Особливості інтерактивного навчання на уроках хімії

Про матеріал
Інтерес учня до уроку та його ефективність зростає, коли поряд із класичними методами широко використовуються активні форми навчання. Тому на своїх уроках я намагаюся поєднати традиційні та інноваційні методі навчання.
Перегляд файлу

ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ             
 

Хімія-це наука, що не лише є основою науково-технічного прогресу, але й сприяє розвитку особистості й підвищенню культурі людини. Тому вивчення хімії в школі має велике значення не лише для наукового сприйняття світу, але й, у першу чергу, для розвитку творчих здібностей учнів, уміння мислити й використовувати свої знання на практиці. Сьогодні існує багато форм і методів навчання хімії, що орієнтовані на краще засвоєння учнями навчального матеріалу, підвищення якості вмінь і навичок. Але для досягнення цієї мети необхідно будувати урок таким чином, щоб він був не лише цікавим, але й не перевантаженим для учня. Інтерес учня до уроку та його ефективність зростає, коли поряд із класичними методами широко використовуються активні форми навчання. Тому на своїх уроках я намагаюся поєднати традиційні та інноваційні методі навчання. Починаючи працювати у 7-х класах, я поступово ввожу елементи інтерактивного навчання, починаючи з найпростіших інтерактивних технологій, таких,  як мозковий штурм, робота в парах і малих групах, мікрофон, «сніжний ком», мозковий штурм, робота с текстом та ін. В 8-11 класах використовую технології кооперативного навчання, груповий пошук інформації. Для активізації пізнавальної діяльності учнів я використовую на уроках дидактичні ігри. Гра - це не лише творчість, але й велика праця. Ігрова модель навчання сприяє не лише реалізації дидактичних цілей, але й розвитку зосередженості й самостійності мислення. Для обговорення спірних питань використовую таку форму роботи, як дискусія. Прикладом такого уроку є урок в 11 класі «Хімія й екологія». А в 7-9 класах учням подобається така форма роботи, як складання хімічних казок та віршів. Діти із задоволенням залучаються до цієї роботи. Одні пишуть казки, інші вірші, треті роблять малюнки, складають загадки, учні збираються у малі групи та пишуть сценарії. Починається справжня творчість, що сприяє закріпленню знань учнів.

Використання інтерактивних технологій не є самоціллю моєї роботи. Не на всіх уроках я використовую інтерактивні форми роботи, тому що краще провести кілько інтерактивних занять, ретельно підготовлених, ніж часто проводити поспіхом підготовлені ігри. Найголовніше є те, щоб у класі за допомогою інтерактивного навчання склалася така атмосфера, яка сприяла б співробітництву, розумінню й доброзичливості, що буде дійсно сприяти підвищенню інтересу до хімії, у результаті чого в учнів з’явиться бажання одержувати знання.

 

docx
Додано
15 березня 2019
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку