Захищаємось від епідемії грипу. Складання переліку профілактичних засобів. Практична робота: виготовлення захисної марлевої пов'язки

Про матеріал

Розширити знання учнів про інфекційні хвороби; вчити запобігати інфекціям, практично ознайомити з діями під час одягання марлевої пов'язки; прищеплювати навички захисту організму при контакті із хворою людиною. Виховувати навички гігієни, турботу про своє здоров'я і здоров'я навколишніх.

Перегляд файлу

Урок  з курсу «Основи здоров´я» в 3 класі.

Тема. Захищаємось від епідемії грипу. Складання переліку профілактичних засобів. Практична робота :виготовлення захисної марлевої пов'язки.

Мета. Розширити знання учнів про інфекційні хвороби; вчити запобігати інфекціям, практично ознайомити з діями під час одягання марлевої пов'язки; прищеплювати навички захисту організму при контакті із хворою людиною. Виховувати навички гігієни, турботу про своє здоров'я і здоров'я навколишніх.

Тип уроку. Комбінований.

Обладнання. Марлева пов'язка, острови мрій, таблиця виготовлення марлевої пов'язки, марля ,ножиці ,текст «Затримати «хвороботворний десант», картки з висловлюваннями «А чи знаєте ви, що...»,предметні малюнки.

Хід уроку

І.  Психоформула

Люблю я свій розум,

Увагу і пам'ять.

Працює мій мозок,

І вчусь я старанно.

Сприймаю все нове І мислю логічно.

Вчителя слово Здійсню практично.

II. Повторення вивченого матеріалу.

1} Тренувальна вправа «А чи знаєте ви?»

Усім учням роздаються Аркуші з інформаційним матеріалом. Протягом кількох хвилин кожен учень знайомиться зі змістом картки і по черзі представляє її, починаючи такими «ловами: «А чи знаєте ви, що...»

Інформаційний матеріал для карток.

Людина з хворими зубами є носієм інфекції. За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, понад 70 відсотків людей потребують лікування зубів.

Якщо постійно жувати жуйку, то не буде виділятися слизиста рідина для захисту слизової оболонки  шлунка і 12-палої кишки ,що може призвести до захворювання шлунку.

Спати треба не менше 7-8 годин на добу.

Курці в 2. з половиною рази частіше хворіють на простудні захворювання. Ймовірність на отруєння для людей ,які вживають алкоголь дуже велика.

Газовані напої ,що містять харчові добавки Е121,Е123,Е240,Е954а,Е924в -у нас в Україні заборонені, бо вони шкодять здоров'ю.

  • Лікарі кажуть: діти і більшість дорослих найкраще засвоюють «рідну їжу»,. властиву тій місцевості, де вони виросли.

-Нещодавно російські вчені відкрили ген анти старіння. який дозволить людині жити

до 150 років.

8 Україні зареєстровано 100 тисяч ЕШ-інфікозаних громадян ,серед них 6 тисяч

дітей.

  • Щасливі люди здоровіші, живуть значно довше. Відчуття щастя робить людину добрішою, привітнішою, лагіднішою,
  1.          Робота в парах. Гра «Острів мрії»

У цій грі збуваються всі можливі мрії людини, але вибрати можна лише одну. На дошці вивішують острови мрій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Парам учнів пропонуються аркуші з краями ,що клеяться.  Після короткого обговорення ,на аркушах вони пишуть свої імена і відправляються(приклеюю гь) на свій острів мрій. Після цього декілька учнів коментують свій вибір,

Висновок: найцінніше ,що є у людини - це здоров'я. Треба його зберігати і зміцнювати. Здорова людина може багато чого десятий у своєму житті.

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

На цьому уроці ми з вами повчимося, як можна захиститися під час епідемії грипу, ІУ. ІV.Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу,

1) Робота з текстом

- Система «Допомога». Учням в отриманому тексті пропонується інформацію позначити

значками: ( + )- нова, ( -) - уже відома.

Затримати «хвороботворний десант»

Під час чхання й кашлю людина розбризкує близько 40 тисяч маленьких крапель, котрі розлітаються на три і навіть на 5 метрів. Крапельки дуже легкі ,вони можуть довго перебувати в повітрі. Люди, що перебувають поруч, вдихають ці крапельки разом з мільйонами мікробів, які є в них. Крапельки опускаються на різні предмети. їжу.

Але «хвороботворному десанту» можна перекрити шлях. Це допоможе нам зробити складена вчетверо звичайна носова хусточка. Прикрийте при кашлі, чханні рот і ніс цією

хустинкою.

Після індивідуальної роботи проходить обговорення:

- Яка інформація для вас була нова ?

- Яка інформація для вас була уже відома?

 

 2}Слово вчителя:

 - Діти, навколо нас у зовнішньому середовищі знаходиться величезна кількість ::невидимих для ока маленьких живих істот. їх можна побачити лише за допомогою спеціальних приладів - мікроскопів, які у тисячі та мільйони разів збільшують зображення. Збудника грипу вчені побачили під дуже сильним електронним мікроскопом і назвали

його вірусом.

Віруси, що викликають грип, оселяються в ротовій порожнині та горлі хворого. Коли хворий розмовляє, кашляє чи чхає, з його рота чи носа вилітають найдрібніші віруси грипу.

Якщо здорова людина разом з повітрям буде вдихати ці крапельки, то може заразитися і

захворіти на грип.

Запам'ятайте! Проникнення в організм людини хвороботворних мікробів називається інфекцією, тобто зараженням.

Діти, пригадайте перші ознаки захворювання на грип.

  • Виділення з носа (нежить).
  • Закладений ніс.
  • Кашель
  • Біль у горлі, вухах, охриплість голосу.
  • Висока температура, слабкість . інш.

3)Асоціативне мислення.

- Давайте складемо правила запобігання грипу. Допоможуть нам в цьому малюнки.

(мал. носової хуст.)) - Під час кашлю і чхання прикрийте рот і ніс хустинкою.

-Користуйтеся тільки своєю хустинкою.

(мал. сніжинки) -Оберігайте себе від переохолодження.

(мал.відкрит.кватирки) - Частіше провітрюйте кімнату.

(мал чашки) - Добре споліскуйте чашку загального користування.

(мал.мила) - Частіше мийте руки з милом.

(мал..дверей з замком) - Намагайся не ходити в дім, де є хворі на грип.

(мал. овочів і фруктів) - Щоденно їжте свіжі овочі і фрукти, вітаміни посилюють захисні сили

організму.

- Нам всім відоме слово «вітаміни». А що воно означає? «Віта» в перекладі з латинського - це «життя». І ось зараз ми з'ясуємо, в яких фруктах та овочах міститься вітамін С ,шо посилює захисні функції організму. А про це ви дізнаєтеся, якщо розшифруєте слова-перевертні:

атсупак - капуста

монли - лимон

пельнаси - апельсин

фрутгрейп - грейпфрут

насмодиро - смородина

акшуртеп -петрушка

пецьре - перець

сагру – аґрус

4).Фізкультхвилинка

У садку зеленому яблук нарвемо,

У плетені кошики ми їх складемо.

Ніжки хай потрудяться, танок почнемо.

Вправними, бадьорими ми всі зростемо.

5).Практична робота: виготовлення марлевої пов'язки.

  •   Якщо вдома хтось хворий на грип, то, щоб не заразитися, треба носити марлеву пов'язку( показ стандартної аптечної пов'язки, практичне користування нею, попередження про щоденне прання її в гарячій воді з милом )
  •   А зараз ми попробуємо самі виготовити марлеві пов'язки .

1. Розгляд таблиці «Виготовлення марлевої пов’язки».

2. обговорення етапів роботи.

3.Поетапна практична робота за вчителем.

 

4.Вправляння у правильному користуванні марлевими пов'язками


Рольова гра «Лікар - пацієнт»\(Обирається лікар, який буде досліджувати, слухати, ставити йому запитання, виконувати певні дії, щоб дізнатися про стан фізичного здоров´я паціента.                           

V ІІ. Підсумок уроку.

Які поради ви зможете дати своїм рідним і друзям, щоб вони не захворіли на  грип? ( оксолінова мазь,  часник ,марлева пов'язка, малиновий та липовий чай, м'ята і інш.)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку