уроку. 4. Засвоєння теоретико-методичних знань.
Перегляд файлу

Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка

 

Орієнтовні навчальні нормативи для оцінювання розвитку фізичних якостей

 

Показники фізичних якостей

5 клас

Рівень компетентності

 

низький

середній

достатній

високий

Швидкість:

Біг 30 м (с)

Хл.

≥ 7,0

7,0

6,5

5,8

Дівч.

≥ 7,4

7,4

6,9

6,2

Витривалість: рівномірний біг без урахування часу (м)

Хл.

До 600

600

800

1000

Дівч.

До 500

500

800

1000

Гнучкість: нахил ту­луба вперед із

поло­ження сидячи (см)

Хл.

До 2

2

3

5

Дівч.

До 5

5

7

10

Сила:

підтягування (кількість разів)

Хл. у висі

До 2

2

3

4

Дівч. у висі лежачи

До 3

3

6

8

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи  (кількість разів)

Хл. від підлоги

До 4

4

7

10

Дівч. від лави

До 4

4

6

8

Спритність:

човниковий біг 4×9 м (с)

Хл.

13,3

12,6

12,0

11,4

Дівч.

14,0

13,4

12,8

12,2

Швидкісно-силові:

стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 120

120

140

160

Дівч.

До 110

110

120

140

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До15

15

22

28

Дівч.

До 10

10

13

16

Піднімання тулуба в сід за 30 с

(кількість разів)

Хл.

До 10

10

16

20

Дівч.

До 9

9

15

19

 

Показники фізичних якостей

6 клас

Рівень компетентності

 

низький

середній

достатній

високий

Швидкість:

Біг 30 м (с)

Хл.

 ≥ 6,7

6,7

6,2

5,6

Дівч.

 ≥ 7,1

7,1

6,6

6,0

Витривалість:

рівномірний біг без урахування часу (м)

Хл.

До 700

700

1000

1200

Дівч.

До 600

600

800

1000

Гнучкість: нахил тулуба вперед із положення сидячи (см)

Хл.

До2

2

4

6

Дівч.

До 6

6

8

11

Сила:

підтягування (кількість разів)

Хл. у висі

До 2

2

4

5

Дівч. у висі лежачи

До 4

4

8

12

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

Хл. від підлоги

До 6

6

10

14

Дівч. від лави

До 5

5

7

9

Спритність:

човниковий біг 4×9 м (с)

Хл.

12,9

12,3

11,7

11,1

Дівч.

13,7

13,1

12,5

11,9

Швидкісно -силові:

стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 130

130

150

170

Дівч.

До 120

120

130

150

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До 17

17

24

30

Дівч.

До 12

12

15

18

Піднімання тулуба в сід за 30 с

(кількість разів)

 

Хл.

До 11

11

17

21

Дівч.

До 10

10

16

20

 

Показники фізичних якостей

7 клас

Рівень компетентності

         

 

низький

        середній

       достатній

високий

Швидкість:

біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,4

6,4

6,0

5,4

Дівч.

Більше 6,8

6,8

6,4

5,8

Витривалість:

рівномірний біг 1000 (хв.с)

Хл.

Більше 5.30

5.30

5.00

4.40

Дівч.

Більше 6.00

6.00

5.30

5.10

Гнучкість: нахил тулуба вперед із положення сидячи (см)

Хл.

До 2

2

4

7

Дівч.

До 7

7

9

12

Сила:

 підтягування (кількість разів)

Хл.у висі

До 3

3

5

7

Дівч. у висі лежачи

До 5

5

10

15

Згинання та розгинання рук в упорі

лежачи (кількість разів)

Хл. від підлоги

До 9

9

14

18

Дівч. від лави

До 6

6

9

12

Спритність:

 човниковий біг 4×9 м (с)

Хл.

12,5

11,9

11,3

10,8

Дівч.

13,4

12,8

12,3

11,8

Швидкісно-силові:

стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 140

140

160

180

Дівч.

До 130

130

140

160

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До 20

20

26

34

Дівч.

До 14

14

16

20

Піднімання тулуба в сід за 30 с

(кількість разів)

Хл.

До 12

12

18

22

Дівч.

До 11

11

17

21

Показники фізичних якостей

8 клас

Рівень компетентності

 

низький

середній

достатній

високий

Швидкість:

біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,2

6,2

5,8

5,2

Дівч.

Більше 6,7

6,7

6,2

5,6

Витривалість:

рівномірний біг (хв.с)

Хл. 1500 м

Більше 8.00

8.00

7.20

6.50

Дівч. 1000 м

Більше 6.00

6.00

5.30

5.10

Гнучкість: нахил тулуба вперед із

положення сидячи (см)

Хл.

До 2

2

5

8

Дівч.

До 8

8

10

13

Сила:

підтягування (кількість разів)

Хл. у висі

До 3

3

6

8

Дівч. у висі лежачи

До 5

5

12

16

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

Хл. від підлоги

До 10

10

15

20

Дівч. від лави

До 7

7

10

13

Спритність:

човниковий біг 4×9 м (с)

Хл.

12,1

11,6

11,0

10,4

Дівч.

13,1

12,6

12,0

11,5

Швидкісно -силові:

стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 150

150

170

185

Дівч.

До 130

130

145

165

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До 23

23

30

36

Дівч.

До 15

15

18

22

Піднімання тулуба в сід за 30 с

(кількість разів)

Хл.

До 13

13

19

24

Дівч.

До 12

12

18

23

 

Показники фізичних якостей

9 клас

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

 Швидкість:

біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,0

6,0

5,6

5,0

Дівч.

Більше 6,7

6,7

6,0

5,5

Витривалість:

рівномірний біг (хв.с)

Хл. 1500 м

Більше 7.30

7.30

7.00

6.30

Дівч. 1000 м

Більше 6.00

6.00

5.30

5.10

Гнучкість: нахил тулуба уперед із

 положення сидячи (см)

Хл.

До 2

2

5

9

Дівч.

До 9

9

11

14

Сила:

підтягування (кількість разів)

Хл.у висі

До 3

3

7

10

Дівч. у висі лежачи

До 5

5

15

18

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

Хл. (від підлоги)

До 12

12

18

25

Дівч. (від лави)

До 8

8

12

15

Спритність:

човниковий біг 4×9 м (с)

Хл.

11,7

11,2

10,6

10,1

Дівч.

12,8

12,3

11,8

11,3

Швидкісно-силові:

стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 160

160

180

200

Дівч.

До 135

135

150

170

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До 26

26

32

40

Дівч.

До 16

16

19

24

Піднімання тулуба в сід за 30 с

(кількість разів)

Хл.

До14

14

20

26

Дівч.

До 13

13

19

25

 

 

 

 

Показники фізичних якостей

10 КЛАС

Рівні компетентності

 

 

низький

 

середній

достатній

високий

Біг 100 м (с)

 

юн.

більше 15,9

15,9

15,3

14,5

дівч.

більше  18,0

18,0

17,5

16,8

Рівномірний біг 1500 м (хв, с)

юн.

більше 7,30

7,30

7,00

6,20

дівч.

більше 9,00

9,00

8,30

7,45

Стрибок у довжину з місця (см)

юн.

до 200

200

210

220

дівч.

до 155

155

170

185

Стрибок у довжину з розбігу (см)

юн.

до 350

350

380

410

дівч.

до 250

250

280

310

дівч.

до 75

75

85

100

Метання малого м’яча

на дальність (м)

юн.

до 35

35

45

50

дівч.

до 16

16

20

25

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

юн. від підлоги

до 15

15

22

30

дівч. від лави

до 7

7

13

15

Підтягування (кількість разів)

юн. у висі

до 4

4

8

11

дівч. у висі лежачи

до 6

6

16

20

Нахил уперед з положення

сидячи (см)

 

юн.

до 3

3

6

10

дівч.

до 11

11

15

18

Піднімання тулуба в сід за 60 с

(кількість разів)

 

юн.

до 20

20

40

55

дівч.

до 18

18

38

48

 

Показники фізичних якостей

 

11 КЛАС

Рівні компетентності

низький

середній

достатній

високий

 Біг 100 м (с)

юн.

більше 15,8

15,8

15,0

14,3

дівч.

більше 18,3

18,3

17,8

16,8

Рівномірний біг  1500(хв, с)

юн.

більше 7,20

7,20

6,50

6,10

дівч.

більше 8,50

8,50

8,20

7,40

Стрибок у довжину з місця (см)

юн.

до 205

205

215

225

дівч.

до 150

150

170

180

Стрибок у довжину з розбігу (см)

юн.

до 360

360

400

430

дівч.

до 250

250

270

310

дівч.

до 75

75

85

95

Метання малого м’яча

на дальність

юн.

до 40

40

50

55

дівч.

до 17

17

21

25

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

юн.

від підлоги

до 15

15

25

35

дівч від лави

до 9

9

13

16

Підтягування

(кількість разів)

юн.у висі

до 5

5

9

12

дівч.

у висі лежачи

до 8

8

17

22

Нахил уперед з положення сидячи (см)

юн.

до 4

4

7

11

дівч.

до 7

7

9

16

Піднімання тулуба в сід  за 60 с

(кількість разів)

юн.

до 20

20

48

58

 

 

Рік вивчення

ROZETKA | Баскетбольная корзина настенная Simba T_7400675. Цена, купить  Баскетбольная корзина настенная Simba T_7400675 в Киеве, Харькове,  Днепропетровске, Одессе, Запорожье, Львове. Баскетбольная корзина настенная  Simba T_7400675: обзор, описание ...БАСКЕТБОЛ

 

Рівень навчальних досягнень

Початковий

Середній

Достатній

Високий

1 рік

вивчення

6 кидків м’яча (міні-баскетбольного або волейбольного) у кошик однією рукою від плеча, двома руками від грудей (дівчата), стоячи збоку на відстані 1,5 м від щита (кількість влучень):

Жодного

влучного

 кидка

 

1

 

2

 

 

3

 

передача м’яча у накреслене на стіні  коло (діаметр 60 см) на рівні  грудей учня/учениці  з відстані 3 м:                 хлопці

                                         дівчата

Жодної правильно виконаної

передачі

2

1

3

2

5

4

2 рік

вивчення

6 кидків однією рукою зверху - хлопці, двома руками від голови (дівчата), стоячи збоку на відстані 3 м від щита:

Жодного

влучного кидка

1

2

3

10 передач м’яча (на місці) у парах на відстані 4 м одним із вивчених способів виконання:     хлопці

                                        дівчата

Жодної правильно виконаної передачі

3

1

5

2

8

5

3 рік  вивчення

Кидки м’яча після ведення та подвійного кроку

 (з 5-ти спроб)(хлопці і дівчата)

Жодного

влучного кидка

1

2

3

6 штрафних кидків (хлопці і дівчата):

 

Жодного

влучного кидка

1

2

3

4 рік  вивчення

7 кидків на відстані 3 м від щита однією рукою зверху (хлопці)

та двома руками зверху (дівчата):

Жодного влучного

кидка

1

2

3

7 штрафних кидків:      хлопці

                                       дівчата

Жодного

влучного кидка

1

1

2

2

4

3

5 рік вивчення

6  кидків на відстані 3 м від щита однією рукою зверху в стрибку (хлопці)  та двома руками зверху дівчата:

Жодного

влучного кидка

1

2

3

10 штрафних кидків:     хлопці

                                        дівчата

Жодного

влучного кидка

1

1

2

2

5

4

6 рік

вивчення

10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками (кількість влучень):

Юнаки – 0

Дівчата - 0

1

1

3

3

5

4

10 штрафних кидків на точність (кількість влучень):

Юнаки – 0

Дівчата - 0

2

1

3

2

5

4

7  рік

вивчення

10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками (кількість влучень):

Юнаки – 0

Дівчата 0

1

1

3

3

6

5

10 штрафних кидків на точність (кількість влучень):

Юнаки – 0

Дівчата - 0

2

1

3

2

6

5

Рік

 вивчення

 

ROZETKA | Баскетбольная корзина настенная Simba T_7400675. Цена, купить  Баскетбольная корзина настенная Simba T_7400675 в Киеве, Харькове,  Днепропетровске, Одессе, Запорожье, Львове. Баскетбольная корзина настенная  Simba T_7400675: обзор, описание ...БАСКЕТБОЛ

 

( 5 – 7 класи)

 

Рівень навчальних досягнень

 

початковий

 

середній

 

достатній

 

високий

1 рік

вивчення

6 кидків м’яча (міні-баскетбольного або волейбольного) у кошик однією рукою від плеча,

двома руками від грудей (дівчата), стоячи збоку на відстані 1,5 м від щита (кількість влучень):

Жодного

влучного

 кидка

 

1

 

2

 

 

3

 

передача м’яча у накреслене на стіні  коло

 (діаметр 60 см) на рівні  грудей учня/учениці

 з відстані 3 м:                 хлопці

                                          дівчата

Жодної правильно виконаної

передачі

 

2

 

1

 

3

 

2

 

5

 

4

2 рік

вивчення

6 кидків однією рукою зверху - хлопці,

двома руками від голови (дівчата),

 стоячи збоку на відстані 3 м від щита:

Жодного

влучного кидка

 

1

 

2

 

3

10 передач м’яча (на місці) у парах на відстані 4 м одним із вивчених способів виконання:   

                                        хлопці

                                        дівчата

Жодної правильно виконаної передачі

 

3

 

1

 

5

 

2

 

8

 

5

3 рік

 вивчення

Кидки м’яча після ведення та подвійного кроку

 (з 5-ти спроб)(хлопці і дівчата)

Жодного

влучного кидка

 

1

 

2

 

3

6 штрафних кидків (хлопці і дівчата):

 

Жодного

влучного кидка

 

1

 

2

 

3

 

Рік

 вивчення

ROZETKA | Баскетбольная корзина настенная Simba T_7400675. Цена, купить  Баскетбольная корзина настенная Simba T_7400675 в Киеве, Харькове,  Днепропетровске, Одессе, Запорожье, Львове. Баскетбольная корзина настенная  Simba T_7400675: обзор, описание ...  БАСКЕТБОЛ

 

( 8 - 11 класи )

 

 

 

 

Рівень навчальних досягнень

 

 

початковий

 

середній

 

достатній

 

високий

4 рік  вивчення

7 кидків на відстані 3 м від щита

однією рукою зверху (хлопці)

та двома руками зверху (дівчата):

Жодного влучного

кидка

 

1

 

2

 

3

7 штрафних кидків:      хлопці

                                       дівчата

Хл. – 0

Дівчата - 0

1

1

2

2

4

3

5 рік вивчення

6  кидків на відстані 3 м від щита

однією рукою зверху в стрибку (хлопці) 

та двома руками зверху дівчата:

Жодного

влучного кидка

 

1

 

2

 

3

10 штрафних кидків:     хлопці

                                        дівчата

Жодного

влучного кидка

1

1

2

2

5

4

6 рік

вивчення

10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками (кількість влучень):

Юнаки – 0

Дівчата - 0

1

1

3

3

5

4

10 штрафних кидків на точність

(кількість влучень):

Юнаки – 0

Дівчата - 0

2

1

3

2

5

4

7  рік

вивчення

10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками (кількість влучень):

Юнаки – 0

Дівчата 0

1

1

3

3

6

5

10 штрафних кидків на точність

 (кількість влучень):

Юнаки – 0

Дівчата - 0

2

1

3

2

6

5

 

Рік

вивчення

Розсудила волейбольна сітка | РАДИВИЛІВ.info                                     ВОЛЕЙБОЛ

 

                                    ( 5 - 7 класи)

 

 

Рівень компетентності

 

низький

 

середній

достатній

високий

1 рік вивчення

Передача м’яча над собою двома руками зверху

Хл.

до 3

3

4

5

Дівч.

до 2

2

3

4

Прийом м’яча знизу над собою

 

 

Хл.

до 2

3

4

5

Дівч.

1

2

3

4

2 рік вивчення

Передача м’яча в стіну двома руками зверху

(відстань 1,5 -3 м)

 

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2 м)

 

 

Хл.

до 3

3

4

6

Дівч.

до 2

2

3

4

3 рік

вивчення

Передача м’яча двома руками зверху в парах

(відстань 2 м)

 

Хл.

до 3

3

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Прийом та передача м’яча двома руками знизу в парах (відстань 3 м)

 

Хл.

до 2

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

Нижня пряма або бокова подачі (6 спроб)

 

Хл.

1

2

3

4

Дівч.

0

1

2

 

3

 

 


Рік

вивчення

Розсудила волейбольна сітка | РАДИВИЛІВ.infoВОЛЕЙБОЛ

(8 – 9 класи)

 

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

4 рік

вивчення

Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах

Хл.

до 3

3

4

5

Дівч.

до 2

2

3

4

Прийом та передача м’яча двома руками знизу в парах

Хл.

до 2

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

Верхня пряма подача (7 спроб)

Хл.

1

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

5 рік

вивчення

Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Прийом та передача м’яча двома руками знизу

через сітку в парах

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Верхня пряма подача (6 спроб)

Хл.

до 2

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3


Рік

вивчення

Розсудила волейбольна сітка | РАДИВИЛІВ.infoВОЛЕЙБОЛ

(10 – 11 класи)

 

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

6  рік

вивчення

10 верхніх (юн.);

нижніх (дів.) прямих подач на влучність в зазначену викладачем зону.

 

Юнаки

Дівчата

4

2

5

4

6

5

7

6

6 передач на точність через сітку із зони 2,3,4

( в зазначену зону)

 

Юнаки

Дівчата

2

1

3

2

4

3

5

4

 7 рік

вивчення

10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (юн.);

ігровий майданчик (дів.)

 

Юнаки

Дівчата

4

2

5

4

6

5

7

6

6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4(в зазначену зону).

 

Юнаки

Дівчата

2

1

3

2

5

3

6

5


 

Рік

вивчення

Розсудила волейбольна сітка | РАДИВИЛІВ.infoВОЛЕЙБОЛ

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

1 рік вивчення

Передача м’яча над собою двома руками зверху

Хл.

до 3

3

4

5

Дівч.

до 2

2

3

4

Прийом м’яча знизу над собою

Хл.

до 2

3

4

5

Дівч.

1

2

3

4

2 рік вивчення

Передача м’яча в стіну двома руками зверху

(відстань 1,5 -3 м)

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Прийом м’яча знизу від стіни (відстань 2 м)

Хл.

до 3

3

4

6

Дівч.

до 2

2

3

4

3 рік

вивчення

Передача м’яча двома руками зверху в парах

(відстань 2 м)

Хл.

до 3

3

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Прийом та передача м’яча двома руками знизу в парах (відстань 3 м)

Хл.

до 2

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

Нижня пряма або бокова подачі (6 спроб)

Хл.

1

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

4 рік

вивчення

Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах

Хл.

до 3

3

4

5

Дівч.

до 2

2

3

4

Прийом та передача м’яча двома руками знизу в парах

Хл.

до 2

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

Верхня пряма подача (7 спроб)

Хл.

1

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

5 рік

вивчення

Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Прийом та передача м’яча двома руками знизу

через сітку в парах

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Верхня пряма подача (6 спроб)

Хл.

до 2

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

6  рік

вивчення

10 верхніх (юн.);

нижніх (дів.) прямих подач на влучність в зазначену викладачем зону.

Юнаки

Дівчата

4

2

5

4

6

5

7

6

6 передач на точність через сітку із зони 2,3,4

( в зазначену зону)

Юнаки

Дівчата

2

1

3

2

4

3

5

4

 7 рік

вивчення

10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (юн.); ігровий майданчик (дів.)

 

Юнаки

Дівчата

4

2

5

4

6

5

7

6

6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4

 (в зазначену зону).

Юнаки

Дівчата

2

1

3

2

5

3

6

5


Рік

вивчення

Розсудила волейбольна сітка | РАДИВИЛІВ.info                                  ВОЛЕЙБОЛ

                       

                               ( 8 -11 КЛАСИ)

 

Рівень компетентності

 

низький

середній

достатній

високий

4 рік

вивчення

Передача м’яча двома руками зверху

через сітку в парах

Хл.

до 3

3

4

5

Дівч.

до 2

2

3

4

Прийом та передача м’яча двома руками знизу в парах

Хл.

до 2

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

Верхня пряма подача (7 спроб)

Хл.

1

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

5 рік

вивчення

Передача м’яча двома руками зверху

 через сітку в парах

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Прийом та передача м’яча двома руками знизу

через сітку в парах

Хл.

до 4

4

5

6

Дівч.

до 3

3

4

5

Верхня пряма подача (6 спроб)

Хл.

до 2

2

3

4

Дівч.

0

1

2

3

6  рік

вивчення

10 верхніх (юн.);

нижніх (дів.) прямих подач на влучність в зазначену викладачем зону.

Юнаки

Дівчата

4

2

5

4

6

5

7

6

6 передач на точність через сітку із зони

2,3,4 ( в зазначену зону)

Юнаки

Дівчата

2

1

3

2

4

3

5

4

 7 рік

вивчення

10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону (юн.);

ігровий майданчик (дів.)

Юнаки

Дівчата

4

2

5

4

6

5

7

6

6 передач на точність через сітку із зони

2, 3, 4(в зазначену зону).

Юнаки

Дівчата

2

1

3

2

5

3

6

5

 

Рік

вивчення

http://im5-tub-ua.yandex.net/i?id=8406090-05-72&n=21

ГІМНАСТИКА  

( 5 -7 класи )

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

1 рік

вивчення

Підтягування (кількість разів)

Хл. у висі

до 2

2

3

4

Дівч. у висі лежачи

до 3

3

6

8

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи

(кількість разів)

Хл. від підлоги

до 4

4

7

10

Дівч. від лави

до 4

4

6

8

Нахил уперед з положення сидячи (см)

Хл.

до 2

2

3

5

Дівч.

до 5

5

7

10

Піднімання тулуба в сід за 30 с

Хл.

до 10

10

20

28

Дівч.

до 9

9

18

27

2 рік

вивчення

 

Підтягування (кількість разів)

Хл. у висі

до 2

2

4

5

Дівч. у висі лежачи

до 4

4

8

12

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи

(кількість разів)

Хл. від підлоги

до 6

6

10

14

Дівч. від лави

до 5

5

7

9

Нахил уперед з положення сидячи (см)

Хл.

до 2

2

4

6

Дівч.

до 6

6

8

11

Піднімання тулуба в сід за  30 с

Хл.

до 11

11

19

29

Дівч.

до 10

10

18

28

3 рік

вивчення

 

Підтягування (кількість разів)

Хл. у висі

до 3

3

5

7

Дівч. у висі лежачи

до 5

4

10

15

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи

(кількість разів)

Хл. від підлоги

до 9

9

14

18

Дівч. від лави

до 6

6

9

12

Нахил уперед з положення сидячи (см)

Хл.

до 2

2

4

7

Дівч.

до 7

7

9

12

Піднімання тулуба в сід за 30 с (кількість разів)

 

Хл.

до 12

12

20

30

Дівч.

до 11

11

19

29

 

Рік

вивчення

http://im5-tub-ua.yandex.net/i?id=8406090-05-72&n=21            

                ГІМНАСТИКА

                ( 8  - 9 класи )

 

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

4 рік

вивчення

 

Підтягування (кількість разів)

Хл.у висі

до 3

3

6

8

Дівч.у висі лежачи

до 5

5

12

16

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

Хл. від підлоги

до 10

10

15

20

Дівч.від лави

до 7

7

10

13

Нахил уперед з положення сидячи (см)

Хл.

до 2

2

5

8

Дівч.

до 8

8

10

13

Піднімання тулуба в сід за 30 с

Хл.

до 13

13

21

31

Дівч.

до 12

12

20

30

 

5 рік

 вивчення

 

 

Підтягування (кількість разів)

Хл.у висі

до 3

3

7

10

Дівч.у висі лежачи

до 5

5

15

18

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи

(кількість разів)

Хл. від підлоги

 

до 12

12

18

25

Дівч. від лави

до 8

8

12

15

Нахил уперед з положення сидячи (см)

Хл.

до 2

2

5

9

Дівч.

 

до 9

9

11

14

Піднімання тулуба в сід за 30 с

 

(кількість разів)

Хл.

до 14

14

22

32

Дівч.

до 13

13

21

 

31

 

Рік

вивчення

http://im5-tub-ua.yandex.net/i?id=8406090-05-72&n=21           

        ГІМНАСТИКА  

         ( 10  - 11 класи )

 

Рівні компетентності

низький

середній

достатній

високий

6 рік

вивчення

Підтягування (кількість разів)

юн. у висі

до 4

4

8

11

дівч. у висі лежачи

до 6

6

16

20

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

юн.  від підлоги

до 15

15

22

30

дівч. від лави

до 7

7

13

15

Нахил уперед з положення сидячи (см)

юн.

До 3

3

6

10

дівч.

До 11

11

15

18

Піднімання тулуба в сід за 60 с.

юн.

До 20

20

40

55

дівч.

До 18

18

38

48

 

Стрибки через скакалку за 30 с.

(кількість разів)

дівч.

До 50

50

65

 

75

 

 

7 рік

вивчення

Підтягування (кількість разів)

юн. у висі

до 5

5

9

12

дівч. у висі лежачи

до 8

8

17

22

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (кількість разів)

юн.  від підлоги

до 15

15

25

35

дівч. від лави

до 9

9

13

16

Нахил уперед з положення сидячи (см)

юн.

до 4

4

7

11

дівч.

до 7

7

9

16

Піднімання тулуба в сід за 60 с

юн.

до 20

20

48

58

дівч.

до 20

20

45

55

Стрибки через скакалку за 30 с

 (кількість разів)

дівч.

до 55

55

65

78

 

Рік

вивчення

Детская легкая атлетика по программе IAAF в школах - Videos | FacebookЛЕГКА  АТЛЕТИКА

(5 - 6 класи)

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

1 рік

вивчення

Біг 30 м (с)

Хл.

Більше 7,0

7,0

6,5

5,8

Дівч.

Більше 7,4

7,4

6,9

6,2

Біг 60 м (с)

 

Хл.

Більше 11,8

11,8

10,8

10,0

Дівч.

Більше 12,0

12

11,2

10,5

Рівномірний біг (без урахування часу) (м)

Хл.

До 600

600

800

1000

Дівч.

До 500

500

800

1000

Стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 120

120

140

160

Дівч.

До 110

110

120

140

Стрибок у довжину з розбігу

способом «зігнувши  ноги» (см)

Хл.

До 240

240

260

280

Дівч.

До 200

200

220

240

Стрибок у висоту з розбігу

 способом «переступання» (см)

Хл.

До 70

70

80

90

Дівч.

До 60

60

70

80

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До 15

15

22

28

Дівч.

До 10

10

13

16

2 рік

 вивчення

Біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,7

6,7

6,2

5,6

Дівч.

Більше 7,1

7,1

6,6

6,0

Біг 60 м (с)

Хл.

Більше 11,5

11,5

10,6

9,8

Дівч.

Більше 11,8

11,8

11

10,4

Рівномірний біг (без урахування часу) (м)

Хл.

До 700

700

1000

1200

Дівч.

До 600

600

800

1000

Стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 130

130

150

170

Дівч.

До 120

120

130

150

Стрибок у довжину з розбігу способом

 «зігнувши ноги» (см)

Хл.

До 260

260

280

300

Дівч.

До 220

220

240

260

Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання» (см)

Хл

До 75

75

85

95

Дівч.

До 65

65

75

85

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.  /   Дівч.

До 17/ 12

17/12

24/15

30/18

 

Рік

вивчення

Детская легкая атлетика по программе IAAF в школах - Videos | Facebook

Старт бегуна-спринтера мужчины — стоковый вектор ЛЕГКА  АТЛЕТИКА

     (7 - 8  класи)

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

3 рік

вивчення

Біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,4

6,4

6,0

5,4

Дівч.

Більше 6,8

6,8

6,4

5,8

Біг 60 м (с)

 

Хл.

Більше 11,2

11,2

10,4

9,6

Дівч.

Більше 11,6

11,6

10,8

10,3

Рівномірний біг 1000 м  (хв.с)

Хл.

Більше 5.30

5.30

5.00

4.40

Дівч.

Більше 6.00

6.00

5.30

5.10

Стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 140

140

160

180

Дівч.

До 130

130

140

160

Стрибок у довжину з розбігу способом

«зігнувши ноги» (см)

Хл.

До 280

280

300

330

Дівч.

До 240

240

260

280

Стрибок у висоту з розбігу способом

«переступання» (см)

Хл.

До 80

80

90

100

Дівч.

До 70

70

80

90

Метання малого м’яча на дальність (м)

 

Хл.

До 20

20

26

34

Дівч.

До 14

14

16

20

4 рік

вивчення

Біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,2

6,2

5,8

5,2

Дівч.

Більше 6,7

6,7

6,2

5,6

Біг 60 м (с)

Хл.

Більше 10,8

10,8

10,0

9,0

дівч.

Більше 11,4

11,4

10,8

10,3

Рівномірний біг 1000 м  (хв.с)

Хл.

Більше 8,0

8,0

7,20

6,50

Дівч.

Більше 6,10

6,10

5,40

5,20

Стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 150

150

170

185

Дівч.

До 130

130

145

165

Стрибок у довжину з розбігу способом

«зігнувши ноги» (см)

Хл.

До 300

300

320

360

Дівч

До 250

250

270

290

Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання» (см)

Хл.

До 85

85

95

105

Дівч.

До 75

75

85

95

Метання малого м’яча на дальність

Хл.

До 23

23

30

36

Дівч.

До 15

15

18

22

 

Рік

вивчення

  вивчення

Детская легкая атлетика по программе IAAF в школах - Videos | Facebook ЛЕГКА  АТЛЕТИКА

         

               9 КЛАС

 

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

5 рік

вивчення

 

Біг 30 м (с)

Хл.

Більше 6,0

6,0

5,6

5,0

Дівч.

Більше 6,7

6,7

6,0

5,5

Біг 60 м (с)

 

Хл.

Більше 10,4

10,4

9,8

8,8

Дівч.

Більше 11,4

11,4

10,6

10,2

Рівномірний біг (хв.с)

Хл.       1500 м

Більше 7.30

7.30

7.00

6.30

Дівч.    1000 м

Більше 6.20

6.20

5.40

5.20

Стрибок у довжину з місця (см)

Хл.

До 160

160

180

200

Дівч.

До 135

135

150

170

Стрибок у довжину з розбігу способом «прогинаючись» (см)

Хл.

До 320

320

340

390

Дівч.

До 250

250

270

300

Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання» (см)

Хл.

До 90

90

100

115

Дівч.

До 75

75

85

100

Метання малого м’яча на дальність (м)

Хл.

До 26

26

32

40

Дівч.

До 16

16

19

24

СТРИБКИ, Стрибки в довжину з розбігу, Навчання техніці стрибка в довжину з  розбігу - МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ПРЕДМЕТА «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА». ЛЕГКА АТЛЕТИКА -  Підручники для студентів онлайнСтрибки

Рік вивчення

Детская легкая атлетика по программе IAAF в школах - Videos | FacebookЛЕГКА  АТЛЕТИКА

(10 -11  класи)

Рівні компетентності

низький

середній

достатній

високий

6 рік вивчення

Біг 30 м (с)

юн.

більше 5,7

5,7

5,3

4,7

дівч.

більше 6,6

6,6

5,9

5,5

Біг 100 м (с)

 

юн.

більше 15,9

15,9

15,3

14,5

дівч.

більше  18,0

18,0

17,5

16,8

Рівномірний біг 1500 м(хв, с)

юн.

більше 7,30

7,30

7,00

6,20

дівч.

більше 9,00

9,00

8,30

7,45

Стрибок у довжину з місця (см)

юн.

до 200

200

210

220

дівч.

до 155

155

170

185

Стрибок у довжину з розбігу (см)

юн.

до 350

350

380

410

дівч.

до 250

250

280

310

Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання» (см)

юн.

до 90

90

105

120

дівч.

до 75

75

85

100

Метання малого м’яча на дальність(м)

юн.

до 35

35

45

50

дівч.

до 16

16

20

25

7 рік вивчення

Біг 30 м (с)

юн.

більше 5,5

5,5

5,1

4,5

дівч.

більше 6,7

6,7

5,8

5,5

Біг 100 м (с)

юн.

більше 15,8

15,8

15,0

14,3

дівч.

більше 18,3

18,3

17,8

16,8

Рівномірний біг 1500(хв, с)

юн.

більше 7,20

7,20

6,50

6,10

дівч.

більше 8,50

8,50

8,20

7,40

Стрибок у довжину з місця (см)

юн.

до 205

205

215

225

дівч.

до 150

150

170

180

Стрибок у довжину з розбігу см)

юн.

до 360

360

400

430

   дівч.

до 250

250

270

310

Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання» (см)

юн.

до 95

95

110

125

    дівч.

до 75

75

85

95

Метання малого м’яча на дальність

юн./дівч

до 40 /17

40/17

50/21

55/25

дівч.

до 17

17

21

25


 

Футбольий м'яч Динамо Київ купити за 252 грн. - "Спорттовари №1"ФУТБОЛ

  ( 5 - 7 класи)                                      

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

1 рік

Вивчення

 

 

 

 

6 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з відстані 7 м

 

Хл.

 

 

1 або 0

2

3

4–6

Дівч.

 

0

1

2

3–6

6 передач м’яча з місця на точність партнеру

одним із вивчених способів з відстані 7 м

 

Хл.

 

1 або 0

2

3

4–6

Дівч.

0

1

2

3–6

2 рік

вивчення

 

 

 

5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота або задану половину футболь­них воріт з відстані 7 м

 

Хл.

 

 

1 або 0

2

3

4–5

 

 

Дівч.

 

 

0

1

2

3–5

4 передачі м’яча з місця на точність партнеру

одним із ви­вчених способів з відстані 7 м

 

Хл.

1  або 0

2

3

4–5

 

Дівч.

 

0

1

2

3–5

3 рік

вивчення

 

 

5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота або задану половину футболь­них воріт з відстані 11 м

Хл.

1 або 0

2

3

4–6

 

Дівч.

 

0

1

2

3–6

4 спроби ведення м’яча одним із вивчених способів

 на швидкості

 

Хл.

1 або 0

 

2

3

4–5

Дівч.

0

1

2

3–5

 

Рік вивчення

 

Футбольий м'яч Динамо Київ купити за 252 грн. - "Спорттовари №1"ФУТБОЛ

( 8 - 9 класи)

                                                     

Рівень компетентності

низький

середній

достатній

високий

4 рік

вивчення

 

 

5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота

Хл.

 

1 або  0

2

3

4–5

або задану половину футболь­них воріт

з відстані 11 м

Дівч.

 

0

1

2

3–5

5 спроб обведення стояків (фішок)

Хл.

1 або 0

2

3

4–5

Дівч.

0

1

2

3–5

5 рік

вивчення

 

 

5 ударів по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з відстані 16,5 м

(з-за меж штрафного майданчика)

Хл.

1 або 0

2

3

4–5

Дівч.

0

1

2

3–5

5 ударів на точність одним із вивчених способів у гандбольні ворота або задану половину футбольних воріт з відстані 11 м після ведення м’яча

Хл.

1 або 0

2

3

4–5

Дівч.

0

1

2

3–5

5 ударів по м’ячу серединою лоба на точність

 у руки партнерові

Хл.

1 або 0

2

3

4–5

Дівч.

0

1

2

3–5

Для воротарів: 5 ударів по м’ячу ногою з рук на дальність і точ­ність з розбігу не більше 4 кроків,

 не виходячи за межі штрафного майданчика,

 в умовному кори­дорі шириною 10 м

Хл.

1 або 0

2

3

4–5

 

Дівч.

 

0

1

2

3–5

Для воротарів: 5 кидків м’яча на дальність і точність одним із ви­вчених способів з розбігу не біль­ше

 4 кроків, не виходячи за межі штрафного

майданчика, в умов­ному коридорі шириною 3 м

Хл.

1 або 0

2

3

4–5

 

Дівч.

 

0

1

2

3–5

Рік вивчення

 

 

 

Футбольий м'яч Динамо Київ купити за 252 грн. - "Спорттовари №1"

ФУТБОЛ

    ( 10 - 11 класи)

 

 

Рівні компетентності

 

низький

середній

достатній

високий

6 рік

вивчення

 

6 ударів на точність одним із вивчених способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з відстані 16,5 м

(з-за меж штрафного майданчика)

після ведення м’яча.

юн.

0 або 1

2

3

4-6

 

дівч.

 

0

 

1

 

2

 

3-6

6 зупинок м’яча, що опускається,

одним із вивчених способів

юн.

1 або 0

2

3

4-6

дівч.

0

1

2

3-6

Для воротарів:

6 спроб ловіння м’яча одним із вивчених способів після накидування м’яча партнером

юн.

1 або 0

2

3

4-6

дівч.

0

1

2

3-6

7 рік

вивчення

5 ударів на точність одним із вивчених способів у гандбольні або задану половину футбольних воріт з відстані 16,5 м

(з-за меж штрафного майданчика)

після ведення м’яча.

 

юн.

 

1 або 0

 

 

2

 

3

 

4-5

дівч.

0

1

2

3-5

5 зупинок м’яча, що опускається,

одним із вивчених способів

юн.

1 або 0

2

3

4-5

дівч.

0

1

2

3-5

Для воротарів:

5 спроб ловіння м’яча одним із вивчених способів після накидування м’яча партнером

 

юн.

1 або 0

2

3

4-5

дівч.

0

1

2

3-5

Оцінювання навчальних досягнень

                           Оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць на уроках фізичної культури

             може здійснюватися за такими видами діяльності:

 

           1. Засвоєння техніки виконання фізичної вправи

               2.  Виконання навчального нормативу

                (з урахуванням динаміки особистого результату).

                                 3. Виконання навчальних завдань під час проведення уроку.

                                 4. Засвоєння теоретико-методичних знань.

                

             

                      Для оцінювання розвитку фізичних якостей використовуються

орієнтовні навчальні нормативи передбачені програмою та нормативи запропоновані

у кожному модулі по роках вивчення. Порядок їх проведення визначає вчитель відповідно

до календарно-тематичного планування.

          При складанні навчального нормативу за його показником визначають рівень досягнень (низький, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах.

 

         Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із фізичної культури затверджені наказом МОН України від 05.05.08 р. № 371.

 

 

 

          Оцінюючи навчальні досягнення учнів  з фізичної підготовленості,

  потрібно дотримуватися таких вимог:

  1. Навчальні нормативи складають діти основної медичної групи,

 

які на момент прийняття нормативу не скаржаться на погане самопочуття та стан здоров’я.

2. Кожній заліковій вправі передує спеціальна фізична підготовка

(не менше як на двох заняттях).

  1. Перед складанням нормативу вчитель проводить розминку,

а після — відновлювальні вправи.

4. Учні мають можливість перескласти норматив на визначеному вчителем занятті.

5. Учитель зобов’язаний забезпечити безумовне дотримання правил і виконання вимог

щодо безпеки під час здачі нормативів.

6. Оцінювання навчальних досягнень учнів віднесених до підготовчої групи

   здійснюється на загальних підставах.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Руденко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 травня 2022
Переглядів
26500
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку