Орієтовне календарно-тематичне планування. Математика 1 клас 1 семестр за підручником О.Гісь. 2018-2019 н.р.

Про матеріал

Шановні колеги! Пропоную до Вашої уваги орієнтовне календарне планування з математики 1 клас 1 семестр за підручником О.Гісь. Можливо потрібна корекція кількості уроків та нумерації сторінок за підручником 2018 року.

Перегляд файлу

математика

Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь,

І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2018

Дата

Тема уроку

Примітки

 

1.

 

 Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період

Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення

Порівняння предметів за кольором, розміром, формою, при­зна­ченням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і», «або», «якщо…, то…»

Сторінки

(підручник)

c.6-7

 

2.

 

Аналіз спільних та відмінних ознак предметів. Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів  на підгрупи за спільною ознакою.

c. 8

 

3.

 

Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною.

 c. 9-10

 

4.

 

Просторові відношення.

 

c. 11-12

5.

 

Напрямки руху.

 

c. 13-14

6.

 

Числа. Дії з числами

Лічба. Натуральні числа 1 - 10

Сукупність предметів  (множина). Кількість предметів сукупності (множини).  Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10.

c. 14-17

 

7.

 

Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж».

c. 18-20

 

8.

 

Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення.

 

c. 20-22

 

9.

 

Число «один». Цифра 1. Написання цифри 1.

 

c. 23-24

 

10.

 

Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами – об’єднання, вилучення.

c. 24-25

 

11.

 

Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та

«–». Доповнення записів знаками «+» і «–».

c. 26-27

 

12.

 

Число «три». Цифра 3.  Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел.

c. 27-28

 

13.

 

Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох. 

c. 29-30

 

14.

 

Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел.

c. 30-32

 

15.

 

Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант.

c. 32-34

 

16.

 

Число  «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4  способом відлічування одиниці. Написання цифри 5.  Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел.

c. 34-36

 

17.

 

Число  «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5

способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел.

c. 37-38

 

18.

 

Число  «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка.

c. 39-41

 

19.

 

Число  «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів.

с. 42-43

 

20.

 

Число  «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел.

с. 44-45

 

21.

 

Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа.

c. 46-48

 

22.

 

Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку.

c. 49-50

 

23.

 

Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта.

c. 51-52

 

24.

 

Величини

Час. Доба. Тиждень

Час. Доба та її частини.

c. 52-53

 

25.

 

Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує».

c. 54-55

 

26.

 

Просторові відношення. Геометричні фігури

Геометричні поняття

Точка. Пряма. Крива.

c. 56-57

 

27.

 

Замкнена лінія. Незамкнена лінія.

 

c. 58-59

 

28.

 

Промінь. Відрізок. Побудова відрізків.

 

c. 59-61

 

29.

 

Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків.

c. 62-63

 

30.

 

Ламана. Ланки і вершини ламаної.

 

с. 63-64

 

31.

 

Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної.

 

c. 65-66

 

32.

 

Числа. Дії з числами

Натуральні числа 1 - 10

Склад чисел 2, 3, 4, 5.

c. 67-70

 

33.

 

Закріплення складу чисел 2 – 5.

 

c. 70-72

 

34.

 

Закріплення складу чисел 2 – 5.

 

c. 72-73

 

35.

 

Склад чисел 6, 7.

 

c. 74-76

 

36.

 

Склад числа 8.

 

c. 77-79

 

37.

 

Склад числа 9.

 

c. 79-81

 

38.

 

Склад числа 10.

 

c. 82-83

 

39.

 

Закріплення складу чисел 6–10.

 

c. 84-85

 

40.

 

Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10

Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів.

 

c. 86-87

 

41.

 

Розв’язування задач на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножини з множини. Кругові приклади.

c. 88-89

 

42.

 

Число «нуль». Утворення числа 0. Порівняння нуля з числами першого десятка.

c. 89-90

 

43.

 

Додавання і віднімання нуля.

с. 91-92

 

44.

 

Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем.

с. 93-95

 

45.

 

Додавання й віднімання за числовим променем.

 

с. 96-97

 

46.

 

Поняття «пара». Парні й непарні числа.

с. 98-99

 

47.

 

Лічба парами.

 

с. 100-101

 

48.

 

Додавання в межах 10.

 

с. 102-103

 

49.

 

Віднімання в межах 10.

 

с. 104-105

 

50.

 

Сюжетні задачі

Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розвязування задач

Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці.

с. 106-107

 

51.

 

Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування.

Постановка запитання до задачі.

с. 108-109

 

52.

 

Скорочений запис умови задачі.

 

с. 109-110

 

53.

 

Задача із зайвими даними.

 

с. 111

 

54.

 

Збільшення та зменшення числа.

 

с. 112-113

 

55.

 

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

 

с. 114-116

 

56.

 

Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

с. 116-117

 

57.

 

Розвязування задач вивчених типів.

 

с. 117-119

 

58.

 

Задача на різницеве порівняння.

 

с. 119-120

 

59.

 

Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами.

 

с. 121-122

 

60.

 

Взаємозв’язок  дій додавання  і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання.

 

с. 122-124

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Магда Юлія
    Цікаво скористатись. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Демко Слава
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Вишневська Поліна Іванівна
    Корисно для вчителя. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Супрун Мирослава Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Рудченко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Плахтій Маринка Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Решітько Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Khasanjuk Galina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Горошко Марина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
27321
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку