Ознайомлення з планом роботи на навчальний рік. Організаційні питання. Правила поведінки в колективі та безпеки під час роботи. Композиція « Спогади про літо

Про матеріал
Мета і завдання: • ознайомити з вимогами до організації робочого місця на уроках об- разотворчого мистецтва ; • ознайомити з технікою безпеки на уроках образотворчого мисте- цтва; • сформувати в учнів розуміння поняття «художній образ»; • ознайомити учнів із специфікою вирішення художнього образу в різних видах образотворчого мистецтва;
Перегляд файлу

Група 3-А                       Цвєловська А.О. 14.30- 16.05

Тема уроку:  Ознайомлення з планом роботи  на навчальний рік. Організаційні питання. Правила поведінки в колективі та безпеки під час роботи.  Композиція « Спогади про літо»

Мета і завдання:

 • ознайомити з вимогами до організації робочого місця на уроках об- разотворчого мистецтва

; • ознайомити з технікою безпеки на уроках образотворчого мисте- цтва;

 • сформувати в учнів розуміння поняття «художній образ»;

• ознайомити учнів із специфікою вирішення художнього образу в різних видах образотворчого мистецтва;

• формувати в учнів емоційне ставлення до краси в природі та у мис- тецтві;

• формувати інтерес до творів образотворчого мистецтва та художньої діяльності;

 • розвивати в учнів навички аналізу-інтерпретації творів мистецтва;

• розвивати композиційні уміння та навички учнів;

• розвивати творчу уяву та фантазію учнів.

Обладнення : художні матеріали та інструменти: олівці, фломастери, маркери, фарби, аркуш паперу, скланка, пензлики, олівець

Хід уроку

Організаційний момент

Перевірка готовності до уроку, перевірка присутніх

Привітання, знайомство.

«Відкриємо серця одне одному!»

Кожний гравець отримує жетон у формі серця, на якому він пише своє ім’я. Ведучий іде з капелюхом по колу. Гравці голосно називають свої імена й опускають серця в капелюх. Після цього ведучий удруге проходить по колу.

Наступне завдання гравців — дістати з капелюха одне із сердець, прочитати вголос написане на ньому ім’я, згадати того, кому воно належить, і віддати його господареві.

Стимулювання і мотивація навчально-пізнавальної діяльності. визначення мети і завдань уроку.

Фізкультхвилинка.

Учитель пропонує учням  уявити себе олівцями певного кольору(в залежності від кольору одягу) і наказує підстрибнути на одній нозі зеленим олівчикам, присісти – жовтим, плеснути в долоні – червоним і т. д

ІІІ. Пробне застосування знань, формування умінь.

А тепер заплющте очі й під звуки прекрасної музики А. Вівальді (звучить одна з композицій циклу «Пори року») постарайтеся згадати ма- льовничі куточки природи нашої України, які ви спостерігали під час літнього відпочинку.

 Послідовність роботи над пейзажем:

1. Виберіть мотив і «напишіть» його подумки, визначивши, що є голов- ним на вашому малюнку.

2. Визначте точку зору, лінію горизонту. Вирішіть, яку частину аркуша буде відведено небу, землі, деревам, воді тощо.

3. Уникайте ситуацій, коли лінія горизонту поділяє лист навпіл, і зобра- жень, у яких дерево, стовп, будинок та інші об’єкти ділять малюнок по вертикалі на дві однакові частини. Виконавши малюнок, починайте роботу фарбами.

 4. Спочатку пропишіть воду, землю, небо, дерева і тільки потім працюйте над конкретизацією форми предметів.

 5. Особливу увагу приділіть предметам, розташованим на передньому плані. Їх зображають більш об’ємно та енергійно за кольором, кон- трастними; предмети загального плану мають вигляд плоскої плями з холодним блакитним, фіолетовим або сірим відтінком.

 IV. Перегляд, аналіз та оцінювання учнівських робіт.

Підсумок уроку. рефлексія.

Якщо бачиш — на картині Намальована ріка, Чи то іній на ялинці, Чи хмаринка здалека, Чи засніжена рівнина, Чи вузький провулок наш, То, звичайно, ця картина Називається…. (пейзаж).

Якщо бачиш, що з картини Ніби дивиться на нас Принц в одежі старовинній, Чи сучасний верхолаз, Льотчик, вчений, балерина, Чи художник, чи поет, Так і знай, що ця картина Називається… (портрет).

Якщо бачиш на картині склянку чаю на столі, Чи компот в склянім графині, чи троянду в кришталі, Може, й керамічну вазу, або грушку, або торт, Навіть все оце відразу, знай, що це є … (натюрморт).

Ось ти бачиш на картині: вовк з вовчицею сидить, Лев — цар звірів — у савані 7 з левенятами лежить, Бачиш іншого ти звіра, що зовсім нам є незвичний. Як назвати жанр робіт цих? Жанр цей — … (анімалістичний).

Якщо художник зобразив Лицарів, що у поході, Або війни чи стихію, що колись була в природі, Чи принцес і королів, Воїнів з мечем незвичним, Жанр цей зветься … (історичним).

 Смуток, радість і любов – Художник все відображає, І красу людей у праці Він чудово розкриває. Все, що діється навкіл, Відтворить завжди готовий. Ці роботи потрапляють в жанр, що зветься … (побутовий).

 Вправа «мікрофон». «Я сьогодні зрозумів...»; «Я дізнався ...»; «Я навчився...».

Кінець уроку. Прибирання робочого місця.

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
15 травня 2021
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку