План конспект уроку фізичної культури - 6 клас. (Модуль Футбол)

Про матеріал
Гарний і цікавий урок фізичної культури для учнів 6-го класу. Із інтенсивним КЗРВ, рухливими іграми та естафетами. Саме те що потрібно для веселого і продуктивного уроку. Думаю вам сподобається) Бажаю всім миру і злагоди. #ПЕРЕМАГАЄМОРАЗОМ Завдання уроку: 1. Навчити техніки зупинки м’яча що котиться; 2. Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи; 3. Закріпити техніку удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи; 4. Сприяти розвитку спритності та координації рухів. Інвентар та обладнання: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, фішки, футбольні ворота, маніжки, сітка на ворота.
Перегляд файлу

План конспект

уроку фізичної культури для учнів 6-го класу

 

Модуль: Футбол

Завдання уроку:

1. Навчити  техніки зупинки м’яча що котиться;

2. Повторити  техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи;

3. Закріпити  техніку удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи;

4. Сприяти  розвитку спритності та координації рухів.

 

Інвентар та обладнання: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, фішки,  футбольні ворота,

маніжки, сітка на ворота.

Місце і час проведення: футбольний стадіон.

Урок проводить учитель: Замрій  А. М.

Частина заняття

Зміст уроку

Дозування навантаження

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

4

І. Підготовча частина (12 - 14 хв.)

1.

Шикування, привітання, запитування учнів про самопочуття,

повідомлення завдань уроку.

 

2-3 хв.

Шикування в одну шеренгу.

Зрозуміле повідомлення теми уроку.

Нагадати правила техніки безпеки і поведінки на уроці.

 

2.

Стройові прийоми:

 

* Повороти:  напра-во,  налі-во, кру-гом;

 

* Перешикування: з однієї шеренги в дві та три.

 

1-2 хв.

Чітке виконання команд.

 

 

Слідкувати за синхронністю

3.

Різновиди ходьби:

 

  • ходьба на носках,;
  • на п’ятках;
  • на зовнішній стороні ступні;
  • на внутрішній стороні ступні.

2 хв.

Темп  повільний

 

Руки  на  пояс

Руки  за спину

Руки  за  голову

 

Руки  на  пояс

 

4.

Перешикування з колони по 1-му в колону по 2

15 сек.

Наліво в колону по два «Руш»

5.

- Різновиди бігу:

 

  1. Звичайний повільний біг;

 

  1. Біг спиною вперед;

 

  1. Біг змійкою;

 

  1. Біг із закиданням гомілок назад.

 

- Вправи для відновлення дихання.

 

400-500м.

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30-40с.

Дистанція між учнями 2,5-3 м.

Слідкуємо за темпом

 

Дивимось через ліве плече

 

 

 

Руки за спиною

 

 

Вдих через ніс, видих через рот.

6.

Комплекс загально-розвиваючих  вправ з елементами танцювальної аеробіки  на місці:

 

1).

 В.П. основна стійка.

1-4 - ходьба на місці з високим підніманням колін.

 

3-4 хв.

 

 

 

5-7р.

Використовувати музичний супровід

 

 

 

Із пришвидшенням

7.

2).

 В.П. стійка ноги нарізно, руки донизу.

1 - нахил голови вправо;

2 – в.п.

3 – нахил голови вліво;

4 - в.п.

 

5-7р.

 

Темп середніть, без ривочків.

8.

3).

В.П. стійка ноги нарізно.

1-2 - оберти руками вперед;

3-4 - оберти руками назад.

 

5-7р.

 

Руки в ліктяг не згинаємо

9.

4).

В.П. широка стійка, руки в сторони.

1 - нахил вліво із торканням долоньою до коліна;

2 - в.п.

3 - теж що і 1 тільки в праву сторону;

4 - в.п.

5-7р.

 

При нахелі ноги не відриваємо

10.

5).

В.П. стійка ноги нарізно.

1 - повний присід;

2 - стрибочком упор лежачи;

3 – віджимання;

4 - стрибочком в.п.

 

5-7р.

 

Дівчата виконують віджимання з колін

11.

6). В.П. стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1 – праву на носок, оберти в праву сторону;

2 – в.п.

3 – теж що і 1, тільки з лівою ногою.

4 – в.п.

 

5-7р.

 

Плавні оберти, строго на носочку

12.

7).

 В.П. випад лівою вперед, руки на колінах

1 – стрибком випад правою вперед

2 – в.п.

3 – теж що і 1

4 – в.п.

 

5-7р.

 

Темп швидкий

ІІ. Основна частина (27 – 28 хв.)

1.

1). Навчити  техніки зупинки м’яча  підошвою

 

Спеціальні вправи:

1. Імітація вправи без м’яча;

2. Зупинка м’яча, що котиться  назустріч від партнера відстань 1 – 2м.;

3. Зупинка м’яча, що котиться  назустріч від партнера відстань 4 -5м.(чергування ніг).

6хв.

 

 

 

8-10р.

8-10р.

 

8-10р.

Фронтальний метод.

Тулуб трошки нахилений вперед, кроки короткі, опорна нога злегка зігнута в коліні. Учень безперервно повинен контролювати ситуацію і здійснювати контроль над м’ячем.

Для більш підготовлених дітей кількість зупинок  м’яча збільшується

 

2.

2).Повторити  техніку ведення м’яча  внутрішньою та зовнішньою  стороною стопи.

 

•   Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи

 

Спеціальні вправи:

1. ведення м’яча внутрішньою стороною стопи повільною ходьбою;

 

2. ведення м’яча  почергово правою та лівою ногою по прямій, «вісімкою», між фішками;

 

3.ведення м’яча  зі зміною напрямку руху, швидкості бігу та  ведення м’яча між фішок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

•  Ведення м’яча зовнішньою стороною стопи

 

Спеціальні вправи:

1. ведення м’яча зовнішньою стороною стопи повільною ходьбою;

 

2. ведення м’яча  почергово правою та лівою ногою по прямій, «вісімкою», між фішками;

 

3. ведення м’яча  зі зміною напрямку руху, швидкості бігу, ведення м’яча між фішок.

 

 

8-10хв.

 

 

 

 

 

 

 

4-5р.

 

 

4-5р.

 

 

 

4-5р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

4-6р.

 

 

 

4-6р.

 

Почерговий метод.

Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу.

Можливі помилки під час ведення:

1.Ведення м’яча перед собою, жорстко вдаряючи по м’ячу;

2.Торкання м’яча напружуючи ногу;

3.Відпускання м’яча далеко від себе;

4.Під час ведення м’яча порушується ритм бігу;

5.У ході ведення використовується лише одна нога.

Для більш підготовлених учнів кількість торкань м’яча збільшується.

 

 

Цей спосіб найбільш універсальний, він дає можливість виконувати прямолінійні переміщення і легко змінювати  напрямок руху.

 

Особливо акцентувати увагу учнів на:

1.Свободі рухів;

2.Розслабленості стопи;

3.Відстань від м’яча до учня;

4.Постійний контроль учня за м’ячем;

5.Нахил тулуба;

6.Уміння контролювати ігрові обставини під час ведення м’яча.

 

3.

3). Закріпити  техніку  удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи.

 

• Спеціальні вправи:

1. Імітуючи вправи без м’яча;

 

2. Удар по нерухомому м’ячу з місця;

 

3. Удар по нерухомому м’ячу після стрибка на опорну ногу;

 

4. Удар по нерухомому м’ячу після ходьби, повільного бігу;

 

5. Удар по м’ячу, що котиться гравцеві назустріч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 хв.

 

 

 

6-8р.

 

6-8р.

 

6-8р.

 

 

6-8р.

 

 

6-8р.

Коловий-почерговий метод

 

Особливу увагу звернути на помилки в техніці:

1.Носок опорної ноги спрямований не в бік удару;

2.Кут між стопами як під час удару, так і після нього менше 90°. У цьому випадку м’яч обертається вбік, а ноги схрещуватимуться під час удару;

3.Пальці ноги відтягнуті донизу і м’яч після удару підніматиметься вгору;

4.Опорна нога на далекій відстані від м’яча;

5.Замість удару учень штовхає м’яч,   тобто немає замаху ноги.

 

4.

Гра у «Футбол»

 

4-5 хв.

Можна у змішаних складах, або в одні ворота.

 Нагадати про техніку безпеки і обережність під час гри.

5

Вправи на відновлення дихання під час ходьби

1 хв.

 

Вдих через ніс (піднімаємо руки вгору через сторони), видих через рот (опускаємо руки через сторони).

 

6.

1. Шикування в одну шеренгу.

 

 

 

2. Вправа на увагу. «Італійський футбол».

 

 

10с.

 

 

 

1-2 хв.

«Клас в одну шеренгу шикуйсь!»

Умови гри: Вчитель називає любиш 4 слова по черзі (Гол, Мимо, Перекладина, Ура) а учні зразу мають покази правильний рух який відповідає цьому слову!

1.Піднята права рука - ГОЛ!

2.Піднята ліва рука – МИМО!

3.Підняті дві руки до пліч – ПЕРЕКЛАДИНА!

4.Підняті дві руки догори -УРА!

Перемагає той хто, допустить  менше помилок.

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина (3 - 4 хв.)

1.

Футбольна Вікторина зі знань історії та правил гри.

 

1-2 хв.

Питання вікторини:

1. «Матч відбудеться при любій………» (погоді)

2. Скільки голів можна забити у футболі? .....(безліч)

3.Розповідають, що в ХІХ ст.. в Англії, під час гри був спірний момент арбітр не зарахував гол. Один вболівальник-торговець запропонував рішення спору за допомогою свого товару. Що він запропонував?........ (рибацькі сіті)

2.

Вимірювання пульсу за 10с. та визначити середній показник ЧСС у класі.

30 сек.

Звернути увагу на правильність вимірювання

3.

Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок і складання інвентарю.

 

 

 

 

 

1-2 хв.

Відзначення найактивніших учнів на уроці.

 

Збір і перенесення м’ячів, фішок та ін.

за допомогою учнів.

 

docx
Додано
19 травня 2022
Переглядів
1923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку