ОСВІТНІЙ КВЕСТ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА:
УМОВИ - ПРОБЛЕМИ - КРОК ВПЕРЕД»
Мета: створити інформаційний простір, де кожен педагог може здобувати знання і навички в умовах нової української школи, створити умови для пошукової діяльності, задати параметри цієї діяльності, перетворити педагогів із пасивних об’єктів навчальної діяльності на активних суб’єктів, підвищити мотивацію до процесу навчання в умовах нових державних стандартів;
Розвивати дослідницькі і творчі навички педагогів, інформаційну компетентність, самонавчання і самокритику, навички публічного виступу;
Завдання: Пошук ефективних шляхів впровадження нової реформи освіти
Структура освітнього квесту
Відділом освіти, методистами – тьютерами створюється освітнє середовище за просторами (ролями) – квест платформа. Кожному із просторів квест – платформи (спочатку у маленьких масштабах – тимчасово творчих групах) дається своє завдання і форма звіту (результату роботи) (мал..2).
Роль 1 : Методист – тьютер .
Завдання: до обовязків тьютерів належить - розробити квест платформу для всього освітнього середовища педагогів району, із поступовим впровадженням, вивчити нормативні документи та найкращий досвід із впровадження. Розробити структуру для категорії учасників квесту :
- Вступ (короткий опис)
- Завдання (формування проблемного завдання і опис форми кінцевого результату)
- Інформаційні ресурси (посилання на ресурси в інтернеті, адреси веб - сайтів)
- Процедура роботи (опис послідовностей ролей, організація роботи над квестом)
- Критерії оцінювання
- Керівництво
- Висновок
Кожен із тьютерів буде працювати з директорами, заступниками, психологами, вчителями початкових класів, вихователями тощо.
Форма звіту: презентація, буклет , веб-сторінка, семінар, тренінг.
Роль 2: Директор школи
Завдання: до обов’язків належить – вивчити нормативні документи щодо матеріально – технічної бази закладу при умовах впровадження освітньої реформи, розробити для директорів тренінг з методичними рекомендаціями по впровадженню, підготувати матеріали для освітніх веб ресурсів з даного питання.
Форма звіту: презентація, відеоролик, буклет.
Роль 3: Психолог
Завдання: до обов’язків належить – вивчити психологічну готовність вчителів до умов впровадження освітньої реформи, розробити діаграми, схеми, графіки по готовності, розробити практичні рекомендації для вчителів та батьків з даного питання, підготувати матеріали для освітніх веб ресурсів з даного питання, розробити тренінги по впровадженню освітньої реформи.
Форма звіту: презентація, відеоролик, буклет, тренінг.
Роль 4: Заступник директора / голова шкільного методичного об’єднання
Завдання: до обов’язків належить – вивчити досвід по впровадженню реформи, розробити практичні рекомендації для вчителів та батьків з даного питання, підготувати матеріали для освітніх веб ресурсів з даного питання, розробити тренінги по впровадженню освітньої реформи.
Форма звіту: презентація, відеоролик, буклет, тренінг.
Роль 5:Консультант із технологічного забезпечення.
Завдання: до обов’язків належить – підготувати та зібрати з кожногї групи, посилання, адреси веб сайтів кожної категорії учасників квест платформи, створити сторінку на сайті відділу освіти для кожної категорії учасників навчально – виховного процесу, розробити практичні заняття по підготовці вчителя з використання ІКТ.
Форма звіту: блог, сайт, презентація, буклет, інтернет посилання
Роль 6: Вчитель початкових класів
Завдання: до обов’язків належить – вивчити досвід по впровадженню реформи, розробити практичні рекомендації для вчителів та батьків з даного питання, підготувати матеріали для освітніх веб ресурсів з даного питання, розробити тренінги по впровадженню освітньої реформи, розробити рекомендації по написанню конспектів уроків, виховних заходів
Форма звіту: презентація, відеоролик, буклет, тренінг тощо.
Пам’ятка для кожного із учасників квест платформи
Результати роботи презентуються на загальній квест – платформі серед учасників квесту за схемою
Таблиця №1
Другим етапом по впровадженню є проведення тренінгів, семінарів, квестів вже для окремих категорій учасників навчально – виховного процесу. Наприклад, один із групи «Директор ЗНЗ» проводить тренінг спільно з психологом для директорів ЗНЗ району.