Основні характеристики діяльнісного підходу та його реалізація в математичнійосвітній галузі Нової української школи.

Про матеріал
Основні характеристики діяльнісного підходу та його реалізація в математичнійосвітній галузі Нової української школи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Основні характеристики діяльнісного підходу та його реалізація в математичнійосвітній галузі Нової української школи. Крива Тетяна Василівна

Номер слайду 2

План. Діяльнісний підхід це…Характеристики діяльнісного підходу. Принципи діяльнісного підходу. Методи діяльнісного підходу

Номер слайду 3

Діяльнісний підхід– це спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей та наскрізних умінь особистості; застосування теоретичних знань на практиці; формування здібностей до самоосвіти й командної роботи; успішна інтеграція в соціумі та професійна самореалізація

Номер слайду 4

Щоб цього досягти необхідно:

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Значущими Коли досвід і знання, що отримують учні вдома та школі, доповнюють одне одного. Завдяки цьому процес навчання стає значущим та тісно пов’язаним культурно для учнів. Педагогічні підходи є значущими, коли розробляються з урахуванням значущих та захоплюючих завдань, проблемно-орієнтованих питань, дослідницьких проблем або проєктів; тобто тих завдань, які викликають інтерес і мотивують учнів дізнаватись більше.

Номер слайду 8

Мотивуючимиколи учні мають можливість вивчати та досліджувати нові явища, робити спроби, експериментувати, переживати невдачі й розпочинати знову і знову з новими ідеями та припущеннями, шукати шляхи їх вирішення, мати право на помилку, не очікувати інструкцій і готових рішень, від учителя.

Номер слайду 9

Соціальнимиколи учні працюють разом у парах, групах, командах, використовуючи навчальні стратегії, розроблені задля отримання максимальної користі від спільного навчання. Саме ця робота дозволяє кожній дитині стати активним учасником, а не пасивним спостерігачем.

Номер слайду 10

Активними. Дитині треба бути активним учасником процесу – обговорювати, спостерігати, шукати рішення, відповідати на питання, порівнювати, досліджувати і фіксувати результати своїх досліджень будь-яким цікавим для неї способом.

Номер слайду 11

Радіснимиотримуючи позитивний досвід взаємодії з однолітками та вчителями, учні також здобувають позитивний досвід навчання. В результаті школярі отримують власний вибір та можливість втілювати його у життя, одержуючи навчальний та життєвий досвід у різних ситуаціях. Діяльність для дитини має бути радісною. Відчуття радості, генерує у них здатність сконцентрувати увагу, критичного мислення, бути цілеспрямованими і активно включеними в процес навчання

Номер слайду 12

Технологія діяльнісного підходу в практичному викладанні реалізується завдяки такій системі дидактичних принципів1) Принцип діяльності (відкриття нового знання самою дитиною) – полягає в тому, що учень, отримуючи знання не в готовому вигляді, а добуваючи їх самостійно, розуміє зміст і форми власної навчальної діяльності, розуміє та сприймає систему її норм, активно бере участь в їх удосконаленні. 2) Принцип неперервності (узгодженість усіх компонентів системинавчання: мети, завдань, змісту, методів, форм) – передбачає наступність між усіма етапами та ступенями навчання на рівні технології, змісту і методикз урахуванням вікових, психологічних особливостей розвитку дітей, тобторезультат кожного етапу служить «відправною» точкою для наступного ступеня.

Номер слайду 13

3) Принцип цілісності – передбачає формування в учнів узагальненого системного уявлення про світ (природа, суспільство, про себе, соціокультурний світ та світ діяльності, про роль і місце кожної науки в системі наук). Іншими словами у дитини під час її навчання має сформуватися цілісне уявлення про світ, у якому вона живе: знання та практика доповнюватимуть одне одного, сприяючи утворенню гармонійно розвиненої особистості.4) Принцип мінімакса (забезпечує різнорівневе навчання) – полягає в тому, що школа має запропонувати учневі можливість засвоєння змісту освіти на максимальному для нього рівні (визначається зоною найближчого розвитку вікової групи) та забезпечити його засвоєння на рівні соціально безпечного мінімуму (державного стандарту знань).

Номер слайду 14

6) Принцип варіативності (формування вміння добирати різні варіанти розв’язання завдань) – передбачає формування учнями здатності систематично розглядати варіанти й адекватно ухвалювати рішення в ситуаціях вибору.7) Принцип творчості (максимальна орієнтація на творчу основу у діяльності) – означає максимальну орієнтацію на творчість в освітньому процесі, набуття учнями власного досвіду творчої діяльності. Тільки при самостійному пошуку відповідей на нестандартні, нетипові питання та завдання може виявлятись в учнів такі якості як творчість та креативність5) Принцип психологічної комфортності (віра у можливості та сили дитини) – передбачає позбавлення всіх стресоутворювальних факторів навчального процесу, створення на уроках, в школі доброзичливої атмосфери, орієнтованої на реалізацію ідей педагогіки співробітництва, розвиток діалогових форм спілкування, комунікації.

Номер слайду 15

Відкриття нового знання самою дитиною. Наприкдад: запропонувати дітям виміряти кути у різних трикутників і знайти їх суму . Після цього щоб зробили висновок. Реалізація діяльнісного підходу в математичнійосвітній галузі Нової української школи з використанням тиких методів:

Номер слайду 16

Гра «Склади слово вірно»Математичних ігор

Номер слайду 17

Математичні ігри онлайн https://www.matific.com/ua/uk/home/maths/

Номер слайду 18

Симулятори онлайнhttps://phet.colorado.edu/uk/simulations/filter?subjects=math&type=html,prototype

Номер слайду 19

Творчих завданнь

Номер слайду 20

Використання математичних платформ, в яких можна будувати різні геометричні та стереометричні фігури у 2 D та 3 D та візуалізувати математичні закономірності.https://www.geogebra.org/calculator https://www.desmos.com/calculator?lang=uk

Номер слайду 21

Проектна діяльність. Спіраль Архімеда в природі Проект Обємні фігури

Номер слайду 22

Діяльнісний підхід сприяє мовленнєвому та логічноматематичному розвитку під час застосування інтегрованих педагогік, а також одночасно стимулює розвиток соціальних, емоційних, фізичних і творчих вмінь у дітей.

Номер слайду 23

Він також дає можливість відійти від типового, глибоко укоріненого способу взаємодії з дітьми за схемою «пояснив-закріпив-перевірив» до нової парадигми «я хочу – я вмію – я буду – я відповідальний».

Номер слайду 24

Інтернет - ресурсиhttps://cms.learningthroughplay.com/media/dx1copjh/ltp-at-school_ukranian_version.pdf file:///C:/Users/Admin/Downloads/mv_58-172-190%20(3).pdf https://wp.nmc-pto.rv.ua/DOK/TG2019/TG_STEM_2019.pdf https://vseosvita.ua https://naurok.com.ua/dopovid-sistemno-diyalnisniy-pidhid-yak-filosofiya-osviti-pochatkovo-shkoli-310653.html https://vseosvita.ua/news/tvorchi-maliunky-i-rozmalovky-veselyi-sposib-vyvchennia-matematyky-5324.html https://vseosvita.ua/library/malunki-v-koordinatah-dobirka-sabloniv-iz-zavdannami-185187.html

Номер слайду 25

Дякую за увагу

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скворцова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
5 березня 2023
Переглядів
19706
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку