Особливості проведення практичних занять у контексті сучасних технологій методики викладання

Про матеріал
1.Основні завдання практичного заняття 2.Вимоги до практичних занять 3.Форми діяльності на практичних заняттях 4.Орієнтована структура практичного заняття
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема “Особливості проведення практичних занять у контексті сучасних технологій методики викладання ”Підготувала вчитель Кошель Олена Анатолі ївна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Усвідомлення вироблення навичок і вмінь, що мають практичне застосування;забезпечення оптимальних умов для формування навичок і умінь (санітарно-гігієнічних, дидактичних, виховних);забезпечення самостійної діяльності кожного студента;Дотримання системи і логічної послідовності у формуванні навичок і вмінь студентів;розроблення завдань для практичних занять творчих завдань;систематичний контроль за виконанням практичних завдань;постійне заохочення практичної навчальної діяльності студентів.

Номер слайду 5

Форма діяльності на практичних заняттях Змішана Фронтальна Методи практичних занять Імітаційні(ділові, рольові ігри) Неігрові(аналіз конкретної ситуації, вирішення виробничих завдань, розбір документації) Неімітаційні(дискусія,екскурсія)Індивідуальна Групова Ігрового проектування

Номер слайду 6

Орієнтовна структура практичного заняття Орієнтовна структура практичного заняття1. Організаційна частина 2. Повідомлення теми, мети заняття3. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань студентів 4. Мотивація навчальної діяльності 5. Формування вмінь і навичок студентів (закріплення вмінь і навичок або перевірка вмінь і навичок)Зміст основної частини заняття (перелік практичних завдань):1.____________________________________________________________________2.____________________________________________________________________3.____________________________________________________________________4.____________________________________________________________________ 5. Поточний контроль виконання роботи6. Узагальнення та систематизація вмінь і навичок7. Підведення підсумків заняття8. Видача завдання для самостійної роботи

Номер слайду 7

План практичного заняття _______Тема:_________________________________________________________________________________________________________________________________________Вид заняття:_______________________________________________________________________________________________________________________________________Мета:_________________________________________________________________________________________________________________________________________Дидактична:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховна:______________________________________________________________________________________________________________________________________Методи:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Дидактичні засоби навчання:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Література:______________________________________________________________________________________________________________________________________

Номер слайду 8

Приклади формулювання мети заняттясформувати навички в техніці виконання;навчити новому способу дії;оволодіти навичками;відпрацювати навички, прийоми;сформувати професійні уміння;засвоїти уміння самостійно використовувати знання, навички;сформувати чітке уявлення про послідовність;закріпити відомі способи дій;сформувати уміння застосовувати знання в комплексі;залучити до творчої діяльності.І ДИДАКТИЧНА (НАВЧАЛЬНА) МЕТА

Номер слайду 9

створити атмосферу емоційного підйому;викликати почуття гордості, інтересу, відповідальності, співпереживання, співчуття, радості поваги;прищепити професійні якості (уважність, охайність, осмислене ставлення до виконуваної роботи, аналітичний погляд на …);досягти усвідомлення…;навчити оцінювати з точки зору творчості, логічно мислити;пробудити в пізнавальній, творчій, трудовій діяльності прагнення до …;прививати культурну поведінку;розвивати пізнавальні можливості, самостійність, працелюбство, здібності до …;сприяти формуванню ідей, поглядів, звичок;формувати відповідальне ставлення до…;виховувати зацікавленість дисципліною, прагнення отримувати нові знання самостійно;сприяти формуванню правової грамотності;формувати відбіркову спрямованість сприймання (властивостей предметів, часу, дій, руху тощо);сприяти формуванню пізнавального інтересу, розвитку технічних умінь у процесі навчання)виховувати професійні риси, почуття відповідальності, творче мислення;удосконалювати професійну увагу (зосередженість, активність, стійкість);формувати професійні якості: окомір, швидкість реакції, просторове уявлення;формувати прагнення до раціонального виконання трудових дій.   Приклади формулювання мети заняттяІІ ВИХОВНА МЕТА

Номер слайду 10

ПідготовчіПробні за зразком. ТренувальніТворчіПрактичніГрафічніУсніПисьмові

Номер слайду 11

Плідної праці!

pptx
Додав(-ла)
Кошель Олена
Додано
5 квітня 2021
Переглядів
743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку