Орієтовне календарно-тематичне планування. "Основи здоров'я" 4 клас. 2018-2019 н.р.

Про матеріал

Орієнтовне календарно – тематичне планування «Основи здоров'я» для 4 класу 2018-2019 н.р. Враховано практичні роботи згідно Оновленій Програмі 2016 року.

(за програмою 34 год; з них резерв – 2 год)

Підручник О.В.Гнатюк Основи здоров'я 4 клас Київ «Генеза» 2015

Перегляд файлу

ОСНОВИ  ЗДОРОВЯ

(за програмою 34 год; з них резерв – 2 год)

Підручник О.В.Гнатюк Основи здоров’я 4 клас Київ «Генеза» 2015

 

 

Дата

з/п

 

Зміст навчального матеріалу

Примітки

-

-

І СЕМЕСТР         Здоровя людини (4 години)

-

 

1

Цінність і неповторність життя і здоров'я людини.

 

(с.6 – 9)

 

2

Безпека життєдіяльності.

(с.10 – 13)

 

3

Цілісність здоров’я: взаємозв’язок фізичної, соціальної і духовної, його складових.

(с.14 – 15)

 

 

4

Чинники здоров'я. показники розвитку дитини.

Практична робота. «Визначення рівня фізичного розвитку».*

(с.16 – 19)

 

-

-

Фізична складова здоровя (6 годин)

-

 

5

Збалансоване харчування. Вітаміни, мінерали, їх значення для здоров’я. Питний режим. Значення води для життя і здоров’я людини.

(с.22 – 27)

 

6

Вплив рухової активності на розвиток організму. Принципи загартовування.

(с.28 – 32)

 

7

Профілактика порушень зору, слуху у школярів.

 

(с.33 – 37)

 

8

Профілактика порушень  опорно-рухового апарату у школярів. Відновлення рівня здоров’я після хвороби.

Практична робота. «Вправи для профілактики плоскостопості»

(с.38 – 43)

 

 

9

Гігієна порожнини рота.

Практична робота. « Гігієнічний догляд за порожниною рота».*

(с.44 – 46)

 

10

Гігієна оселі. Повітря, його значення для здоров’я. Мікроклімат приміщення. (с.47 – 51)

Практична робота. Складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі».*

 

(с.47 – 51)

-

-

Соціальна складова здоровя (16 годин)

 

-

 

11

Традиції збереження здоров'я в родині.

 

(с.58 – 59)

 

12

Знайомство з людьми. Дружба і здоров’я. Розбудова дружніх стосунків.

Практична робота. Рольова гра: «Будьмо знайомі!»

 

(с.60 – 64)

 

13

Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям.

Практична робота. «Моделювання ситуацій відмови від небезпечних пропозицій».

 

(с.65 – 71)

 

14

Профілактика вживання тютюну і алкоголю.

 

(с.72 – 77)

 

15

Вплив телебачення, комп’ютерів, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров’я. Вплив реклами на рішення і поведінку людей.

(с.78 – 85)

 

16

Підсумковий урок за семестр.   

 

 

 

-

-

ІІ СЕМЕСТР

 -

 

17

Інфекційні хвороби, що набули соціального значення.

 

(с.86 – 89)

 

18

Охорона здоров'я дітей.

Практична робота. «Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами».

(с.90 – 94)

 

19

Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо.

(с.95 – 99)

 

20

Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів.

(с.100 – 104)

 

21

Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи.

 

(с.105 – 109)

 

22

Безпека руху пішоходів

 

(с.110 – 117)

 

23

Сигнали регулювання дорожнього руху.

(с.118 – 122)

 

24

Види перехресть. Рух майданами.

(с.123 – 125)

 

25

Дорожньо - транспортні пригоди.

(с.126 – 128)

 

26

Групи дорожніх знаків (6.1-6.4, 6.8-6.15, 7.1.4).

(с.128 – 134)

-

-

Психічна і духовна складові здоров’я (8 годин)

-

 

27

Самооцінка і поведінка людини.

(с.136 – 140)

 

28

Упевненість і самовпевненість

.(с.141 – 142)

 

29

Повага і самоповага.

(с.148 – 150)

 

30

Вибір і досягнення мети

Практична робота. Виконання проекту «Відомі параолімпійці».*

(с.145 – 147)

 

31

Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини.(с.143 – 144)

(с.143 – 144)

 

32

Звички і здоров'я. Формування звичок.

Практична робота. Виконання проекту з формування корисної звички. *

(с.151 – 153)

 

33

Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя.

Практична робота. Виконання проекту. «Здоров’я – всьому голова!»

(с.154 – 157)

 

34

 Узагальнюючий урок.

 

-

-

* Практичні роботи, які слід виконувати не лише в класі, а й вдома з допомогою батьків.

 

-

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лукіна Катерина
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
19 липня 2018
Переглядів
6167
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку