Особливості навчальної діяльності учнів з інклюзією

Про матеріал
Звіт особливостей навчальної діяльності учнів з особливими освітніми потребами за І (ІІ) семестр.
Перегляд файлу

Особливості навчальної діяльності учнів з інклюзією

 

Відповідно до заключення РЦ у 5 класі з’явився учень з особливими освітніми потребами (ПІП). Згідно висновків про комплексну оцінку дитини створена адаптована програма з української мови і літератури, складена на основі типової освітньої програми. У програмі було передбачено наступні педагогічні технології та методи оцінювання знань: технологія критичного мислення (усний переказ, усний твір, розгорнуті відповіді на питання, написання власних висловлювань); інформаційно-комунікаційні технології (діалог, читання вголос, аудіювання, декламування поезій напам’ять); проєктна діяльність (завдання на встановлення відповідності, малюнки, стіннівки, буклети); індивідуальне навчання (виконання тестових завдань, письмова самостійна робота, написання диктантів, листів героям творів тощо)

(ПІП) за період навчання проявив себе емоційно врівноваженим, уважним і старанним. Учень може зосередитися на індивідуальних завданнях: темп повноцінної працездатності триває протягом 10-15 хв. Учень гарно орієнтується у роботі з картками на встановлення відповідності, уміє працювати за опорними схемами, складати за ними речення, будувати алгоритм послідовності викладеної розповіді.  (ПІП) має значний запас слів, вживає його в активному мовленні: вміє підтримати бесіду, поставити влучне питання, переказати прослухане. Читає на достатньому рівні, голосно, не завжди дотримуючись емоційної інтонації. Має добру пам'ять, може з відповідним емоційним ритмом, іноді жестикулючи, читати напам’ять поезії Т.Шевченка, Л.Українки, М.Рильського тощо.

Учень уміє записувати надиктоване по словах. Потребує постійної мотивації з боку вчителя, похвали, любить працювати біля дошки, не соромиться виступати назагал. Учень мотивований на отримання високої оцінки. До уроку завжди готовий, завдання виконує сумлінно й охайно. До навчання ставиться відповідально. Небажання вчитись не спостерігалося.

 На достатньому рівні засвоїв правила написання, переносу слів, фонетичні розбори слів. Вміє застосовувати на практиці знання з фонетики (чудово робить звуко-буквений аналіз слів), орфографії (списує/пише уважно, охайно, дотримується меж написання слів), синтаксису (будує речення, знаходить граматичні основи у реченні). Засвоєння програми не завжди дається з легкістю, є проблеми із засвоєнням певних орфограм (правила вживання апострофа, подовження, спрощення) та пунктуації (розстановки розділових знаків). Учень не може самостійно будувати власне письмове висловлювання, не дотримується логічності та послідовності викладу думок. Уміє з допомогою навідних запитань вчителя давати розгорнуту відповідь на питання, працювати  за планом. Розгорнуті відповіді дає короткі.

За період навчання у 5 класі дещо знизився рівень навчальної діяльності (ПІП). Учень потребує індивідуальної уваги та індивідуального навчання. Загальна адаптація учня, на мою думку, пройшла успішно.

 

 

 

 

Особливості навчальної діяльності учнів з інклюзією

 

Відповідно до заключення РЦ у 5 класі з’явилася учениця з особливими освітніми потребами (ПІП) . Згідно висновків про комплексну оцінку дитини створена адаптована програма, складена на основі типової освітньої програми. У програмі було передбачено наступні педагогічні технології та методи оцінювання знань: технологія критичного мислення (усний переказ, усний твір, розгорнуті відповіді на питання, написання власних висловлювань); інформаційно-комунікаційні технології (діалог, читання вголос, аудіювання, декламування поезій напам’ять); проєктна діяльність (завдання на встановлення відповідності, малюнки, стіннівки, буклети); індивідуальне навчання (виконання тестових завдань, письмової самостійної роботи, написання диктантів, листів героям творів тощо)

(ПІП) за період навчання проявила себе емоційно неврівноваженою, вразливою, активною, не завжди уважною. Концентрація уваги в учениці на низькому рівні. На уроках не завжди була старанною. Учениця може зосередитись на завданнях протягом уроку під час колективної роботи. Учениця достатньо уважно слухає інструкції, але завдання самостійно виконати не може. Під час виконання індивідуальних завдань потребує постійної допомоги з боку вчителя, асистента. Продиктоване записує лише за умови надиктовування по одній букві з періодичною повторюваністю. Списує уважно, майже без помилок. Учениця не дотримується меж написання слів і словосполучень у реченні, іноді з’єднує їх, не орієнтується в межах обмеження оформлення запису: виходить за поля, не залишає місця для оцінки, не відступає стрічку між записами видів робіт (класна/домашня робота). Почерк не завжди розбірливий. З правилами орфографії обізнана, проте не застосовує їх на практиці. Власні висловлювання написати самостійно не в змозі, усно висловити думку, дати розгорнуту відповідь також не може. Має добру пам'ять, може  вивчити віршований текст. В повному варіанті читає  напам’ять програмові поезії Т.Шевченка, Л.Українки, М.Рильського тощо. Учениця любить працювати біля дошки. Може розмальовувати і малювати малюнки по шаблону. Намагається виконувати індивідуальні графомоторні  завдання самостійно, але потребує постійного контролю вчителя. Читає по складах, розбірливо, монотонно, не дотримується відповідної емоційної інтонації. Навички самоконтролю, уміння підібрати власні приклади, пояснювати свої дії сформовано на початковому рівні.

(ПІП) легко йде на контакт з незнайомими людьми, доброзичлива. Адаптація учениці у класі, у соціумі школи, на мою думку, пройшла успішно. Рівень засвоєння знань знизився, учениця потребує індивідуального навчання та індивідуальної уваги. Ставлення до навчання легковажне. До уроку завжди готова, завдання виконує охайно.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
6 червня 2021
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку