Українська література 6 клас Діагностувальна робота за ГР2 Читання мовчки

Про матеріал
Українська література 6 клас Діагностувальна робота за ГР2 Читання мовчки Два варіанти
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

за ГР2

Читання мовчки

І варіант


 

І.Тестові завдання

(Загальна кількість балів - 6 -по1 б.)

1. Кінь був …

а.кошлатий

б.відважний

в.прудкий

 

2.Господар Вітрика відволікав…

а. сторожовий загін шляхтичів

б. сторожовий загін татар

в. сторожовий загін козаків

 

3. Назва річки від якої  скакав кінь

а.Дунаю

б.Дніпра

в.Ворскли

 

4. Що сталося з другим конем господаря?

а.вбитий

б.втік

в.поранений

 

5.Чому степ був рудий?

 а. від торішньої трави

б. висох.

 в.від пороху

 

6. Що зробив кінь, коли почув команду: «До Барвінка…»

а.подав звук

б. хитнув головою

в. став на диби

 

 ІІ. Дай коротку відповідь на запитання ( Загальна кількість балів -3 - по  1 б.)

1.Чому вершник  підганяв коня?

____________________________________________________________

____________________________________________________________

2.  Закінчити думку: « Тож залишалася єдина надія… 

____________________________________________________________

______________________________    

3.Знайди у першому абзаці фразеологізм,запиши та

розкрий  значення ______________________________

______________________________

_____________________________   

 

 

IІІ. Проаналізуй текст

  ( Загальна кількість балів балів -3 - по  1,5 б.)

1. Випиши епітети з першого речення 5 абзацу

______________________________

______________________________

______________________________

2. Запиши тип  та стиль тексту

______________________________

___________________________________________________________

Джури козака Швайки" | Тест на 24 запитання. Українська література     

 


Діагностувальна робота

за ГР2

Читання мовчки

ІІ варіант

 


 

І.Тестові завдання

(Загальна кількість балів - 6 -по1 б.)

1. Коня  звали…     

а. Барвінок

б. Грім

в. Вітрик

 

2.Господар Вітрика відволікав…

а. сторожовий загін шляхтичів

б. сторожовий загін татар

в. сторожовий загін козаків

 

3. Назва річки від якої  скакав кінь

а.Дунаю

б.Дону

в.Ворскли

 

4. Господар  був поранений …

а. у коліно

б.у руку

в.у плече

 

5.Чому степ був рудий?

 а. від торішньої трави

б. висох.

 в.від пороху

 

6. Яку команду   дав господар  Вітрику?До Барвінка

а.До хати

б. До Барвінка!

в. До Дунаю

 

 ІІ. Дай коротку відповідь на запитання ( Загальна кількість балів -3 - по  1 б.)

1.Кого  відволікав господар  коня?

____________________________________________________________

 

____________________________________________________________

2.  Закінчити думку: « Тож залишалася єдина надія… 

____________________________________________________________

______________________________    

3.Знайди у першому абзаці фразеологізм,запиши та

розкрий  значення ______________________________

______________________________

_____________________________   

 

IІІ. Проаналізуй текст                   (  Загальна кількість балів балів -3 - по  1,5 б.)

1. Випиши епітети з першого речення 5 абзацу

______________________________

______________________________

______________________________

2. Запиши тип  та стиль тексту

______________________________

___________________________________________________________

 

Джури козака Швайки" | Тест на 24 запитання. Українська література

 


Українська література

6 клас

Діагностувальна робота

за ГР2

Читання мовчки


Прочитайте текст. Виконайте  завдання до нього


 


- Лети, Вітрику, — знеможено прохрипів вершник. — Тепер або пан, або пропав…

        Кошлатий кінь скосив на вершника налите безмежною втомою око. З вудил зривалися клапті рожевої піни. Вже котрий день майже без відпочинку скаче Вітрик. Аж з за самісінької Ворскли, відтоді, як господар відволік на себе увагу великого сторожового загону татар ногайців. Тоді, правда, у нього був ще один кінь, такий самий кошлатий і швидкий. Та вчора пополудні наздогнала його татарська стріла… Тоді ж було поранено й господаря.

— Давай, Вітрику, — з зусиллям шепотів вершник. — Давай, друже…

      Йому було зле. Пекучий біль забивав свідомість. Час від часу вершника хилило то в один, то в інший бік. Та все ж він знаходив у собі сили підводитись і навіть озиратися назад, хоча перед очима стояв такий туман, що годі було щось розгледіти. Ліва вершникова рука безсило звисала уздовж тіла. Одежа набрякла від крові.

    Вершник міцно стулив повіки і знову розімкнув їх. Стало начебто трохи видніше. Ліворуч простягалися неозорі дніпровські плавні. Будь якої пори там можна було заховатися. Будь якої, окрім цієї. Нещодавно розтанули сніги і грузька чорна багнюка закрила підступи до очеретів.

     Праворуч тягнувся неозорий степ, рудий від торішньої трави і рівний, мов стіл. Від пильного татарського ока в ньому й миша не сховається. Тож залишилася єдина надія — на вірного Вітрика. Але ж чи довго витримає він таку гонитву?

   Щоправда, незабаром мають з’явитися перші присульські байраки. Але навряд чи й вони зможуть надати безпечний сховок. Не тому, що малі, а тому, що слідів з собою не забереш. А по свіжих слідах кляті ординці будь кого розшукають. З-під землі витягнуть.

    Проте іншого виходу немає. Треба спробувати.

— До Барвінка, Вітрику, — вичавив з себе вершник. — Десь тут я наказав йому зачекати… До Барвінка!

У відповідь Вітрик хитнув головою. До Барвінка — то означало забратися в такі нетрі, де й розвернутися важко. Проте можна було бодай хвилю перепочити…

   А ногайці були зовсім поруч. Широкою підковою оточували вони самотнього втікача. Ті, що з боків, — були юні, легші воїни. Вони мали відволікати увагу втікача, як мисливські пси відволікають оточеного ведмедя.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юлія Гутник
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 грудня
Переглядів
260
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку