Основи інклюзивного навчання хімії відповідно до концепції Нової української школи

Про матеріал
Нова українська школа має на меті важливе практичне спрямування, адже її основою є принцип рівності та дитино центризму, в результаті яких створюється безпечне освітнє середовище із рівними умовами для усіх здобувачів освіти, зокрема для учнів із особливими освітніми потребами (ООП)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

  Основи інклюзивного навчання хімії відповідно до концепції Нової української школи Вчитель хіміїБанацька Інна

Номер слайду 2

Актуальність дослідження

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Нова українська школа стала освітньою інновацією, яка має на меті покращення якості освіти та є довготривалою реформою, яка започаткована 27 жовтня 2016 року відповідно до результатів громадських обговорень концептуальних засад реформування системи освіти.

Номер слайду 7

Процес становлення Концепції Нової української школи розпочався 17 серпня 2016 року, коли Міністерство освіти і науки України оприлюднило для першу версію напрацювань, що мала назву «Концептуальні засади реформування середньої освіти».

Номер слайду 8

Концептуальні засади НУШ

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Рекомендації щодо ефективного викладання хімії в інклюзивних класах

Номер слайду 11

Висновки. Отже, поступовий перехід до Нової української школи зумовлений вимогами часу. Основні ключові компетентності Концепції «Нової української школи», зокрема, спілкування державною та іноземними мовами, математична грамотність, компетентності в природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова грамотність, уміння навчатися впродовж життя, соціальні й громадянські компетентності, підприємливість, загальнокультурна, екологічна грамотність і здорове життя, гармонійно входять у систему інклюзивної освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина. Нова українська школа за своєю сутністю, спрямуванням, філософією має бути інклюзивною, тобто такою, що готова прийняти кожну дитину, створивши максимально сприятливе середовище для її освіти, розвитку потенціалу, здібностей і прагнень [1]. Варто зазначити, що інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісноорієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. В процесі виконання роботи нами в повному обсязі реалізовано мету дослідження, спрямовану на вивчення особливостей інклюзивного навчання хімії у концепції Нової української школи. У зв’язку із цим реалізовано наступні завдання: Проаналізовано наукову літературу з питання дослідження. З’ясовано концептуальні особливості Нової української школи для викладання хімії. Визначено ключові аспекти інклюзивного навчання хімії. Розроблено конспекти уроків хімії для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами. 

pptx
Додав(-ла)
Банацька Інна
Пов’язані теми
Хімія, Інші матеріали
Інкл
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку