Висновки. Отже, поступовий перехід до Нової української школи зумовлений вимогами часу. Основні ключові компетентності Концепції «Нової української школи», зокрема, спілкування державною та іноземними мовами, математична грамотність, компетентності в природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова грамотність, уміння навчатися впродовж життя, соціальні й громадянські компетентності, підприємливість, загальнокультурна, екологічна грамотність і здорове життя, гармонійно входять у систему інклюзивної освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина. Нова українська школа за своєю сутністю, спрямуванням, філософією має бути інклюзивною, тобто такою, що готова прийняти кожну дитину, створивши максимально сприятливе середовище для її освіти, розвитку потенціалу, здібностей і прагнень [1]. Варто зазначити, що інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісноорієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. В процесі виконання роботи нами в повному обсязі реалізовано мету дослідження, спрямовану на вивчення особливостей інклюзивного навчання хімії у концепції Нової української школи. У зв’язку із цим реалізовано наступні завдання: Проаналізовано наукову літературу з питання дослідження. З’ясовано концептуальні особливості Нової української школи для викладання хімії. Визначено ключові аспекти інклюзивного навчання хімії. Розроблено конспекти уроків хімії для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами.