Ознаки особистісно зорієнтованого навчання1. Визначається ціннісно-смислове ставлення учня до виучуваного матеріалу.2. Учень визначає зміст, цілі, форми діяльності, рефлексує та оцінює її.3. Учень вчиться самостійно здобувати і застосовувати знання.
Номер слайду 2
Якщо ви впроваджуєте ОЗОН,то1. Зростає рівень внутрішньої мотивації учнів.2. Знижується рівень тривожності.3. Зростає впевненість у своїх силах.4. Розвивається самостійність.5. Формується позитивна Я-концепція.6. Більш інтенсивне оволодівання ЗУНами.7. Формуються життєві концепції.
“Голова” риби “містить” поставлену проблему, справа - питання теми, зліва - суть понять, ключові слова, фрази, у хвості – висновок - відповідь на “товсте” питання.
Номер слайду 5
Застосування “Фішбоун” на уроці історії.
Номер слайду 6
“Фішбоун” на уроках історії
Номер слайду 7
“Фішбоун” на уроці української літератури (за п`єсою М. Старицького “Сава Чалий”)
Номер слайду 8
Очікувані результати: Учні, які оволодівають стратегією “Фішбоун” набувають наступних компетенцій: Критичне мислення. Взаємодія в групах. Планування і здійснення дослідницької діяльності. Тлумачення прочитаного, формування своєї позиції, адекватне розуміння тексту. Усвідомлене читання текстів вголос і мовчки зі здобуттям необхідної інформації.
Номер слайду 9
Технологія “РАФТ”сприяє ефективному “зануренню” в зміст того, що вивчається. Набуті знання допомагають імпровізувати, вибудовувати й аналізувати свої дії в обставинах, що сформовані, давати моральну оцінку подіям і особистостям. Р – (роль Я – журналіст)А – (аудиторія – учні 10 класу)Ф – (форма – телепередача)Т – (тема – про що)
Номер слайду 10
Ромашка “Блума” «хороший вопрос» — это тот, который допускает достаточно большое пространство возможных альтернатив» (В. М. Снетков)
Номер слайду 11
Коли учитель ставить питання, то він не змушує учня боятися. Відповідати вчителю неправильно – нормально. В учнів має бути вибір, і цей вибір створюють вони самі.
Номер слайду 12
1. Прості питання – потребують відповіді “Так” або “ні”2. Уточнюючі . Розпочинаються “Тобто, ти говориш”3. Інтерпретаційне питання “Чому?”4. Творче питання “Що буде, якщо..?”5. Оціночне – спрямоване на з`ясування критеріїв оцінки “Це добре чи погано?”6. Практичне – спрямоване на взаємозв`язок між теорією і практикою “Як можна застосувати..?”