ДІАЛОГ З УЧНЯМИ
ПАУЛЬ МААР «МАШИНА ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ БАЖАНЬ, АБО МАШИНА ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ БАЖАНЬ» (прочитай, або прослухай твір і дай відповіді)
ГРА «ХТО ТАКИЙ СУБОТИК?» (вставте пропущені слова у характеристику)
Суботик – це істота____________роду. У нього цупке _____________волосся. На обличчі цятки ____________кольору. Замість носа у нього ____________. Любить смакувати папір, гуму_______________________. Руки у нього, як у справжньої _____________. Ноги більше схожі на _____________лапки. Одягнутий у ________________костюм. Складає ______________ з будь – якого приводу.
ГРА «ТАК – НІ». СЕНКАН (складіть сенкан на задану тему)
1.Пан Пляшкер – це «татко» Суботика?________ Суботик
2.Шкільного приятеля пана Пляшкера звати Понеділкус?________ _______________________________________________________
3.Тузенпуп – це родич пана Пляшкера?____________ _______________________________________________________
4.Пані Моркван – це «мати» Суботика?__________ _______________________________________________________
5.Кулес – це ім’я папуги пана Вівторакуса?__________ _______________________________________________________
ГРА «УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ СУБОТИКА» (рознесіть по дням тижня дії, які повинні повторитися для того, щоб знову з’явився Суботик
Дні тижня
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
Неділя |
|
|
|
|
|
|
|
Дії: відпустка, сонце, середина тижня, гроза з громом, понеділок по неділі, прихід пана Віторукаса, Суботик
ЛІТЕРАТУРНА ВІКТОРИНА
1.Скільки тижнів Пляшкеру не вдається повторити дії, які необхідні для приходу Суботика?
2.Хто разом з Вівторакусом приходить в гості до пана Пляшкера?
3. Яким чином пан Пляшкер влаштовує у четвер грім?
4. Де знаходить пан Пляшкер Суботика після того, як повертається додому, не знайшовши його в місті?
5.Чому Пляшкер так прагне знову зустрітися із Суботиком?
6. Яку функцію виконують цятки на обличчі Суботика?
7.Які побажання