Шляхи вирішення
проблем освітніхвтрат: 1. Створення опорної осв тньої
карти знань з навчальних
2. предмет в.
Пост йний зв’язок з батьками 3. учн в. Модель навчання «Перевернутий клас» 4. Гнучкий граф к проведення навчальних урок в, навчальн 5. консультац ї.
Створення ндив дуального 6. дов дничка.
«Надолужувальн п’ятихвилинки» повторювань.
Для того, щоб компенсувати освітні втрати, необхідно визначити рівень опорних знань у дітей.
Переглянувши освітню програму, створила опорну карту знань з кожного предмета, зазначила головні знання (теми) - основу, без чого неможливо успішно навчатися в 3 класі.
разів.
4.Перенос слів.
8.Слова, протилежні за значенням
11.Прикметник
12.Дієслово
13.Числівник
14.Службові слова
15.Текст. Будова тексту. Типи текстів.
Модель “перевернутий клас”
алгоритм роботи
1.Перегляд відео-уроку у зручний для учня час. 2.Виконання усіх завдань
https://sites.google.com/ прописаних у інструкції .
3.Зворотній зв’язок з
вчителем. Виконанні
домашні завдання
надсилаються на перевірку.