Святковий квест "Прощавай перший клас"

Про матеріал

Прощальний урок для учнів 1 класу у формі навчального квесту з додатками (текстом та ребусом)

Діти разом з вчителем мають виконати завдання казкового героя - скласти слово "Канікули". Під кожною буквою посильне завання для учнів 1 класу. після квесту казковий герой нагороджує діток медалями та грамотами за 1 клас, а також проводить діток на новий етап - 2 клас

Перегляд файлу

Останній день у школі.

Квест – програма «Останній урок у 1 класі»

Вчитель

Добрий день, дорогі малята.

Закінчився рік навчальний, у нас сьогодні свято.

Шлях навчання, шлях освіти розпочато нами.

Перший крок зробили діти - найскладніший самий.

Тож вони вітання варті, заслужили свято!

З першим класом час прощатись…


Були ви всі смішними малюками,
Зайшовши вперше в наш просторий клас,
Отримали ви зошити з книжками
Й за парти сіли в самий перший раз.


Вчитель. Сьогодні, діти, у нас незвичайний день. Завтра розпочнуться перші у вашому житті літні канікули. Усе літо ви будите відпочивати, набиратися сил, щоб продовжити наше навчання уже в 2 класі.

Сьогоднішнє свято — це ваша перша сходинка в шкільному житті, яку ви подолали власною працею.А як тяжко було починати писати! Не слухалися букви маленьких дитячих рук!  Це було так давно і так недавно, навіть не віриться, що ви були такими неумійками та незнайками.

- Розподільний капелюх не пропустить вас у 2 клас,якщо ми не покажемо їй чого ми досягли. Цікаво, що треба зробити?

- Дивіться, ось лист який адресований саме вам учні 1 В класу. капелюх Вас не пожалів і приготував  дуже багато завдань.

Вчитель розгортає лист. Там літери «КАНІКУЛИ» і на кожній окреме завдання для учнів. Читає лист.

 

Вчитель:

Любі першокласники! Справедливий Розподільний капелюх приготував Вам особливий екзамен для пропуску далі. Ми допомогти Вам не можемо, але вболіваємо за Вас, щоб усі першокласники пройшли далі. Ваша вчителька сказала, що ви вже багато вмієте і знаєте, тож зможете впоратися з усіма завданнями. Будьте чемними, розумними і дружніми. Саме це допоможе Вам стати другокласниками.

З повагою, учні-другокласики … школи.

 

Завдання №1 Буква «К»

Ось і перше завдання.

Ви любите казки? Давайте згадаємо їх. Будьте уважні.
- Жила-була одна дівчинка, і звали її Жовта Шапочка... (Ні)
- Ах так, червона. Одного разу мама покликала її і каже: «Піди, будь ласка, до тітки і віднеси їй це картопляне лушпиння»,,, (Ні)
- Ну гаразд. Увійшла дівчинка в ліс, а назустріч їй жираф... (Ні)
- І ось вона вирушила далі, а нам передала в кошику ось таке завдання: хором докажіть слівце. 

 


 

То в клітинку, то в лінійку,
Написати тут зумій-но,
Й малювати дещо зможеш,
Називаюся я … (зошит). 
 

Кожен учень мене має,
В мене олівці складає.
Мабуть, ти мене впізнав?
Ну звичайно! Я (пенал)
 

По папері він гуляє,
Різні речі зображає,
Гарний хлопець-молодець!
Хто це? Звісно ж, (олівець)

 

Гномик до школи портфелик збирав -
Щоденник, пенальчик і зошит поклав.
Портфелик узяв, чобіточки вже взув...
А дещо важливе узяти забув!
Знає напевно кожний школяр:
Найважливіший в портфелі - (буквар)


 

Завдання № 2 Буква «А»

Хто найперший складе слова?
А, О, Л, К, Ш (школа).               Р, У,К, Ч, А (ручка)
К, Н, И, Ж, К, А (книжка).         О, Л, І, В, Е, Ц, Ь (олівець)

Б, У, К, В, И (букви)

Хто найперший складе слова?
 

Пісня «Алфавіт». Співаємо 2 рази.

 

Завдання № 3 Буква «Н»

А цікаво, чи навчились ці діти читати? Хммм…давайте перевіримо.

Вчитель роздає дітям тексти, пролітні канікули

 

Читання картки,

 

Завдання № 4  Буква «І»

  • У якій казці головний герой дерев’яний?
  • Скільки гномів зустріла Білосніжка?
  • Хто в казках є царем звірів?
  • В якому творі хлопчик живе у вовчій зграї?
  • Де знаходиться смерть Кощія?
  • У якому творі розповідається про Ведмедика, П’ятачка та їхніх друзів?
  • Хто першим знайшов рукавичку?
  • Що загубила Попелюшка на балу?
  • Як називається казка, в якій дуже розумний Кіт допомагав своєму хазяїнові?
  • Як  звали Мишенят, які не хотіли працювати в казці «Півник і двоє Мишенят?
  • Назвіть звірів, що жили в рукавичці.

 

 

Завдання № 5 Буква «К»

А чи вмієте Ви працювати з шифрами і головоломками? От зараз і перевіримо!

 

Виконати шифрограму. Робота в групах

 

Завдання № 6  Буква «У»

Хм… цікаво, а Ви кмітливі? Ну тоді зіграємо в гру «Склади вірш».

  • Мав Сашко гарну книжку,

     Кинув раз її під …(ліжко).

  • Де лежала бідна книжка,

     Пробігала сіра … (мишка).

  • Стала мишка книжку… (їсти).
  • Звідкись взявся їжачок,

     Він був весь із … (колючок).

  • Він прогнав зубасту…(мишку).
  • Врятував нещасну… (книжку).
  • Слава, слава їжачкові,

     Сором же кому? (Сашкові).

 

Завдання № 7 Буква «Л»

Як же не перевірити Вас, чи справді Ви подорослішали? А всі дорослі знають що? Ну звичайно, як користуватись годинником. Виконати завдання на картці, яка є у Вашого вчителя.

 

 

Завдання № 8  Буква «І»

Ну і останнє завдання найважче! Адже я перевірю, як Ви вмієте працювати в команді. Вам підготовлені інтерактивні завдання. Перевіримо, чи вмієте Ви слухати своїх однокласників, не перебивати один одного.

 

 

Вчитель. А тепер ми зможемо скласти слово?

 

КАНІКУЛИ

Розподільний капелюх вам приготував  винагороди.  Адже чекає від вас справжніх досягнень і надалі.

 

 

Додаток 1

 

Як весна літо зустрічала. Солтис-Смирнова Марія

Земля, господарюючи на землі, добре працювала.

Молода господиня і лід на водоймах розтопила, і матінку-землю дощами напоїла, щоб трава зазеленіла.

Прикрасила дерева і кущі листочками, одягла на них квіткові віночки…

Ну зовсім до приходу брата Літа підготувалась.

А, щоб він поспішив, ще й Грім з Блискавкою за послів додому відправила. Почав наймолодший брат збиратися в дорогу – одягнув на русяве волосся солом’яного бриля, перекинув через плече легеньку торбину і вирушив у дорогу.

Де-не-де по дорозі Літечку чулись маївки, то там, то тут діти збирали в полі квіти, щоб прикрасити рідну домівку. Всюди Літу зустрічались щасливі люди, веселі звірятка у лісі, над полями літали різнобарвні метелики і працьовиті бджілки.

Весна вийшла назустріч братові.

Ні,вона не збиралась так швидко покинути землю, просто хотіла показати Літу красу, що була довкола.

Вони разом пройшлися полями, де густо зеленіли зернові та овочі, прогулялись лісами, оглядаючи ягідники та грибні місця, заглядаючи до садів, де, мов наречені, стояли заквітчані дерева.

– Добра робота, сестронько. Тепер і мені пора вже працювати.

Весна посміхнулась і поволі пішла геть. Її господарювання на землі закінчилось.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
2559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку