Значущими Коли досвід і знання, що отримують учні вдома та школі, доповнюють одне одного. Завдяки цьому процес навчання стає значущим та тісно пов’язаним культурно для учнів. Педагогічні підходи є значущими, коли розробляються з урахуванням значущих та захоплюючих завдань, проблемно-орієнтованих питань, дослідницьких проблем або проєктів; тобто тих завдань, які викликають інтерес і мотивують учнів дізнаватись більше.
Мотивуючимиколи учні мають можливість вивчати та досліджувати нові явища, робити спроби, експериментувати, переживати невдачі й розпочинати знову і знову з новими ідеями та припущеннями, шукати шляхи їх вирішення, мати право на помилку, не очікувати інструкцій і готових рішень, від учителя.
Радіснимиотримуючи позитивний досвід взаємодії з однолітками та вчителями, учні також здобувають позитивний досвід навчання. В результаті школярі отримують власний вибір та можливість втілювати його у життя, одержуючи навчальний та життєвий досвід у різних ситуаціях. Діяльність для дитини має бути радісною. Відчуття радості, генерує у них здатність сконцентрувати увагу, критичного мислення, бути цілеспрямованими і активно включеними в процес навчання
Технологія діяльнісного підходу в практичному викладанні реалізується завдяки такій системі дидактичних принципів1) Принцип діяльності (відкриття нового знання самою дитиною) – полягає в тому, що учень, отримуючи знання не в готовому вигляді, а добуваючи їх самостійно, розуміє зміст і форми власної навчальної діяльності, розуміє та сприймає систему її норм, активно бере участь в їх удосконаленні. 2) Принцип неперервності (узгодженість усіх компонентів системинавчання: мети, завдань, змісту, методів, форм) – передбачає наступність між усіма етапами та ступенями навчання на рівні технології, змісту і методикз урахуванням вікових, психологічних особливостей розвитку дітей, тобторезультат кожного етапу служить «відправною» точкою для наступного ступеня.
3) Принцип цілісності – передбачає формування в учнів узагальненого системного уявлення про світ (природа, суспільство, про себе, соціокультурний світ та світ діяльності, про роль і місце кожної науки в системі наук). Іншими словами у дитини під час її навчання має сформуватися цілісне уявлення про світ, у якому вона живе: знання та практика доповнюватимуть одне одного, сприяючи утворенню гармонійно розвиненої особистості.4) Принцип мінімакса (забезпечує різнорівневе навчання) – полягає в тому, що школа має запропонувати учневі можливість засвоєння змісту освіти на максимальному для нього рівні (визначається зоною найближчого розвитку вікової групи) та забезпечити його засвоєння на рівні соціально безпечного мінімуму (державного стандарту знань).
6) Принцип варіативності (формування вміння добирати різні варіанти розв’язання завдань) – передбачає формування учнями здатності систематично розглядати варіанти й адекватно ухвалювати рішення в ситуаціях вибору.7) Принцип творчості (максимальна орієнтація на творчу основу у діяльності) – означає максимальну орієнтацію на творчість в освітньому процесі, набуття учнями власного досвіду творчої діяльності. Тільки при самостійному пошуку відповідей на нестандартні, нетипові питання та завдання може виявлятись в учнів такі якості як творчість та креативність5) Принцип психологічної комфортності (віра у можливості та сили дитини) – передбачає позбавлення всіх стресоутворювальних факторів навчального процесу, створення на уроках, в школі доброзичливої атмосфери, орієнтованої на реалізацію ідей педагогіки співробітництва, розвиток діалогових форм спілкування, комунікації.
Інтернет - ресурсиhttps://cms.learningthroughplay.com/media/dx1copjh/ltp-at-school_ukranian_version.pdf file:///C:/Users/Admin/Downloads/mv_58-172-190%20(3).pdf https://wp.nmc-pto.rv.ua/DOK/TG2019/TG_STEM_2019.pdf https://vseosvita.ua https://naurok.com.ua/dopovid-sistemno-diyalnisniy-pidhid-yak-filosofiya-osviti-pochatkovo-shkoli-310653.html https://vseosvita.ua/news/tvorchi-maliunky-i-rozmalovky-veselyi-sposib-vyvchennia-matematyky-5324.html https://vseosvita.ua/library/malunki-v-koordinatah-dobirka-sabloniv-iz-zavdannami-185187.html