Освітні втрати в початковій школі та шляхи їх подолання.

Про матеріал
Освітні втрати в початковій школі. Освітні втрати — це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в учнів під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. Освітні втрати можуть виникати з різних — як індивідуальних, так і системних — причин. З досвіду роботи.
Перегляд файлу

image

image

Шляхи вирішення

image                                                                                           проблем освітніхвтрат:                                            1.     Створення опорної осв тньої

карти знань з навчальних

                                                                                                                                                                                                                             2.                                       предмет в.

Пост йний зв’язок з батьками 3. учн в. Модель навчання    «Перевернутий клас» 4. Гнучкий граф к проведення навчальних урок в, навчальн 5. консультац ї.

Створення ндив дуального 6. дов дничка.

«Надолужувальн п’ятихвилинки» повторювань.

imageСтворення опорної освітньоїкарти знань з навчальнихпредметів                               

Для того, щоб компенсувати освітні втрати, необхідно визначити рівень опорних знань у дітей.

Переглянувши  освітню програму, створила опорну карту знань з кожного предмета, зазначила головні знання (теми) - основу, без чого неможливо успішно навчатися в 3 класі.

imageразів.

image

                                                                                                                                                                               4.Перенос слів.                                                                                 image

8.Слова, протилежні за значенням

image

image

imageimage9.Іменник. Однина — множина 10.Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові, у кличках тварин, назвах країн, міст, сіл, річок

11.Прикметник

12.Дієслово

13.Числівник

14.Службові слова

15.Текст. Будова тексту. Типи текстів.

image


imageМодель “перевернутий клас”

алгоритм роботи

1.Перегляд відео-уроку у зручний для учня час. 2.Виконання усіх завдань

https://sites.google.com/ прописаних у інструкції .

view/filiya-1-4-

3.Зворотній зв’язок з

klass/%D0%B3%D0%BE%

вчителем. Виконанні

D0%BB%D0%BE%D0%B2

домашні завдання

%D0%BD%D0%B0

надсилаються на перевірку.

image

image

image

image

image

image

pdf
Додано
9 листопада 2023
Переглядів
3058
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку