Мольєр – майстер класицистичної комедії.
Дистанційний урок для учнів 8 класів. ELENA ABROSKINA 27 МАРТА 2020, 19:21
Вітаю вас, мої юні друзі!
Сьогодні на уроці з вами буде співпрацювати Аброскіна Олена Віталіїна, учитель зарубіжної літератури НВО №25 м. Кропивницький. Бажаю нам усім успіхів !
Тема нашого дистанційного уроку :
"Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво."
Згадайте особливості доби Класицизму ( автор О.Гвоздікова)
Крок 2.
Ознайомтеся з життєвим та творчим шляхом митця
Зовні Мольєр був непривабливим: велика голова на короткій шиї, маленькі очі, товстий плескатий ніс, великий рот, густі чорні брови. Він мав міцну статуру. Надто швидкий темп мовлення, глухий голос і не завжди правильна артикуляція заважали йому грати трагічні ролі або ролі героїв- коханців. Проте в комічних образах він був неперевершеним! Ті недоліки зовнішності, що пересічній людині часто завдають страждань, для кар'єри актора можуть стати вирішальними. І підтвердження цьому парадоксу ви можете знайти й серед сучасних зірок театру й кіно.
Перегляньте презентацію та дайте відповіді на питання :
- Що нового ви дізналися про митця?
- Які основні принципи класицизму втілені в творчості Мольєра?
Виправляти людей, розважаючи їх. (Ж.-Б.Мольєр)
Зірка, яка ніколи не згасне. (Н.Буало)
Як ви думаєте, чому Мольєр уважав , що лише розважливою критикою можна виправити недоліки людства?
Що нового ви дізналися із статті підручника?
драматургії Мольєра - МОЛЬЄР МАЙСТЕР КЛАСИЦИСТИЧНОЇ Традиції та новаторство драматургії Мольєра - МОЛЬЄР - МАЙСТЕР КЛАСИЦИСТИЧНОЇ КОМЕДІЇ - ЛІТЕРАТУРА XVII |
Комедія як жанр зародилася в Стародавній Греції. Одним із найвидатніших драматургів тієї пори був Аристофан. Вершиною комедійних здобутків епохи Відродження стали твори В.Шекспіра .У 17ст. великою популярністю користувалися комедії Лопе де Вега та Кальдерона де ла Барка. Найвищого розквіту в добу класицизму комедія досягла в творчості Ж.Б.Мольєра (Тартюф», «Дон Жуан», «Мізантроп»).
Крок 10.Підсумки уроку.
Виразно прочитайте «Станси» Н.Буало.
Завдання: - Що нове відмітив автор у творчості Прийом «Незакінчені речення». драматурга? Великий драматург писав: «Краще, що я можу робити - це... Станси Які у вас будуть пропозиції щодо його закінчення?
Даремно заздрісна юрба ( «...викривати в смішних зображеннях пороки мого Хотіла б оганьбить, тупа, століття» (Ж.-Б.Мольєр).
Мольєр, твої найкращі твори, -
Навіки дивні чари їх,
Пройшовши крізь віки й простори,
В серцях відіб'ються людських. Крок 11. Домашнє завдання.
Як весело смієшся ти.
Де кращі дотепи знайти? Прочитати комедію «Міщанин -шляхтич».
Немов той переможець давній, Індивід.: намалювати афішу п’єси.
Ти Карфаген здобув в боях, - Читати Схилився і Теренцій* славний Аудіо версія
Перед тобою у віках.
У тебе муза недарма
Говорить правду жартома,
※※※※※※