«Основи здоров’я». 8 клас.
Тестові завдання з теми: « Психічна і духовна складові здоров’я.»
1. Контекст розвитку - це середовище, в якому розвивається дитина.
Назвіть чинник, що не впливає на розвиток особистості. а) час, місце народження;
б) економічна та політична ситуації;
в) система освіти та культура;
г) технології;
д) колір очей, волосся.
2. Стадії психологічного розвитку. Встановіть відповідність.
Завдання, які людина має розв’язати |
Вік |
1. Формування довіри до навколишнього світу. |
А) 1-3 роки. |
2. Формування почуття незалежності. |
Б) 13-19 років. |
3. Активне дослідження себе і навколишнього середовища. |
В) 6-12 років. |
4. Формування уміння вчитись і досягати успіху. |
Г) молодість. |
5. Визначення того, ким хочеш бути. |
Д) 3-5 років. |
6. Створення сім’ї, народження дітей. |
Е) до 1 року. |
3. Пригадайте піраміду потреб ( за А. Маслоу). Встановіть відповідність.
1. Духовні |
А) харчування, одяг, житло, безпека. |
2. Соціальні |
Б) спілкування і налагодження стосунків з іншими людьми, любов, дружба, належність до групи, успіх, визнання. |
3. Фізіологічні |
В) пізнавальні, естетичні, потреба у самореалізації. |
4. Поміркуйте, що треба робити, щоб досягти мети?
а) боятися помилок, звинувачувати у власних невдачах інших;
б) сумніватися у власному виборі;
в) не вірити у власні сили, сподіватися тільки на сторонню допомогу;
г) прагнути того, що надто дорого коштує, потребує багато часу та зусиль;
д) уявляти кінцеву мету, підтримувати мотивацію, рухатися вперед.
5. Назвіть функції півкуль головного мозку. Встановіть відповідність.
Функції |
|
Півкулі |
1. Логіка, аналіз, мова, читання, письмо, обчислення. |
А) ліва |
|
2. Уява, сприйняття ритму, рими, кольорів, інтонацій, розпізнавання об’єктів, емоцій, |
Б) права. |
|
6. Від чого залежить інтелект людини?
а) маса мозку;
б) кількість мозкових клітин;
в) кількість зв’язків між нейронами.
7. Що сприяє ефективному навчанню?
а) недосипання, розумові перевантаження;
б) стимулювання діяльності мозкових клітин;
в) неправильне харчування;
г) недостатня інтелектуальна активність;
д) психологічні стреси, депресія.
8. Що допомагає концентрувати увагу, щоб запам’ятати важливу інформацію?
а) сторонні звуки;
б) неналежна організація робочого місця;
в) бідний словниковий запас;
г) висока мотивація;
д) надто повільне читання;
е) відсутність перерв.
9. Що треба постійно тренувати для розвитку пам’яті?
а) силу м’язів верхніх та нижніх кінцівок;
б) всі органи чуттів;
в) загальну витривалість;
г) координацію рухів та гнучкість.
10. Розрізняють два види пам’яті: короткострокову (робочу) і довготривалу. Скільки часу робоча пам’ять утримує інформацію? а) до 30 секунд;
б) до 1 хвилини;
в) до 1 години;
г) до 1 доби.
11. Що є найефективнішим інструментом запам’ятовування? а) уява;
б) позитив;
в) гумор, перебільшення;
г) порядок, логіка, нумерація.
12. Що треба робити, щоб добре скласти іспити?
а) відкласти підготовку до останніх днів, а перед іспитами засиджуватися за навчанням допізна;
б) механічно зазубрювати матеріал, повторюючи матеріал до останньої хвилини;
в) готуватися з увімкненим телевізором, або під гучну музику;
г) правильно організувати підготовку, налаштуватися на успіх;
д) зранку перед іспитами не снідати та взагалі забути про солодке.