Освітній проєкт " Жанри мовлення. Фонетична транскрипція"

Про матеріал
Освітній проєкт ( випускна робота слухачки курсів підвищення кваліфікації мовно-літературної освітньої галузі за програмою НУШ 5-6 класи) представлений у формі презентації. Матеріали поєднують теми мовної й мовленнєвої змістових ліній. Тему розкрито на прикладі оповідання В.Сухомлинського.
Перегляд файлу

 

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

 

 

Освтнй  проєкт

image                                                                                                                                        "Жанри мовлення              . Подяка

(Фонетична "транскрипця)

Підготувала

Лазарь Ольга Володимирівна,

вчителька української мови та літератури

Забрідської гімназії-філії Великоберезнянського ліцею

Навчання вчителів, які забезпечуватимуть викладання  в 5-6 класах НУШ

 18.04.2023.-21.04.2023

курси підвищення кваліфікації вчителів НУШ: мовно-літературної галузі (українська мова та література)

image

РоботаОпрацюйте в    групах                       11 счня - Всесвтнй


image інформацію. день подяки.  кольором відоме, Подяка - це...

 Виділіть зеленим

imageа червоним - невідоме (нове). Невідоме занотуйте

висловлення духовна плата, вдячност за визнання послугу, зроблене важливост д ло, допомогу когось або тощо чогось

Робота в зошитах

imageСтворення асоцативного куща,  хмари спльнокореневих слв

image

СЛОВА  «СПАСИБІ» І «ДЯКУЮ»

imageНЕСПРОСТА ВВАЖАЮТЬСЯ ЧАРІВНИМИ. АДЖЕ ЧАСОМ

ВОНИ МОЖУТЬ КАРДИНАЛЬНО ЗМІНИТИ НЕ ТІЛЬКИ

ПРОБЛЕМНУ СИТУАЦІЮ, А Й ПОЛІПШИТИ САМОПОЧУТТЯ.

ПРОЧИТАЙТЕ ТЕКСТ.

 Густим л сом шли двоє подорожн х – Д дусь  Онук. Була спека, подорожн м захот лося пити.

Нарешт вони прийшли до струмка. Тихо дзюрчала холодна вода. Подорожн нахилилися, напилися. Д дусь сказав:

-              Спасиб тоб , струмочку.

Онук посм хнувся.

-              imageЧому ти посм хаєшся, онучку? – спитав Д дусь. - Нав що Ви, д дусю, сказали струмков спасиб ? Адже в н не жива стота, не почує Ваших сл в, не знатиме про Вашу подяку.

   Д дусь замислився. Струмочок все дзюрчав  дзюрчав. У л с сп вали пташки.

   Помовчавши, Д дусь сказав:

-              Це так… Струмочок н чого не почує. Якби води напився вовк, в н м г би  не подякувати, а ми не вовки, а люди – не забувай цього, Онучку. А знаєш, для чого людина говорить спасиб ? Знаєш, кого це слово п дносить? Онук замислився. В н ще н коли не думав над цим. - Людину, - сказав Д дусь. – Ми говоримо спасиб для того, щоб не стати вовком, щоб бути ЛЮДИНОЮ!

В.Сухомлинський

imageРобота в  групах. Розподлть рол

1      - автор,  3 - онук ,

 2 - ддусь,

.

imageПерекажть текст у ролях..

Усно складть  продовження тексту, в основ якого має бути подяка.

imageРОБОТА       ПРИГАДАЙТЕ !!!

В ГРУПАХ

imageВИПИШІТЬ ІЗ ТЕКСТУ СЛОВА, У ЯКИХ НАЯВНЕ ПОЗНАЧЕННЯ М*ЯКОСТІ ПРИГОЛОСНИХ  НА ПИСЬМІ БУКВАМИ І - ГРУПА: Ь, І; ІІ - ГРУПА: Є,Ю,Я

 

ЗАПИШІТЬ СЛОВА В ФОНЕТИЧНІЙ ТРАНСКРИПЦІЇ

 

image

ПРИГАДАЙТЕ !!!

ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЗАПИСУ В ТРАНСКРИПЦІЇ

pdf
Додано
4 грудня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку