"Осінь надихає"виховна година .

Про матеріал
Навчитися бачити красу землі ,збагатити уявлення дітей про пори року ,збагачувати їх словниковий запас .Розвивати фантазію ,уяву ,увагу ,виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

                   Виховна година : ”Осінь надихає”

Мета: навчитися бачити красу землі,збагатити уявлення дітей про пори року –

осінь; удосконалювати вміння зв’язного і послідовного викладання думки, зба-

гачувати словниковий запас учнів. Розвивати фантазію,уяву,увагу,виховувати

любов до природи.

Обладнання: дари осені, листочки дерев, ілюстрації, костюм осені , яблука ,

зонтики для танців , назви місяців розрізані .

                                               Хід заняття

I.Організаційна частина

Ведуча

Ось і осінь стоїть на порозі

Розфарбовує гарно ліси

Щедра осінь давно у дорозі-

І добра принесла і краси…

І красою нам очі милує,

Тішать серце рясні кольори.

І врожаєм хорошим дивує

Усміхається сонце згори.                                                                                                                              –Та    - Так ,  дітки правильно ,- це осінь.

 

II.Основна частина   

I.(Діти розповідають вірші)

1.   Ясноока тиха осінь

      Ходить між дубів і сосен

      І малює кожен лист

      Бо малярський має хист.

2.   Осінь часу не марнує,

       Швидко сцену декорує:

       На березу жовте листя

       А на ясен – золоте.

       Клен красується барвисто

       Мов червоний мак цвіте.

3.    Тільки сосни і ялини

       У вбранні своїм без зміни

      Залишилися на сцені

      Бо вони – вічнозелені.

4.   Це для нас осіння казка –

      На виставу йдіть , будь ласка !

      Співаки – пташині хори ,

      А дерева – то актори .

5.   У золоті , у янтарі

      Красуня – осінь на дворі .

      Яка зворушлива вона ,

      Пора замріяна й сумна .

6.   Осінь наша , осінь –

      Золота година ,

      Неба ясна просинь ,

      Пісня журавлина .

7.   Бабиного літа

      Довгі , білі коси …

      І дорослі й діти

      Люблять тебе , осінь .

8.   Та не тільки славна

      За свою ти вроду –

      Урожай іздавна

      Ти несеш народу .

9.   Щедра і дорідна ,

      Пахнеш ти медами ,

     Славиш край наш рідний

     Зерном і плодами !

10  .Осінь , осінь , осінь 

     В гості тебе просимо
     З щедрими хлібами ,високими снопами ,

     З листопадом і дощем , з перелітним журавлем .

Ведуча: Давайте ж запросимо осінь до нас на свято піснею ( Диво – осінь ) Входить осінь.

Осінь : Добрий день ! В добрий час !

               Рада дуже бачить вас !

                Я – Осінь чарівна і ясна .

                Я – дивна наче казочка сама .

                Тримаю пензлик у руках ,

                Малюю я в садках , в гаях .

                Малюю всюди – тут і там ,

                 Щоб догодити , любі , вам .

Завдання вам я принесла : братів осінніх ви складіть .( Діти складають назви осінніх місяців . )

II.Складання віршів .

Ведуча : Братів осінніх ви впізнали тепер про осінь мову поведемо і слово в риму доберемо .

За літом , як завжди буває ,

Чарівна осінь …. (наступає )

Як тепле сонечко сміється

То все ще літечко …..(здається )

Та все ж гніздечка опустіли –

Пташки у вирій …..( полетіли )

В теплі краї , як кажуть люди ,

І до весни вже їх ….(не буде )

Не зазвучать пісні для втіхи ,

В природі стало …( тихо – тихо )

І вже нема чому радіти

Бо починає лист ….( жовтіти )

А вітер між дерев гуляє

На землю листячко …( скидає )

Воно кружляє і летить

А потім ляже і ….( лежить )

Дерева зовсім стали голі

Травичка пожовтіла в …( полі )

Поменшав день ось в чому річ

Та стала довга – довга …( ніч )

А осінь все собі мандрує

І землю до зими …( готує )

III. Гра ‘’Дізнайся овоч ‘’

IV. Загадки від дітей.

1.Печуть мене , смажать і варять

    Їдять мене і дуже хвалять ( картопля )

2. Сидить Марушка в семи кожушках

    Хто її роздягає той сльози проливає ( цибуля )

3. Довгий , зелений

    Добрий і солоний

    Добрий і сирий

    Хто він такий ( огірок )

 4. В полі хороше мені

    Зеленіти навесні

    Чим же я – не молодець ?

    Маю диво – корінець

   Все про нього дбаю

   Цукор відкладаю ( буряк )

5. Хто голівоньку свою

    Влітку покриває ?

    І по двадцять хустин

    На голівці має ? ( капуста )

6. На городі виріс дужий 

    Круглий жовтий і байдужий

    До червоних помідорів

    До капусти і квасолі

    Хто цей гордий карапуз?

    Здогадалися ? ( гарбуз )

V. Гра “Хто швидше з’їсть яблуко.”

VI.Гра “Пантоміма навпаки.”

ІІІ.Заключна частина

Ведуча: Ось і дійшло до кінця наше свято

               Дозвольте сьогодні усім побажати

               Багато хороших і сонячних літ .

               Так будьте ж здорові!

               Так будьте багаті !

                Хай діти радіють у батьківській хаті !

                Нехай розквітають лани і оселі

                Так будьте ж щасливі і будьте веселі !

  1. Танець з зонтиками .

Ведуча: Провести осінь і зустріти зиму хочемо ось цим чудовим танком

дівчаток з зонтиками . ( Н. Май “КАП-КАП” )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кузьменко Вiта
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку