Основи галузевої економіки і підприємництва

Про матеріал
Узагальнюючо-підсумковий урок за модулем ЗПК-1 “Оволодіння основами галузевої економіки і підприємництва”. Для закладів професійної (професійно-технічної) освіти
Перегляд файлу

Назва навчального закладу: Державний навчальний заклад «Черкаське вище професійне училище будівельних технологій»

Викладач: Бреус Алла Іванівна

Предмет: основи галузевої економіки і підприємництва

Загальна кількість годин за рік: 13 годин

Урок № 13.

 

Тема. ЗПК 1. Оволодінняосновами галузевої економіки і підприємництва. Підсумковий урок.

Тема уроку: Глобальні проблеми людства. Шляхи подолання викликів в економіці.

Мета уроку:

Формування загальнопрофесійних компетентностей:

ознайомлення із основними тенденціями економічного розвитку країни та галузі; ознайомлення із основними принципами організації підприємницької діяльності та механізмом організації власної справи; 

застосування отриманих знань при вирішенні економічних ситуацій реального життя.

Формування ключових компетентностей:

інформаційно-цифрова;

розробка бізнес-плану підприємства (фірми);

робота в команді;

запобігання конфліктних ситуацій.

Очікувані результати: здобувачі освіти застосовують отримані знання при вирішенні економічних завдань; презентують власні бізнес-плани та створюють блог для їх популяризації; критично та позитивно оцінюють роль та перспективи розвитку галузі у світі та  Україні.

Тип уроку: Комбінований урок.

Методи проведення:

Інтерактивні: виконання інтерактивного онлайн-тесту «Скринька економічних знань», інтерактивна онлайн-гра «Я приймаю рішення»;

Репродуктивні: словесні, наочні, практичні-створення власного блогу;

Інформаційно-рецептивні: публічний виступ; презентація власних бізнес-планів; робота з роздатковим матеріалом уроку- економічного форуму.

Міжпредметні зв'язки: математика, інформатика, зарубіжна література, історія.

Комплексно-методичне забезпечення уроку:

1. Матеріали уроку-форуму - 15 шт. (додаток 1, додаток 6).

2. Бізнес-плани здобувачів освіти.

3. Презентація  «Давос-2020: що обговорювали  наймогутніші люди світу і чим здивувала Україна» (додаток 2).

4. Презентація бізнес-плану  «Служба доставки «Ам Ням» (додаток 3).

5. Презентація «Щастя та наративна економіка — нагальні уроки для України» (додаток 7).

6.Інтерактивне онлайн-тестування «Скринька економічних знань»

 (додаток 4).

http://surl.li/nncy

7. Інтерактивна онлайн-гра «Я приймаю рішення» (додаток 5).

http://surl.li/nnde

8. ПК на базі ОС Windows 7-10, MacOS 10.4-10.15, гаджети учнів на базі Android 5.0-11.0 або Ios 7-14 під час онлайн-тестування, Viber.

Список використаних джерел:

1.Економіка підприємства. Теорія: навчальний посібник / В. І. Захарченко, М.М.Меркулов, О.В. Балахонова.- Львів : Вид-во «Магнолія2006», 2019.- 323с
2. Економіка: підручник для 11 кл. (профільний рів.)./ Л.П. Крупська, І.Є. Тимченко, Т.І. Чорна.- Харків: Вид-во «Ранок» , 2019.- 256с.

3. Деніел Кінеман. Мислення швидке й повільне.- Київ : Вид-во «Наш Формат», 2017.-488с.
4. Роберт Шиллер, Дж.Акерлоф «Хто і як маніпулює вашим вибором».- Київ : Вид-во «Наш Формат»,2017.- 278 с.

Електронні ресурси:

5. http://www.mon.gov.ua

6. Словник економічних термінів

http://surl.li/nndi

 

Хід уроку

I. Організаційний момент

1.1. Мотивація навчальної діяльності

Викладач:Вітаю всіх на щорічному економічному форумі. Нам потрібно багато встигнути: вирішити завдання, підготувати рішення викликів у непростий для всього людства час - період пандемії  від Covid19, який змінив наше життя назавжди. І нам потрібно навчитись жити з викликами, але жити якісно, щасливо і в достатку. Для цього ми маємо основну зброю, яка поза часом, простором і катастрофами, це -знання, а особливо - економічні знання. Ми плідно працювали 12 днів в комітетах, дослідили 12 тем з основ галузевої економіки та підприємництва, і відповідно, предметно можемо спілкуватися на цьому форумі економістів-однодумців.

1.2. Повідомлення теми і мети уроку. Записи в зошити:

Викладач:

Тема форуму – «Глобальні проблеми людства. Шляхи подолання викликів в економіці». Які завдання стоять перед нами сьогодні на  економічному  форумі?

  •                 Ознайомитись  із глобальними проблемами в галузі.
  •                 Ми із задоволенням заслухаємо наших майбутніх підприємців, які представлять бізнес-плани для своїх стартапів і, безперечно, вже знають відповідь на актуальне питання – «Як стати економічно незалежними?»
  •                 Ваше бачення проблем і шляхи їх вирішення ми виконаємо в тестовому режимі, а також ви зможете взяти участь у грі «Я приймаю рішення».
  •                 Розпочнемо роботу над створенням власного блогу.

II.Виконання вправ на вдосконалення вивченого матеріалу та закріплення загальнопрофесійних та ключових компетентностей.

Викладач: Про глобальні проблеми економіки нам повідомить Дацик Дар'я.

2.1 Виступ доповідача. Тема виступу – «Давос-2020: що обговорювали наймогутніші люди світу і чим здивувала Україна»

Доповідь  - Додаток 1

Презентація 1-  Додаток 2

2. 2. Презентація бізнес-проєктів

Викладач:

Бізнес – це бізнес-ідея та бізнес-план. Починаючи власну справу, ми теж повинні спланувати дії. І планувати їх краще в певній послідовності – крок за кроком. Кожен із вас охоче і плідно попрацював і розробив бізнес-план свого стартапу, максимально врахувавши всі вимоги до його структури. Ми просимо всіх учасників форуму представити свої бізнес-плани. (Усі здобувачі освіти -учасники форуму по черзі представляють свої бізнес-ідеї.)

Викладач:

Наш цьогорічний економічний форум-чудова нагода для налагодження стосунків, вирішення спільних економічних завдань та пошук ідей для фінансування бізнесу. Всі представлені бізнес-ідеї чудові і, безперечно, матимуть успіх. З усіма бізнес-проєктами ознайомився кредитний відділ банку «Інвестиції та розвиток Черкащини». Перемогу здобули 2 проєкти.

2.2.1. Запрошуємо представити бізнес-ідею Владиславу Афанасьєву-«Служба доставки Ам Ням».

 Презентація - Додаток 3

2.2.2. Запрошуємо презентувати бізнес-план Єлізавету Романову – «Студія графічного дизайну».

(Представлення бізнес-плану №2, інформаційні матеріали на фліп-чарті )

2.3.Створення блогу.(Колективна робота. Учні створюють власні блоги під керівництвом здобувача освіти  та викладача ).

Викладач:

Обов'язковою умовою успішної підприємницької діяльності є спланована маркетингова політика, а один із заходів - реклама в соцмережах з метою популяризації свого підприємства. Як це зробити - ознайомить відомий блогер Богдан:

Щоб створити власний блог, необхідно мати обліковий запис Google. Заходимо в нього,  відкриваємо вкладку Blogger, створити власний блог, обрати свій обліковий запис-вибрати назву, яка може  бути співзвучною із назвою вашої фірми, яка представлена в бізнес-плані; обрати дизайн; створити допис; наповнити інформацією вкладки.

2.4. Виконання тесту «Скринька економічних знань». - Додаток 4.

(учні виконують онлайн-тест, створений за допомогою Google-Форм).

2.5.Гра “Я приймаю рішення” (створена та проведена за допомогою онлайн-сервісу Kahoot) -Додаток 5 .

Викладач:

Економісти приймають рішення не тільки зважено, але й швидко. Кожне запитання гри необхідно виконати за визначений  час, тому будьте уважні.

III. Домашнє завдання

Закінчити створення власного блогу та представити в них бізнес-проєкти.

 

IV. Рефлексивно-оцінювальний етап

4.1. Про роль економіки в житті людства та сучасні дослідження в галузі. Висновки. (Викладач). 

Доповідь - Додаток 6.

Презентація – Додаток7.

Висновки – здобувачі освіти занотовують.

4.2. Перевірка виконаних тестів.(Здобувачі освіти коментують та перевіряють)

4.3. Запитання до учасників економічного форуму:

- Які ваші враження від заходу?

- Що для вас виявилося найцікавішим під час виконання цього виду роботи?


Додаток 1

Давос-2020: що обговорювали наймогутніші люди світу і чим здивувала Україна

Щороку відомі підприємці, економісти та меценати збираються на всесвітньому економічному форумі, щоб обговорити актуальні проблеми економіки, фінансів та суспільства. Які ж виклики для світової та української економіки існують зараз?

Ювілейний 50-й Всесвітній економічний форум у Давосі пройшов під знаком кліматичних проблем.

Бізнесмени і політики назвали найбільш ймовірними загрозами для людства наслідки зміни клімату, кіберзагрози та економічну нестабільність.

У 2020 році під час форуму обговорили: питання розвитку нових технологій і можливі загрози від їх впровадження; зміну клімату; розвиток бізнесу в умовах технологічних і соціальних змін; питання професійного розвитку та майбутнє ринку праці; врегулювання воєнних конфліктів у гарячих точках.

“Хедлайнер” на Main Stage - знаменитість на головній сцені — Ґрета Тунберг

Уперше з 2005 року загрози, пов'язані із зміною клімату, посіли перші п'ять рядків з десяти найбільш очікуваних.

Одна з головних суперечок підприємців — дискусія про те, чи повинні компанії враховувати інтереси своїх клієнтів і співробітників нарівні з інтересами акціонерів.

Щоб здивувати бізнес-зібрання в Давосі, потрібно діяти нестандартно. Президент України так і вчинив: запропонував потенційним інвесторам податкові канікули.

“Перші два роки всім інвесторам, які підуть на приватизацію на 10 млн дол і більше, ми даємо податкові канікули: ви не будете платити податок на прибуток протягом п'яти років”, — заявив Володимир Зеленський

Реальним кейсом, з яким уряд повернувся додому з Давосу, став меморандум про взаєморозуміння між Міністерством інфраструктури та німецьким залізничним оператором Deutsche Bahn.

Мета українського уряду — підвищити ефективність і якість залізничних перевезень в Україні шляхом використання досвіду успішної європейської залізничної компанії.

 Такі актуальні проблеми економіки світу та України є сьогодні.


Додаток 2

Презентація 1. «Давос-2020: що обговорювали  наймогутніші люди світу і чим здивувала Україна»

https://lh3.googleusercontent.com/RH3pAV87NDUAW3YHStKwdoM9PLD5v9L57IJ8Oe3HdZQZyls4sETnDlsPXuSbz8kBLAJuHzCU9FNpdQ4ECurZndBDKuFOAsEAVjieICVJwgdmnU8GFwxiKRTVjZfPyQxbWLqwqksv

https://lh5.googleusercontent.com/BMrr8wQig6KharAARC-S0KLQvVz1YoSnSTvfDs1t7YVa9_Cf0ACZj6v32SPw2zYNAKB8rIq6nMFeyKIzficSU8p1dGOTMwTjUb8YJNp2sNBE62Lq4mAu3B2JIf4Kk_y7wzKhM_6L

https://lh3.googleusercontent.com/GLFYbTaEevM0Nyqi9GEYZuglO7WVT7iQlUYTqh-MSJrvD6V7jSFDKErKY_ZykI91WGsS05hh-qKyb8CmPWRI4fwKjDaXQQvqD31ov0ml40QGPTrJmtE3BYHA4YAgS1RXEfzDjG69

https://lh6.googleusercontent.com/VKhwOyJtk8cKPo2_P_3HeZAWv-84Sa3RCTJ2p6ZamFC66xHkHezZdo5dm6gcENqgDDApoRC1IPHkyq_Ycbt_keYWyuTiMKAwoJuXzGstV2FayUglzSAsOfzjOIg_lNB5zDX2-O1b

https://lh6.googleusercontent.com/4DgUEnzba_m2yFG8yTqanEmBkgwupFYAHrhsmotXsG1PVVqF_WMYBlleo4kGElhlKfsnWwWfYjJjFKs4qNAQipWfN-vD4ryNi2YU5FvMWWM0WHZkCWieouLnRVH9X7fvANkv53tz

https://lh4.googleusercontent.com/06mwAeogfDIMH3hRz9HSFPWrXpBle7_oa1mLiIq6pBEjJs49LEp_v0eOd5lkUU8eAxS7k1jb6pLba55mubczhatHPU-RJpKaKmptzJEdFEQUZQlZFNdWciVSPqooaVtFbNc3Rd6Y

https://lh5.googleusercontent.com/by2qwzXIMOAOyD7aa1lwYERatjlCKt6ZXMkClSV9CPESMHNaeYkzt5ryPgaA5uwVMnR7R8Eof8OiNXmzgBbqU4DOZbi3rHvfZtJ1WgnicBGZ8Z-08gXydEQLbumaBXcafkgh4LEJ

https://lh5.googleusercontent.com/h09XsOA--zppRYRxwS5v14iovJ1OUz5Wp2f8o5MM_VzpxP-mGHakZcRB3pqY3a1Je7gyYa9OUo8nUR26P7z2IYUWBdEpTv3p6pzgR5PCfiCaNuRCOO4-5M0uAHwiKGkPVddL4CAF

 

 

Додаток 3

Презентація бізнес-плануСлужба доставки «Ам Ням»

https://lh5.googleusercontent.com/gYpfvQBusRszUoDMqe_aZZVWFxK9S6pndfmbpJbBrO8iTengJgxKS6NUd2KgzmRcqceLzRRYoye-9MbhR5Hh0rNg2Xqra8TIB1YrB7eC6e9XBLkFCWSOZuKCmT2NGG5vl-ef3JTx

https://lh4.googleusercontent.com/csNNiVHtBKrK9Mxf3EH4wNxxgjLtaSMWqT0WTLqnufuGoscWbS7H7vpf5d-bVw9yqGRqn0BKVOnF9IjK2W47DDsaxdUiERyfjlS5SwaxLA05elmbW_9w4Ev9o6lhgNngtw86fNkl

https://lh5.googleusercontent.com/ANsijxhe9aSaF-WAMy7oauLzn1j4cUrXVxujIBi3CxPguVXa9fP1sjW0jPzSaJF71OgzQB2sedL8j_cn4nRIO1DguNDmcJmmmBQwjAe9W2M3NgC-qvvXkbh4HFMHrlFS2V4dM5if

https://lh3.googleusercontent.com/U0_4pJ-Px2PQUfMPt2oqwJyX1bz3_SnMjmQhMPFuflpXzw49-ROaCMH3P1fD7v_oIMskJA7V7pzsUzuVLyn5sJnbmgEOSYoheQE0zI_SiEFiFw2jAy9HYZ2fMASSzeJPhz_ekFfD

https://lh3.googleusercontent.com/8ph8he0HIcWM3A6hmBFTSpzPyvFMviI2sGVNZ0dZZSI8MxYZdh6hTq88eM6ViQ-dUnCJ9WcJ7YSeQI2sEkShTIaNMV-IH0cVCtTnkUiKHIq9Z_v-Wz1RhMa04PtNY9Vn6EEMP0J5

https://lh3.googleusercontent.com/ruL16cDYXqG6okLcydsKgGIYLG3eGogQIYvl4j_NPAFaFdqd5sDimLl-r3rDCzNCPWHPyR9DjTCTm7SPuddq-hb33jrgbJCC_KnJVtddFn-ksjdNgRQkgHj1RYDM2uRdQj_KD3Ix

https://lh5.googleusercontent.com/icblrYgxoiWRf6iSKI7ISyyGwOCle-S6HULoamCkAOVF0M0VoJw1-KsgvUQv6r9OSKjYwv3gLpnSs70y2qXYBJ781QkVu-cvprzE64ttF-Ach-X6G0Y8HDlYMPRp_sC0oIySgYEC

https://lh5.googleusercontent.com/jHPnyxvWWQDR76SJBkLxd6J1G4Yl8zY19x02Emzm2K1tyE9YTJxbL1X7Fy1aqTdn_dzVDL23FGU7f19UGCOi2Pnx3oOJIfN8hlT6WSdPwevRntW3y4SydX9plb9RD6MqI-Rdf6nm

https://lh6.googleusercontent.com/DjO_Qz2uo1PASqzaP7IlwOtST_dlZJPROGvpnPsg4k0yNFDpBfevfEVV5WS82Q7GM1W8K3h0Y0HnXSHgffu55mq35jK8g-5ANYtJWIe9HXCT0Xr52l4DhdYVWdta_nh7IzgT-CwT

https://lh4.googleusercontent.com/wula9X5wev4HT2p9CJKM4uqtxvf_qR4BZg0YqQ2jV53N2fj3x9xqtKATdTzjIGFydOqjLEGyhaTpXShXy3nY2rNjG-yZ68rNGvbmK70xbUp-iXVQnt4akdgSY5crXEW2J3Zz4c-5

 

 


Додаток 4

Інтерактивне онлайн-тестування «Скринька економічних знань»

http://surl.li/nncy

(учні виконують онлайн-тест, створений за допомогою Google- Форм)

https://lh5.googleusercontent.com/GS5arI6AjxKS0c9xRdUvmhwnGITEUt5Bsha5ZmY7rTy-2ktDDgHtwVPJ_OPF8aWERrm82Aq2g-G0AlhgtStwjRlZNmkCFiZOrtJfaTmgjJnCdQ8QAUxMjjJAs53rNtUhXeS7jUvA

1. Економічні потреби – це:

А. Потреби, які можуть бути задоволені шляхом споживання товарів або послуг;

В. Блага, які необхідні людині;

С. Речі та послуги, які Ви можете придбати на обмежені ресурси;

D. Природні ресурси, капітал та праця.

2. Що не відноситься до інвестиційних благ:

А. Послуги банків;

В. Гребля;

С. Машина;

D. Послуги метрополітену.

3. Якими причинами можна пояснити існування економічних проблем?

А. Безмежністю потреб та обмеженістю ресурсів;

В. Наявністю безробіття та інфляції;

С. Зростанням населення Землі;

D. Забрудненням навколишнього середовища.

4. Оскільки потреби людей безмежні, а ресурси для їх задоволення обмежені, суспільство прагне ефективно використовувати наявні ресурси. Це означає, що суспільство повинно:

А. Балансувати доходи та видатки;

В. Обмежувати використання ресурсів;

С. Зберігати якомога більше грошей;

D. Використовувати ресурси таким чином, щоб отримувати максимальну віддачу.

5.Ринок товарів та послуг знаходиться в рівноважному стані, якщо

А.Попит дорівнює пропозиції;

В.Ціна дорівнює витратам плюс прибуток;

С.Рівень технологій змінюється поступово;

D.Обсяг попиту дорівнює обсягові пропозиції.

6. Чи відносяться гроші до виробничих ресурсів?

А. Так, якщо на ці гроші купують капітальні ресурси;

В. Ні, якщо вони не знаходяться на банківському рахунку;

С. Так, але тільки за умов, коли оплачуються товари та послуги.

D. Ні, бо гроші є фінансовим засобом.

7. Маркетинг включає напрямки:

A. Дослідження і аналіз ринку;

B. Канали розповсюдження товару;

C. Продаж і рекламу товару;

D. Все вищезазначене.

8. Найвірогідніше, підприємець прагне скоротити витрати виробництва, щоб:

A. Збільшити суму прибутку;

B. Не допустити конкурентів на свій ринок збуту;

C. Зменшити кількість робітників і розмір заробітної плати;

D. Правильні відповіді А і В.

9. Глобалізація економіки пов’язана з:

А. Формуванням сукупності взаємопов’язаних та взаємозалежних економік;

В. Становленням цілісного всесвітнього господарського організму;

С. Зменшенням економічної залежності країн та регіонів;

D. Формуванням міжнародної валютної системи.

10. Глобальні проблеми слід вирішувати з урахуванням інтересів:

А. Всіх народів;

В. Високорозвинутих країн;

С. Країн, що розвиваються;

D. Регіональних об’єднань країн.

11. До економічних інструментів подолання екологічної кризи слід віднести:

А. Удосконалення діючого природоохоронного законодавства;

В. Розробку та впровадження ресурсозберігаючих технологій;

С.Впровадження екологічного податку з виробників, які застосовують екологонебезпечні технології;

D. Еколого-правове виховання.

12. До глобальних проблем не відносяться:

А. Забезпечення людства сировиною, енергією, продовольством;

В. Прискорення економічного розвитку країн;

С. Мирне освоєння космічного простору;

D. Охорона прав людини.

 


Додаток 5

Інтерактивна онлайн-гра «Я приймаю рішення»

(створена та проведена за допомогою онлайн-сервісу Kahoot)

http://surl.li/nnde


Додаток  6

Про роль економіки в житті людства та сучасні дослідження в галузі. Висновки

Щастя та наративна економіка — нагальні уроки для України

Гроші та історії

Багато відомих економістів сьогодні виходять за межі традиційної економічної теорії. Припущення, що люди — суто раціональні істоти, які у своїх рішеннях керуються тільки розумом, давно ставлять під сумнів. В економічній поведінці діють емоції, на наш вибір у супермаркеті впливає несвідоме, ринки залежать від страхів, а для прогресу важлива віра. Це речі, про які дедалі частіше говорять економісти.

Класичною вже стала книжка нобелівського лауреата Деніела Канемана “Мислення швидке й повільне” (Thinking, Fast and Slow). Вона про те, як «швидке мислення» — інтуїція, звички, емоції — впливають на наші рішення, чому це може бути добре і чому це може бути погано.

Наративна економіка, або економіка історій.

Роберт Шиллер, нобелівський лауреат з економіки, який передбачив дві глобальні фінансові кризи, також говорить про ірраціональне. Але його акцент — це історії, stories.

Він пропонує поняття «наративної економіки», або економіки історій. Його цікавить те, як історії стають «вірусними» і як вони спричиняють зміни поведінки у людей. “Економічні зміни визначаються історіями, — говорить він під час зустрічі в “Українському домі”. — Зміни, які ми бачимо, є більш психологічними, ніж ми думаємо”.

Деякі історії постійно повертаються, крізь століття та тисячоліття. Нинішній страх перед штучним інтелектом, на його думку, є різновидом страху перед машинами, які заміщують людей – сходить аж до Гомерової «Іліади» і викликало страх: людей активно заміняють машини. 

У цьому страхові більше ірраціонального, ніж раціонального, і робота над цим страхом стає важливим елементом економічної політики урядів. Страхи та надії визначають розвиток економіки і часто є головними причинами криз чи стрибків.

Уряди та щастя

“Софтові”- (м'які) речі все більше цікавлять не тільки економістів, а й урядовців. Один із трендів сучасних обговорень у світі — це спроби знайти додаткові показники, що вимірюють успішність суспільств. Одним із таких показників стає щастя (happiness) .

Свої думки про щастя також висловлює Андерс Фоґ Расмуссен, колишній прем’єр Данії та екс-генеральний секретар НАТО. Індекси щастя з року в рік називають Данію однією з найщасливіших країн планети — кілька років поспіль вона займала перше місце. 

Ключ до цього — у тому, що Данія має стабільний та гармонійний соціально-економічний розвиток. Але, на відміну від інших капіталістичних країн, на кшталт США, Данія більш справедливо розподіляє багатства. Важливою в цій країні є не тільки цінність заробляння багатств, але й їхнього перерозподілу. 

Успішне врядування, нульова толерантність до корупції, економічна стабільність/самореалізація в суспільстві — ключі до данської та української формули щастя 

Висновки

Щастя, емоції, надії, страхи, історії, залученість, справжність — ці поняття зі словника індивідуального життя все більше визначають життя великих систем: світової економіки, суспільних організмів та державних структур. 

Перед Україною стоїть багато невідкладних завдань. Отож, вперед, моя країно, і прекрасна молодь до щасливого, економічно стабільного  суспільства та передової економіки  світу!


Додаток 7

Презентація

«Щастя та наративна економіка — нагальні уроки для України»

https://lh4.googleusercontent.com/wImVW4U5Tr4N_iFkC7rvvyxpJCMsLBehvLRB3MzBxiIfDrDdNZahpAm2naZM_sLoJ1XwAEPYZyt4Xh8vNCb_DDHCJ4gHBiES1J24Rhb97q3vEzFAvWXxKtyN1HC9i7u_U6ub32t9

https://lh4.googleusercontent.com/apgqKyEKNtHh_lKmWEBNIjYwYHYoYRnoBPO7J9oQpaSasnpjSsogW-Z-yko7Jqr-ALjU2XKt5bypSpcD50w0KmuZkAVey2-fVllqWXOBCFqErok3qdLCJQUhFdJqdm9m61FIY-l3

https://lh4.googleusercontent.com/MrX68nX8HAaNIzLLC4raO3KttyOq2Pi35WDMpB20qPb-S25G7ho0ruO4l6wiNlHHddvXcxEe0WKUhaAZgNW-39qJ0L_v4EgkLSFBzR3o0ca-8zxU6_58_DYF1wdFRS8_MuwwucR_

https://lh6.googleusercontent.com/geue3fsamMh0sY69X5fiwjyqWLghLnJTTXcDPHEW8vQCTDEA80aeBnWz5vasa9yxjFlqd14LnLCjfdGzH3-bHyxsvaGvGejr1ztZ6TOf52O6D5TYX7s0NTIyzxWdvyyRMzYSd9_u

https://lh5.googleusercontent.com/K7IUo9o0QL7YkHTjw0u4YoiDKnEDEQm_zgb_fTfoNZMLYEvpHVwGL5GjTedc1qfsK1s8WfpCIY5R2FyJKB7GgIsZSEDbW6boYLNMc4u6RzX8mEYcvMyasAbItINpWa2XRnrjBi7n

https://lh4.googleusercontent.com/MIOh5X3oAoxaHLI4r1dTqdB183lEAKP_fvXLxcD8NFLMDy-EOy8rF2lPq1d7DSFntHawhNh0SqYp5CtFDxnl3mrZm1jA0UaajVHIxHdQlNFMbinSeRxod2oQYLb8dT75V_rYC6lG

https://lh5.googleusercontent.com/O7uv4XPBeydTt7REYSIC1PursltXGnBVn6zUWivBaEGOHep-onNJVN70tDOK_d2RV-yOeOjVonf_MwzS7SKmGXOwF36I3eYxO-qwNqDzMD4j0WTnXyAPu9wODM4t8CCio7SZ4uGk

https://lh3.googleusercontent.com/7vZRfQBJ-z0zjAH7oV4crPFFgtGWnFq9mSwgFM0BUDTY_25yNSUXULQUVp86i9pyYG6lfrtHyoMEMAMHDrnqzSpTtCYo5VsiSdzuX8FbGFI-VkESHFx6qHqV3FIIeAgtEuOp-agD

https://lh6.googleusercontent.com/oQlYyfHoCJ9oN6Mbnrbdagbbu7SzcQHTwVZ7IyJlT5qdzS1_jInOApkJeyTbkdvJ7lQHB5GeEMxpshUdHjUXkHAchE5dZvwSiVHFGQlJIcjounomrACINqC3Eq5Xdy3VMriwKCgG

https://lh3.googleusercontent.com/9-gsppwTZZbVWSA1055y2q_Drt7BVdBhgTE_puzu-fudikulXxAUpj-HZLdYlA4VwN5vnua-i1QXeC1izpmjskGe7Qo8cJ3ODqYSkZrsEyKKEkDGc_5qysgr0CSDSWXd625sAkYa

https://lh3.googleusercontent.com/2CodjlN6BMwppGNHB7_RX_ML52_tY3QH4BS9cg1eRgfGyYAbXZzoupZRHFiAHl4TJ-VFX01yt_QEEVB0WHFFyEMtqk94Q6quUUeacoFC4aQWX7JiqIZyRkkNFaSMQejIg9EfaNxT

https://lh5.googleusercontent.com/GI8DumpZsOJZgn4ys5YAIfwe__zh33y_Qp2f9JiverPZhpcUbZ-RkZGgfSaQVsGQtdMxbkLLXhfTyN6ZdDlsdwQkxDgv0RX-loTir03rqC8t8I2A7NEweZ9t5elvWkxoqzsau9ko

 

 

doc
Пов’язані теми
Економіка, Розробки уроків
Додано
24 березня 2021
Переглядів
2752
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку