Мовно - комунікативна компетентність. Ми живемо в світі медів - розширюється система комунікацій, формується особистість. Вчитель грамотно говорить. Він комунікатор – людина, яка передає інформацію. Передає знання на державній мові. Повідомляє текст у будь – якій формі. Вчитель – творча особистість, фасилітатор, коуч, тьютор. Створює необхідні умови для розвитку та вдосконалення дитини. Підтримує в кожному учневі впевненість і мотивацію до пізнання і розвитку.
Предметно- методична компетентність. Формування предметних компетентностей направлені на активне мислення, підвищення ефективності уроку. Втілення набутих географічних знань у практику, вміння отримувати географічну інформацію з різних джерел: робота з підручником, схеми, усі види карт, самостійні роботи. Вчитель навчає учнів. Зрозуміло пояснює навчальний матеріал. Застосовує сучасні технології.
Інформаційно – цифрова компетентність. Сучасна людина вже не уявляє своє життя без комп'ютера. Інформаційні технології є важливим інструментом поліпшення якості освіти: Використання ІКТГеографічний диктант. Географічна номенклатура на електронних картах. ТаблиціЗмістовні блоки по темахІлюстраціїПрезентаціїВолодіє цифровими технологіями. Застосовує технології дистанційного навчання
Емоційно-етична компетентність. Володіє емоціями. Будує діалог. Творить команду. Дитячі емоції, є найважливішим видом пам'яті. Наприклад: в Австралії росте най вище дерево у світі – араукарія, заввишки 180 м. Можна цю інформацію відтворити по іншому. Подумай 9-ти поверховий будинок 30 м. приблизно, скільки їх потрібно. Світогляд школярів - це емоційне ставлення до довкілля природи ґрунтується на естетичному сприйнятті, вміння оцінювати географічні об'єкти, на скільки вони цікаві та значущі.
Здоров'язбережувальна компетентність. Здатність людини планувати і реалізовувати свою життєдіяльність у спосіб сприятливий для здоров'я і безпеки самої людини та її соціального оточення. Піклується про здоров'я та безпеку учнів. Не ображає і не дозволяє ображати інших... Класний керівник творить найбільше багатство суспільства – людину. В. О. Сухомлинський
Організаційно- аналітична компетентність. Оцінює індивідуальні навчальні досягнення, а не учня. Порівнює досягнення учня з його попередніми досягненнями. Твоя робота принесла мені багато радостіНезабутньо. Неповторно. Якими чудовими думками ти володієш. Як розумно сказано. Так тримати. Талановито. Багато фантазіїВідмінно
Наші досягнення2020 р. – Активний учасник творчої групи вчителів географії. Тема: «Математичні компетентності на уроках географії 6 клас.2021 р. – Демонстраційний урок – подорож «Країни Латинської Америки»2022 р. – Урок – екскурсія «Річки Черкащини»2023 р. – Урок узагальнення. НУШ Пізнаємо природу «Географічні особливості літосфери, будова Землі»Постійні учасники Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок» :2020 р. – 11 учасників2021р. – 15 учасників2022 р. – 10 учасників2023 р. – 7 учасників