11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Кача¬на. А. Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах.

Про матеріал
Мета: Ознайомити дітей з творчістю Анатолія Качана. Вчити дітей виразному і свідомому читанню, розкривати образ, зображений у віршах, порівнювати їх, продовжувати формувати вміння працювати в парі , в групах. Розвивати в дітей фантазію, усне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, продовжувати розширювати читацький світогляд дітей; розвивати вміння спілкуватися у класі; виховувати любов до рідного слова
Перегляд файлу

Тема: Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Кача­на. А. Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах.

Мета: Ознайомити дітей з творчістю Анатолія Качана. Вчити дітей виразному і свідомому читанню, розкривати образ, зображений у віршах, порівнювати їх, продовжувати формувати вміння працювати в парі , в групах. Розвивати  в дітей фантазію, усне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, продовжувати розширювати читацький світогляд  дітей; розвивати вміння спілкуватися у класі; виховувати любов до рідного слова,виховувати любов до природи

 Обладнання: таблиця складів, словникові слова (стіна слів), ІКТ, таблиця для розчитування,  загадки, чистомовки, музичний супровід, таблиця з алфавітом, предметні малюнки, зразки друкованих та рукописних цифр,  предметні малюнки.

Методи, прийоми, форми роботи: бесіда, робота з підручником, словникова робота,  робота в парах, робота в групах, виразне читання,  слово вчителя

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

                                                                   ХІД уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

1) Привітання.

Створення позитивного психологічного клімату класу.

«Від щирого серця» . Учні передають один одному іграшку у вигляді серця з побажанням всього найкращого від щирого серця

Гра-руханка „Подарунок”

Діти стоять в колі. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів подарувати сусіду зліва. По черзі за допомогою міміки і жестів пояснює тому, кому дарує. Допускається підказка, але така, в якій не міститься назви даного предмета, а тільки його опис.

 

ІІ. Актуалізація  і коригування опорних знань та уявлень учнів

  1. Перевірка домашнього завдання

а) Виразне читання вірша «Пряля » Ліни Костенко.

  1. Дихальні вправи. 

-Пір’їнку здуємо з долоньки.                                         

-Понюхаємо конвалію.

-Надуємо велику кульку.                                                  

-Подуємо на обпечений пальчик.

- Подуємо, як сердитий вітрюган. задуйте свічки;    

розпиліть подихом кульбабку;

погудіть неначе пароплав;                                         

 зобразіть свист вітру;

  1. Артикуляційна зарядка

Щоб язичок на уроці був слухняним, виконаємо артикуляційні вправи:                                            

 ,, Злизати варення з нижньої губи” (Висунути широкий язик, облизати нижню губу та заховати язик у глиб рота. Повторити 10 раз.)

,, Злизати варення з верхньої губи” (Висунути широкий язик, облизати верхню губу та заховати язик у глиб рота.) Повторити 10раз.)

 ,, Язичок – голочка” (Рот відкрити. Язик висунути далеко вперед, напружити його та зробити вузьким. Утримувати в такому положенні 10 с.)

 ,, Язичок – лопатка(Широкий язик висунути, розслабити, покласти на нижню губу. 3. Слідкувати, щоб язик не тремтів. Утримувати 10 с.)

,, Язичок – вітрило” (Висунути вузький язик. Тягнутися язиком почергово спочатку до носа, потім до підборіддя. Рот при цьому не закривати. Вправа проводиться під лічбу до 10 разів.)

 ,, Язичок – маятник” (Висунути вузький язик. Тягнутися язиком поперемінно праворуч – ліворуч. Рухати язиком з куточка рота в повільному темпі під лічбу. Виконати 10 разів.)

 Де ж наш пустун-язичок?                                  Поклацали зубками.

Заховався за біленький тинок.                           Посичали гускою: с-с-с.

Ліг на бочок і мовчок.                                          Подзижчали комариком: з-з-з.

А ми зараз його розбудимо!                     Дзюркоче вода у струмочку дз-дз-дз

Поплямкали губками.   

  1. Робота з чистомовкою

Ма-ма-ма-прийшла  до нас зима.                    

Ло-ло-ло-кугури намело.

Ем-ем-ем - саночки візьмем.                           

Дем-дем-дем - на гірку підем.

 Ам-ам-ам- ой , весело нам.

  1. Розчитування за складовою таблицею Педагогічна технологія. «Щоденні 5» Читання для себе.
  • Читаємо швидко ічітко склади з голосним і
  • Знизу вгору склади з голосним о
  • Зліва направо склади зі збігом пр.
  • Зліва направо склади зі збігом кв.

Гра «Дощик, дощ, сонце»

«Дощик» — напівголоснехоровечитання (пошепки)',       «дощ» — голосно, швидко;

«злива» — голосно, скоромовкою;                                        «сонце» — читаннямовчки.

  1. Робота зі скоромовкою.
    На дуби і на ялинки тихо падають сніжинки. 
    • Промовити повільно; 
    • промовити швидше; 
    • промовити із здивуванням; 
    • промовити весело. (Виконали етап плану) 
    7. Гра «Що зайве»

Білка: горішки, шишки, огірок,  дупло, гриби.

Школа: парта, дзвінок, крейда,  море, урок.

Кішка: мишка, молоко, сметана,  цукерка, риба.

Ведмідь: барліг, ягоди, мед,  ліс, нора.

  1. Робота над загадкою

Поле синє, вівці білі, на полі пасуться, до берега несуться. (Море)

  • Хто бував біля моря? Чи подобається вам море?

 

ІІІ.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

Сьогодні ми будемо знайомитися з поетом, якого називають співцем моря, та його творами.

 

ІV.    СПРИЙМАННЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

  1. Знамомство з творчістю А. Качана.
  2. Самостійне здобування інформації з підручника.
  • Коли і де народився?
  1. Перегляд презентації А . Качана.
  2. Робота із малюнком і заголовком.
  • Розгляньте малюнок. Кого ми бачимо?Прочитайте заголовок вірша. Як ви розумієте цей вислів? Коли говоримо море хвилюється?
  • Що може хвилювати море?

Робота над віршем «Хвилювалось море».  .

а)Читання вірша вчителем.

- Чи сподобався вам вірш. Чим саме?

  • б)Читання вірша вголос.

б) Словникова робота

- Самостійне з’ясування значення слова рейд за підручником.

  • Які в тексті незрозумілі слова?

Вправа «Навпаки» Учитель озвучує тлумачення слова, а учні в тексті шукають це слово.

Платан                                    якір            скелі

Читання стовчиків слів луною , учнем який гарно читає.

в)Вправа «Бджілки» напівголосне читання учнями

г)Аналіз прочитаного.

  • Чому хвилювалось море? Хто зійшов на берег?
  • Який вигляд мали моряки?Як автор називає моряків?
  • Хто цікавився приходом моряків?Що цікавило платан?Про яку зелену голову платана йдеться?
  1. Загадка
  • Щоб дізнатися, про кого піде мова---  прошу відгадати загадку:

 Кругом вода, а з питвом біда. (Море)

Через море океан, в сильний шторм чи ураган, впевнено вперед прямує, а на ньому люд мандрує. (Пароплав)

  1.   Робота із малюнком і заголовком.

- Розгляньте малюнок. Кого ми бачимо?Це справжній пароплав чи ні?Прочитайте заголовок вірша. Про що може йтися у ньому?                                                                                         

2.Читання вірша  комбінованим способом «Розмова з пароплавом»

3. Словникова робота

Полюс                       Причал               

Читання стовпчиків слів на одному подиху

4. Гра «Дощик».

Накрапає дощ (тихо);

• дощ пускається сильніше (голосніше);

• злива (голосно);

• дощ слабшає (тихіше);

• дощ перестав (читання припиняється).

      5. Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання тексту учнями.

6. Аналіз змісту вірша

- Між ким відбулася розмова?

- Що цікавило дітей?

- Де побував пароплав?

- За ким сумував пароплав у морі?

- Чому пароплав сумував за причалом?

- Яка головна думка цього вірша?

Фізкультхвилинка

 

V. Осмислення нових знань в процесі практичної діяльності

1.  Робота в групах.   Гра  «З’єднай слова»

2. ЧИТАННЯ ДЛЯ КОГОСЬ «Щоденні 5»  Робота в групах.

За вибором читаємо  твір.

  1. Хвилинка творчості

Який твір вам більше сподобався? Який малюнок ви б до нього намалювали?

4. Гра «Рими»: 

  5. Гра « Зіпсоване радіо» ( вдосконалення техніки читання, починають читати по сигналу з різних частин, закінчують читання теж за сигналом, по черзі називають останнє слово яке прочитали, вчитель швидко записує, а потім читає утворений текст)

     6. Рефлексія.  ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ «Щоденні 5»

- Зробіть запис (малюнок) у «Щоденнику вражень » : Що зацікавило на уроці?

Діти можуть писати будь-яким способом ( олівцями, фломастерами, кольоровими ручками), малювати також.

 

VI. Підсумок уроку

1. Гра «Закінчи речення»  Вправа «Мікрофон»

  • Мене вразило….   Мені запам’яталось…..
  • Мені сподобалось\чи не сподобалось….
  • Хто автор цього оповідання……   Чому його така назва?
  • З яким твором працювали на уроці?
  • Які з подій цієї казки могли статися насправді, а які є вигаданими?
  1. Самооцінювання світлофор

— Оцініть свою роботу на уроці.
• Зелена картка — працював активно, старанно, творчо, без помилок.
• Жовта картка — працював і старався, іноді припускався незначних помилок.
• червона картка — працював нижче своїх можливостей, був неуважний.

  1. Формувальне оцінювання вчителям
  2. Інструктаж щодо виконання д\з

Виразно читати, відповідати на питання

 

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку