ПРОЄКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Ме́тод проє́ктів — освітня технологія, спрямована на здобуття учнями знань у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь і навичок завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку. Проектні технології є втіленням ідеї продуктивного навчання, за якою освітній процес має на виході індивідуальний досвід продуктивної діяльності.
ОСНОВНИМИ ЕТАПАМИ ПРОЄКТУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Є: Підготовка (визначення теми й цілей проєкту). Планування (визначення джерел, способів збирання і аналізу інформації, а також способів представлення результатів; встановлення критеріїв оцінки результату та процесу). Збирання інформації (спостереження, робота з літературою, анкетування, інтерв’ювання, експеримент тощо). Аналіз інформації, формулювання висновків. Представлення та оцінка (усний чи письмовий звіт та оцінка результатів і процесу дослідження за заздалегідь встановленими критеріями).
ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРОЄКТИ: «Шляхи зменшення шкідливих викидів автотранспорту у навколиш- нє середовище» «Проблема утилізації та переробки будівельних відходів» «Вплив оздоблюваних будівельних матеріалів на здоров’я людини» «Нітрати в житті людини» «Ферум в харчових продуктах» «Продукти переробки нафти та їх застосування. Детонаційна стійкість бензину» «Глобальні проблеми людства. Зумій врятувати планету і її мешканців»