Пальчикова гра-заняття для дітей середнього віку «В гостях у казки»

Про матеріал
Мета: Формувати пізнавальний інтерес до пальчикових ігор. Активізувати тактильне сприйняття й розрізнення предметів. Закріпити кольори, розмір, форму предметів. Розвивати дрібну моторику пальців рук, фантазію, уяву, творчість. Тонізувати мовні відділи головного мозку. Збагачувати сенсорний досвід дитини.
Перегляд файлу

Пальчикова гра-заняття для дітей середнього віку

«В гостях у казки»

Мета: Формувати пізнавальний інтерес до пальчикових ігор. Активізувати тактильне сприйняття й розрізнення предметів. Закріпити кольори, розмір, форму предметів. Розвивати дрібну моторику пальців рук, фантазію, уяву, творчість. Тонізувати мовні відділи головного мозку. Збагачувати сенсорний досвід дитини.

Матеріал: чарівний мішечок, ґудзики, камінці, дрібний конструктор, пальчиковий театр «Котик і півник».

Хід гри-заняття

Діти ви любите казки? Сьогодні я пропоную створити власну казку. Я почну, а ви мені будете допомагати. Згодні?

Жив півник з котиком у хатинці. Котик по дрова до лісу ходив, а півник вдома залишався. Котик півникові завжди наказував, лисичці двері не відчиняй.

Одного разу пішов котик до лісу. А лисичка вже коло будиночка і кликати її не потрібно. Гукає півника, а він мовчить не обзивається. Думала, вона думала…

Як ви гадаєте, про що вона думала?

А придумала вона взяти мішечок, поклала туди різного добра та й знов до півника. Та й каже.

Як ви гадаєте, що вона півнику сказала?

-«Півнику, я тобі гостинці принесла». Залишила їх коло дверей, а сама побігла. Тай говорить сама до себе. Що вона може говорити, як гадаєте?

-«Яка я розумна, яка я хитра. Півник мішок забере і почне роздивлятися, що в ньому лежить,  двері незачинені, а я повернусь та й з’їм його.

А що ж півник робить, діти, як гадаєте?

А півник тим часом забрав обережно мішок, сидить, не знає, що йому з ним робити!?  Що в ньому лежить!?

А ви як гадаєте, що там? Допоможемо півнику дізнатися, що ж там лежить? Ось погляньте, півник передав нам мішок, зараз я його розв’яжу. А ну погляньте, що там? (горох) Діти, а лисичка в нас яка? (хитра) Давайте перевіримо, може крім гороху, лисичка ще щось сюди положила?

То хоче перевірити? Йдіть дівчата, опускайте руки в мішечок. Що там ви знайшли? (ґудзики, камінці, конструктор) Давайте допоможемо півнику з гороху все дістати. Підходьте хлопці! Ну що все дістали? А ну давайте перевіримо, чи все дістали, ні чого не залишили.

 Діти, що ж лисичка півнику передала? Скажіть півнику, ґудзики якої форми? Кольору? Розміром? А камінці якого кольору? А з яких геометричних фігур конструктор? Що ми можемо зробити з конструктору, камінців та ґудзиків?

Може збудуємо півнику з котиком новий будинок, щоб лисичка півника не з’їла? З чого ми будемо будинок будувати? (з конструктору) А як ми можемо використати ґудзики і камінці?

А можу з ґудзиків доріжку викладемо, а з камінців паркан? Який гарний будинок вийшов!

А тут і котик з лісу повернувся, зраділи вони новому будинку й переїхали в нього.

А лисичка прийшла до старого будинку, дивиться двері відчинені, та й забігла в хатинку. Як ви гадаєте, що вона побачила? (пусту хатинку, півника немає). Як ви гадаєте, який настрій став у лисички коли вона побачила пусту хатинку? А який настрій у півника з котиком? Вам сподобалась казочка чи не сподобалась? Що вам у ній сподобалось? Що не сподобалось?

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
2539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку