ОСВІТНІЙ КВЕСТ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: УМОВИ - ПРОБЛЕМИ - КРОК ВПЕРЕД

Про матеріал
Метою даної методичної розробки є створення інформаційного простору, де кожен педагог може здобувати знання і навички в умовах нової української школи, створити умови для пошукової діяльності, задати параметри цієї діяльності, перетворити педагогів із пасивних об’єктів навчальної діяльності на активних суб’єктів, підвищити мотивацію до процесу навчання в умовах нових державних стандартів; Розвивати дослідницькі і творчі навички педагогів, інформаційну компетентність, самонавчання і самокритику, навички публічного виступу; Завдання: Пошук ефективних шляхів впровадження нової реформи освіти
Перегляд файлу

ОСВІТНІЙ  КВЕСТ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА:

УМОВИ -  ПРОБЛЕМИ -  КРОК ВПЕРЕД»

Мета: створити інформаційний простір, де кожен педагог може здобувати знання і навички в умовах нової української школи, створити умови для пошукової діяльності, задати параметри цієї діяльності, перетворити педагогів із пасивних об’єктів навчальної діяльності на активних суб’єктів, підвищити мотивацію до процесу навчання в умовах нових державних стандартів;

Розвивати дослідницькі і творчі навички педагогів, інформаційну компетентність, самонавчання і самокритику, навички публічного виступу;

Завдання: Пошук ефективних шляхів впровадження нової реформи освіти

 

Структура освітнього квесту

Відділом освіти, методистами – тьютерами створюється освітнє середовище за просторами (ролями) – квест платформа. Кожному із просторів  квест – платформи (спочатку у маленьких масштабах – тимчасово творчих групах) дається своє завдання і форма звіту (результату роботи) (мал..2).

Роль 1 : Методист – тьютер .

Завдання: до обовязків тьютерів належить - розробити квест платформу для всього освітнього середовища педагогів району, із поступовим впровадженням, вивчити нормативні документи та найкращий досвід із впровадження. Розробити структуру для категорії учасників квесту :

-         Вступ (короткий опис)

-         Завдання (формування проблемного завдання і опис форми кінцевого результату)

-         Інформаційні ресурси (посилання на ресурси в інтернеті, адреси веб - сайтів)

-         Процедура роботи (опис  послідовностей ролей, організація роботи над квестом)

-         Критерії оцінювання

-         Керівництво

-         Висновок

Кожен із тьютерів буде працювати з директорами, заступниками, психологами, вчителями початкових класів, вихователями тощо.

Форма звіту: презентація, буклет , веб-сторінка, семінар, тренінг.

 

Роль 2: Директор школи

Завдання: до обов’язків належить – вивчити нормативні документи щодо матеріально – технічної бази закладу при умовах впровадження освітньої реформи, розробити для директорів тренінг з методичними рекомендаціями по впровадженню, підготувати матеріали для освітніх веб ресурсів з даного питання.

Форма звіту: презентація, відеоролик, буклет.

Роль 3: Психолог

Завдання: до обов’язків належить – вивчити психологічну готовність вчителів  до умов  впровадження освітньої реформи, розробити діаграми, схеми, графіки по готовності, розробити практичні рекомендації для вчителів та батьків з даного питання, підготувати матеріали для освітніх веб ресурсів з даного питання, розробити тренінги по впровадженню освітньої реформи.

Форма звіту: презентація, відеоролик, буклет, тренінг.

Роль 4: Заступник директора / голова шкільного методичного об’єднання

Завдання: до обов’язків належить – вивчити досвід по впровадженню реформи, розробити практичні рекомендації для вчителів та батьків з даного питання, підготувати матеріали для освітніх веб ресурсів з даного питання, розробити тренінги по впровадженню освітньої реформи.

Форма звіту: презентація, відеоролик, буклет, тренінг.

Роль 5:Консультант із технологічного забезпечення.

Завдання: до обов’язків належить – підготувати  та зібрати з кожногї групи, посилання, адреси веб сайтів кожної категорії учасників квест платформи, створити сторінку на сайті відділу освіти для кожної категорії учасників навчально – виховного процесу, розробити практичні заняття по підготовці вчителя з використання ІКТ.

Форма звіту: блог, сайт, презентація, буклет, інтернет посилання

 

Роль 6: Вчитель  початкових класів

Завдання: до обов’язків належить – вивчити досвід по впровадженню реформи, розробити практичні рекомендації для вчителів та батьків з даного питання, підготувати матеріали для освітніх веб ресурсів з даного питання, розробити тренінги по впровадженню освітньої реформи, розробити рекомендації по написанню конспектів уроків, виховних заходів

Форма звіту: презентація, відеоролик, буклет, тренінг тощо.

 

Пам’ятка для кожного із учасників квест платформи

  1. Ознайомлення з темою і проблемою квесту
  2. Вибір однієї із запропонованих ролей
  3. Ознайомлення із завданнями своєї ролі
  4. Складання плану пошуку інформації, згідно ролі.
  5. Оформлення звіту (результату роботи) у формі презентації, буклету, блогу, веб – сторінки чи інше.
  6. Підготовка до захисту квесту

Результати роботи презентуються на загальній квест – платформі серед учасників квесту за схемою

 

 

Таблиця №1

 

 

 

Другим етапом по впровадженню є проведення тренінгів, семінарів, квестів вже для окремих категорій  учасників навчально – виховного процесу. Наприклад, один із групи «Директор ЗНЗ» проводить тренінг спільно з психологом для директорів ЗНЗ району.

docx
Додано
10 березня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку