Паличка – умовна мірка і не тільки …Можна: вимірювати (рослини, столи, лавки, доріжки…); лічба і утворення множин з паличок за різними ознаками (кольором, довжиною, матеріалом тощо): викладання геометричних форм і фігур; відтворення різних параметрів величини (довжина, ширина, висота тощо…)Використовувати палицю в той чи той спосіб можна в будь-якому середовищі: у природі, приміщенні групової кімнати, на майданчику дитячого садка тощо.
Паличка – предмет обговорення. Чарівна паличка – предмет обговорення зі старшими дошкільниками. Це має бути серйозна розмова про відмінність між пустопорожньою фантазією і мрією; про те, хто та що «робить» паличку чарівною. Така розмова спонукатиме дітей до добродіяння, підведе до висновку про те, що чарівною може стати будь-яка паличка. І в цьому її секрет.
Старшим дошкільникам під силу усвідомити факт дуальності світу, адже приклади цього явища вони щодня спостерігають у довкіллі: велике — мале, високе — низьке, глибоке — мілке, чорне — біле, багато — мало тощо. Оскільки будь-яка паличка має два кінці, то може допомогти дитині сприйняти існування протилежностей у довкіллі, ліпше усвідомити зв’язки між діями та їх наслідками тощо.