ЗВІТ ПРО РОБОТУ В ІНКЛЮЗИВНОМУ 4 КЛАСІ
З метою аналізу проведеної роботи по створенню умов розвитку для дитини з особливими освітніми потребами, організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням було проведено оцінку актуальних знань, умінь і навичок, загальних здібностей до навчання, поточний аналіз труднощів і обмежень, сильних і слабких сторін дитини.
Індивідуальний навчальний план та індивідуальна програма розвитку (ІПР) були розроблені відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учениці 4 класу Пісковець Аліни. Дитина навчається за програмою для дітей із порушенням інтелектуального розвитку, за четвертим рівнем підтримки.
Інтерес до освітнього процесу учениці 4 класу знижений. На уроках Аліна неуважна, дуже швидко втомлюється, вперта, погано утримує увагу на навчальному предметі і завданнях. Зорова і слухова пам`ять розвинені на низькому рівні. Виконання вправ потребує збільшення часу, додаткового заохочення і стимуляції. Через особливості стану здоров`я учениці важко даються всі письмові завдання. Має мимовільну пам'ять. Мислення переважно образне, потребує розвитку логічного мислення. Письмові роботи виконуються неохайно, не дотримується правил оформлення письмових робіт.
Основний матеріал з математики не засвоїла. Виконує завдання лише за допомогою асистента вчителя. Самостійно виконує лише елементарні завдання (обведення по пунктиру). Основним видом діяльності є гра у вигляді розваг, але її втомлює дотримування правил і вимог. В колективі почуває себе не комфортно, завжди відходить від однокласників в іншу сторону класу. Учні класу ставляться до Аліни толерантно.
Аліна з бажанням відвідує корекційні заняття, іноді виникають труднощі під час виконання завдань з логічним навантаженням. Словниковий запас не відповідає віковій нормі. Відмічаються порушення ручної моторики, графомоторні навички сформовані на низькому рівні. Акцентовано, що майже всі завдання дитина виконує без бажання, часто просто відмовляється від запропонованої роботи. Інтерес до співпраці нестійкий, постійно вимагає зовнішньої підтримки з боку дорослого. Об’єм оперативної та довготривалої пам’яті не відповідає віковим нормам. В учениці знижена пізнавальна активність, постійні труднощі переключення уваги.
РІШЕННЯ
1.Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей потреб у 2022-2023 н.р.
2. Направити до ІРЦ для проходження повторної комплексної оцінки при переході у 5 клас.
3.Вважати динаміку розвитку та навчання за 2021 – 2022 н.р., учениці 4 класу Пісковець Аліни позитивною.