Шановні колеги! Пропоную до Вашої уваги орієнтовне календарне планування з математики 1 клас 1 семестр за підручником О.Гісь. Можливо потрібна корекція кількості уроків та нумерації сторінок за підручником 2018 року.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
|
|||
1. |
|
Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення Порівняння предметів за кольором, розміром, формою, призначенням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і», «або», «якщо…, то…» |
Сторінки (підручник) c.6-7
|
2. |
|
Аналіз спільних та відмінних ознак предметів. Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою. |
c. 8
|
3. |
|
Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, довжиною, висотою, товщиною. |
c. 9-10
|
4. |
|
Просторові відношення.
|
c. 11-12 |
5. |
|
Напрямки руху.
|
c. 13-14 |
6. |
|
Числа. Дії з числами Лічба. Натуральні числа 1 - 10 Сукупність предметів (множина). Кількість предметів сукупності (множини). Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10. |
c. 14-17
|
7. |
|
Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж». |
c. 18-20
|
8. |
|
Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення.
|
c. 20-22
|
9. |
|
Число «один». Цифра 1. Написання цифри 1.
|
c. 23-24
|
10. |
|
Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами – об’єднання, вилучення. |
c. 24-25
|
11. |
|
Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та «–». Доповнення записів знаками «+» і «–». |
c. 26-27
|
12. |
|
Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел. |
c. 27-28
|
13. |
|
Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох. |
c. 29-30
|
14. |
|
Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел. |
c. 30-32
|
15. |
|
Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант. |
c. 32-34
|
16. |
|
Число «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4 способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел. |
c. 34-36
|
17. |
|
Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел. |
c. 37-38
|
18. |
|
Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка. |
c. 39-41
|
19. |
|
Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів. |
с. 42-43
|
20. |
|
Число «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел. |
с. 44-45
|
21. |
|
Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
c. 46-48
|
22. |
|
Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. |
c. 49-50
|
23. |
|
Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта. |
c. 51-52
|
24. |
|
Величини Час. Доба. Тиждень Час. Доба та її частини. |
c. 52-53
|
25. |
|
Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує». |
c. 54-55
|
26. |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури Геометричні поняття Точка. Пряма. Крива. |
c. 56-57
|
27. |
|
Замкнена лінія. Незамкнена лінія.
|
c. 58-59
|
28. |
|
Промінь. Відрізок. Побудова відрізків.
|
c. 59-61
|
29. |
|
Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків. |
c. 62-63
|
30. |
|
Ламана. Ланки і вершини ламаної.
|
с. 63-64
|
31. |
|
Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної.
|
c. 65-66
|
32. |
|
Числа. Дії з числами Натуральні числа 1 - 10 Склад чисел 2, 3, 4, 5. |
c. 67-70
|
33. |
|
Закріплення складу чисел 2 – 5.
|
c. 70-72
|
34. |
|
Закріплення складу чисел 2 – 5.
|
c. 72-73
|
35. |
|
Склад чисел 6, 7.
|
c. 74-76
|
36. |
|
Склад числа 8.
|
c. 77-79
|
37. |
|
Склад числа 9.
|
c. 79-81
|
38. |
|
Склад числа 10.
|
c. 82-83
|
39. |
|
Закріплення складу чисел 6–10.
|
c. 84-85
|
40. |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10 Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів.
|
c. 86-87
|
41. |
|
Розв’язування задач на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножини з множини. Кругові приклади. |
c. 88-89
|
42. |
|
Число «нуль». Утворення числа 0. Порівняння нуля з числами першого десятка. |
c. 89-90
|
43. |
|
Додавання і віднімання нуля. |
с. 91-92
|
44. |
|
Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем. |
с. 93-95
|
45. |
|
Додавання й віднімання за числовим променем.
|
с. 96-97
|
46. |
|
Поняття «пара». Парні й непарні числа. |
с. 98-99
|
47. |
|
Лічба парами.
|
с. 100-101
|
48. |
|
Додавання в межах 10.
|
с. 102-103
|
49. |
|
Віднімання в межах 10.
|
с. 104-105
|
50. |
|
Сюжетні задачі Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розвязування задач Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці. |
с. 106-107
|
51. |
|
Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі. |
с. 108-109
|
52. |
|
Скорочений запис умови задачі.
|
с. 109-110
|
53. |
|
Задача із зайвими даними.
|
с. 111
|
54. |
|
Збільшення та зменшення числа.
|
с. 112-113
|
55. |
|
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.
|
с. 114-116
|
56. |
|
Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
с. 116-117
|
57. |
|
Розв’язування задач вивчених типів.
|
с. 117-119
|
58. |
|
Задача на різницеве порівняння.
|
с. 119-120
|
59. |
|
Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами.
|
с. 121-122
|
60. |
|
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання.
|
с. 122-124
|