«Особливості електронного підручника, як засобу забезпечення дистанційного навчання»
Номер слайду 2
Дистанційне навчання – це таке така форма одержання знань, при якій може навчатися кожен бажаючий з урахуванням його індивідуальних особливостей.
Номер слайду 3
Проблема! При здійсненні окремих видів робіт шляхом дистанційного навчання ускладнюється ідентифікація користувача та контроль за виконанням завдань.
Номер слайду 4
Можливості дистанційна форма навчання дозволяє, окрім кінцевого контролю, здійснювати регулярний проміжний поточний контроль за виконанням завдань
Номер слайду 5
Допоміжний засіб Дистанційна форма навчання – це особлива форма, яка трансформує звичний уклад навчального процесу з допомогою електронного підручника
Номер слайду 6
Електронний підручник – електронне навчальне видання із систематизованим викладом навчального матеріалу, що відповідає освітній програмі, містить цифрові об’єкти різних форматів та забезпечує інтерактивну взаємодію
Номер слайду 7
Якості ЕП: універсальність, придатність для застосування в аудиторії і для самонавчання, самопідготовки; інформативність, наповненість, логічний зміст, грамотне структурування; інтерактивність, містить не лише текстову інформацію, а й аудіо, відео матеріали);
Номер слайду 8
Якості ЕП: диференційований підхід - забезпечує різними рівнями навчання; популярність, привертає увагу широкого кола; практичність , швидкий доступ до інформації; відкритість , можна зайти і внести зміни; мотивація стимулює покращити або перевірити свої знання за допомогою тестів тощо.
Номер слайду 9
Види ЕП: відкритий – для мережі Інтернет; локальний – для користування певної групи аудиторії, навчального закладу тощо.
Номер слайду 10
Інша класифікація: статичний – цілком відповідає паперовому підручнику; має(гіпертекст, гіперпосилання.
Номер слайду 11
Мультимедійний ЕП детерміноване самостійне електронне навчальне видання.. Представлений у цифровому вигляді. Оснащений мультимедійними елементами, анімація, симуляція, звук тощо.
Номер слайду 12
Інтерактивний ЕП самостійне електронне навчальне видання. В одному програмному продукті різноманітних видів даних (текст, ілюстрації, анімація, таблиці, аудіо- та відеозображення, симуляція тощо).
Номер слайду 13
Функціональні особливості: ЕП можливо розташувати на навчальній платформі з метою повного або часткового його використання; наявність покрокової навігації та блоку контролю і самоконтролю; реалізація інтерактивних вправ; використання ЕП на різних пристроях.
Номер слайду 14
Отже, ЕП (електронний підручник) – це допоміжний засіб дистанційного навчання, що може мати різні форми. Забезпечує інтерактивну взаємодію з урахуваням індивідуальних особливостей.
Номер слайду 15
Навчайтесь із задоволенням! Автор ідеї Панченко Л.В. Фото взято з мережі інтернет