Орієнтовне календарно – тематичне планування «Основи здоров'я» для 4 класу 2018-2019 н.р. Враховано практичні роботи згідно Оновленій Програмі 2016 року.
(за програмою 34 год; з них резерв – 2 год)
Підручник О.В.Гнатюк Основи здоров'я 4 клас Київ «Генеза» 2015
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
(за програмою 34 год; з них резерв – 2 год)
Підручник О.В.Гнатюк Основи здоров’я 4 клас Київ «Генеза» 2015
Дата |
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
- |
- |
І СЕМЕСТР Здоров’я людини (4 години) |
- |
|
1 |
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини.
|
(с.6 – 9) |
|
2 |
Безпека життєдіяльності. |
(с.10 – 13) |
|
3 |
Цілісність здоров’я: взаємозв’язок фізичної, соціальної і духовної, його складових. |
(с.14 – 15)
|
|
4 |
Чинники здоров'я. показники розвитку дитини. Практична робота. «Визначення рівня фізичного розвитку».* |
(с.16 – 19)
|
- |
- |
Фізична складова здоров’я (6 годин) |
- |
|
5 |
Збалансоване харчування. Вітаміни, мінерали, їх значення для здоров’я. Питний режим. Значення води для життя і здоров’я людини. |
(с.22 – 27) |
|
6 |
Вплив рухової активності на розвиток організму. Принципи загартовування. |
(с.28 – 32) |
|
7 |
Профілактика порушень зору, слуху у школярів.
|
(с.33 – 37) |
|
8 |
Профілактика порушень опорно-рухового апарату у школярів. Відновлення рівня здоров’я після хвороби. Практична робота. «Вправи для профілактики плоскостопості» |
(с.38 – 43)
|
|
9 |
Гігієна порожнини рота. Практична робота. « Гігієнічний догляд за порожниною рота».* |
(с.44 – 46) |
|
10 |
Гігієна оселі. Повітря, його значення для здоров’я. Мікроклімат приміщення. (с.47 – 51) Практична робота. Складання рекомендацій «Як підтримувати чисте повітря в оселі».*
|
(с.47 – 51) |
- |
- |
Соціальна складова здоров’я (16 годин)
|
- |
|
11 |
Традиції збереження здоров'я в родині.
|
(с.58 – 59) |
|
12 |
Знайомство з людьми. Дружба і здоров’я. Розбудова дружніх стосунків. Практична робота. Рольова гра: «Будьмо знайомі!»
|
(с.60 – 64) |
|
13 |
Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Практична робота. «Моделювання ситуацій відмови від небезпечних пропозицій».
|
(с.65 – 71) |
|
14 |
Профілактика вживання тютюну і алкоголю.
|
(с.72 – 77) |
|
15 |
Вплив телебачення, комп’ютерів, мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров’я. Вплив реклами на рішення і поведінку людей. |
(с.78 – 85) |
|
16 |
Підсумковий урок за семестр.
|
|
- |
- |
ІІ СЕМЕСТР |
- |
|
17 |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення.
|
(с.86 – 89) |
|
18 |
Охорона здоров'я дітей. Практична робота. «Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами». |
(с.90 – 94) |
|
19 |
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо. |
(с.95 – 99) |
|
20 |
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних заходів. |
(с.100 – 104) |
|
21 |
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи.
|
(с.105 – 109) |
|
22 |
Безпека руху пішоходів
|
(с.110 – 117) |
|
23 |
Сигнали регулювання дорожнього руху. |
(с.118 – 122) |
|
24 |
Види перехресть. Рух майданами. |
(с.123 – 125) |
|
25 |
Дорожньо - транспортні пригоди. |
(с.126 – 128) |
|
26 |
Групи дорожніх знаків (6.1-6.4, 6.8-6.15, 7.1.4). |
(с.128 – 134) |
- |
- |
Психічна і духовна складові здоров’я (8 годин) |
- |
|
27 |
Самооцінка і поведінка людини. |
(с.136 – 140) |
|
28 |
Упевненість і самовпевненість |
.(с.141 – 142) |
|
29 |
Повага і самоповага. |
(с.148 – 150) |
|
30 |
Вибір і досягнення мети Практична робота. Виконання проекту «Відомі параолімпійці».* |
(с.145 – 147) |
|
31 |
Бажання, можливості, обов’язки. Воля і здоров’я людини.(с.143 – 144) |
(с.143 – 144) |
|
32 |
Звички і здоров'я. Формування звичок. Практична робота. Виконання проекту з формування корисної звички. * |
(с.151 – 153) |
|
33 |
Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя. Практична робота. Виконання проекту. «Здоров’я – всьому голова!» |
(с.154 – 157) |
|
34 |
Узагальнюючий урок. |
|
- |
- |
* Практичні роботи, які слід виконувати не лише в класі, а й вдома з допомогою батьків.
|
- |
1