Особливості застосування ігрового і змагального методів на уроках фізичної культури

Про матеріал
У статті "Особливості застосування ігрового і змагального методів на уроках фізичної культури" розкрито метод, де учитель сам повинен стати учасником гри, повірити в реальність створюваних ним образів і виконувати відповідну сюжетові роль.
Перегляд файлу

Особливості застосування ігрового і змагального методів на уроках фізичної культури

Без названия

       Ігри і змагання у силу їхніх психологічних особливостей, завжди викликають в школярів сильну емоційну реакцію. Варто пам’ятати, що часто ця реакція може бути настільки сильною, що виконання навчальних задач стає практично неможливим. Сильні емоції по своїй природі довго згасають після закінчення гри або змагання, тому використовувати ці методи на уроці потрібно, визначивши їхнє місце, форму і міру. Вправи у змагальній формі рекомендується планувати на кінець уроку. Зовсім неприпустимо використовувати їх перед розучуванням техніки фізичних вправ.

       Гра – це звична форма занять для школярів. Для дітей молодшого шкільного віку це не тільки розвага, але і спосіб розвитку (вікова особливість).

       За допомогою ігор, що вимагають прояви рухової активності, учні засвоюють правила і норми раціональних форм руху, розвивають психічні і фізичні якості, комунікативні здібності. На уроках з молодшими школярами важливо використовувати сюжетні ігри, при цьому вчитель, створюючи визначений ігровий сюжет діяльності для учнів, включає в зміст уроку програмний навчальний матеріал. Застосовуючи такий метод, учитель сам повинен стати учасником гри, повірити в реальність створюваних ним образів і виконувати відповідну сюжетові роль. З підвищенням віку школярів варто використовувати ігри, що відрізняються усе більшою реалістичністю. Це можуть бути різноманітні спортивні ігри, спочатку зі спрощеними правилами й умовами виконання, що цілком відповідають реальним вимогам.

 

 

 

docx
Додано
13 березня 2020
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку