Звіт вчителя-предметника щодо особливостей навчальної діяльності учнів з інклюзією

Про матеріал
Звіт вчителя-предметника щодо особливостей навчальної діяльності учня з особливими освітніми потребами (за рік навчання)
Перегляд файлу

Звіт

 вчителя-предметника

Особливості навчальної діяльності  з предмету «Українська мова» й «Українська література» учня 5 класу (ПІП)

 

Українська мова – 7 б.

Українська література – 8 б.

 

ПІП на достатньому рівні засвоїв адаптовану навчальну програму 5 класу з української мови і літератури.

За період навчання проявив себе емоційно врівноваженим, уважним старанним і комунікативним учнем. Вільно володіє державною мовою, уміє читати з розумінням, висловлювати власну думку усно, виявляє ініціативність щодо залучення у класних і шкільних заходах.

 ПІП на уроці української літератури може зосередитися на загальних та індивідуальних завданнях: темп повноцінної працездатності триває протягом 10-15 хв. Учень гарно орієнтується у роботі з картками на встановлення відповідності, уміє працювати за опорними схемами, складати за ними речення, будувати алгоритм послідовності викладеної розповіді. ПІП має значний запас слів, вживає його в активному мовленні: вміє підтримати бесіду, поставити влучне питання, переказати прослухане. Читає на достатньому рівні, голосно, не завжди дотримуючись емоційної інтонації, уміє мислити, розуміє зміст прочитаного, може коротко охарактеризувати героя. Учень має добру пам'ять, може з відповідним емоційним ритмом, іноді жестикулючи, читати напам’ять поезії Т.Шевченка, Л.Українки, М.Рильського, П.Тичини тощо.

Учень уміє записувати надиктоване по словах. Потребує постійної мотивації з боку вчителя, похвали, любить працювати біля дошки, не соромиться виступати назагал. Учень мотивований на отримання високої оцінки. До уроку завжди готовий, завдання виконує сумлінно й охайно. До навчання ставиться відповідально. Небажання вчитись не спостерігалося.

 ПІП на уроках української мови на достатньому рівні засвоїв правила написання, переносу слів, фонетичні розбори слів. Вміє застосовувати на практиці знання з фонетики (чудово робить звуко-буквений аналіз слів), орфографії (списує/пише уважно, охайно, дотримується меж написання слів), синтаксису (будує речення, знаходить граматичні основи у реченні). Засвоєння програми не завжди дається з легкістю, є проблеми із засвоєнням певних орфограм (правила вживання апострофа, подовження, спрощення) та пунктуації (розстановки розділових знаків). Учень уміє уважно та охайно списувати текст, розуміє зміст написаного, почерк має розбірливий.

ПІП не може самостійно будувати власне письмове висловлювання, не дотримується логічності та послідовності викладу думок. Усні висловлювання, переказування прочитаного має хаотичний характер викладу думок. Учень уміє з допомогою навідних запитань вчителя давати письмову відповідь на питання, працювати за планом, складати план опрацьованого тексту. Письмові відповіді дає короткі.

У 6 класі ПІП може продовжувати навчання за адаптованою навчальною програмою з української мови і літератури, а також може оцінюватися за критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Губар Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
6 червня 2021
Переглядів
7048
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку