ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я. 8 клас. Тестові завдання:"Психічна і духовна складові здоров'я"

Про матеріал
Тестові завдання для уроку "Основи здоров'я" . Тема: "Психічна і духовна складові здоров'я".
Перегляд файлу

«Основи здоров’я».  8 клас.

Тестові  завдання з  теми: « Психічна  і  духовна  складові  здоров’я.»

 

1.            Контекст  розвитку - це  середовище, в  якому  розвивається  дитина. 

Назвіть   чинник,  що  не  впливає   на  розвиток  особистості. а)   час,  місце  народження;

б)   економічна  та  політична  ситуації;

в)   система  освіти  та  культура;

г)   технології;

д)   колір очей,  волосся.

 

2.            Стадії  психологічного  розвитку.  Встановіть  відповідність. 

Завдання, які  людина  має  розв’язати  

Вік

1. Формування  довіри  до  навколишнього  світу.

А)  1-3 роки.

2. Формування  почуття  незалежності.

Б)  13-19 років.

3. Активне  дослідження  себе  і  навколишнього  середовища.

В)  6-12 років.

4.  Формування  уміння  вчитись  і  досягати  успіху.

Г)   молодість.

5.  Визначення  того,  ким  хочеш  бути.

Д)   3-5 років.

6.  Створення  сім’ї,  народження  дітей.

Е)   до 1 року.

 

3.            Пригадайте   піраміду  потреб  ( за А. Маслоу). Встановіть  відповідність.

1. Духовні

А)  харчування,  одяг,  житло,  безпека.

2. Соціальні

Б)  спілкування  і  налагодження  стосунків  з  іншими  людьми,  любов,  дружба,  належність  до  групи,  успіх,  визнання.

3. Фізіологічні

В)  пізнавальні,  естетичні,  потреба  у  самореалізації.  

 

4.            Поміркуйте,  що треба  робити, щоб  досягти  мети?

а)    боятися   помилок,  звинувачувати   у  власних  невдачах   інших;

б)    сумніватися  у  власному  виборі;

в)    не  вірити  у власні  сили,  сподіватися  тільки  на  сторонню  допомогу;

г)    прагнути  того,  що  надто  дорого  коштує,   потребує  багато  часу  та  зусиль;

д)    уявляти  кінцеву  мету,  підтримувати  мотивацію,   рухатися  вперед.

 

5.            Назвіть   функції   півкуль  головного  мозку.  Встановіть  відповідність. 

Функції

 

Півкулі

1. Логіка,  аналіз,  мова,  читання, письмо, обчислення.

А)  ліва

 

2.  Уява,  сприйняття  ритму,  рими,  кольорів,  інтонацій,  розпізнавання  об’єктів,  емоцій,   

Б)  права.

 

6.            Від  чого  залежить  інтелект  людини?

а)    маса  мозку;

б)    кількість  мозкових  клітин;

в)    кількість  зв’язків  між  нейронами.

 

7.            Що  сприяє  ефективному  навчанню?

а)    недосипання,  розумові  перевантаження;

б)    стимулювання  діяльності  мозкових  клітин;

в)    неправильне  харчування;

г)    недостатня  інтелектуальна  активність;

д)    психологічні  стреси,  депресія.

 

8.            Що  допомагає  концентрувати  увагу, щоб  запам’ятати  важливу  інформацію? 

а)    сторонні  звуки;

б)    неналежна  організація  робочого  місця;

в)    бідний  словниковий  запас;

г)    висока  мотивація;

д)    надто  повільне  читання;

е)    відсутність  перерв.

 

9.            Що  треба  постійно  тренувати  для  розвитку  пам’яті?

а)    силу  м’язів  верхніх  та  нижніх  кінцівок;

б)    всі  органи  чуттів;

в)    загальну  витривалість;

г)    координацію  рухів  та  гнучкість.

 

10.       Розрізняють  два  види   пам’яті:  короткострокову  (робочу)  і  довготривалу.  Скільки  часу  робоча  пам’ять  утримує   інформацію? а)    до  30  секунд;

б)    до  1  хвилини;

в)    до  1  години;

г)     до  1  доби.

 

11.       Що  є  найефективнішим   інструментом   запам’ятовування? а)    уява;

б)    позитив;

в)    гумор,  перебільшення;

г)    порядок,  логіка,  нумерація.

 

 

 

12.       Що  треба  робити,  щоб  добре  скласти  іспити?

а)    відкласти  підготовку  до  останніх  днів,  а  перед  іспитами засиджуватися  за  навчанням  допізна; 

б)    механічно  зазубрювати  матеріал,  повторюючи  матеріал  до  останньої  хвилини;

в)    готуватися  з  увімкненим  телевізором,  або  під  гучну  музику;

г)    правильно  організувати  підготовку,  налаштуватися  на  успіх;

д)    зранку  перед  іспитами  не  снідати  та  взагалі  забути  про  солодке.   

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лапенков Юрій Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. nazarova sveta
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
9126
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку